Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

GÜNCEL DOĞUBANK CEP TELEFONU FİYATLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4.257
Cevap
3
Favori
932.626
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    198 Mesaj
    arkadaşlar d500 535 milyon diyolar alayım mı?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    551 Mesaj
    ben d d500 düşünüodum ama hem sarj süresi hemde hafızasının artırılamamsı yüzünden vazgeçtim...k750 alıcam...600 ytl..
    |
    |
    _____________________________
    FITI FITI FITI FITI FITI
  • Binbaşı
    1570 Mesaj
    ya bilen varmı dogubank 2. el piyasasından nasıl fiyatlar 6630 garantili 2. el ile spot 2. eller nası????
    |
    |
    _____________________________
    2005
  • Onbaşı
    23 Mesaj
    6680-6681 en son ne kadar???
    |
    |
    _____________________________
    İMZA MI O DA NE???
  • Binbaşı
    1570 Mesaj

    -------bana guvenilir dukkan isimleri verebilirmisiniz spot tel almak için
    |
    |
    _____________________________
    2005
  • Binbaşı
    1162 Mesaj
    arkadaslar k750i hakkında yayınlanmış bir inceleme bazı arkadaslar soruyordu.
    http://www.ntvmsnbc.com/news/330445.asp umarım biraz fikir verebilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    339 Mesaj
    6680 800 melyon
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2611 Mesaj
    mpx220nin nie spotu yoq yaw
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    8551 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: mezarci034

    arkadaslar k750i hakkında yayınlanmış bir inceleme bazı arkadaslar soruyordu.
    http://www.ntvmsnbc.com/news/330445.asp umarım biraz fikir verebilir.

    k750i 6630 dan değil 6680den de güzel
    ama symbian şartsa 6630
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    arkadaşlar yukaruda fenercan k750i yi 600 ytl demiş.. bu tlefon türkçe mi yada yanındaki aksesuarlar full mu gerçi full dur ama nasıl bi açıklayın daha bilen arkadaşalr ... hem k750i yi yüzyüze pazarlıkla kaça alınır.. bana bi fiyat verin çünkü ben taaaa samsundan gelicem oraya.. lütfen
    |
    |
    _____________________________
    aşığın gözünden akan yaş değil; KANDIR...
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    yaaw arkadaşlar bişiy sölyein yaaww
    quote:

    Orjinalden alıntı: sarisi_n_m

    arkadaşlar yukaruda fenercan k750i yi 600 ytl demiş.. bu tlefon türkçe mi yada yanındaki aksesuarlar full mu gerçi full dur ama nasıl bi açıklayın daha bilen arkadaşalr ... hem k750i yi yüzyüze pazarlıkla kaça alınır.. bana bi fiyat verin çünkü ben taaaa samsundan gelicem oraya.. lütfen
    |
    |
    _____________________________
    aşığın gözünden akan yaş değil; KANDIR...
  • Yüzbaşı
    958 Mesaj
    620-640 YTL.Türkçe, 64 MB hafıza kartı, stereo kulaklık, şarj cihazı, usb kablo. Güle güle kullan.
    |
    |
    _____________________________
    "Lale devri çocuklarıyız biz...
    Zamanımız geçmiş!"
    Sezen AKSU
  • Yüzbaşı
    551 Mesaj
    arkadaslar fiyatlar 620-640 arasi..ama iyi pazarlik yaparsaniz pesin paraya 600ytl ye alirsiniz..sayet ben 1 hafta icinde buyuk bi olasilikla onumusdeki haftasonu alicam...sanirim daha once 600 ytlye alan olmustu...
    |
    |
    _____________________________
    FITI FITI FITI FITI FITI
  • Binbaşı
    1530 Mesaj
    az öce doğubankdan şu andaki fiyatları aldım..

    6630........520.ytl
    3230........490.ytl
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1570 Mesaj
    bu 6630_520 orj aksesuarmi?????
    |
    |
    _____________________________
    2005
  • Yüzbaşı
    465 Mesaj
    peki bugün öğrenen arkadaş varmı k750i nin fiyatını.. yada giden arkadaşlar .. sordukları bütün telefonların fiyatlarını bi liste yapsınlarda bizde hepsine brden bakalım...
    |
    |
    _____________________________
    aşığın gözünden akan yaş değil; KANDIR...
  • Teğmen
    198 Mesaj
    benim bildiğim kadar k750i de symbian var zannediyorum yoksa benide uyarın burdaki arkadaşlardan birisi var diyordu !!!
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1642 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: james007

    benim bildiğim kadar k750i de symbian var zannediyorum yoksa benide uyarın burdaki arkadaşlardan birisi var diyordu !!!
    Yok
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    419 Mesaj
    Simdi du kacak tellerle alakali yasa ciktiktan sonra oyle tahmin ediyorumki dogubank fiyatlari daha da dusecek..
    6630 un 520 ye gelmesi bunun bir isareti sanirim?
    ne dersiniz?

    |
    |
    _____________________________
    2014 Passat B8 1.4 TSI ACT 150 PS Highline - Harward Blue
  • Yarbay
    3188 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: MaTaDoR1970

    Simdi du kacak tellerle alakali yasa ciktiktan sonra oyle tahmin ediyorumki dogubank fiyatlari daha da dusecek..
    6630 un 520 ye gelmesi bunun bir isareti sanirim?
    ne dersiniz?




    Olabilir ..
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Reklamlar
sohbet
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Blogio
Lastik Fiyatları
SEO
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,306
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.