Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

GÜNCEL DOĞUBANK CEP TELEFONU FİYATLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
4.257
Cevap
3
Favori
932.814
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    129 Mesaj
    arkadaşlar forum çok cansız gidiyor...! aslında forumda bazı kişiler sorularını emir eder gibi sordukları için insanlar cevap vermiyor gibi...!

    3230 ne kadar doğubankta? son fiyat 420 ytl diyenler var ama ben gidip soruyorum 480'den aşşağı bulamıyorum. fiat veren arkadaşlar bi zahmet bi de dükkanın ismini ve doğubank'ın neresinde olduğunu söyleyebilir mi? teşekkürler...!
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    944 Mesaj
    6630 500e dusmedi mi hala?!?!
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    149 Mesaj
    6630,6680,6681 ne kadar bunlar
    |
    |
    _____________________________
    Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa, orada güneş batıyordur.
  • Yüzbaşı
    619 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: ozeta

    DOGUBANK'TA SPOT PANASONIC A100 NE KADAR? BİLEN VARMI?


    110 demişlerdi ama (annem için sormuştum) garntili mi spot mu sormadım
    |
    |
    _____________________________
    ........
  • Yarbay
    2674 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    bugn gittm 3230 aldım
    3230= 490-500
    s700= 610-620
    d500= 540
    e720= 560


    3230 490-500 mü?!?!?!?!?!?!!??!?!?!
    |
    |
    _____________________________
    That's all i can do.
    Just Feel Better.
  • Binbaşı
    1238 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: DeeP_CHiLD

    Beyler 5 ay garantili 64mb hafiza karti war uzerinde 7610 satiyorum ilgilenen warmi??
    |
    |
    _____________________________
    Matbaa ve Sürekli Form İşleriniz Yapılır..
    Bundan Güzel İmzamı Olur :)




  • Yüzbaşı
    700 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: Bartified®

    quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    bugn gittm 3230 aldım
    3230= 490-500
    s700= 610-620
    d500= 540
    e720= 560


    3230 490-500 mü?!?!?!?!?!?!!??!?!?!

    495 demekki bazı yerler 490 demiş en son bazılarıda 500 ama 495 verirsen 2 sinden de alırsın
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    24 Mesaj
    arkadaslar 3230 için 420ytl denıyordu şimdi 500 nasıl oluyo??
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2674 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: dev!L

    quote:

    Orjinalden alıntı: van_hoijdonk

    Devilden gelen fiyatları yazıyorum...


    Bunlar son alınabilecek fiyatlarmış öle dedi...



    6630: 520;

    k750: 700;

    d500: 540;

    e720: 555;

    3230: 420;

    k700: 400;

    6600: 350;





    eywallah abi saolasın ya beyler bnm pc gitti de giremedim nete van arkdaştan rica etmiştim yazsıon diye bu arda fiyatlar tek dükkandan değil ama aşşağı kat dahil ilk 3 kattı dolaştım k750 2-3 yerde gördüm adamlar 700 den kuruş aşşağıya inmiyolar e720 çoğu garantili satıyo d500 çoğu yerde kalmamış 3230 fiatını nerden aldım hatırlamıyorum ama en iyi fiatlar zemin ve 2. katta onuda söyliyim oraya almak için yanınızda parayla giderseniz illaki fiatta iniyolar

    Not: bu arada tahtakale içinde bi dükkanda ik n-gagei gördüm sıfır full kutu içeriğiyle 240 a satıyodu adam biraz pahalı ama gerçekten temiz alletti


    ARKADAŞIM BUNLAR HALEN GEÇERLİ Mİ??
    |
    |
    _____________________________
    That's all i can do.
    Just Feel Better.




  • Binbaşı
    1238 Mesaj
    elimde 7610 war satmak istiorum elden en fazla ne kadara satabilirim
    |
    |
    _____________________________
    Matbaa ve Sürekli Form İşleriniz Yapılır..
    Bundan Güzel İmzamı Olur :)
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Arkadaslar Dogubank ve Kadiköy spot piyasalari arasinda ki ortalama fiyat farki ne kadar olur sizce? Farzedelim Dogubank`ta 500`e alacagin bir tlfnu Kadiköy`de ne kadara alinabilir?
    Bu arada K750i hayranlarina tavsiyem orjinalinin piyasaya çikmasini beklemeleri.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2674 Mesaj
    BEn Kadıköyde 6630 sorduğumda 620 demişlerdi düşün artık...
    |
    |
    _____________________________
    That's all i can do.
    Just Feel Better.
  • Yarbay
    2674 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemark

    bugn gittm 3230 aldım
    3230= 490-500
    s700= 610-620
    d500= 540
    e720= 560


    3230 nasıl 490 olur?!?! HANİ 420 YDİ???
    |
    |
    _____________________________
    That's all i can do.
    Just Feel Better.
  • Teğmen
    149 Mesaj
    6630,6680,6681 ne kadar bunlar
    |
    |
    _____________________________
    Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa, orada güneş batıyordur.
  • Onbaşı
    24 Mesaj
    Tesekkürler arkadasim. Anladigim kadariyla Dogubank ve Kadiköy spot piyasasi ort. 60-70 milyon farkediyor... Eyvallah
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1699 Mesaj
    arkadaşlar bugün doğubanka 3230 la 6630 u sordum
    3230=345$
    6630=375$
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    57 Mesaj
    DOSTUM NE KADAR DÜŞÜNÜYORSUN 7610 FİYAT OLARAK ANLAŞIRSAK ALIRIM SENDEN MSN ADRESİM belc_belc@hotmail.comSENDEN CEVAP BEKLİYORUM DEEP_CHİLD
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2674 Mesaj
    O zaman 420 milyon nereden çıktı...Of ya
    |
    |
    _____________________________
    That's all i can do.
    Just Feel Better.
  • Binbaşı
    1474 Mesaj
    3230 u 460 kadar bulablrsnz ben çok bakmadm sadece giriş katına baktm bem tel in kasası kırık tı oyuzden teli alan bi dukkana satmak zorunda kaldm
    3230 420 dien e de yuh artk vardr o alette bişeler
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    o 7610'a 350-370arası veririm
    |
    |
    _____________________________

    ---TEKNODE---ZİWRO---MAXWELL---

HızlıCevap
Reklamlar
e-ticaret
SEO
Lastik Fiyatları
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.