Şimdi Ara

GÜNCEL#1500-3100 TL Arası Sistem tavsiyelerim.#GÜNCEL !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
3.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 8 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 39
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 51 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 47
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Şapkalı Mantar (39 mesaj) BeranSetaou (11 mesaj) MasterHero (5 mesaj) Whippoorwill (4 mesaj) Krauser ll (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (65 mesaj) Mobil (22 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Sistem Tavsiyeleri >> GÜNCEL#1500-3100 TL Arası Sistem tavsiyelerim.#GÜNCEL !
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Nasıl bir oyunla karşı karşıyayız aslına bakarsanız pek bilmiyorum.
    Ama bir şeyden eminim ki, Güzel görüntüler ile akıcı bir şekilde oynarsınız.Über ultra olmasada.
    Çünki kasamız malum 1500 tl :)
    Bu fiyata en iyisi bu.

    olsa 3000 tl bütcemiz überüberultra oynarız nedir yani :)

    Önerdiğim ürünleri 2.el olarak ucuza ucuza kapatırım der iseniz,Bir ssd bir işlemci soğutucusu alıp, Ekrankartı ve işlemciye eğer kabiliyetliyseniz,
    Birazcık da o.c yaptınız mıydı, tamamdır.

    Fazla mukkemmmelliyetçi olmayın.(Cebe Zarar)

    =)
    |
    |
    babayorgun65 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    17009 Mesaj

    Konu olmuş :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Şapkalı Mantar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam olmuş, derken nasıl yani biraz açabilirmiyiz.
    olumlu mu olumsuz mu :)
    |
    |
    Lightning_Warrior kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    17009 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Şapkalı Mantar

    Hocam olmuş, derken nasıl yani biraz açabilirmiyiz.
    olumlu mu olumsuz mu :)

    Yani konu çok kötü forumu kirletmiş anlamında değil tabi ki konu güzel faydalı beğendim anlamında :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ha teşekkürler hocam.

    "yanlız başta cümlenin başını okurken dedim noluyo :D taki " değil tabiki" kısmına gelene kadar :D sağolun iyi geceler iyi forumlar
    |
    |
    Lightning_Warrior kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    17009 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Şapkalı Mantar

    Ha teşekkürler hocam.

    "yanlız başta cümlenin başını okurken dedim noluyo :D taki " değil tabiki" kısmına gelene kadar :D sağolun iyi geceler iyi forumlar

    Amaç noluyo dedirtim sonra tebessüm ettirmek :)
    iyi sabahlamalar iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    ahaha.Sağolun hocam gece gece heycanı verdiniz :D

    İyi forumlar ben yatar :)
    |
    |
    Lightning_Warrior kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    17009 Mesaj

    iyi uykular. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Şapkalı Mantar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    127 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Şapkalı Mantar



    1500-1700 Monitör lü F/P sistem topladım,Sizcede çok güzel olmamış mı ?


    Forumda bu ayarda bi sistem önerisi arayan forumdaşlar için hazırladım.


    Arkadaşlar hatta ve hatta, Forumun 2.el kısmını etkili kullanarak, 40-50 Tl ye 2. el Kasa alabilir içine yine 2nci el bi Psu alabilir, artan para ile yine 2.el bi CpuCooleR(İşlemci fanı) alınabilir.contac hyper gibi.

    Daha sonrada ufak bi ssd upgrade si ile..



    Guzel Hocam.Ekran karti konusunda herkes hemfikir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    sagolun dostlar. yeni pc toplayacak arkadaslara acik ve net yardimci olabildik heralde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    99 Mesaj
    Kasa nın psu su +80 midir ?? bide ben ekran kartını GTX660 Direct CU II OC düşündüm ASUS
  • Yarbay
    2125 Mesaj
    bişey sorcam ilk defa sistem toplicamda sistemi toplayınca işletim sistemi ne olcak w7 pro filanmı yoksa biz kendimiz formatlicazmı?
  • Yarbay
    4164 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Boldy.Marry

    bişey sorcam ilk defa sistem toplicamda sistemi toplayınca işletim sistemi ne olcak w7 pro filanmı yoksa biz kendimiz formatlicazmı?

    evet hdd yi formatlayacaksınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Dostum kasanın psu+80 değil böyle cazip fiyata öyle psu lu kasa bulamazsın.

    Bu arada gtx660 yerine benim önerdiğim kartı alman daha iyi. Ama gtx660 Ti alıcam diyosan o daha iyi olur elbette ama para artıyor.

    Monitörü silip kasayı da silip 300R yaparsan 80+ psu ya kavusursun.Ekran kartını ellemene gerek yok bence.
    |
    |
    cgttrk99 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İşletim sistemini kendin kuruacaksın.Önceden hazırlamış olduğun Cd yi yada Usb flash belleği, Topladığın sisteme normal format atar gibi kurucaksın :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şapkalı Mantar -- 19 Ekim 2013; 16:39:11 >
    |
    |
    Bahsedilenler: Boldy.Marry
  • Onbaşı
    21 Mesaj

    Hocam dünden beri baktım araştırdım da.EN mantıklı sistem bu vallahi ya.
    |
    |
    Şapkalı Mantar kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Siz öyle uygun gördüyseniz kendinize tabikide en mantıklısı budur hocam :)
    herkezin kesesine göre..
    |
    |
    Kabadayi53 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    up
  • Yüzbaşı
    849 Mesaj
    benim vatanda sepetime attığım parçaların bire bir aynısı (monitör dahil)

    kasada anlasamadık hocam onu da şöyle yapalımhttp://www.vatanbilgisayar.com/thermaltake-vl86021w2e-v3-600w-midt-atx-siyah-kasa/productdetails.aspx?I_ID=47674

    hadi iyi forumlar
  • Yüzbaşı
    779 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hocam oda zevkinize,markaya olan güveninize kalmış :D
    eyvallah :D
    |
    |
    Birşeydiyicem kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
valorant points
valorant vp
takipçi satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,518
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.