Şimdi Ara

Güçlendirilmiş Motosiklet

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
460
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Ben bilgi olarak eminim sizler kadar bilgiye sahip değilimdir. Yardımcı olursanız sevinirim. Ilgi ve alakanız için şimdiden teşekkür ederim.
    Dağlık arazide tepelerde kullanmak için https://www.youtube.com/watch?v=He5E1NFX7Kg&t=12s linkteki videoda ilerleyen dk. yakindan gösteriyor bu motosikletlerin arka lastikleri arazi için uygun mu? Uygunsa bu lastiklerden edinebilirmiyim ve bana ne kadar gelir nerden alabilirim???
    Saygılar ve sevgiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paulie -- 11 Eylül 2019; 11:2:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Arkadaslar konuyu öne çıkar butonuna basar mısınız? Konuyla bilgisi olupta başlığı göremeyenler için sizden rica etsem...
    Teşekkür ederim saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • videodaki motorlar profesyonel kişilerce kişiselleştirilmiş motorlar arka amortisör arka salıncak aktarmalar vs baştan projelendirip tasarlamak lazım TR de sanmıyorum bunu yapabileceklerin olacağını. Bizim crossların üstündeki dandik cg motorları kaldırmaz bu şasileri

    genelde motorlar için lastik ebatları bellidir bunlarla oynamak dengeyi gidişi bozar sürtünmeyi arttıracağı için hızı düşürür.

    dağ bayır bu şekilde gideceğim diyorsanız 2 zamanlı güçlü makineler var bütçeniz yeterse
  • TR'deki Çinli markaların hepsi, Çin şirket Znen Motorcycles CO.LTD'nin kopyasını yaptıkları için eğer motor bloğunu Znen'in satıldığı bir yerden (yurtdışı) alıp çinli motorlardan anlayan ustaya sistem kurdurulabilir diye biliyorum.
    ama iki sıkıntı var burada. birincisi motoru değişen araç kesinlikle muayenede kalır elinde patlar, muayenesiz motoru da satamazsın.
    motorların diğer aksamları ve frenler, lastikler üretildiği cc'ye göre dizayn edildiği için güçlendirilmiş motor, diğer aksamda ciddi problemlere yol açabilir.
  • dişli lastik dediğin enduro/cross lastiği. Arazide sürmek için bu lastikler zaten sadece arka değil ön-arka olarak alıp takarsın ama asfaltta hem çok çabuk biter hem de güvenli değil.

    internetten ennduro ya da cross lastiği olarak aratırsan çıkar fiyatlarına bakarsın. lastikçiyi arar sorarsın senin motoruna uyar mı diye. Fakat arazide süreceksen motorunun arazi için uygun olması lazım. Yani herhangi bir motora cross lastiği takıp arazide hoplayıp zıplayamazsın.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.