Şimdi Ara

(((>>GTR R34 İZMİRDE<<))) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
1
Favori
16.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tam olarak bilmiyorum nismo çıkışlımı diilmi, motorda dbm firmasının imzası var... nos yok
  • Tesekkur edrim.
    bu otomobili turkiye oto drag şampiyonasına sokamk lazım sınıfında birinci olur heralde
  • rica ederim... başka videolarıda var ve çok fena uzuyo
  • abicim bitiyorum bu araca isterse r32 olsun hertulu mukemmel bi arac bende marmariste r33 gordum ama tel resm cekmiyor bence bu arabaya metalik gri cok yakisiyor r33 de oleydi mukemmel bi araba ya eger bi gun bende zengin olursam bende tokyoya gidicem nasil olsa vise istemiyor alacam ulen bundan isterse polis hergun ceza yassin
  • hector kac sn 0-100
  • hocam bugün rastlarsak ilk işim onu sormak olucak ayrıyetten 0_200 ve 0_300üde öğrenicem
  • +1
  • Ogrnebilirsen cok memnun olurum en merak eetigin konuda bu aslında 0-200 20 sn den asagı olursa varya aynen geliyorum izmir'e
    Senide yorduk onu sor bunu sor diye ama kusura bakam istanbulda hic rastlamdım da oyuzden bu kadar soru soruyorum...
  • bi işin yorgunluğu olmazda siz aklınıza takılan başka bişi varsa onu söleyin bende sorayım
    hepberaber aydınlanırız, bu fırsat bi daha zor gelir
  • yek turbo mu
    kac nm tork uretiyo
    tokyodan ne kadara almıs (yapilmıcak bisey degil japonya vise uygulamıyor)
    hic 320 yapmis mi

    cok sordum ama burda belkide bi cok arkadaisn icinde kalmis sorulardir belki
  • bildiklerimi cevapliim;
    çift turbo...
    tork u sorjam
    80.000£ ya tokyodan almış, bizzat gittiği için 3_4£ yuda orda yemiş
    ingiltereden çıkarken 2ferrari ve 1adet porsche tokatlamış...
    porsche tokatlarken yanından 300km ile geçmiş fakat 320 yapmışmı bilmiyorum
    hollandadan buraya gelirken 10depo benzin harcamış... deposu 55lt ve toplam 550lt benzin yapıyo
    hollanda_türkiye arasında kaç km olduğunu sorcam yoksa km de ne kadar yakıyo abi bu diye sorarsam dövebilirler




  • fena değil güzel araç
  • ahauhauhauhua abi bu adam basmıstır ya normalde kullanmamistir

    ya sunun icinde oturuken bi resmim olsa o bile yeter ya kapilar lambo door mu?
    quote:

    Orjinalden alıntı: hektorSTK

    bildiklerimi cevapliim;
    çift turbo...
    tork u sorjam
    80.000£ ya tokyodan almış, bizzat gittiği için 3_4£ yuda orda yemiş
    ingiltereden çıkarken 2ferrari ve 1adet porsche tokatlamış...
    porsche tokatlarken yanından 300km ile geçmiş fakat 320 yapmışmı bilmiyorum
    hollandadan buraya gelirken 10depo benzin harcamış... deposu 55lt ve toplam 550lt benzin yapıyo
    hollanda_türkiye arasında kaç km olduğunu sorcam yoksa km de ne kadar yakıyo abi bu diye sorarsam dövebilirler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cucu87 -- 17 Eylül 2006; 17:20:36 >




  •  (((>>GTR R34 İZMİRDE<<)))
  • sağdan direksiyonlu bu süremem bunu ben parada vermem sonra vites diye cam otomatiyine sarılır kırarım filan yedek parça bile bulamam
  • uzayıp gittikten sonra sağın solun pek önemi kalmıyo çünkü sağda solda araba olmuyo
  • hic bi ani kacirmiyosun hektor ama bu aracin skyline oldugu belli degil (cok kıskandım caktirma) gunduz bole kapi acik lambo door direksiyonda ben karizma bi bakis gozluklu tam yonjalik fotoraf ahuahuahua



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cucu87 -- 17 Eylül 2006; 18:29:17 >
  • bu benim arabam dün izmirdeydim

    şaka bir yana aşığıyım bu arabanın
  • BU ARAÇLAR MUKEMMEL AMA MUKEMMELIGI MODOFIYE OLAYINDA COK IYI MODLANIYOLAR AMA..
    ORJINALLERI SIZIN ABARTTIGINIZ GIBI COK HIZLI ARABALAR DEGIL AMA SESLERI MUKEMMEL O AYRI İSTERSENIZ FABRIKA VERILERINE BIR GOZ ATIN DERIM 5 SN UZERINDE 100KM YAPIYO YANLIS HATRLAMIYOSAM
    DUNYANIN EN POPÜLER VE TARIHI BIR GECMISI OLN PISTTEN ARACLARIN VERILERINI ORJINALDEN YAPISTRIM BURAYA R33 DE VAR BURDA KIYASLAMA YAPMIS OLURSUNUZ OKE
    ORJINALDIR
    Dünyanın en çekişmeli yarış pisti..ADI NURGBURGRING NORDSCHELIFE UFAK BIR PIST ALDATMASIN

    Sürekli bu pist ve zamanları hakkında bilgiler arıyordum. Sonunda buldum bişeyler.. Paylaşayım dedim.. :)

    Pistin geçmişi 1920lere dayanıyor. Yapılan ilk yarışlardan birini 90HP Mercedes-Benz kazanmış. 1927de ise Uluslararası ilk yarış yapılıyor.. Pist tarihinin en kötü olayı ise Niki Lauda'nın hayatını kaybettiği yarış.


    Pist bisiklet ile 45dk da koşarak ise 1.5 saatte dönülüyor...

    Pisste bugüne kadar yapılan en iyi derece Niki Lauda ya ait. 1975 yılında Ferrari'si ile yaptığı derece: 6:58.6.. Sıralama Turları
    Ancak kurallar gereği Best-Time ın yarış esnasında yapılması gerektiğinden kayıtlardaki en iyi derece:
    Clay Regazzoni > 7:06.4. Lauda'nın 6.58.6 döndüğü günün ertesi günü..


    DTM'de yarışan araçlar tarafında pistte yapılan en iyi tur zamanı ise
    1992 yılında BMW M3 ile yarışan Johnny Cecotto'ya ait. Antreman turlarında yaptığı derece: 8.44.33 (Ort: 174kmh)
    Yarış esnasında ise 8.46.93 (Ort: 173kmh)

    6:59 --- Ferrari 312T, Niki Lauda, German GP, training (1975)
    7:06 --- Ferrari 312T, Clay Regazzoni, German GP, race (1975)
    *1.2m longer circuit than standard Nordschleife

    6:11 --- Porsche 956, Group C, Stefan Bellof, training (1983)
    6:26 --- Porsche 956, Group C, Stefan Bellof, race (1983)
    6:41 --- Porsche 956, Group C, Derek Bell
    7:50 --- BMW X5 Le Mans V12, Hans Stuck (2001)
    *0.232 km longer than current, standard Nordschleife

    7:06 --- BMW M3 GTR, 24hrs, test session, Jörg Müller (2003)
    7:19 --- Radical SR3 Turbo H22A (2003)
    7:20* -- Opel Astra DTM V8 Coupe, set-up for 24hrs race (sport auto 2003) *estimated
    7:25 --- Alzen Motorsport Porsche 996, 24hrs race, Uwe Alzen
    7:28 --- Porsche Carrera GT, Walther Röhrl, Autobild July 2004
    7:32.44 -- Porsche Carrera GT, definitive time by Horst Von Saurma
    7:32.5 - Gemballa Porsche GTR 600 EVO, Wolfgang Kaufmann (2001)
    7:36 --- Porsche Carrera GT, factory test driver Walther Röhrl (2002)
    7:40* -- Porsche Carrera GT, *estimated time on cold and partially wet track (2003)
    7:40 --- Mercedes Benz McLaren SLR, Klaus Ludwig, Autobild July 2004
    7:42 --- Radical 1500 SR3 (2002)
    7:43 --- TechArt GT Street (2001)
    7:43 --- Porsche 996 911 GT3 RS
    7:43.5 - Lamborghini Murcielago (Autocar magazine, 2002)
    7:44 --- Pagani Zonda C12 S (2003)
    7:45 --- Gemballa Porsche GT-R 600 (2000)
    7:46 --- Porsche 996 GT2
    7:46 --- SHK Porsche 993 GT2, 652 PS (1999)
    7:47 --- Porsche 996 GT3 RS, 381PS (996) (2004)
    7:49 --- Porsche 996 GT3 Cup
    7:50 --- BMW E46 M3 CSL (08/2003)
    7:50 --- Blitz Supra, 750 PS, Herbert Schürg (1997)
    7:50 --- Honda RC30, Helmut Daehne (1993)
    7:50 --- Lamborghini Murcielago (06/2002)
    7:52 --- Gemballa Porsche 911 Le Mans (1995)
    7:52 --- Lamborghini Gallardo E-Gear (12/2003)
    7:52 --- Mercedes-Benz SLR McLaren (06/2004)
    7:54 --- Porsche GT3 (996) (2003)
    7:55 --- Caterham R500 Superlight (2002)
    7:56 --- Ferrari 360 Challenge Stradale (02/2004)
    7:56 --- Porsche 996 Turbo
    7:56 --- Chevrolet Corvette C6 (tested by Dave Hill)
    7:57 --- Lotec Porsche 993 Turbo, 600 PS, racing suspension
    7:59 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Performance Chassis) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
    8:02 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Sport PASM setting) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
    8:03 --- Porsche 996 GT3 (1999)
    8:04 --- Lamborghini Diablo GT (07/2000)
    8:05 --- Ferrari 575M Maranello F1 (12/2002)
    8:05 --- Porsche 911 Carrera S (997) (Normal PASM setting)(Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
    8:06 --- Mercedes-Benz SL55 AMG
    8:06 --- Caterham 7 Superlight R, Robert Nearn
    8:07 --- Ferrari 550 Maranello (06/1998)
    8:09 --- Honda NSX-R 3.2 (08/2002)
    8:09 --- Ferrari 360 Modena (10/1999)
    8:09 --- Lamborghini Diablo SV (no ABS?)
    8:10 --- Chrysler Viper GTS, 411PS, UK-Spec, no ABS (10/1997)
    8:10 --- Donkervoort D8 180R
    8:12 --- Mercedes-Benz SL55 AMG (04/2002)
    8:12 --- Porsche 993 Turbo
    8:13 --- Lotus Esprit Sport 350, 354 PS (05/1999)
    8:10 --- Dodge Viper SRT-10
    8:15 --- Ruf 911 CTR 2, 520 PS
    8:15*-- Holden GTS (2000), *estimated
    8:15 --- Porsche 911 Carrera 2 (997) (Walter Rohrl - WHEELS June 2004)
    8:16 --- AC-Schnitzer E36 M3 CLS II, 350 PS (11/1997)
    8:17 --- Aston Martin V12 Vanquish (2003)
    8:17 --- Porsche 996 C2
    8:18 --- BMW Z8, 400 PS (08/2000)
    8:18 --- Chevrolet Corvette Z06 Commemorative Edition, 344 PS (09/2003)
    8:18 --- Ferrari F355 (06/1997)
    8:20 --- Audi RS6 (2002)
    8:22 --- BMW E46 M3 (12/2000)
    8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
    8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
    8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
    8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
    8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
    8:25 --- Audi RS4 375 HP
    8:25 --- Callaway Corvette C12
    8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VI (11/1999)
    8:25 --- Mitsubishi Carisma GT Evo VII (11/2002)
    8:26 --- Mercedes-Benz SLK 32 AMG (05/2001)
    8:26 --- Nissan 350Z (2003)
    8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)

    (8:28 --- Nissan Skyline GT-R, 277 PS)

    8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
    8:29 --- Mercedes-Benz CLK 55 AMG (05/2000)
    8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
    8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
    8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
    8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
    8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
    8:32 --- Porsche Boxster S
    8:32 --- Volkswagen Golf R32
    8:34 --- Acura NSX, 276 PS
    8:34 --- BMW Z3 Coupé 3.0i, 231 PS (04/2001)
    8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
    8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
    8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
    8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
    8:37 --- Maserati 3200GT (2002)
    8:37 --- Mercedes-Benz C32 AMG (09/2001)

    (8:37 --- Nissan Skyline GT-R V-Spec, 350 PS)

    8:37 --- Subaru Impreza GT Turbo
    8:37 --- Honda NSX 3.0 (07/1991)
    8:38 --- Honda NSX 3.2 (08/1997)
    8:38 --- Mercedes-Benz SL500 (12/2001)
    8:38 --- Porsche 996 Carrera, 296 PS
    8:38 --- Brabus-Mercedes Benz CLK 5.8 (12/1998)
    8:39 --- Honda S2000 (01/2000)
    8:39 --- Morgan Aero 8 (04/2003)
    8:40 --- Holden GTS, on an in and out lap (2000)
    8:40 --- Chevrolet Corvette C5 Targa Automatic (07/1997)
    8:41 --- Aston Martin DB7 (1999)
    8:41 --- Audi S3, 210 PS (06/1999)
    8:42 --- Audi S4, 265 PS (08/1998)
    8:42 --- Lotus Exige (11/2000)
    8:43 --- Honda Integra Type-R (12/2000)
    8:44 --- Chevrolet Corvette C5
    8:45 --- Chevrolet Corvette, 339 PS, automatic
    8:46 --- Porsche 993 Carrera S, 285 PS
    8:47 --- Honda Civic Type-R, 200 PS (11/2001)
    8:49 --- Jaguar XKR Coupe (07/1998)
    8:49 --- Renault Clio Sport V6
    8:49 --- Audi TT 1.8T quattro Coupé, 225 PS (11/1998)
    8:50* -- Mercedes Benz E55 AMG (2000) *Shortened Nordschleife
    8:51 --- Mercedes Benz C43 AMG (02/1998)
    8:52 --- Mercedes Benz CLK 430
    8:58 --- Lotus Esprit Turbo SE (07/1991)
    9:09 --- Volkswagen Golf V6 4Motion
    7:21 - Blitz Supra, 650 PS (Autocar magazine 1997

    (7:59 - Nissan Skyline R33, unknown suspension & boost; no limiter (Autocar magazine 1997)

    8:20 - BMW E36 M3, 321 PS (Autocar magazine 1997)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DRİVERWRX -- 18 Eylül 2006; 0:13:56 >




  • dostum skyline ın en alt modeli baz alınmış olmasın sakın...
    Vspec Nür2 fln olayları var kendi içinde çok değişiyo ve adı aklıma gelmiyo carbon bi modeli daha var...
    bu araçta RB26 kodlu motor var
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.