Şimdi Ara

GTA V önindirme 13.09.2013 tarihinde ne zaman indirmeye başlatır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
357
Cevap
2
Favori
5.786
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 79
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 49
  • Ortalama Mesaj Aralığı 18 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 24
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Renji Abarai (49 mesaj) At Tarağı (29 mesaj) creed87 (19 mesaj) udolu1905 (19 mesaj) ilkermurat (18 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (222 mesaj) Mobil (125 mesaj) Tablet (11 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> PlayStation >> Playstation Genel Bölümü >> GTA V önindirme 13.09.2013 tarihinde ne zaman indirmeye başlatır
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    3639 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    ozaman ilk oyunu indirdigimiz hesapta acicaz sinra kendi hesabimiza giricez



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    545 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Renji Abarai

    ozaman ilk oyunu indirdigimiz hesapta acicaz sinra kendi hesabimiza giricez

    indirip kendi hesabına geçip oynuyorsun aynen
    |
    |
  • Yarbay
    10444 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: thecaliph16


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat

    teşekkürler hocam 18 gb tekrar indirmek zulüm olurdu valla

    Simdi bende kurdum diger Psn hesabımla deneyince lisans yenileyin dedi yani sorun yok



    anladım hocam fakat bu online için sorun çıkartmasın

    bende sadece Gta ve Pes kardeşliği için açtığım psn den girince

    başlangıç tarihinden önce kullanılamaz gibi bi uyarı verdi

    Oyun aktif olunca sadece kardeşlik için açtığımız psnden girersek sıkıntı olur




  • Yarbay
    27476 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat

    quote:

    Orijinalden alıntı: thecaliph16


    quote:

    Orijinalden alıntı: ilkermurat

    teşekkürler hocam 18 gb tekrar indirmek zulüm olurdu valla

    Simdi bende kurdum diger Psn hesabımla deneyince lisans yenileyin dedi yani sorun yok



    anladım hocam fakat bu online için sorun çıkartmasın

    bende sadece Gta ve Pes kardeşliği için açtığım psn den girince

    başlangıç tarihinden önce kullanılamaz gibi bi uyarı verdi

    Oyun aktif olunca sadece kardeşlik için açtığımız psnden girersek sıkıntı olur

    Yok be abi sen rahatla ya

    Bana güven bak sorunsuz oynayacaksin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay
    10444 Mesaj

    tamam hocam çok sağolasın

    bi an baya panik yaptım

    uzun zamandır kardeşlik yapmayınca unutmuşum valla herşeyi
    |
    |
    thecaliph16 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3639 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    herkes pusuda:)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    9998 Mesaj
    US Store için 18 saat var daha.
  • Yarbay
    8255 Mesaj
    Çıkmayacak ama belki bir umut bekliyorum us psn i.
    |
    |
  • Teğmen
    197 Mesaj
    10 Gb indirdikten sonra tekrar % 0 oldu ve yeniden indirmeye başladı. Bu hatayı alan başkası varmı?
    |
    |
  • Yüzbaşı
    999 Mesaj
    arkadaşlar kardeşlik yapan varsa ortak olmak istiyorum.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    985 Mesaj
    Oyun bende 00 da açılacak yaziyor



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2034 Mesaj
    Bende 01 00 da diyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    475 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ekopaket

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekopaket

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_


    quote:

    Orijinalden alıntı: quanch


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    Beyler tr psn ye girdim gta yi buldum indir dedim direk yuklemeye gecti kredikaryi bilgilerini istemedi?

    Parayi almadan oynayamazsin.

    14/18gb gun icinde bitecek de evde degilim aksama kadar acik kalacak ps3. En tirstigim sey ise elektriklerin gitmesi.

    Normql birseymi indirmeye direk baslamasi kredikqrti bilgileri almadan? Indirme bitincemi istiyecek?

    Evet parayı ödemeden oyun açılmayacak. Bende kredi kartı bilgilerini girmeden indirdim dün gece oyunu. Bugün cüzdana para ekleyeceğim.

    Direk kredi karti bilgilwrini girsem olur dimi Mesela motostorm apocalypse yi direk oynu indir dedim b3nde kary bilgilerini istedi girdim bilgileri sonra inmeye basladi oyun. Bide 100 40 10 seklinde demisler bu ne oluyo? Skintili bi durumsa hic ugrasmiyacam silerim indirdigimi

    Otomatik çekmeyi açarsan para çekilirmiş fakat anladığım kadarıyla cüzdana para eklerken direk 150 TL ekleyemiyorsun. O yüzden de ayrı ayrı 100 - 40 - 10 TL şeklinde cüzdana para eklemen gerekiyor. Yani yukarıda bir arkadaş öyle yazmış. Bende bu konuda bilgisizim aslına bakarsan.

    GTA 5' i sepete ekleyip, kasaya git dedikten sonra satış onayı penceresi açılıyor. Altta cüzdana para ekle var onu seçince direk 149 TL yükleyebiliyorsun. PS Store' a girmeden hesap yönetiminden para ekle diyince 150 tl olarak değilde sadece 100+40+10 olarak ekleniyor bu şekilde uğraşmaya gerek yok.




  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gangstarr34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ekopaket

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_


    quote:

    Orijinalden alıntı: ekopaket

    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_


    quote:

    Orijinalden alıntı: quanch


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    Beyler tr psn ye girdim gta yi buldum indir dedim direk yuklemeye gecti kredikaryi bilgilerini istemedi?

    Parayi almadan oynayamazsin.

    14/18gb gun icinde bitecek de evde degilim aksama kadar acik kalacak ps3. En tirstigim sey ise elektriklerin gitmesi.

    Normql birseymi indirmeye direk baslamasi kredikqrti bilgileri almadan? Indirme bitincemi istiyecek?

    Evet parayı ödemeden oyun açılmayacak. Bende kredi kartı bilgilerini girmeden indirdim dün gece oyunu. Bugün cüzdana para ekleyeceğim.

    Direk kredi karti bilgilwrini girsem olur dimi Mesela motostorm apocalypse yi direk oynu indir dedim b3nde kary bilgilerini istedi girdim bilgileri sonra inmeye basladi oyun. Bide 100 40 10 seklinde demisler bu ne oluyo? Skintili bi durumsa hic ugrasmiyacam silerim indirdigimi

    Otomatik çekmeyi açarsan para çekilirmiş fakat anladığım kadarıyla cüzdana para eklerken direk 150 TL ekleyemiyorsun. O yüzden de ayrı ayrı 100 - 40 - 10 TL şeklinde cüzdana para eklemen gerekiyor. Yani yukarıda bir arkadaş öyle yazmış. Bende bu konuda bilgisizim aslına bakarsan.

    GTA 5' i sepete ekleyip, kasaya git dedikten sonra satış onayı penceresi açılıyor. Altta cüzdana para ekle var onu seçince direk 149 TL yükleyebiliyorsun. PS Store' a girmeden hesap yönetiminden para ekle diyince 150 tl olarak değilde sadece 100+40+10 olarak ekleniyor bu şekilde uğraşmaya gerek yok.

    Dostum ben cüzdana 160 lira attım. Bir kaç oyunda da indirim yapıyormuş zaten belki alırım düşüncesiyle. Ama para duruyor öyle. Çekmediler de parayı. Umarım sıkıntı olmaz bu gece oynamak istiyorum çünkü.




  • Yüzbaşı
    475 Mesaj

    Yok dostum sıkıntı olmaz. Otomatik çekme açıksa bir ara çeker kesin. Hatta iyi yapmışsın dediğin gibi kalan paraya da indirimde olanlardan alırsın.
    |
    |
    ekopaket kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    519 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gangstarr34

    Yok dostum sıkıntı olmaz. Otomatik çekme açıksa bir ara çeker kesin. Hatta iyi yapmışsın dediğin gibi kalan paraya da indirimde olanlardan alırsın.

    Hocam saol ilgilendiğin için. Son bir şey sorayım. Otomatik çekme talimatını pc üzerinden verebiliyormuyum yoksa ps de settings kısmından mı yapmalıyım.
  • Yarbay
    3462 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ekopaket

    quote:

    Orijinalden alıntı: gangstarr34

    Yok dostum sıkıntı olmaz. Otomatik çekme açıksa bir ara çeker kesin. Hatta iyi yapmışsın dediğin gibi kalan paraya da indirimde olanlardan alırsın.

    Hocam saol ilgilendiğin için. Son bir şey sorayım. Otomatik çekme talimatını pc üzerinden verebiliyormuyum yoksa ps de settings kısmından mı yapmalıyım.

    PC üzerinden yapabilirsin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2034 Mesaj
    6 saat 10 dk kaldı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3639 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bnde 00:00 da açıılıcak yazıyor :D o zaman bende 5 saat 3 dk kaldı :D
    |
    |
  • Yarbay
    2807 Mesaj
    Bende de 00.00 diyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
En ucuz kedi maması fiyatları
Sohbet
Bebek Oyunları
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,469
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.