Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

.......:::::::GTa TurkCity:::::::.......(2. Versiyon)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
96
Cevap
0
Favori
30.998
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> Oyun Genel ve Diğer türler >> .......:::::::GTa TurkCity:::::::.......(2. Versiyon)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    270 Mesaj
    Bozo dediklerini yapmaya çalışacağım. KArtal'ı yapan arkadaşı tanıyorum.Sink4k nickiydi galiba. Doğan, Şahin falan niye yapmadın diye sordum bana bu kartal resmi yollandı kartal yaptım dedi. Şahin yaparmmısın dedim boşver dedi...

    NEyse arkadaşlar yakında link vereceğim merak etmeyin....
    |
    |
    _____________________________
  • Uzman Mobil
    7494 Mesaj
    Biri ikisi mi kaldı..?? Göçtü server....
    2. versiyon falan bi hepsi toparlansın.. az kaldı.. SABIR ??!
    |
    |
    _____________________________
    Grafik Tasarımcı
  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    yav birincisinin serverı çökmüş başka link yok mu?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    256 Mesaj
    ya beyler nerde bu link biran önce verinde indirelim
    şunu
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    878 Mesaj
    az laf çok iş link i verin biz de oynayalım
    |
    |
    _____________________________
  • ben gta turkcity indirmek içinwww.gtaturkcity.cjb.nete tıklıyom girmiyo ne yapabilirim
    |
    |
  • Binbaşı
    1414 Mesaj
    Ben tıklıyorum giriyo
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    504 Mesaj
    bende bole bi mod yapmısstım zamanında 800 mb lık hersey dahil di ama sildik sonra gta yi bi hata fln werirse yardımcı olabilirim dff. txd. cfg fln...
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4124 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: radreSword

    Arkadaşlar o kadar fazla talep oldu ki upload linki en sonunda çökmeyi başardı. Buna sevinmedim değil. Demek ki hoşunuza gidecek bişey yapmışım. Neyse arkadaşlar bazılarınız indiremedi modu. Bende eğer birisi 80 mb lık yer ayarlamazsa rapidshare e 30 mblık parça parça 3 dosya atmayı düşünüyorum. Böyle daha hızlı olur. Ama bazı modla ilgili eleştiriler de oldu. Atmışken bişeyleri değiştirip atiyim dedim.Bu yüzden burda ve GTa Turk City Forumunda tartışalım.

    2. versiyonda neler olmasını istersiniz?

    Ben Renault Toros ve daha gerçekci bir Trafik Polis arabası ekleyeceğim 2. versiyona.

    Sizin de görüşleriniz varsa benimle paylaşabilirsiniz.

    arkadaşım sen ne iş yapıyosun? Hayır böle bi mod yapmak hiç kolay diil ve bunu yapanda bi türk olunca hoşuma gitti ondan soruyorum...
    |
    |
    _____________________________
    "charcot-marie-tooth"




  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    ya abiler 2. versiyon çıktımı acaba çıktıysa linki verirmisiniz?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    743 Mesaj
    forum un bu kısmı terkmi edildi yaw 2. versiyon olduysa link i verinde biraz toros sürelim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4306 Mesaj
    1 sene olmuşya
    |
    |
    _____________________________
    Origin İD:salvo55
  • YAAAAAA BEN BU GTA TÜRK CİTY İ İNDİREMİYORUM DAHA DOGRUSU SİTELER AÇILMIYO LÜTFEN BİRİ BANA YARDIM ETSİN BİLEN VARSA ÇALIŞAN Bİ SİTE VERSİN MSN ADRESİM HEP AÇIK KAPALI OLSA DAHİ E POSTA ATIN LÜTFENNNNNNN ugurrencber_gaziantep@hotmail.com
    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    22 Mesaj
    SLM arkadaşım çok güzel oyun yapmışsın beyninize sağlık. yeni oyunda nfs gibi neon, ve bide yapabilirsen oyun seslerinde bir kırmızı doğan slx in yanından geçerken şöyle dj akman-beddua tipi daha olgun türkçe rap hip-hop olsa ve çelik cantları unutmayalım. bide mümkünse ülkemizi yansıtması açısından yerlerde çöp olsun. aslında bide istanbul boğazındaki gibi balık ekmek iyi olurdu. İYİ ÇALIŞMALAR
    |
    |
    _____________________________
    CARPE
    DIEM




  • Er
    4 Mesaj
    allah alllah linki nerde bu türk city nin yawww tommy nin adı ne oldu türk cityde aynımı yoksa??
    |
    |
    _____________________________
    İMZA YOK BARNAK BASSAM?!
  • Yüzbaşı
    503 Mesaj
    link
    i alabilirsek bi paylaşımım olcak inşallah :p
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: hakanayas

    allah alllah linki nerde bu türk city nin yawww tommy nin adı ne oldu türk cityde aynımı yoksa??








    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    4345 Mesaj
    Arkadaş araba modu koymuş linki silinmiş tekrar koyayım derken hikaye olmuş anladığım kadarıyla kimseler teşekkür etmemiş onlar yerine ben teşekkür ederim san andeas modu bekleriz dans bölümlerini kaldırman mümkünse mutlaka yap.
    |
    |
    _____________________________

    film/altyazı | Mal kaybeden, bir şey kaybetmiştir, Onurunu kaybeden birçok şey kaybetmiştir. Fakat cesaretini kaybeden her şeyini kaybetmiştir. Johann Wolfgang von Goethe
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    Kardeş ben 1. sini yükliyemedim aynen yazdığın gibi yükledim ancak oyuna save den girdiğimde oyun yüklenirken bir ses çıkıyor ve oyun donuyor oyuna hiç girmiyor oyunda bir modda yok saf oyun ancak girmiyor yardım edersen çok sevinirim birde gta oyunlarını türkçeleştirirken kullandığın programın linkini verebilirmisin sakıncası yoksa hani o text dosyalarını tanıyan bir program bide kendim düzenliyim diom
    |
    |
    _____________________________
    "Benim yaradılışımdaki en mükemmel özellik muhakkak ki; TÜRK ve ATATÜRKÇÜ olmamdır."
  • kardeş link hani link
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
Masal
google reklamları
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,484
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.