Şimdi Ara

GTA San Andreasta bölüm geçemeyenler.........

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
332
Cevap
0
Favori
146.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 ay
  • Cevaplayan Üyeler 122
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 81
  • Ortalama Mesaj Aralığı 15 gün 11 saat 29 dakika
  • Toplam Okunma Süresi 1492
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 122
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • guraktan (21 mesaj) CON VAYNE (1 mesaj) merakum (1 mesaj) Saltuk (1 mesaj) Liberty Citizen (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (3 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Grand Theft Auto >> GTA San Andreasta bölüm geçemeyenler.........
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • slm arkadaşlar size çok kolay bişey söliceğim bakın mesela big skome veya ryder onlardan biriylen görev yaparken gta san andreas ta oldurun işte goreviniz yapılmış bir halde karşınızdaaaaaaa ...............
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    Basit bi gorev ya emirhanin dedigi gibi kayidini indireceksn yada bi kac sefer dene gecersin bi kac kere sadece cikan simgeleri yapmaya calis tam kavrayinca bolumu gecmek icin ugrasirsin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    200 Mesaj
    Hortlattım konuyu ama yoksa kafayı yicem. Bu san andreasda su altında nasıl yüzüyoruz kıracam şimdi pc yi. Suya dalıyorum geri su yüzüne çıkıyor vallaha delirdim yardım edın

    Edit: Ne alakaysa frame limiteri tekrar açınca düzeldi ne alaka nee.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Likelihood -- 27 Nisan 2015; 19:33:01 >
    _____________________________
  • Yarbay
    2346 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: XDDDDD

    slm arkadaşlar ben yeni katıldımm bu forumaaaa yha ben bi bölümde takıldım yardımm ederseniz sevinirim z de helikopterle arabanın geçmesini sağlıcaz varilleri bi türlü hareket ettiremiorum çokk zor nasıll yapabilirim?????her şeyi geçtim o kaldı onu geçemessem başka görev açılmıoooo:S:S:S

    XDDD



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    İşlemci: Intel Pentium III@933Mhz | Ram: 256MB PC133 SDRAM | Anakart: Intel Onboard | Ekran Kartı: Nvidia Geforce 6200 AGP@128MB | Ses Kartı: Sound Blaster 16 CT2800 ISA | HDD: Seagate Barracuda 30GB | PSU: Antec 300W | Monitör: Philips CRT 107E66 | OS: Windows XP Pro.
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    10 senelik HORT!
    |
    |
    _____________________________
    "Benim yaradılışımdaki en mükemmel özellik muhakkak ki; TÜRK ve ATATÜRKÇÜ olmamdır."
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    Konu Sahibine Özel



    Birazcık geç gördüm kusura bakma...
    |
    |
    XDDDDD kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Benim yaradılışımdaki en mükemmel özellik muhakkak ki; TÜRK ve ATATÜRKÇÜ olmamdır."




  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: Likelihood

    Hortlattım konuyu ama yoksa kafayı yicem. Bu san andreasda su altında nasıl yüzüyoruz kıracam şimdi pc yi. Suya dalıyorum geri su yüzüne çıkıyor vallaha delirdim yardım edın

    Edit: Ne alakaysa frame limiteri tekrar açınca düzeldi ne alaka nee.

    Frame Limiter, bazı bilgisayarlarda oyunun gidişatını değiştirebilecek boyutta yan etkilere sebep olabiliyor, örneğin:

    1. Sürüş okulunda(Driving School) "Wheelie Weave" ve "Alley Oop" görevlerinde Frame Limiter kapalı(OFF) iken testi GOLD olarak geçebilmek oldukça zor. Fakat Frame Limiter açık(ON) iken "Wheelie Weave" testinde aracı 2 teker üzerinde dana uzun tutabiliyorsunuz. Ayrıca "Alley Oop" testinde aracı kendi ekseni etrafında(barrel roll) döndürme işlemini daha kolay ve hızlı bir şekilde yapabiliyorsunuz.
    2. Yüzme: Frame Limiter açık(ON) halde iken kapalı(OFF) halde olduğundan dana hızlı yüzme ve dalış yapabilme durumu söz konusu. Aksi durumda daha yavaş yüzüyor ve özellikle çok daha yavaş dalış yapıyorsunuz. Örneğin, "Amphibious Assault" görevini bazı bilgisayarlar için, Frame Limiter kapalı(OFF) halde iken geçmek imkansız hale gelebiliyor çünkü görevde ikinci ve üçüncü su altı tünelini geçemiyorsunuz.
    3. Bisiklet sürüşü ayrıca Frame Limiter açık(ON) halde daha hızlı fakat yüzmede olduğu kadar farkedilebilir düzeyde değil.

    Tabi bu durumların tersi de geçerli. Frame Limiter açık halde yapılamayan görev ve hareketleri kapatarak yapabilen kişilerde olmuş. Görünüşe göre bu durum kullandığınız sistemin özellikleri ve sürücü/yazılım durumu ile de alakalı. Kullanılar DirectX, Microsoft .NET Framework, Microsoft Visual C++ ve grafik kartı sürücülerinin güncelliği değişkenler arasında. Çoğu durumda karşılaşılan hatalar ile karşılaşmamak ve daha sağlıklı bir oyun deneyimi elde etmek için bu bahsettiğim yazılımları güncel tutmak çok önemli. Buradan oyunlar için gerekli olan optimizasyon yazılımlarını denetleyebilirsiniz. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eser_akar -- 22 Mart 2016; 16:58:49 >
    |
    |
    _____________________________
    "Benim yaradılışımdaki en mükemmel özellik muhakkak ki; TÜRK ve ATATÜRKÇÜ olmamdır."




  • Yarbay
    2243 Mesaj
    ah ya şu araba dans ettirme bölümünü geçemezdim :D save ındırıp öyle bitirmiştim bilmiyorum kolaydıda ben yapamıyordum
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    692 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Onun çözümünü çok sonradan keşfetmiştik. Bir hatadan dolayı aşağı/yukarı yön tuşları invert oluyordu ve sen arabayı yukarı zıplatmak için üst ok tuşuna bastığında oyun alt algıladığından ne kadar iyi yaparsan yap görevi tamamlamaya yetmiyordu puan.

    İşin daha da ilginci, oyunun Steam sürümünde günümüzde aynı hata devam ediyor. Çözümü ise yine aynı: kontrol ayarlarından o bölümü geçene kadar alt ve üst ok tuşlarının yerlerini değiştirmek.

    Hortladı ama olsun, Steam'de hatanın hala devam ettiğini düşünürsek, belki birilerine çözüm olur...
    |
    |
    InsignAce kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    "Benim yaradılışımdaki en mükemmel özellik muhakkak ki; TÜRK ve ATATÜRKÇÜ olmamdır."




  • Binbaşı
    1722 Mesaj
    Oyun PC'de duruyordu. Yeniden başlayayım dedim. Baya görev yaptım hikayesine falan hakimim. Ama şu sürüş okulu The 360 birinci olanı geçemedim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    Eser Bey, türkçe yama san anderas oynuyorum. rahip bölümü var, önce bi kızı otele bırakıp, sonra bi herif, sonra iki herfi öldürüyorum. sonra rahibi ve korumalarını öldürmem gerekiyor. türkçe yama olduğu için yamadan kaynaklı bir minibüse biniyo rahip. minibüsü patlatıyorum ölmüyo herif, bana hala o arabayı işaret ediyor. en bu bölümü geçemedim sinir oldum, yardımcı olabileceğin bi durum var mı bu bölüm için?
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    1 Mesaj
    yamaların birçoğu oyunu bozuyor gtasa tr sitesinden indirin ben herhangi bir sorunla karşılaşmadım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Radyo Dinle
bankalar.org
Canlı Tv izle
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.