Şimdi Ara

===> SE Xperia™ arc | 4.2' BRAVIA® - 8MP Exmor R™ HD - 8.7mm <=== (687. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15.906
Cevap
13
Favori
612.983
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 685686687688689
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: komplocu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    kasa çatlağı bende 2kez oldu asya telekoma gönderdim geldiğinde sizin anlattığınız o ekrandaki beyaz çizik aynen bendede olmuştu tekrar gönderdim bu sefer ekranıda değiştirip gönderdiler...bu ekran problemi teknikservis hatasına benziyor....

    yav bende göndericem sırf bu teknik servis hataları yüzünden gönderesim gelmiyor

    Ben de sizin gibi düşünüyorum fakat çatlak büyüyormuş hissine kapılınca götürdüm ve korktuğum başıma geldi. Aslında hiç de önem vermiyorum göze de batmıyor fakat daha da büyüyüp sorun çıkarmasından korktum. Sonra servise gidip kullanıcı hatası bu falan derler, telefonu kafalarında kırmayayım dedim o zaman garanti dışı kalır. Eğer imkanınız varsa servise elden götürün, hiç sıkıntı çekmezsiniz. Asya telekom da art niyetli bir fima değil, hemen düzelttiler hatalarını. Umarım hatalarından ders alırlar ve bir daha başka birinin başına gelmez. Bu aralar yollarsanız ellerinde ön kasa ve ekran mevcut, çok vakit kaybetmezsiniz. Teleservice'de bu parçalar şu an yok sipariş vermeleri lazım ve nereden baksanız değişmesi 1 ayı bulur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: komplocu

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    kasa çatlağı bende 2kez oldu asya telekoma gönderdim geldiğinde sizin anlattığınız o ekrandaki beyaz çizik aynen bendede olmuştu tekrar gönderdim bu sefer ekranıda değiştirip gönderdiler...bu ekran problemi teknikservis hatasına benziyor....

    yav bende göndericem sırf bu teknik servis hataları yüzünden gönderesim gelmiyor

    Ben de sizin gibi düşünüyorum fakat çatlak büyüyormuş hissine kapılınca götürdüm ve korktuğum başıma geldi. Aslında hiç de önem vermiyorum göze de batmıyor fakat daha da büyüyüp sorun çıkarmasından korktum. Sonra servise gidip kullanıcı hatası bu falan derler, telefonu kafalarında kırmayayım dedim o zaman garanti dışı kalır. Eğer imkanınız varsa servise elden götürün, hiç sıkıntı çekmezsiniz. Asya telekom da art niyetli bir fima değil, hemen düzelttiler hatalarını. Umarım hatalarından ders alırlar ve bir daha başka birinin başına gelmez. Bu aralar yollarsanız ellerinde ön kasa ve ekran mevcut, çok vakit kaybetmezsiniz. Teleservice'de bu parçalar şu an yok sipariş vermeleri lazım ve nereden baksanız değişmesi 1 ayı bulur.

    izmirde ikamet ettigim için elden verme sansım yok. ve bu aralar telefonsuz da kalmamam lazım. ama uygun bir zamanda vericem. zaten benim catlak sonuna kadar dayanmıs durumda dahada ilerlemiyor yiyosa kullanıcı hatası desinler. keske deseler deli para kopartırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssrrkknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    belki karamsa düşünüyorum ama bana ölü pikselli ekran takarlar kesin ondan sonrası işte gercekten sıkıntı. neyse bakalım ben yogun olmadıgım bir zamanda vericem teli servise ne olucaksa olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssrrkknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    belki karamsa düşünüyorum ama bana ölü pikselli ekran takarlar kesin ondan sonrası işte gercekten sıkıntı. neyse bakalım ben yogun olmadıgım bir zamanda vericem teli servise ne olucaksa olsun.

    ölü pixel muhabbetini ekranı değiştirmeden önce sordum. Eğer öyle birşey olursa hemen yeni ekran takarız sonuçta garantiniz devam ediyor dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssrrkknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    belki karamsa düşünüyorum ama bana ölü pikselli ekran takarlar kesin ondan sonrası işte gercekten sıkıntı. neyse bakalım ben yogun olmadıgım bir zamanda vericem teli servise ne olucaksa olsun.

    ölü pixel muhabbetini ekranı değiştirmeden önce sordum. Eğer öyle birşey olursa hemen yeni ekran takarız sonuçta garantiniz devam ediyor dedi.

    bak bunu söylemen iyi oldu kafamda soru işareti kalmadı




  • benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssrrkknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    belki karamsa düşünüyorum ama bana ölü pikselli ekran takarlar kesin ondan sonrası işte gercekten sıkıntı. neyse bakalım ben yogun olmadıgım bir zamanda vericem teli servise ne olucaksa olsun.

    ölü pixel muhabbetini ekranı değiştirmeden önce sordum. Eğer öyle birşey olursa hemen yeni ekran takarız sonuçta garantiniz devam ediyor dedi.

    bak bunu söylemen iyi oldu kafamda soru işareti kalmadı

    merhaba benımde telefonum catladı haftalardır beklıyorum vermedım daha,istanbul bayrampasadakı asya telekoma veriyim diyorum ama telefonu verdıgım zaman gelın telefonunuzu yaptık ama 300 lıra verın sızın hatanızmıs demelerınden korkuyorum ,bu sekılde süpriz bi durumla karşılaşma durumu varmı? zira telefona ayırıcak bütçem kalmadı eğer böyle hoş olmayan bi süpriz yaparlarsa benim için çok kötü olur.umarım bilginiz vardır




  • hepsiburadada micro sd fıyatları uygun gibi,daha once ordan alan varsa 32 gb bi kart linki atabılırmısınız acaba class konusundada telefonda benı sıkıntıya ugratcak bı durum olmasın yeter
  • Final sürümü çıkmış en kısa zamanda yükliyeceğim

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1325640
  • quote:

    Orijinalden alıntı: notpad

    hepsiburadada micro sd fıyatları uygun gibi,daha once ordan alan varsa 32 gb bi kart linki atabılırmısınız acaba class konusundada telefonda benı sıkıntıya ugratcak bı durum olmasın yeter

    Alali 8 ay oluyor. Linki kaydetmedim ama kolay bulunur.
    Class 4 te sorun yok. Ama Toshiba marka benim aldigim.
    Selamlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan_9292

    Final sürümü çıkmış en kısa zamanda yükliyeceğim

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1325640

    Ben yukledim bile çok büyük fark yok eski surumden sadece uygulamalar guncellenmis...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: notpad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssrrkknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    belki karamsa düşünüyorum ama bana ölü pikselli ekran takarlar kesin ondan sonrası işte gercekten sıkıntı. neyse bakalım ben yogun olmadıgım bir zamanda vericem teli servise ne olucaksa olsun.

    ölü pixel muhabbetini ekranı değiştirmeden önce sordum. Eğer öyle birşey olursa hemen yeni ekran takarız sonuçta garantiniz devam ediyor dedi.

    bak bunu söylemen iyi oldu kafamda soru işareti kalmadı

    merhaba benımde telefonum catladı haftalardır beklıyorum vermedım daha,istanbul bayrampasadakı asya telekoma veriyim diyorum ama telefonu verdıgım zaman gelın telefonunuzu yaptık ama 300 lıra verın sızın hatanızmıs demelerınden korkuyorum ,bu sekılde süpriz bi durumla karşılaşma durumu varmı? zira telefona ayırıcak bütçem kalmadı eğer böyle hoş olmayan bi süpriz yaparlarsa benim için çok kötü olur.umarım bilginiz vardır



    Öyle bir durumla karşılaşmazsın merak etme sonuçta kendi hataları ama sensorun etrafında başka çizik kırık varsa ona bişey diyemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: notpad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssrrkknn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: se_runtome

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolyo

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    Selamlar,

    Telefonda yaklasık 3-4 aydır malum çatlak sorunu vardı. Sanırım bu çatlak git gide büyüyor. Sonucta servise bırakmaya karar verdim. Ankara'da oturuyorum. Bildigim kadarıyla Asya telekom ve teleservice bakıyor bu işlere. İkisini de aradım. Asya telekom hiç itiraz etmeden evet değiştiyoruz 1 hafta falan sürer dedi. Sonra teleservice'i aradım. Bunlar ise, önce bir teknik inceleme yaparız kullanıcı hatası mı yoksa değil mi anlamak için dedi. Ben bunu araştırdım bu genel bir sorun ve SE kabul edip garanti kapsamına almış dedim. Bunlar da bana evet farkındayız fakat bazı kullanıcılar buna benzer çatlakları (sensorunun yakınında bir yerde) getirip garantiden değiştirmek istiyorlar dedi. Parça de ellerinde yokmus ne kadar sürer belli değilmiş.

    Daha önce hiç bu tür işlemler ile ugrasmadım. Asya telekom da biraz kıllandırdı, hiç itiraz etmedi. Teleservice sanki biraz daha gerçekçi davrandı. Hangi servis daha iyidir? Bilgisi ve tecrubesi olan varsa sevinirim. Kucuk bir çatlak için servis peşinde koşmaktan veya bunların telefonun orasını burasını dagıtıp " zaten boyleydi" demelerinden falan korkuyorum.

    Asya Telekom ile Teleservis iç içe çalışıyo zaten kardeş Teleservis bir üst servis olarak çalışıyo yani cihaz değiştirme yada parça değiştirme onayını Teleservis veriyo.
    Asya Telekomun elinde parça varsa değiştirir güven konusunda Teleservisle farkı yok yani aynı şirket gibi çalışıyolar zaten.




    Salı günü asya'ya bıraktım. Bugun mesaj geldi, gidip aldım. Bırakırken sormustum neler değişecek diye, eleman sadece ön kasa değişecek dedi. Teslim aldığımda kurcaladım biraz. Ekrana açılı baktığımda yaklaşık 1 cm uzunluğunda bir beyazlık vardı ekranın en ucunda. Menülerde falan geçiş yaparken gözükmüyor, beyaz fonda da gözükmüyor. Ekranı kapalı iken baya bir açılı bakınca çok hafif bir şekilde beyazlık oluyordu. Hemen elemana gösterdim. Görmekte biraz zorluk çekti ama anladı durumu. Ekranı kasaya monte ederken yapışkanın izi kalmış olabilir falan dedi. Ben de yok bu ekranın alt tarafından geliyor, ekranda bir sorun olabilir falan dedim. Neyse aldı telefonu 10dk sonra geldi ekran gitmiş dedi. Ellerinde ekran varmış allahtan, 10 dk içinde hem ekranı hem de kasayı tekrar değiştirip verdi. Eski ekranımda ufak tefek çizikler vardı iyi oldu bir yandan

    Allahtan ankaradayım ve servis iş yerine yakın. Yoksa uğraş dur kargoya ver bekle 2-3 hafta, sonra ekran yamuk olarak gelsin. Telefonda anlamaları da zor, yanında gösterirken bile zor gördü eleman. Gönderen arkadaşlara tavsiye iyice incelesinler ekranın durumunu. Bir de benim cihaza yapılan operasyon ne kadar doğru bilmiyorum. Yani ilk başta sadece kasanın değişmesi. Belki de en baştan kasa+ekranın değişmesi gerekiyordu.

    oncelıkle benım bıldığım bu catlak değışımınde tüm kasanın değıştığı camı ıle beraber kaan arkadaş da (ona bır sor) değışmıştı sonra bır arkadaş daha vardı oda sanırım cam dahıl değıştığını yazmıştı ama hatırlamıyorum.

    sadece kaan ınki kompe deişmiş ama geri kalan herkesin sadece ön kapak deişmiş.

    Benim cihazda 2 defa değişti ben direk teleservise yolladım onlar hem kasa hem ekran degisiyorlar.

    belki karamsa düşünüyorum ama bana ölü pikselli ekran takarlar kesin ondan sonrası işte gercekten sıkıntı. neyse bakalım ben yogun olmadıgım bir zamanda vericem teli servise ne olucaksa olsun.

    ölü pixel muhabbetini ekranı değiştirmeden önce sordum. Eğer öyle birşey olursa hemen yeni ekran takarız sonuçta garantiniz devam ediyor dedi.

    bak bunu söylemen iyi oldu kafamda soru işareti kalmadı

    merhaba benımde telefonum catladı haftalardır beklıyorum vermedım daha,istanbul bayrampasadakı asya telekoma veriyim diyorum ama telefonu verdıgım zaman gelın telefonunuzu yaptık ama 300 lıra verın sızın hatanızmıs demelerınden korkuyorum ,bu sekılde süpriz bi durumla karşılaşma durumu varmı? zira telefona ayırıcak bütçem kalmadı eğer böyle hoş olmayan bi süpriz yaparlarsa benim için çok kötü olur.umarım bilginiz vardır



    öyle bir şey olmaz çünkü servise bırakırken servis raporu veriyorlar. O belgede cihazın arızasının garanti kapsamında olup olmadığı mevcut. Tamir olunca o belgeyle gidip telefonu alıyorsunuz. Rapor düzenlenirken o kısıma dikkate edin yeter. Ayrıca bildiğim kadarıyla ücretli bir şey yapacaklarsa bunu size haber vermeleri gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı: notpad

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    quote:

    Orijinalden alıntı: cangaxxe

    quote:

    Orijinalden alıntı:

    ...



    ölü pixel muhabbetini ekranı değiştirmeden önce sordum. Eğer öyle birşey olursa hemen yeni ekran takarız sonuçta garantiniz devam ediyor dedi.

    bak bunu söylemen iyi oldu kafamda soru işareti kalmadı

    merhaba benımde telefonum catladı haftalardır beklıyorum vermedım daha,istanbul bayrampasadakı asya telekoma veriyim diyorum ama telefonu verdıgım zaman gelın telefonunuzu yaptık ama 300 lıra verın sızın hatanızmıs demelerınden korkuyorum ,bu sekılde süpriz bi durumla karşılaşma durumu varmı? zira telefona ayırıcak bütçem kalmadı eğer böyle hoş olmayan bi süpriz yaparlarsa benim için çok kötü olur.umarım bilginiz vardır



    öyle bir şey olmaz çünkü servise bırakırken servis raporu veriyorlar. O belgede cihazın arızasının garanti kapsamında olup olmadığı mevcut. Tamir olunca o belgeyle gidip telefonu alıyorsunuz. Rapor düzenlenirken o kısıma dikkate edin yeter. Ayrıca bildiğim kadarıyla ücretli bir şey yapacaklarsa bunu size haber vermeleri gerekiyor.
    :))




  • arkadaslar chrome tarayıcısı cıkmıs android için. yalnız sadece ICS de calısıyor. artık güncelleme şart oldu
  • Resmi ICS güncellemesi ne zaman çıkacak, açıklanan birşey var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hachi-kyu-san

    Resmi ICS güncellemesi ne zaman çıkacak, açıklanan birşey var mı?

    arc için nisan ayında gelir diyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89


    quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    benimkide tekrardan catladi 3 seferdemi ayni arizadan iade aliyorlardi

    evet.

    şu konuyu bilen biri iyice anlatırsa sevinirim.3.kez çatlayıp servise gönderdiğimiz zaman mı para iadesi veya değişim hakkımız oluyor.eğer öyle oluyorsa bunu nereye nasıl belirtiyoruz,atılacak adımlar nelerdir bilgisi olan varsa paylaşsın lütfen
  • 
Sayfa: önceki 685686687688689
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.