Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (219. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.440
Cevap
56
Favori
346.649
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 217218219220221
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt
    Böyle clickbait haberciliği yapan yerlerden nefret ediyorum Ben bu habere yabancı bir kaynaktan baktım ve bunun çoğu G4 ve bazı G5'lerde görülenin aksine donanımsal değil yazılımsal bir sorun olduğunu, bir güncelleme sonrası ortaya çıktığını okudum hocam. Habere göre etkilenen tüm G7'ler değil, daha çok Avrupa'daki bazı operatör cihazları. LG durumun farkında ve kullanıcılara sorunu kendileri düzeltmek isterse kendilerine yardımcı olacak bazı araçlar sunacağını açıklamış anladığım kadarıyla. Bununla uğraşacak bilgisi/isteği olmayanlar da cihazlarını servislerde yaptırabilecek. Bir güncelleme ile cihazın kullanılmaz hale gelmesi elbette hiç hoş bir şey değil fakat bu ilk kez ve sadece LG'nin başına gelen bir durum değil, ayrıca görünüşe göre G4'teki donanımsal bootloop sorunuyla da alakası bile yok Yani en azından şimdilik böyle diyebiliriz


    LG'nin eleştirilecek, hatta yerden yere vurulacak çok yanı var. Sırf bizim telefonlarımızdaki panel sorunu bile kendilerine sabah akşam sövme sebebi benim gözümde Ama bütün bunlar, sırf daha çok tık kazanmak için böyle sansasyonel ve gerçekdışı haberler yapmayı haklı kılmaz. Böyle "kaynaklara" prim vermeyin hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killing Spree -- 8 Aralık 2018; 9:1:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    Peki neden iade ediyorsunuz telefon zaten kapalı kutu olarak gelmiyor mu internetten alınca ?

    Alıntıları Göster
    kapamlı kutu geliyor ama sonradan bantlanmış(allanmış pullanmış yersen misali)ben şuna inandım sıfır ellenmemiş cihaz bulmamız imkansız gibi bir şey ya 1600.1700.verip görerek 2.el alacağız yada yeni model bekleyeceğiz.
  • Arkadaşlar kamera uygulamasında aşağıda bulunan yuvarlağa tıklayınca daha önce çekilmiş fotoğraflar gelmiyor. Neden olabilir acaba. Daha doğrusu eskiden fotoğraf galerisi açılırdı şimdi hiçbir şey açılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wastedsunset W kullanıcısına yanıt
    Hem kamera hem de foto uygulamasının uygulama izinlerine girmelisin oradaki yetkileri kontrol eder misin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stagemasterone

    Hem kamera hem de foto uygulamasının uygulama izinlerine girmelisin oradaki yetkileri kontrol eder misin
    bir deneyeyim hocam. eyvallah
  • arkadaşlar 6 ay önce aldım bu telefonu nokia türkiye garantili.
    1 yıllığına yurtdışında olacam amerikada.
    global garanti varmı acaba. bilginiz varmıdır bu konuda? ghost screen i amerikada garantiden yaptırabilirmiyiz?
  • wastedsunset W kullanıcısına yanıt
    Bence telefonu burada satıp orada garantisi olan bir telefon alın daha kârlı çıkarsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wastedsunset W kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla garanti uluslararası değil hocam, elinizdeki telefonu burada satıp Amerika'dan yeni telefon almanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de bu screen burn-in, image retention veya ghost screen olarak tanımlanan durum söz konusu olunca biraz arastirma yaptim.



    Ghost screen, ips lcd ekranlar için rahatsız edici, amoled ekranlar icinse tehlikeli bir durum. Cunku ips ekranlarda bekleyince yokolurken amoledlerde tamamen kalici olabilme riski var.



    Bu sorun sadece LG panellerde gorunmuyor. Sorun ppi degeri cok yuksek olan tum ekranlarda goruluyor. Yani ekraninizda piksel yogunlugu yuksekse, pikseller birbirine cok yakinsa sonucta cok net bir ekraniniz oluyor ama kacinilmaz olarak bu problemde ortaya cikiyor.



    Ghost screen iphonelar da dahil tum firmalarda(ppi yuksek olan) sikayet esilmis. Fakat bizdeki esas sıkıntı yazilimsal. Evet belki donanimsal bir hatanin yazilimsal kaynakli olmasi sacma gelebilir ama durum bu. Cunku oreo guncellemesinden sonra ekrana parlaklik veren nit degerleri oynandi ve ghost screeni ortaya cikaran faktorlerin önü açıldı.



    Ben henuz denemeye firsat bulamadim ama mavi isik filtresi kullananlarda sorunun bu filtre kullanildikca birdaha gorulmedigi konusuluyor. Denemek lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mavi ışık için hangi programı kuralım. öneriniz varmı acaba?
  • pharatlil kullanıcısına yanıt
    Hocam bilgilerinizin çoğunluğu doğru olsa da bazı kısımlar da teorilerinizi çürütebilirim,piksel yoğunluğu ile alakalı demişsiniz ama bu durum pek piksel yoğunluğu ile alakalı gibi durmuyor,tamamen ekran üreticisi ile alakalı samsung un amoled ve oled ekranlarında genellikle görülür son modellerinde bile ve panel sattığı şirketlerin kullandıkları telefonlarda da görülür doğal olarak.



    Amoled ve oled yanıklarına burn-in denir görülünce tekrar kaybolmaz ama ips ekranlardakine ghost screen denir ve cihaz sıcakken belirir genellikle soğudunda kaybolur.



    Bazı firmalar bazı modellerinde bazen 2 farklı marka ekran kullanır çözünürlük piksel yoğunluğu aynıdır,sadece renk verme özellikleri değişir yani biri beyazı mavi tonda verirken biri sarı tonda verir ama bu paneli lg üretti ise ghost screen görme ihtimali çok yüksektir,kimi kullanıcı fark eder kimisi asla farketmez ama japon display üretti ise bu sorunu görmeniz neredeyse imkansız gibidir,bu cihaza örnek olarak xiaomi mi 6 yı gösterebiliriz.

    Şimdi başka firmalar da ekran üretimi yapıyor mobil sektör için adını duyduğumuz yada duymadığımız ama en çok 3 firmanın ekranı kullanılıyor samsung,lg ve japon display


    Tekrar şöyle bir örnekle pekiştireyim örneğin iphone 6 da ghost screen olurken daha yüksek çözünürlük ve piksel yoğunluğuna sahip xperia z3 de görülmez.

    Tabi diğer sorunlar her ekran üreticisinin ürettiği ekranlarda görülebilir ölü piksel bölgesel sararma vs.




  • wquzun kullanıcısına yanıt
    Dostum xiaomi redmi note6pro veya mi8 lite bakabilirsin sırf sd835 için bu zamanda kalkıp nokia 8 almak mantıklı değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hepinize merhabalar telefonu geçen hafta amazon.com.tr den sipariş vererek iki gün önce teslim almış bulunuyorum. Nokia telefonunun türkiye tedarikcisi Dora İletişim adlı bir firma çıkan garanti belgesindede unvanda kendileri yazıyor . Kullanan arkadaşlar çok rica edeceğim yardım almamı gerektirecek kafama takılan şeyler var . Benım su ana kadar yasamıs oldugum sıkıntılarım sunlar telefonun orjınal ve sıfır oldugunu teyıt ettirme amacıyla nokia web sayfasından yardım almak ıstedım bir müsteri temsilcisi bağlandı imei istedi verdim amazona güvenmeyin hıyarda gelebilir diyerek dalga geçer gibi konustu telefonun ıkıncı el oldugu soylendı sonra baska bırı konusmaya baglanıp yanlıs bılgı verdıgını o arkadasın ıse yenı basladıgnı soyledı böyle önüne gelen insanları nasıl buralarda calıstırırlar anlamıyorum. İ thalatcı fırma ile iletişime geçip durumu anlattım fatura tarihi ne ise ona güvenin böyle birşey söz konusu değil dediler ,aynı sekılde amazonun cagrı merkezı de aynı sözlerle teyit etti bu durumu .
    2.ci bir sıkıntı telefonu 5-6 saat anca kullanabıldım gordugum sıkıntılı durumlar sunlar oldu uygulamalardaki ( instagram , youtube,tarayıcı vb ) gibi yerlerdeki resim görüntülemeleri video önizlemeleri karıncalı şekilde cok net gozukmuyor neden böyle oldu bilemiyorum durum ile alakalı resımleri yazıya ekleyeceğim. Test mesaj sesi diye uzun ve kulagı tırmalayan bır ses ile test sesi yagıs var diyek bir uyarı mesajı gelıyor kapatamıyorum . Son olarak ise telefonu android 8 versiyonuna güncelledim , sarjının çok iyi gittiği söyleniyordu arastırarak bu telefonu aldım fakat fazla oyun oynamadıgım ve telefonla cok vakıt gecırmedıgım halde sarj hemen azaldı ögleden sonra 2:30 da tam sarjdan aldıgım telefon yaklasık 6 saat sonra %8 seviyesinde bu durumları cozemezsem ıade edecegim yardımcı olursanız cok sevınırım




  • metingon M kullanıcısına yanıt
    Kendi adıma; Cihazın tüm android güncellemelerini ve Google play güncellemelerini yaptım. Sonra cihazı sıfırladım. Nokia destek uygulamasına IMEI vererek garanti başlangıç tarihi sorgulama yaptım. Şükür sorun yok. Koyu gri ekranda ghost screen denilen izler oluyor ama.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lithaunans

    Dostum xiaomi redmi note6pro veya mi8 lite bakabilirsin sırf sd835 için bu zamanda kalkıp nokia 8 almak mantıklı değil.
    sırf 835 için alınır değer ciaz gayet güzel burda hep kötü yanlarından bahsediliyor her ciazın bi kusuru vardır 5 ay oldu gost most yok saatlerce pubg onarım gram donma yok iyi ayarlarda hemde sp820 ile 835 arasında bu kadar fark olucağını düşünemedim bile pil on numara hat çekim gücü kamera ekran kalitesi parlaklığı hiç sona getiremedim cok parlak kulaklıl sesi muazzam ne bekliyorsunuzki daha 2 bine çinmalı alıp 5 6 ay sonra çöpe atmakmı mantıklı ciaz gayet güzel bizim insanımız takıntılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musty578

    sırf 835 için alınır değer ciaz gayet güzel burda hep kötü yanlarından bahsediliyor her ciazın bi kusuru vardır 5 ay oldu gost most yok saatlerce pubg onarım gram donma yok iyi ayarlarda hemde sp820 ile 835 arasında bu kadar fark olucağını düşünemedim bile pil on numara hat çekim gücü kamera ekran kalitesi parlaklığı hiç sona getiremedim cok parlak kulaklıl sesi muazzam ne bekliyorsunuzki daha 2 bine çinmalı alıp 5 6 ay sonra çöpe atmakmı mantıklı ciaz gayet güzel bizim insanımız takıntılı

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar hepinize merhabalar telefonu geçen hafta amazon.com.tr den sipariş vererek iki gün önce teslim almış bulunuyorum. Nokia telefonunun türkiye tedarikcisi Dora İletişim adlı bir firma çıkan garanti belgesindede unvanda kendileri yazıyor . Kullanan arkadaşlar çok rica edeceğim yardım almamı gerektirecek kafama takılan şeyler var . Benım su ana kadar yasamıs oldugum sıkıntılarım sunlar telefonun orjınal ve sıfır oldugunu teyıt ettirme amacıyla nokia web sayfasından yardım almak ıstedım bir müsteri temsilcisi bağlandı imei istedi verdim amazona güvenmeyin hıyarda gelebilir diyerek dalga geçer gibi konustu telefonun ıkıncı el oldugu soylendı sonra baska bırı konusmaya baglanıp yanlıs bılgı verdıgını o arkadasın ıse yenı basladıgnı soyledı böyle önüne gelen insanları nasıl buralarda calıstırırlar anlamıyorum. İ thalatcı fırma ile iletişime geçip durumu anlattım fatura tarihi ne ise ona güvenin böyle birşey söz konusu değil dediler ,aynı sekılde amazonun cagrı merkezı de aynı sözlerle teyit etti bu durumu .

    2.ci bir sıkıntı telefonu 5-6 saat anca kullanabıldım gordugum sıkıntılı durumlar sunlar oldu uygulamalardaki ( instagram , youtube,tarayıcı vb ) gibi yerlerdeki resim görüntülemeleri video önizlemeleri karıncalı şekilde cok net gozukmuyor neden böyle oldu bilemiyorum durum ile alakalı resımleri yazıya ekleyeceğim. Test mesaj sesi diye uzun ve kulagı tırmalayan bır ses ile test sesi yagıs var diyek bir uyarı mesajı gelıyor kapatamıyorum . Son olarak ise telefonu android 8 versiyonuna güncelledim , sarjının çok iyi gittiği söyleniyordu arastırarak bu telefonu aldım fakat fazla oyun oynamadıgım ve telefonla cok vakıt gecırmedıgım halde sarj hemen azaldı ögleden sonra 2:30 da tam sarjdan aldıgım telefon yaklasık 6 saat sonra %8 seviyesinde bu durumları cozemezsem ıade edecegim yardımcı olursanız cok sevınırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metingon

    Arkadaşlar hepinize merhabalar telefonu geçen hafta amazon.com.tr den sipariş vererek iki gün önce teslim almış bulunuyorum. Nokia telefonunun türkiye tedarikcisi Dora İletişim adlı bir firma çıkan garanti belgesindede unvanda kendileri yazıyor . Kullanan arkadaşlar çok rica edeceğim yardım almamı gerektirecek kafama takılan şeyler var . Benım su ana kadar yasamıs oldugum sıkıntılarım sunlar telefonun orjınal ve sıfır oldugunu teyıt ettirme amacıyla nokia web sayfasından yardım almak ıstedım bir müsteri temsilcisi bağlandı imei istedi verdim amazona güvenmeyin hıyarda gelebilir diyerek dalga geçer gibi konustu telefonun ıkıncı el oldugu soylendı sonra baska bırı konusmaya baglanıp yanlıs bılgı verdıgını o arkadasın ıse yenı basladıgnı soyledı böyle önüne gelen insanları nasıl buralarda calıstırırlar anlamıyorum. İ thalatcı fırma ile iletişime geçip durumu anlattım fatura tarihi ne ise ona güvenin böyle birşey söz konusu değil dediler ,aynı sekılde amazonun cagrı merkezı de aynı sözlerle teyit etti bu durumu .

    2.ci bir sıkıntı telefonu 5-6 saat anca kullanabıldım gordugum sıkıntılı durumlar sunlar oldu uygulamalardaki ( instagram , youtube,tarayıcı vb ) gibi yerlerdeki resim görüntülemeleri video önizlemeleri karıncalı şekilde cok net gozukmuyor neden böyle oldu bilemiyorum durum ile alakalı resımleri yazıya ekleyeceğim. Test mesaj sesi diye uzun ve kulagı tırmalayan bır ses ile test sesi yagıs var diyek bir uyarı mesajı gelıyor kapatamıyorum . Son olarak ise telefonu android 8 versiyonuna güncelledim , sarjının çok iyi gittiği söyleniyordu arastırarak bu telefonu aldım fakat fazla oyun oynamadıgım ve telefonla cok vakıt gecırmedıgım halde sarj hemen azaldı ögleden sonra 2:30 da tam sarjdan aldıgım telefon yaklasık 6 saat sonra %8 seviyesinde bu durumları cozemezsem ıade edecegim yardımcı olursanız cok sevınırım

    Alıntıları Göster
    sıfırını bulsakta alsak türkiyede sıfır nokia 8 yok bana iki ayrı firmadan aynı telefonu sattılar imei leri aynıydı trend ve amazön.ikisinide zar zor iade ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wquzun

    sıfırını bulsakta alsak türkiyede sıfır nokia 8 yok bana iki ayrı firmadan aynı telefonu sattılar imei leri aynıydı trend ve amazön.ikisinide zar zor iade ettim.

    Alıntıları Göster
    Bu dediğim sıkıntılar sende de veya başkalarında var mı iade etmek istemiyorum ama mecbur kalacam buna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metingon

    Arkadaşlar hepinize merhabalar telefonu geçen hafta amazon.com.tr den sipariş vererek iki gün önce teslim almış bulunuyorum. Nokia telefonunun türkiye tedarikcisi Dora İletişim adlı bir firma çıkan garanti belgesindede unvanda kendileri yazıyor . Kullanan arkadaşlar çok rica edeceğim yardım almamı gerektirecek kafama takılan şeyler var . Benım su ana kadar yasamıs oldugum sıkıntılarım sunlar telefonun orjınal ve sıfır oldugunu teyıt ettirme amacıyla nokia web sayfasından yardım almak ıstedım bir müsteri temsilcisi bağlandı imei istedi verdim amazona güvenmeyin hıyarda gelebilir diyerek dalga geçer gibi konustu telefonun ıkıncı el oldugu soylendı sonra baska bırı konusmaya baglanıp yanlıs bılgı verdıgını o arkadasın ıse yenı basladıgnı soyledı böyle önüne gelen insanları nasıl buralarda calıstırırlar anlamıyorum. İ thalatcı fırma ile iletişime geçip durumu anlattım fatura tarihi ne ise ona güvenin böyle birşey söz konusu değil dediler ,aynı sekılde amazonun cagrı merkezı de aynı sözlerle teyit etti bu durumu .

    2.ci bir sıkıntı telefonu 5-6 saat anca kullanabıldım gordugum sıkıntılı durumlar sunlar oldu uygulamalardaki ( instagram , youtube,tarayıcı vb ) gibi yerlerdeki resim görüntülemeleri video önizlemeleri karıncalı şekilde cok net gozukmuyor neden böyle oldu bilemiyorum durum ile alakalı resımleri yazıya ekleyeceğim. Test mesaj sesi diye uzun ve kulagı tırmalayan bır ses ile test sesi yagıs var diyek bir uyarı mesajı gelıyor kapatamıyorum . Son olarak ise telefonu android 8 versiyonuna güncelledim , sarjının çok iyi gittiği söyleniyordu arastırarak bu telefonu aldım fakat fazla oyun oynamadıgım ve telefonla cok vakıt gecırmedıgım halde sarj hemen azaldı ögleden sonra 2:30 da tam sarjdan aldıgım telefon yaklasık 6 saat sonra %8 seviyesinde bu durumları cozemezsem ıade edecegim yardımcı olursanız cok sevınırım

    Alıntıları Göster
    kardşm özet yapamıyormusun niye bu kadar yazdın anlamadım



    ciazini nerden aldıysan al faturan tarihin ne zamansa 2 yıl garantili işte ilk defa telefon almıyorsan bunu bilmen gerekir



    dora brigstars nokianın garanti firması



    kendi uygulamalar bölümünde servis ile bende iletişim kurdum 5 sanie içinde yanıt verdiler gayet düzgün bi sohbet edebildim böyle canlı hizmet vermesi süper



    bahsettiğin sorunların hiç biri yok karıncalanma saçma geldi senin ciazın arızalı olabilir ucuza alıp ucuz etin yahnisi olmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wquzun

    selam alacağınız cihaz sıfırmı acaba. ben büyük teknoloji marketlere baktım sıfır kapalı kutu bulamadım hepsi teşhir hatta vatandaki vatandaş sıfır kapalı kutu bulamazsın diye iddaa etti.çünki 2 tane nokia 8 iade ettim trend yol(tedarikçi beşken) ve amazona.

    Alıntıları Göster
    Merhaba, ben amazondan almayı planlıyorum. Fiyatlar diğer sitelere göre daha uygun ve satıcı direkt amazon olduğu için daha güvenilir olacağını düşünüyorum. Siz amazondan alıp neden iade ettiniz acaba?
  • 
Sayfa: önceki 217218219220221
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.