Şimdi Ara

===> Nokia 8 | Ana Konu - 5.3' QHD IPS - Dual 13MP Carl Zeiss - SD835 - 64 GB - 4 GB RAM - Oreo <=== (151. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: WILDBOYS , WILDBOYS Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 1 Misafir - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6.442
Cevap
56
Favori
346.727
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Cihazı açtığım andan itibaren olan ölü piksel sorunu için cuma günü cihazı ankara teleservice gönderdim gelişmeleri buradan yazarım arkadaşlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tekrar atıyorum ghost screen'den şüphelenenler su sitede denenleri yapsınlar olup olmadığını kesin anlarsınız.

    https://marco.org/rmbp-irtest.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lars Mikael Akerfeldt -- 22 Eylül 2018; 14:33:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaslar bir arkadas icin telefon arastiriyoruz. Nokia 8 kullananlar memnun mu tavsiye eder misiniz? Herhangi bir sorunla falan karsilastiniz mi, telefonun performansi, kamerasi, bataryasi nasildir? 2500 tl ve uzeri f/p telefon olarak ne onerirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rectory23 R kullanıcısına yanıt
    Hocam bir yerde okumuştum 3 tane ölü piksel garanti kapsamına giriyordu. Telefon yeniyse 1 aydan az süredir kullanıyorsan direk değişim talebinde bulun. Rapor öyle çıksın. Benim eski teli verirken tatile çıkacaktım. Servis danışmanı acele etmeyin tatile gidin gelin telefonu kullanın nasılsa 1 ay süresi var demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkankayaoglu S kullanıcısına yanıt
    Hocam bir tane ölü piksel vardı tel 1 haftalık zaten direk kutudan bu sorunla cıktı ama kurulumu felan yapmıştım öyle farkettim aldığım yere iade edemedim bakalım teleservice in bu konuda tutumu ne olacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Beyler selfy kamerası bende ters kaydediyor.Sadece bendemi böyle bir hata var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rectory23 R kullanıcısına yanıt
    İnşallah değişim raporu verirler ama aksi de olabilir. Netten bir araştırın iaterseniz. Bu arada yetkili servisin sınavı olacak sizin durum. Bakalım sorun çıkaracaklar mi? Ne kadar iyi yetkili servisimiz varmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serkankayaoglu S kullanıcısına yanıt
    Bakalım hocam önümüzdeki hafta belli olur durumu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • BlyThe kullanıcısına yanıt
    Hata değil uygulamanın ayarı öyle maalesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çözüm için ne yapılabilir bildiğiniz uygulama varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlyThe kullanıcısına yanıt
    Başka bir kamera uygulaması kurabilirsiniz fakat çift kamera gibi mevcut kamera özelliklerinin çoğunu kullanamazsınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lars Mikael Akerfeldt kullanıcısına yanıt
    Hocam yaptım 3 dakika bekledim ekranın köşelerine kareler görülüyor demek 10 dakika beklesem ekranın tamamı olacak.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt
    Sanmıyorum hocam sadece şu anki bölgedeki izler daha da belirginleşir. Zaman geçtikçe o bölge alanı artar mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lars Mikael Akerfeldt kullanıcısına yanıt
    Valla hocam sadece ekranın köşelerinde oldu bence zamanla ilerliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dogukankaya844 D kullanıcısına yanıt
    Çok takmayın hocam ne diyeyim. Resmen bile bile lades olduk.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Whippoorwill kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam haklısınız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ekran görüntüsü atar mısın? Hiç değilse millet ne aldığını bilsin. Ona göre hareket etsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayalet ekran yazılımsal değil donanımsal bir sıkıntı olduğu için ekran görüntüsü ile belli olmaz



    Şimdi bu Nokia 8'lerde kronik mi bu hayalet ekran? 9 ay - 1 sene kadar kullanıp da böyle birşeyle karşılayamayan var mı?



    Kronik ise, servis garantisi süresi içinde bu işe el atar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • *Ubeyd* kullanıcısına yanıt
    Var. Ben değilim ama yabancı forumlarda bu sorunlarla karşılaşmayanlar da olmuş. Hatta bu tarz kronik olarak adledilen sorunların hepsi tüm cihazlarda görülmez. Mesela burada da defalarca bahsi geçen kulaklık sorununu ben yaşamadım. Tamamen şans işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekranı yananlar fotoğraf atabilir mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.