Şimdi Ara

>>> VESTEL, ÜRETMİŞ OLDUĞU ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR. !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
6
Favori
17.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vestel Gururla yerli sloganına aldanıp, pişman olmayın.
    6-7 yıl öncesine kadar evimdeki bütün ürünler sıemens marka idi. Sonrasında;
    Türk malı, yerli üretim diyerek, Vestel markasını tercih etmeye başladım.
    Vestel marka Buzdolabı, Bulaşık makinası, Televizyon aldım. Çamaşır makinası ve fırını da Vestel marka almayı düşünüyordum.
    22.06.2017 tarihinde n11 sitesinden 2044 TL ye almış olduğum Vestel ub8300 model televizyonun renk kalitesinin, komşumuzun 850 TL ye almış olduğu LCD televizyon kadar bile olmadığını fark ettik. Ayrıca internet tarayıcısı her 2 saniyede bir sayfayı yeniliyordu, sıkıntılı idi.
    İade etmek için satıcı ile görüştüğümde; müşteri memnuniyetinin kendileri için önemli olduğunu belirterek, birçok kez montajı yapılmış olmasına rağmen başka marka televizyonları raporsuz, onaysız iade aldıklarını ancak; Vestel markanın zorluk çıkarttığını iade alamayacaklarını, Vestel den sadece değişim onayı bile alırsam iadeyi kabul edeceklerini belirtti.
    Vestel müşteri hizmetlerini aradım. Bana yardımcı olmadılar, satıcının Vestel hakkındaki yorumunun doğru olduğunu gördüm. Maalesef Vestel ürettiği ürünün arkasında durmuyor, müşteri memnuniyetine hiç önem vermiyor. “VESTEL GURURLA YERLİ” imiş?
    Vestelin sıradan sayılabilecek bir firma kadar bile müşteri memnuniyetine önem vermediğini gördüm. İnternet üzeri almış olduğum 3-4 gün duvara asılı olarak kullanılmış bir televizyondan memnun olmadığım için iade edip, yaşadığım şehirde görerek yine Vestel marka bir televizyon almak istediğimi dolayısıyla maddi kayıplarının olmayacağını. Ürettikleri malın arkasında müşlterilerinin yanında olmaları gerektiğini belirttim. Yardımcı olmalarını bekliyorum. Yardımcı olmazlarsa; tüketici heyeti, mahkemesi ne gerekiyorsa yasal yollardan hakkımı arıyacağım.
    Bilgi paylaşımı ve hak aramanın önemine inandığım için bu konuyu açtım. Vestel yetkililerinin kararını bekliyorum. Olumsuz karar vermeleri durumunda; yasal mücadelem aşamasında, bu konuda bilgili arkadaşlarımızdan yardım ve yönlendirme bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

    Bana gelen televizyonun karşıdan çekilmiş resmi
    >>> VESTEL, ÜRETMİŞ OLDUĞU ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR. !!!

    Bana gelen televizyonun yandan çekilmiş resmi
    >>> VESTEL, ÜRETMİŞ OLDUĞU ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR. !!!

    aynı anda aynı kanal açıkken çekilmiş 2 resim arasında dağlar kadar fark olduğunu sizde görüyorsunuz
    Bunlar da HD kanal
    >>> VESTEL, ÜRETMİŞ OLDUĞU ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR. !!!

    >>> VESTEL, ÜRETMİŞ OLDUĞU ÜRÜNÜN ARKASINDA DURMUYOR. !!!


    Televizyonumuz IPS ekran mı? Değil mi? anlamanın yolları
    1-http://www.hwa.com.tr/ips-nedir-ips-panel-cesitleri-s-ips-h-ips-e-ips-nelerdir/
    2-http://www.teknokulis.com/dosyalar/diger/2013/08/03/ips-nedir-ips-ekran-nasil-anlasilirhttps://hizliresim.com/Lnblojkarşıdan çekilmiş

    vestel panel bile üretemiyormuş. Yeni öğrendim.
    panel üreten firmaların göserildiği site adresi >>>http://www.panelook.com/modelsearch.php?op=brand

    Şikayetvar da yazdığım şikayet, fayda etmedi. https://www.sikayetvar.com/vestel-uretmis-oldugu-urunun-arkasinda-durmuyor

    satıcıyı ve n11 ayrı ayrı tüketici heyetine şikayet etmiştim.
    sonucu beklemeden, şimdi de vesteli şikayet edeceğim. (Satış sonrası hizmetler yasasına uymuyorlar)

    Ayıplı Mallar
    MADDE 8
    (2) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında
    yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan; satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde
    tespit edilen niteliğe aykırı olan; muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak
    beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı
    olarak kabul edilir.

    MADDE 10
    (3) Satışa sunulacak ayıplı mal üzerine ya da ambalajına, üretici, ithalatçı veya satıcı tarafından tüketicinin
    kolaylıkla okuyabileceği şekilde malın ayıbına ilişkin açıklayıcı bilgiyi içeren bir etiket konulur. Bu etiketin tüketiciye
    verilmesi veya ayıba ilişkin açıklayıcı bilginin tüketiciye verilen fatura, fiş veya satış belgesi üzerinde açıkça
    gösterilmesi zorunludur. Teknik düzenlemesine uygun olmayan ürünler ise hiçbir şekilde piyasaya arz edilemez. Bu
    ürünlere, Ürünlere İlişkin Teknik Mevzuatın Hazırlanması ve Uygulanmasına Dair Kanun ve ilgili diğer mevzuat
    hükümleri uygulanır.

    Tüketicinin seçimlik hakları
    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,

    Hakkımı artık avukat aracılığı ile mahkemede alırım.
    avukat ve mahkeme masraflarını da ödemek zorunda kalacaklar :) İnşallah


    EDIT: Mahkeme beni haklı buldu, iade işlemi gerçekleştirilecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 1 Aralık 2017; 0:44:6 >







  • Eğer youtube incelem videosu yayınladığınız tv den bahsediyorsanız, Star tv üzerinden yaptığınız SD ve HD yayın farklılıklarında dahi ürün performansında ben bir şey görmedim, video gün ışığında çekilmiş olmasına rağmen kontrast vurgusu gayet belirgin, renklerde bir şey yok, upscale/downscale başarısı bana göre gayet iyi.

    Şimdi bu TV nin nesi bozuk anlamadım daha doğrusu kime göre bozuk onu da anlamadım. VESTEL markasını bir çok yönü ile eleştiririm hatta sizin bu konuyu üst birimlere dahi aktarabilirdim lakin kıstasınız bu video ve sizin kişisel görüşleriniz ise kusura bakmayın bence firma bu konuda haklı, en azından sözlü bir beyan ile ürün iade almak istememekte haklı.

    Konuya kanun gözü ile bakmak lazım, size kendisini kahraman gibi lanse eden o satıcı kanaldaki arkadaşların bir cümlesine dikkatinizi çekmek isterim, ''İade alınabilir yazısını servisin vermesi şartı ile'' o ürünü sizden iade alıyorlar. yani aralarındaki sözleşme gereği yetkili servisin bu raporu doğrultusunda ürünü sizden iade almış gibi görünseler de, aslında kendilerinin iade aldığı falan yok, onlar o rapor ile fabrikadan yeni ürün alıyorlar ki bu gayet doğal bir şeydir, lakin bunun için ortada bir arıza veya yasal bir süreç/sonuç olması gerekir.

    Sizin yapmanız gereken şey, hakem heyetinden bilirkişi talep etmektir.

    Hiç bir marka sadece tüketici beyanı ile ürün iade almaz, bunun kanunda belli maddeleri var o koşulların oluşması lazım sadece sözlü beyan ile ürün iade edebilmek için.




  • Satıcı tarafın yani n11 deki satıcının servise gidin vs. demesi tamamen saçmalık. Sizin ürünü satın aldıktan sonra 14 iş günü boyunca yasal olarak iade hakkınız mevcut. Kurulum yapılmış olsa bile mevcut.. Eğer bu süreyi geçmediyseniz sorun yok.

    Siz n11 den iade oluşturun, size geri gönderim kodu verince, satıcıya 6502 sayılı kanunun verdiği hak gereği 14 iş günü içerisinde yasal olarak cayma hakkınızın olduğunu, üründen memnun kalmadığınızı ileten bir mesaj yazın. Ürünü geri göndereceğinizi iletin, eğer kabul edilmez isede mecbur olarak hakkınızı önce tv nin meblağı gereği önce tüketici hakem heyetinde sonra tüketici mahkemesinde arayacağını, tüm avukatlık ücretlerini de talep edeceğinizi, kanun çok açık olduğu için kolayca lehine sonuçlanacağını düşündüğünüzü belirtin. Bu yazdığım herşey yazılı olsun. Sonra ürünü geri gönderin, kargo kağıdını saklayın. Firmanın gelecek olan her türlü cevabını da yazılı tutun.

    Eğer kabul ederse ne ala, kabul etmezse bu yazışmalar vs çıktılarla önce tüketici hakem heyetine başvurucaksınız, ordan karar çıkarsa onunla satıcıya başvurun, satıcının olayı mahkemeye taşıma şansı var, karar bağlayıcı değil öyle bir durumda tüketici mahkemesinde devam eder dava ama %99 demiyorum, %100 lehinize sonuçlanır.

    Hepsiburada yı daha yeni aynı durumdan dolayı dava edip, kazandım davayı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 7 Temmuz 2017; 10:58:0 >




  • Sayın
    @Ado

    kapanma zaman ayarı yapmamama rağmen, Bana gelen televizyon ara sıra kendi kendine kapanıyor. Ayrıca internet tarayıcısı sıkıntılıdır kendi kendine durmadan sayfayı yeniliyor. montajı yapılmış olmasına rağmen, satıcı farklı birçok marka televizyonun iadesini kabul etmiş ise, sadece vestel markasının iadesini raporsuz kabul etmiyorsa; Vestel satıcı kadar müşteri memnuniyetine önem vermiyor demek kadar gerçek ve doğal bir durum olamaz. Satıcı fabrika değil ki? ürünü satıcımı üretti? ürün üreticisi vestel olduğuna göre sorunun çözümü için vestelden yardım talebinde bulunuyorum. ( başka marka olsa yardıma veya onaya gerek bile olmaz, sorun da olmazdı zaten)
    bana gelen vestel televizyon ile aynı model başka bir vestel televizyonun karşılaştırma videolarını hazırlayarak, youtubeden paylaşıp linkni vereceğim. İşte o zaman; haklı olduğunu görüp, sorunuma yardımcı olmanızı, bu konuyu üst birimlere aktarmanızı bekliyeceğim.
    yardımcı olursanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    Satıcı tarafın yani n11 deki satıcının servise gidin vs. demesi tamamen saçmalık. Sizin ürünü satın aldıktan sonra 14 iş günü boyunca yasal olarak iade hakkınız mevcut. Kurulum yapılmış olsa bile mevcut.. Eğer bu süreyi geçmediyseniz sorun yok.

    Siz n11 den iade oluşturun, size geri gönderim kodu verince, satıcıya 6502 sayılı kanunun verdiği hak gereği 14 iş günü içerisinde yasal olarak cayma hakkınızın olduğunu, üründen memnun kalmadığınızı ileten bir mesaj yazın. Ürünü geri göndereceğinizi iletin, eğer kabul edilmez isede mecbur olarak hakkınızı önce tv nin meblağı gereği önce tüketici hakem heyetinde sonra tüketici mahkemesinde arayacağını, tüm avukatlık ücretlerini de talep edeceğinizi, kanun çok açık olduğu için kolayca lehine sonuçlanacağını düşündüğünüzü belirtin. Bu yazdığım herşey yazılı olsun. Sonra ürünü geri gönderin, kargo kağıdını saklayın. Firmanın gelecek olan her türlü cevabını da yazılı tutun.

    Eğer kabul ederse ne ala, kabul etmezse bu yazışmalar vs çıktılarla önce tüketici hakem heyetine başvurucaksınız, ordan karar çıkarsa onunla satıcıya başvurun, satıcının olayı mahkemeye taşıma şansı var, karar bağlayıcı değil öyle bir durumda tüketici mahkemesinde devam eder dava ama %99 demiyorum, %100 lehinize sonuçlanır.

    Hepsiburada yı daha yeni aynı durumdan dolayı dava edip, kazandım davayı.

    Sayın
    sky__walker

    önemli yorum ve katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim.
    14 günlük süre içerisinde talebimi satıcıya bildirdim. Satıcı iade kabul etmedi. N11 in verdiği kargo kodu ile televizyonu satıcıya gönderdim, kabul etmedi. Televizyon şu an yolda bana iade edilecek.
    satıcı, cayma süresi içerisinde talep ettiğim cayma hakkı kapsamında ürünü iade almalı idi. İadeyi kabul etmediği için; cayma süresi içerisinde, hakem heyetine gerekli evrak ve bilgileri sunarak şikayet başvurusu oluşturdum zaten.
    satıcının servise gidin vs. demesinin saçmalık olduğu hususunda, size katılıyorum. başka marka televizyonlarda bu tarz sorunlar yaşanmadığından, sadece Vestel marka televizyonlarda yaşandığından dolayı; doğal olarak, saçmalığa neden olan Vestel e yoğunlaşma gereği ortaya çıkıyor.
    Tüketici heyetinden olumlu bir sonuç çıkmaz ise; tüketici mahkemesine itirazda buluncam zaten. Tüketici heyetinin inceleme ve karar aşaması 3-4 ay süreceğinden, bu süre içerisinde televizyonsuz kalacağımızdan dolayı, vestelden talebime olumlu yanıt gelmemesi durumunda; ilgili bütün doküman, belge ve inceleme videoları ile birlikte Vestel hakkında da hemen tüketici heyetine başvurmayı düşünüyorum. Ordan da olumsuz çıkar ise; onun içinde tüketici mahkemesine başvurmayı düşünüyorum.
    Bu aşamalarda sizce nasıl bir sıralama ve yol izlemeliyim?
    Hepsiburada iade örneğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Mahsuru yok ise; Hepsiburada tecrübenizdeki, süreç ve karar aşamalarında kullanılan belgeleri benimle özel den de olsa paylaşırsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamuran731


    quote:

    Orijinalden alıntı: sky__walker

    Satıcı tarafın yani n11 deki satıcının servise gidin vs. demesi tamamen saçmalık. Sizin ürünü satın aldıktan sonra 14 iş günü boyunca yasal olarak iade hakkınız mevcut. Kurulum yapılmış olsa bile mevcut.. Eğer bu süreyi geçmediyseniz sorun yok.

    Siz n11 den iade oluşturun, size geri gönderim kodu verince, satıcıya 6502 sayılı kanunun verdiği hak gereği 14 iş günü içerisinde yasal olarak cayma hakkınızın olduğunu, üründen memnun kalmadığınızı ileten bir mesaj yazın. Ürünü geri göndereceğinizi iletin, eğer kabul edilmez isede mecbur olarak hakkınızı önce tv nin meblağı gereği önce tüketici hakem heyetinde sonra tüketici mahkemesinde arayacağını, tüm avukatlık ücretlerini de talep edeceğinizi, kanun çok açık olduğu için kolayca lehine sonuçlanacağını düşündüğünüzü belirtin. Bu yazdığım herşey yazılı olsun. Sonra ürünü geri gönderin, kargo kağıdını saklayın. Firmanın gelecek olan her türlü cevabını da yazılı tutun.

    Eğer kabul ederse ne ala, kabul etmezse bu yazışmalar vs çıktılarla önce tüketici hakem heyetine başvurucaksınız, ordan karar çıkarsa onunla satıcıya başvurun, satıcının olayı mahkemeye taşıma şansı var, karar bağlayıcı değil öyle bir durumda tüketici mahkemesinde devam eder dava ama %99 demiyorum, %100 lehinize sonuçlanır.

    Hepsiburada yı daha yeni aynı durumdan dolayı dava edip, kazandım davayı.

    Sayın
    sky__walker

    önemli yorum ve katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim.
    14 günlük süre içerisinde talebimi satıcıya bildirdim. Satıcı iade kabul etmedi. N11 in verdiği kargo kodu ile televizyonu satıcıya gönderdim, kabul etmedi. Televizyon şu an yolda bana iade edilecek.
    satıcı, cayma süresi içerisinde talep ettiğim cayma hakkı kapsamında ürünü iade almalı idi. İadeyi kabul etmediği için; cayma süresi içerisinde, hakem heyetine gerekli evrak ve bilgileri sunarak şikayet başvurusu oluşturdum zaten.
    satıcının servise gidin vs. demesinin saçmalık olduğu hususunda, size katılıyorum. başka marka televizyonlarda bu tarz sorunlar yaşanmadığından, sadece Vestel marka televizyonlarda yaşandığından dolayı; doğal olarak, saçmalığa neden olan Vestel e yoğunlaşma gereği ortaya çıkıyor.
    Tüketici heyetinden olumlu bir sonuç çıkmaz ise; tüketici mahkemesine itirazda buluncam zaten. Tüketici heyetinin inceleme ve karar aşaması 3-4 ay süreceğinden, bu süre içerisinde televizyonsuz kalacağımızdan dolayı, vestelden talebime olumlu yanıt gelmemesi durumunda; ilgili bütün doküman, belge ve inceleme videoları ile birlikte Vestel hakkında da hemen tüketici heyetine başvurmayı düşünüyorum. Ordan da olumsuz çıkar ise; onun içinde tüketici mahkemesine başvurmayı düşünüyorum.
    Bu aşamalarda sizce nasıl bir sıralama ve yol izlemeliyim?
    Hepsiburada iade örneğiniz için ayrıca teşekkür ederim. Mahsuru yok ise; Hepsiburada tecrübenizdeki, süreç ve karar aşamalarında kullanılan belgeleri benimle özel den de olsa paylaşırsanız sevinirim.


    Tv yi teslim alıp öyle mi geri kargoladı yoksa hiç teslim almadı mı? Eğer teslim alıp, geri kargoladıysa teslim almayın ürünü. Zira dava sonuçlandığında paranız faiziyle iade olmuyor bu şekilde. TV onda kalırsa faiziyle iade oluyor. Tüketici hakem heyetinden karar çıkar çıkmaz hemen uygulamaya koyun, taklamazlar yada ise avukattan yardım almanız gerekli. Avukatınız varsa ona danışın ve firmayı avukatınız arasın, dava açacağınızı, tüm avukatlık ücretlerini talep edeceğinizi falan söylesin, yine yok derse dava açın.

    İlkten kendim yürüteyim dedim işlemleri, sonra baktım olacak gibi değil dava süreci karışık, avukat arkadaşımı aradım onun vasıtasıyla devam ettirdim. İade almayız, şöyle böyle diyen hepsiburada iade aldığı gibi bütün avukatlık ücretleri dahil ne varsa ödedi.




  • Hocam; satıcı ürünü teslim almamış, kabul etmeden iade etmiş.
    avukat tutmayı düşünüyorum sizce avukatlık ve diğer masraflar dahil ne kadar param gider
    zayıf ta olsa kaybetme olasılığına binaen bilmek istiyorum.
    Avukat tutmadan sizin tecrübe ve yönlendirmenizden yararlanarak,
    aşamaları başarı ile geçemezmiyiz?
  • kamuran731 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba kamuran731,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamuran731

    Hocam; satıcı ürünü teslim almamış, kabul etmeden iade etmiş.
    avukat tutmayı düşünüyorum sizce avukatlık ve diğer masraflar dahil ne kadar param gider
    zayıf ta olsa kaybetme olasılığına binaen bilmek istiyorum.
    Avukat tutmadan sizin tecrübe ve yönlendirmenizden yararlanarak,
    aşamaları başarı ile geçemezmiyiz?

    Avukat tutmadan da yapılır, elimden geldiğince hatırladıklarımı yazarım ama ben mahkeme sürecinde davayı açtıktan sonra işi tamamen avukata bıraktım, duruşmalara bile girmedim. Yinede yapılmayacak birşey değil, vaktiniz varsa olur tabiki.
  • Led tv satın almadan önce panelde bi yayın yada hd film izlemekte fayda var benim pederde vestel 49 inç 7300 serisi almak için gitti yayın açtırdı tv de ama renk kalitesini beğenmedi yanında duran phılps 5302 ile arasında bariz fark vardı ... 800 lira daha bayıldı phılps aldı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky__walker kullanıcısına yanıt
    Sayın sky_walker
    Bütün yasal yollaradan hakkımı arayıp, mağduriyetimin giderilmesi için hak arayışında bulunacağım. Bunu sadece hakkımı
    almak için değil, haksızlıklara duyarsız kalmayıp mücadele edilmesi gerektiğine inancımdan dolayı yapacağım.
    Yardımlarınızı esirgemediğiniz için çok teşekkür ederim. Biz tüketiciler birbirimizi desteklemek durumundayız.
    aksi durumda mağduriyetlerin ardı arkası kesilmez.
    bencede en doğrusu işi avukata devr etmektir.
    Davayı kaybetsem de, sosyal kanalları en etkin şekilde kullanmış ve tüm yasal yolları aşındırmış olarak,
    mücadele bilincine katkıta bulunduğumdan dolayı; hayıflanmam, kaybetmiş saymam kendimi.
  • vestel panel bile üretemiyormuş. Yeni öğrendim.
    panel üreten firmaların göserildiği site adresini aşağıda paylaşıyorum
    http://www.panelook.com/modelsearch.php?op=brand



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 10 Temmuz 2017; 1:25:6 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamuran731

    Sayın
    @Ado

    kapanma zaman ayarı yapmamama rağmen, Bana gelen televizyon ara sıra kendi kendine kapanıyor. Ayrıca internet tarayıcısı sıkıntılıdır kendi kendine durmadan sayfayı yeniliyor. montajı yapılmış olmasına rağmen, satıcı farklı birçok marka televizyonun iadesini kabul etmiş ise, sadece vestel markasının iadesini raporsuz kabul etmiyorsa; Vestel satıcı kadar müşteri memnuniyetine önem vermiyor demek kadar gerçek ve doğal bir durum olamaz. Satıcı fabrika değil ki? ürünü satıcımı üretti? ürün üreticisi vestel olduğuna göre sorunun çözümü için vestelden yardım talebinde bulunuyorum. ( başka marka olsa yardıma veya onaya gerek bile olmaz, sorun da olmazdı zaten)
    bana gelen vestel televizyon ile aynı model başka bir vestel televizyonun karşılaştırma videolarını hazırlayarak, youtubeden paylaşıp linkni vereceğim. İşte o zaman; haklı olduğunu görüp, sorunuma yardımcı olmanızı, bu konuyu üst birimlere aktarmanızı bekliyeceğim.
    yardımcı olursanız sevinirim.

    Değerli hocam yanlış anlamayınız düşünceniz yanlış.

    Ben hakim değilim savcı değilim sizi ne sorguluyor ne de yargılıyorum sadece düşünce açınızın bana göre yanlış olduğunu düşünüyorum şöyle ki,

    Sizin mantığa göre hareket edersek eğer, madem ki üretici suçlu, o zaman SAMSUNG firmasını mahkemeye vermelisiniz. NEDEN? Eee malum panel üreticisi o,Şimdi size göre sizin ürünü satın aldığınız firma suçlu deil zira üreten o değil, E tamam o zaman VESTEL de suçlu değil zira paneli üreten o değil :)

    Ya da MSTAR firmasını şikayet etmelisiniz zira tv nizin kapanmasına sebep olan anakartın (Sallıyorum yani net bir tespit yok ortada) işlemcisini yapan firma o :)

    Tamam buraya kadarki kısmı hafif kinayeydi kabul ediyorum :)

    Şimdi sayın hocam kanunen sizin muhatabınız SATICI dır. Siz şimdi haklı olarak önünde VESTEL yazdığı için muhatap olarak da KÖTÜ KİŞİ olarak da kendisini kabul ediyorsunuz tüketici gözü ile bu gayet doğaldır. Bakınız mağazacılık dönemlerimde satışını yaptığımız bir buzdolabının kompresör ses seviyesinin tüketici tarafından yüksek bulunması nedeniyle aldığı servis hizmetinde servisin de sesi yüksek bulmasına rağmen merkez değişimi reddetti. Tüketici de hakkını yasal yollardan arama kararı aldı, Tüketici devlet kanalına gidip VESTEL ile ilgili şikayeytini dile getiren dilekçesini verdiğinde Bilin bakalım devlet ne dedi? ''Muhatabınız VESTEL değil, siz satın aldığınız yerden şikayetçi olmalısınız'' Gerekli kanun maddelerini de sunmuşlar ve doğal olarak tüketici bizi mahkemeye verdi, tabi ki maddi anlamda bir mağduriyetim olmadı VESTEL bu konuyla ilgili resmi karara uymak zorunda olduğundan dolayı tüketicinin haklı bulunması sonrası ücret iadesi yapıldı vs. Peki hakkımızda bulunulan şikayet kaynaklı dosya ne oldu? Halen benim üzerimde :)

    Hocam Kanunen Muhatabınız SATICIDIR her zaman. Siz yasal konuları muhatabınız ile halledeceksiniz, sonrası ergeç VESTEL e ulaşır o ayrı konu lakin SATICI tarafın varyasyonları ile kendisini kahraman gibi gösterip size VESTELİ hedef göstermesi ''Diğer markalar yapıyor da VESTEL yapmıyor'' demesi etik bir davranış değildir. Peki geçen gün PHILIPS TV için de aynı isyanlarını dile getiren arkadaşın beyanlarının da aynı olması size bir anlam ifade ediyor mu? VESTEL müşetirisi gelince ''Diğer markalar yapıyor bir tek VESTEL yapmıyor diyen mantık, PHILIPS müşterisi gidince de ''Diğer bütün markalar yapıyor ama PHILIPS yapmıyor'' diyerek sürekli sorumluluğu üzerinden atmanın yolunu bulmuş nasılsa




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Değerli hocam; yanlış anlamayın lütfen, Sorunumu paylaşma imkanı bulduğum.
    Bu güne kadar bilgi ve konularından faydalanmış olduğum DH sitesinin Yöneticisi olan bir kişiyi,
    kırmak gibi bir düşüncem olmamalı, olamaz.
    Başka bir site de; hesabına uymayan konunun yönetici tarafından düzeltilmesi bir yana, silinme ihtimali bile vardır!
    Donanım Haber; ilk üye olduğum forum sitesi olup, tarafsız, büyük bir sitedir.
    Dolayısı ile; katkınızdan dolayı teşekkür eder, ayrıca desteğinizi beklerim.

    beni sorgulayıp, yargıladığınızı söylemedim, düşünmüyorum.
    "haklı olduğunuza inanırsam; konuyu üst yetkilileri iletirdim" dediniz ya; böyle bir imkan ve iletişiminiz varsa, ki, söylediğinize göre vardır. Yardımcı olmanızı istedim.

    Tespit, görüş ve düşüncelerimde kesinlikle bir yanlışlık yoktur. belirttiğim ayrıntıyı görmek istemiyorsunuz.
    o da şudur; aynı satıcı Türk malı (üretimi / montajı) olan AWOX marka televizyonun iadesini kabul ediyor ama
    vestel marka televizyonun iadesini kabul etmiyor.
    NEDENİ: AWOX müşteri memnuniyetine önem verdiği için; satıcının iade aldığı televizyonu satıcdan raporsuz şartsız geri
    alıp yerine başka bir televizyon veriyor, satıcı mağdur olmuyor.
    vestel ise müşteri memnuniyetine önem vermediği için; iadeyi zorlaştırmak için satıcıdan rapor istiyor.
    Bu durumda satıcı doğal olarak vestel marka televizyonu iade almak istemez. (Eğri oturup, doğru konuşmak lazım)

    raporu verecek olan kim? vestelin servisi. verir mi? vermemek için elinden geleni yapar.
    Vestelin bazı ürünlerinde SAMSUNG bazılarında ise LG panel kullandığı,
    samsung firmasını mahkemeye verin tezinizden de anlaşılıyor. (Zaten bilinen bir durum. İncelemelerde var)
    Televizyonun üzerinde SAMSUNG yazmıyor, MSTAR da yazmıyor. Marka olarak vestel yazıyor ise; sorunun çözüm muhatabı vestel dir.
    1.nci kanuni muhatabım satıcı ve aracısı olan n11 dir. Onlarla ilgili hukuki başvurularımı yapmış bulunmaktayım.
    2.nci kanuni muhatabım ise ürün üreticisi olan, vestel dir. Yardımcı olmazlar ise; delil, döküman ne varsa araştırarak elde
    ettiklerimi de ekleyerek vestel için de tüketici heyetine, olumsuz karar çıkması durumunda; avukat tutarak olayı tüketici
    mahkemesine taşıyacam.

    Hem satıcı, hem de, üretici için; Tüketici koruma yasaları ve satış sonrası hizmetler açık ve nettir.
    satıcıya cayma hakkımı kullanmak istediğimi belirtip, olumsuz yanıt almam üzerine satıcıyı tüketici heyetine şikayet etmiş
    olmamdan dolayı; DEVLET bana, senin muhatabın satıcıdır demiyecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 8 Temmuz 2017; 0:47:34 >




  • kamuran731 K kullanıcısına yanıt
  • Vestel in konuya yaklaşımın dan anladigim kadarıyla bir daha vestel almam.konuda philips adı da geçmiş evet philips te vestel gibi çamura yatan,sattığı ürettiği malın arkasında durmayan başka bir firma.bu firmalardan artık uzak durucam.tuketici heyetine tüketici mahkemesine gitmenizi umursamayan böylelerinin ürünlerini almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi satem -- 11 Temmuz 2017; 12:32:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bana göre vestel çamura yatan değil benimde deneyimim vestelle olumlu yönde tv aldım kurulumda arıza tespit edildi hemen değişim yapıldı yeni gelen tv de de ben sotun gördüm çektim watsaptan vestele yolladım servis geldi aynı işlrm yapıldı vr aynı gün içinde çözüm merkezi iade işlrmleri için aradı brn ürün değişimi yaptım yeni gelende ise hiç bir sorun yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim tanıdığım vestel bu değil. Anlattıklarınız yaşanmış ise;

    milli piyango gibi, bir şans size denk gelmiş demektir.
    Servis hangi arizayi tespit etti. Siz hangi arizayi buldunuz. Açık olarak belirtirseniz sevinirim.
    En önemli noktayı yok sayamayız. O da şudur;
    Vestel değil de, awox marka almış olsaydım firma iadeyi kabul edecekti. Bu konu olmayacaktı.
    Tek suçum Vestel e güvenip almak oldu. Bir daha tövbe.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 11 Temmuz 2017; 22:43:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam servis anakart problemi olduğunu beyan etti değişim yapıldı, ikinci gelen tv dede 1 gün sonra menude takılma sorunu olduğunu farkettim genel merkeze bildirdim hemen servis geldi kontrolleri yaptı tekrar merkeze bildirdi, bende hatayı videoya çekmiştim watsapptan vestele yolladım ve aynı gün çözüm merkezi iade işlemi için aradı ben değişim istedim. memnunum vestelden aorun yaşasamda ya servis yada çözüm merkezi aorunuma mudahale etti. tabiki bende sorun yaşadım zamanında büyük sorun ama dediğim gibi servis mudahale etti sorunumu çözdü. bende ilk cihazımda çok sorun yaşadım lakin muhatap bulabiliyoruz karşımızda marka övme olarak algılanmasın bende sorun yaşadığımda gerçekten çok sinirlenmiştim servis faktörü olabilir benim şansım fethiye servisi sorunumu çözmüştü o günden sonrada vestelden şaşmadım, enazından muhatap bulabliyoruz..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevabınız için teşekkür ederim.
    43 yaşında olup, 25 yaşımdan bu yana, internet cafe işetmeciliği, sonrasında bilgisayar bakım ve onarım işleri ile uğraşmış biriyim. Şu an bile burada kardeşimin bilgisayar tamir ve onarım dükkanında yardım etmekteyim.
    Bana gelen televizyon ile teknosada görüp beğendiğim aynı model televizyon panelleri aynı değil. Bana gelen televizyonda kullanılmayan IPS panel, teknosadaki televizyonda kullanılmış. Panelin IPS olup olmadığını nasıl anlarız şeklinde google de bir araştırma yapan herkes; bir panelin IPS olup olmadığını anlayabilir.
    Sorun sevis kaynaklı olabilir diyorsunuz. Peki neden durumu anlattığım vestel yetkilisi bunu kabullenmiyor? Yok efendim IPS panel tıklatmakla filan anlaşılmıyor muş, tıklatınca renk dağılması yapıp yapmadığından anlaşılmıyor muş. IPS panel olmadığını kanıtlamalısınız diyor.
    Panel meselesini yok saydık diyelim. Aynı model iki televizyonun birine tıklatınca renk dağılması oluyor, hafif yandan bakınca renkler bulanık ve bozuk görünüyor da, diğer aynı model televizyon da, bunların hiçbiri olmuyor ise; bunu nasıl açıklamak gerekiyor?

    2044 tl verip vestel aldığım günden beri televizyonsuz kaldık. kanun, yasa araştırmak, bilgi, belge ve delil toplamak ile uğraşmaktan; gecem gündüzüm birbirine karıştı.
    Arıza kaydını oluşturdum, bekliyorum, bakalım nasıl bir yol izleyecekler.
    İnşallah sizin gibi olur, ben yanılmış olurum.


    Faydalı Link:http://www.teknokulis.com/dosyalar/diger/2013/08/03/ips-nedir-ips-ekran-nasil-anlasilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamuran731 -- 15 Temmuz 2017; 20:37:6 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.