Şimdi Ara

|||>>>DH BİSİKLET KULÜBÜ<<<||| (..::26::..ÜYE ) (47. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.502
Cevap
32
Favori
307.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kapadokya'da ne zaman kullancaksın? Yarışa gireceksen oralar kuru olur yarış zamanı, hatta zemin kum gibi ama Ege'yi bilmem. Ya bütçeni artırmaya çalış ki ben en iyisi bu olur, verdiğin her kuruşu fazlası ile geri alırsın ya da V fren alıp ilerde iyi bir hidrolik fren tak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Hayırlı olsun. Ağırlığına göre fiyatı iyidir diye düşünüyorum. Siteme de beklerim.


    Ağırlığını ölçmedim ama karlı yolda deneme imkanım oldu. Yol tutuşu ve fren sistemi gayet başarılıydı. Ne bir kayma ne de frenlerde tutmamazlık veya gıcırtılı ses. Şaşırttı beni doğrusu.

    Öğrenmek istediğim birkaç şey var yardımcı olursanız çok memnun kalırım. Amortisörü biraz katı buldum acaba daha yumuşak yapabilir miyiz? İkincisi boynuz taktırmak istiyorum şöyle orjinal birşey. Nasıl anlatsam, hani kısa L şeklinde değil, dik tarz olanlardan. Tavsiyeleriniz neler olabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fîrzen -- 10 Mart 2011; 22:52:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fîrzen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Hayırlı olsun. Ağırlığına göre fiyatı iyidir diye düşünüyorum. Siteme de beklerim.


    Ağırlığını ölçmedim ama karlı yolda deneme imkanım oldu. Yol tutuşu ve fren sistemi gayet başarılıydı. Ne bir kayma ne de frenlerde tutmamazlık veya gıcırtılı ses. Şaşırttı beni doğrusu.

    Öğrenmek istediğim birkaç şey var yardımcı olursanız çok memnun kalırım. Amortisörü biraz katı buldum acaba daha yumuşak yapabilir miyiz? İkincisi boynuz taktırmak istiyorum şöyle orjinal birşey. Nasıl anlatsam, hani kısa L şeklinde değil, dik tarz olanlardan. Tavsiyeleriniz neler olabilir?


    Karlı yolda fren pedlerinize çamur yada yağlı su bulaşırsa sanırım frenin tutma gücünü fark edersiniz...Barendine papuç varsa genelde 3 renkli olanını tavsiye ederler çamur belasından biraz daha uzaklaşmış olursunuz pahalıda değiller...Eğer ağırlıklı dağ ortamında kullanıyorsanız disk fren kuru olsun ıslak olsun daha iyidir. Okuduklarımdan far ettiğim gibi sadece güç olarak incelenmiş disk frenler. V-frenler jantta sürttüğü için belli bir kilometre sonunda yanakları incelmeye başlayacaktır bu uzun kilometreler sonunda bir sorun olur.. akort ayarı disk frene göre daha çabuk bozulur ama süre bakımında değerlendirirseniz uzun süre olacaktır..:D..Disk frende buna karşılık sadece rotoru değiştirirsniz olur biter. disk ren ayrıca kadroyu v-frene göre daha çok yorar..


    Maşanız zoom.. Bunun için içindeki hidrolik olayına el atmanız lazım..ama ona değmez bile bence yakın zamanda bir takviye yapın maşanıza..zoomu satmanız ancak mahallede olur..yerine şimdilik işinize yara bir suntour xcm yada xcr(tavisyem bu olacaktır) alırsanız şahinden inip volvoya binmiş gibi olursunuz.2. el fyatı xcm 40-60 arası xcr 60-90 arası..Soğuklar geçincede maşanız eski haline dönecektir..eğer bisikleti eve çıkarıyorsanız 2 saat sonra maşanız yumuşacık olur..:D

    Boynuz(barend) iyi olur..barend seçimi zor değil aslında barendli elcek de alırsanız işinizi görür..ama ayrı olarak almak istersniz..amoebanın barendlerine göz atın..size PM.den bir forum adresi yollayayım. Buradan çok şeyler öğrenirsinz..ayrıca 2.el bölümündende gerekli ihtiyaçlarınızı ucua ve istedğiniz gibi temin edersiniz..

    tavisye olarak hem ağırlık hem görüntü hemde kullanım olarak amoeba m210 scud barendi tavsiye ederim carbondur..(barend almadan bence ilk önce maşanızı değiştirin)....

    buda benim bisiklet arkadaşlardan ricam eklerlerse listeye zevinirim..:D

    http://s1036.photobucket.com/albums/a443/mustiki212/Bcycle%20kron%20xc%202000/


    Kadro: Kron xc2000 gri 2006 model 17.5" ölçüde
    Maşa: Suntour Axon RLD Siyah 2009 model olarak gözüküyor.
    Jant seti: Mavic Crossride Disc.Siyah
    Aynakol: Shimano Slx 175mm.
    Frenler:Shimano Xt m765 dualkontrollu hidrolik set gri.
    Arka attırıcı: Shimano Xt m772 düz yay.
    Ön attırıcı: Shimano deore..
    Zincir:Shimano deore...
    Ruble: Shimano deore...
    Gidon ve gidon boğazı: Race Face- Ride siyah-boğaz 100mm Gidon 58 cm
    Sele: WTB Silverado Siyah
    Sele borusu: Amoeba Borla siyah 400mm 31.6
    Sele kelepcesi: Tranz-x Siyah 34.9
    Lastikler: Cst pro CopperHead 2.0 kevlar
    Pedallar: Welgo c27 rulmanlı olan modeli..
    Rotorlar: Deore
    Barend: Amoeba scud m210

    Toplam ağırlık: Pedallar kadro koruyucu Çırtlar dahil, sadece pompa ve aparatı hariç. 12.17 kg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Kapadokya'da ne zaman kullancaksın? Yarışa gireceksen oralar kuru olur yarış zamanı, hatta zemin kum gibi ama Ege'yi bilmem. Ya bütçeni artırmaya çalış ki ben en iyisi bu olur, verdiğin her kuruşu fazlası ile geri alırsın ya da V fren alıp ilerde iyi bir hidrolik fren tak.


    Eğer bisikleti alırsam her haftasonu Kapadoyada kullanırım İzmire yazın gitme fırsatı bulurum o yüzden İzmir'de yazın kullanırım.Kapadokya da yarışa girme gibi bir düşüncem yok 5 aydır yürümekten başka hareket etme fırsatı bulamıyorum yoğunluktan.Geçen bir halısaha maçı yaptık 4 gün kaslarım sızladı.KApadokya ya yarışa gelecek arkadaş varsa onlarla vakit geçirmek yardımcı olmak isterim elimden geldiğince.

    25 martta oriantring yarışları var göremede yine katılma isteyen olursa büyük ihtimal bende orada olacağım görüşme imkanı bulabiliriz.

    İki yıl sonra İsanbula gitme olasılığım da var ama önemli değil oraya gidersem yeni bisiklet alırım iki sene sonra.Önemli olan beni iki sene idare etmesi.

    Cevaplar için teşekkürler yorumların devamını bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustiki212


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fîrzen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Hayırlı olsun. Ağırlığına göre fiyatı iyidir diye düşünüyorum. Siteme de beklerim.


    Ağırlığını ölçmedim ama karlı yolda deneme imkanım oldu. Yol tutuşu ve fren sistemi gayet başarılıydı. Ne bir kayma ne de frenlerde tutmamazlık veya gıcırtılı ses. Şaşırttı beni doğrusu.

    Öğrenmek istediğim birkaç şey var yardımcı olursanız çok memnun kalırım. Amortisörü biraz katı buldum acaba daha yumuşak yapabilir miyiz? İkincisi boynuz taktırmak istiyorum şöyle orjinal birşey. Nasıl anlatsam, hani kısa L şeklinde değil, dik tarz olanlardan. Tavsiyeleriniz neler olabilir?


    Karlı yolda fren pedlerinize çamur yada yağlı su bulaşırsa sanırım frenin tutma gücünü fark edersiniz...Barendine papuç varsa genelde 3 renkli olanını tavsiye ederler çamur belasından biraz daha uzaklaşmış olursunuz pahalıda değiller...Eğer ağırlıklı dağ ortamında kullanıyorsanız disk fren kuru olsun ıslak olsun daha iyidir. Okuduklarımdan far ettiğim gibi sadece güç olarak incelenmiş disk frenler. V-frenler jantta sürttüğü için belli bir kilometre sonunda yanakları incelmeye başlayacaktır bu uzun kilometreler sonunda bir sorun olur.. akort ayarı disk frene göre daha çabuk bozulur ama süre bakımında değerlendirirseniz uzun süre olacaktır..:D..Disk frende buna karşılık sadece rotoru değiştirirsniz olur biter. disk ren ayrıca kadroyu v-frene göre daha çok yorar..


    Maşanız zoom.. Bunun için içindeki hidrolik olayına el atmanız lazım..ama ona değmez bile bence yakın zamanda bir takviye yapın maşanıza..zoomu satmanız ancak mahallede olur..yerine şimdilik işinize yara bir suntour xcm yada xcr(tavisyem bu olacaktır) alırsanız şahinden inip volvoya binmiş gibi olursunuz.2. el fyatı xcm 40-60 arası xcr 60-90 arası..Soğuklar geçincede maşanız eski haline dönecektir..eğer bisikleti eve çıkarıyorsanız 2 saat sonra maşanız yumuşacık olur..:D

    Boynuz(barend) iyi olur..barend seçimi zor değil aslında barendli elcek de alırsanız işinizi görür..ama ayrı olarak almak istersniz..amoebanın barendlerine göz atın..size PM.den bir forum adresi yollayayım. Buradan çok şeyler öğrenirsinz..ayrıca 2.el bölümündende gerekli ihtiyaçlarınızı ucua ve istedğiniz gibi temin edersiniz..

    tavisye olarak hem ağırlık hem görüntü hemde kullanım olarak amoeba m210 scud barendi tavsiye ederim carbondur..(barend almadan bence ilk önce maşanızı değiştirin)....

    buda benim bisiklet arkadaşlardan ricam eklerlerse listeye zevinirim..:D

    http://s1036.photobucket.com/albums/a443/mustiki212/Bcycle%20kron%20xc%202000/


    Kadro: Kron xc2000 gri 2006 model 17.5" ölçüde
    Maşa: Suntour Axon RLD Siyah 2009 model olarak gözüküyor.
    Jant seti: Mavic Crossride Disc.Siyah
    Aynakol: Shimano Slx 175mm.
    Frenler:Shimano Xt m765 dualkontrollu hidrolik set gri.
    Arka attırıcı: Shimano Xt m772 düz yay.
    Ön attırıcı: Shimano deore..
    Zincir:Shimano deore...
    Ruble: Shimano deore...
    Gidon ve gidon boğazı: Race Face- Ride siyah-boğaz 100mm Gidon 58 cm
    Sele: WTB Silverado Siyah
    Sele borusu: Amoeba Borla siyah 400mm 31.6
    Sele kelepcesi: Tranz-x Siyah 34.9
    Lastikler: Cst pro CopperHead 2.0 kevlar
    Pedallar: Welgo c27 rulmanlı olan modeli..
    Rotorlar: Deore
    Barend: Amoeba scud m210

    Toplam ağırlık: Pedallar kadro koruyucu Çırtlar dahil, sadece pompa ve aparatı hariç. 12.17 kg


    Eyvallah üstad cecvapların için. Ben profesyonel olmadığım için parça değişimine pek sıcak bakmıyorum doğrusu. Yani "bu makine bana yeter" düşüncesindeyim şu an :) Tabi üni öğrencisi olduğumuz için ekonomik durumum o tür değişikliği pek kaldıramaz, hele de bu bisikleti aldıktan sonra :) Ama ileride önerilerini düşüneceğim, teşekkür ederim.

    Şimdilik sadece boynuz için bakacağım. Bir de bisikleti odama aldığım halde hala yumuşamadı pek. Acaba bir servise mi görrünsem?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fîrzen


    quote:

    Orijinalden alıntı: mustiki212


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fîrzen

    quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Hayırlı olsun. Ağırlığına göre fiyatı iyidir diye düşünüyorum. Siteme de beklerim.


    Ağırlığını ölçmedim ama karlı yolda deneme imkanım oldu. Yol tutuşu ve fren sistemi gayet başarılıydı. Ne bir kayma ne de frenlerde tutmamazlık veya gıcırtılı ses. Şaşırttı beni doğrusu.

    Öğrenmek istediğim birkaç şey var yardımcı olursanız çok memnun kalırım. Amortisörü biraz katı buldum acaba daha yumuşak yapabilir miyiz? İkincisi boynuz taktırmak istiyorum şöyle orjinal birşey. Nasıl anlatsam, hani kısa L şeklinde değil, dik tarz olanlardan. Tavsiyeleriniz neler olabilir?


    Karlı yolda fren pedlerinize çamur yada yağlı su bulaşırsa sanırım frenin tutma gücünü fark edersiniz...Barendine papuç varsa genelde 3 renkli olanını tavsiye ederler çamur belasından biraz daha uzaklaşmış olursunuz pahalıda değiller...Eğer ağırlıklı dağ ortamında kullanıyorsanız disk fren kuru olsun ıslak olsun daha iyidir. Okuduklarımdan far ettiğim gibi sadece güç olarak incelenmiş disk frenler. V-frenler jantta sürttüğü için belli bir kilometre sonunda yanakları incelmeye başlayacaktır bu uzun kilometreler sonunda bir sorun olur.. akort ayarı disk frene göre daha çabuk bozulur ama süre bakımında değerlendirirseniz uzun süre olacaktır..:D..Disk frende buna karşılık sadece rotoru değiştirirsniz olur biter. disk ren ayrıca kadroyu v-frene göre daha çok yorar..


    Maşanız zoom.. Bunun için içindeki hidrolik olayına el atmanız lazım..ama ona değmez bile bence yakın zamanda bir takviye yapın maşanıza..zoomu satmanız ancak mahallede olur..yerine şimdilik işinize yara bir suntour xcm yada xcr(tavisyem bu olacaktır) alırsanız şahinden inip volvoya binmiş gibi olursunuz.2. el fyatı xcm 40-60 arası xcr 60-90 arası..Soğuklar geçincede maşanız eski haline dönecektir..eğer bisikleti eve çıkarıyorsanız 2 saat sonra maşanız yumuşacık olur..:D

    Boynuz(barend) iyi olur..barend seçimi zor değil aslında barendli elcek de alırsanız işinizi görür..ama ayrı olarak almak istersniz..amoebanın barendlerine göz atın..size PM.den bir forum adresi yollayayım. Buradan çok şeyler öğrenirsinz..ayrıca 2.el bölümündende gerekli ihtiyaçlarınızı ucua ve istedğiniz gibi temin edersiniz..

    tavisye olarak hem ağırlık hem görüntü hemde kullanım olarak amoeba m210 scud barendi tavsiye ederim carbondur..(barend almadan bence ilk önce maşanızı değiştirin)....

    buda benim bisiklet arkadaşlardan ricam eklerlerse listeye zevinirim..:D

    http://s1036.photobucket.com/albums/a443/mustiki212/Bcycle%20kron%20xc%202000/


    Kadro: Kron xc2000 gri 2006 model 17.5" ölçüde
    Maşa: Suntour Axon RLD Siyah 2009 model olarak gözüküyor.
    Jant seti: Mavic Crossride Disc.Siyah
    Aynakol: Shimano Slx 175mm.
    Frenler:Shimano Xt m765 dualkontrollu hidrolik set gri.
    Arka attırıcı: Shimano Xt m772 düz yay.
    Ön attırıcı: Shimano deore..
    Zincir:Shimano deore...
    Ruble: Shimano deore...
    Gidon ve gidon boğazı: Race Face- Ride siyah-boğaz 100mm Gidon 58 cm
    Sele: WTB Silverado Siyah
    Sele borusu: Amoeba Borla siyah 400mm 31.6
    Sele kelepcesi: Tranz-x Siyah 34.9
    Lastikler: Cst pro CopperHead 2.0 kevlar
    Pedallar: Welgo c27 rulmanlı olan modeli..
    Rotorlar: Deore
    Barend: Amoeba scud m210

    Toplam ağırlık: Pedallar kadro koruyucu Çırtlar dahil, sadece pompa ve aparatı hariç. 12.17 kg


    Eyvallah üstad cecvapların için. Ben profesyonel olmadığım için parça değişimine pek sıcak bakmıyorum doğrusu. Yani "bu makine bana yeter" düşüncesindeyim şu an :) Tabi üni öğrencisi olduğumuz için ekonomik durumum o tür değişikliği pek kaldıramaz, hele de bu bisikleti aldıktan sonra :) Ama ileride önerilerini düşüneceğim, teşekkür ederim.

    Şimdilik sadece boynuz için bakacağım. Bir de bisikleti odama aldığım halde hala yumuşamadı pek. Acaba bir servise mi görrünsem?

    ince amortisör yağı al bi güzel yağla kendin yapamazsan servise götür




  • Herkese merhabalar,
    Ben de Bianchi Pioneer MTB aldim. Beni de gruba eklerseniz sevinirim. Fotograflar en kisa zamanda geliyor.
  • Ne var arkadaş bu Bianchi'de de bu kadar satılıyor, anlamıyorum.
  • Her nekadar amatör bir bisikletçi olsam dahi bu işi sökeceğim (3 yıllık bir geçmişim var ama kendimi tvlerdekileri gördükçe amatör hissediyorum.)
    Migrostan aldığım bond marka bisikletimi geliştiriyorum.
    Grubunuza katılabilirmiyim?
  • Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu başlangıçta karar verdiğim Salcano NG 650 den vazgeçtim diyebilirim. Şu an Sedona Borla ve Whistle Miwok 1162 arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz ve neden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu başlangıçta karar verdiğim Salcano NG 650 den vazgeçtim diyebilirim. Şu an Sedona Borla ve Whistle Miwok 1162 arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz ve neden?

    ikisi farklı seviye bisikletler sen şahinmi renomu tarzında sormuşsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu başlangıçta karar verdiğim Salcano NG 650 den vazgeçtim diyebilirim. Şu an Sedona Borla ve Whistle Miwok 1162 arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz ve neden?

    ikisi farklı seviye bisikletler sen şahinmi renomu tarzında sormuşsun


    Sen anlıyorsun bu işten, farklarını anlat biraz bilgileneyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu başlangıçta karar verdiğim Salcano NG 650 den vazgeçtim diyebilirim. Şu an Sedona Borla ve Whistle Miwok 1162 arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz ve neden?

    ikisi farklı seviye bisikletler sen şahinmi renomu tarzında sormuşsun


    Sen anlıyorsun bu işten, farklarını anlat biraz bilgileneyim.

    sedona whistle
    maşa xtc xcm v3
    vites tourney altus acera tourney
    fren v fren hidrolik disk
    temel farklar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu başlangıçta karar verdiğim Salcano NG 650 den vazgeçtim diyebilirim. Şu an Sedona Borla ve Whistle Miwok 1162 arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz ve neden?

    ikisi farklı seviye bisikletler sen şahinmi renomu tarzında sormuşsun


    Sen anlıyorsun bu işten, farklarını anlat biraz bilgileneyim.

    sedona whistle
    maşa xtc xcm v3
    vites tourney altus acera tourney
    fren v fren hidrolik disk
    temel farklar


    Whistle ın tüm özellikleri daha mı iyi yani?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft


    quote:

    Orijinalden alıntı: hærun


    quote:

    Orijinalden alıntı: s0ft

    Arkadaşlar uzun araştırmalarım sonucu başlangıçta karar verdiğim Salcano NG 650 den vazgeçtim diyebilirim. Şu an Sedona Borla ve Whistle Miwok 1162 arasında kaldım. Hangisini tavsiye edersiniz ve neden?

    ikisi farklı seviye bisikletler sen şahinmi renomu tarzında sormuşsun


    Sen anlıyorsun bu işten, farklarını anlat biraz bilgileneyim.

    sedona whistle
    maşa xtc xcm v3
    vites tourney altus acera tourney
    fren v fren hidrolik disk
    temel farklar


    Whistle ın tüm özellikleri daha mı iyi yani?

    evet ama biraz daha para ayırarak en azından alivio setli sedona 751 öneririm 9lu olduğundan deore xt vs çevirmesi daha ucuz olur fiyatı 800*1.58=1264 şuan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hærun -- 20 Mart 2011; 23:14:37 >




  • merhaba bisiklet grubuna nasıl üye olunuyor bende olabilir miyim ???
  • Konuyu açan arkadaş sayfaya bakıyorsa adını listeye yazdırabilirsin ama ismini yazdırdıktan sonra bir daha buraya yazmayacaksan bunun pek de anlamı yok. Eğer bisiklete etkin olarak biniyor ve/veya ilgiliysen burda sohbet edebiliriz. Hatta siteme de üye olabilirsin, profilimden veya imzamdan Bisiklet Yolu'na ulaşabilirsin.
  • Bisikletimin arka tekeri patlamıştı 1 haftadan sonra haydi bugün yapayım dedim ve tekeri söktük orjinal delinmiş iç lastiğin patlak yerini önce zımparaladık sonra temizleyip eski patlak iç lastikten bir parça keserek bali ile yapıştırdım ve tekrar arka tekeri taktık işçilik+malzeme bizden 1 tl baliye verdim o kadar
  • Arkadaşlar Salcano Ng 650 ile Sedona Borla' nın kadroları 6061 alüminyum. Bu kadrolar aynı mı tamamen? Bu firmalar kadrolarını kendileri üretmiyorlar mı?
  • Birkaç büyük ve özel marka hariç, dünyadaki neredeyse tüm kadrolar Tayvan'da üretiliyor. Salcano'yu hangi fabrika üretiyor bilmiyorum ama Sedona Türk mühendislerince tasarlanarak Axman fabrikalarında üretiliyor.

    İki kadro kesinlikle aynı değil. Birisinde (NG650) ciddi anlamda tasarım yok, diğerinde ise ciddi tasarım, hesaplamalar var. İkisi aynı alüminyum alaşımına sahip ama tasarımla işçilik çok farklı. Sedona'nın boya ve kaynak işçiliği, Salcano'yla bir değil kesinlikle.
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.