Şimdi Ara

--- >> CLIO 4 'ünüzün hiç sevmediğiniz yönleri (negatiflik içerir) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
3
Favori
14.824
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    :))
    Nick i de değiştir artık

    O eski halimden eser yok şimdi :) Valla ben de nick'imi değiştirsem mi diye düşünmedim değil.

    Benim gibi 0 beklenti ile araca binerseniz sorun olmaz. Seneler önce Fluence ve EDC maceramdan sonra reno ya notunu vermiş ve beklentilerimi minimize etmiştim. Şimdi Clio ya sorunsuz biniyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilsever


    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    :))
    Nick i de değiştir artık

    O eski halimden eser yok şimdi :) Valla ben de nick'imi değiştirsem mi diye düşünmedim değil.

    Benim gibi 0 beklenti ile araca binerseniz sorun olmaz. Seneler önce Fluence ve EDC maceramdan sonra reno ya notunu vermiş ve beklentilerimi minimize etmiştim. Şimdi Clio ya sorunsuz biniyorum.

    Beklentilerimizi düşürünce herşey güzel gelir tabi, katılıyorum. İlk arabam bir Serçe'ydi ve çok severdim kendisini. Serçe'ye nazaran Clio çok güzel araba evet :)




  • Yazdıklarımdan Clio'yu yerin dibine batırmaya çalıştığım anlaşılmış olabilir. Aslında çok yakın bir arkadaşıma ilk arabası olarak 2. el bir A1 alacağına Icon donanımlı (galiba, derimsi direksiyonu olanından yani) bir Clio almasını tavsiye ettim. Aklıma gelen olumlu yanları:
    * Dışardan görüntüsü oldukça hoş bir otomobil. 17 inch jant olanından seçmiştim, bence görüntüsünü olumlu yönde çok etkiliyor.
    * Kliması gayet iyi diyebilirim. Otomatik modu süper çalışıyor. Beklentiyi çok yüksek tutmayan birini gayet tatmin eder.
    * Dizel versiyonundaki otomatik vites için gayet başarılı diyebilirim.
    * Kitapçığı bazı markalardaki gibi Almanca'dan İngilizce'ye çevirimin üstüne Türkçe'ye yapılmış ucube bir çeviri değil. Gayet güzel, okuyanı adam yerine koyuyor.
    * Yakıt tüketimi 100km'de ortalama 18 litrelere çıktığım bir arabadan sonra beni çok mutlu ediyor açıkçası. Ama bu performansa göre 6 litre yakıyor olması, bana çok da az gelmiyor.

    Güvenilirlik konusunda birşey diyemiyorum; bugün biraz şüphelerim oluştu:https://forum.donanimhaber.com/clio-4-yag-eksiltme--128489091

    Uzun lafın kısası, benim gibi go-kart meraklısı ve internetten Fiesta ST (st-line değil, doğrudan ST; mükemmel bir araç sanırım) incelemelerini izleyip iç geçiren biri için hüsran olsa da, bir çok insanı gayet mutlu edebilecek bir otomobil Clio.




  • 2017 model 1.2 joy 75hp aracımı cumartesi teslim aldım ve 150 km kadar kullandım. ben de bazı izlenimlerimi yazacağım.

    *Geri giderken aracım arka camı çok dar olduğu için görüş çok sağlıklı değil. Dikiz ve yan aynalar açıkçası daha çok işe yarıyor bu konuda.
    *Sola dönüşlerde direk sebebiyle görüş çok kötüleşiyor. Dikkat etmek gerekir.
    *Kol dayama olmaması oldukça kötü ama bunu bilerek almıştım zaten.
    *Hadi arka camlar otomatik değil bunu da biliyordum, ama en azından ön camlar tek tuş ile kapanabilse iyi olurdu.
    *Ses sisteminde basslar da bir sıkıntı var ama tam çözemedim gümbür gümbür dinlemiyorsan iyi.
    *Benzini fulledikten sonra ilk 8-9 litrede ibre düşmüyor. Sonra biraz hızlı düşüyor. Ufak bir fake atmışlar bu konuda ama yol bilgisayarından takip ediyorum zaten.

    şimdilik bu kadar. deneyimledikçe yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birahalasoguk -- 23 Ağustos 2017; 2:33:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deliboo

    tam clio IV almaya niyetlenmiş biri için biçilmiş kaftan bu konu, peki bu ses sistemi için kendi birşeyler yapmaya çalışan oldu mu aranızda? Kronik problem var mı araçlarınızda. Mesela benim accent era'mda elektronik direksiyon (EPS) normal giderken pat diye sertleşip eps ışığı yakıyordu, kenara çekip kontak kapatıp açınca düzeliyordu ki fabrikasyon hata olduğu için araç 10 yaşında iken ücretsiz değişimini sağladılar. Bu yüzden yeni alacağım araçta bu denli can sıkacak mekanik veya elektronik bir arıza çıksın istemem.

    Esp problemsiz çalışıyor. Ses sistemi de gayet yeterli ve iyi. Son ses açılırsa tabi ki basslarda bağırma olur. 5.1 ses sistemleri bile son ses açarsanız sesi bozuluyor.

    Ses sistemi gayet yeterli ve iyi mi ? :) Sesi yarıdan fazla açmıyorsunuz sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofamof


    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deliboo

    tam clio IV almaya niyetlenmiş biri için biçilmiş kaftan bu konu, peki bu ses sistemi için kendi birşeyler yapmaya çalışan oldu mu aranızda? Kronik problem var mı araçlarınızda. Mesela benim accent era'mda elektronik direksiyon (EPS) normal giderken pat diye sertleşip eps ışığı yakıyordu, kenara çekip kontak kapatıp açınca düzeliyordu ki fabrikasyon hata olduğu için araç 10 yaşında iken ücretsiz değişimini sağladılar. Bu yüzden yeni alacağım araçta bu denli can sıkacak mekanik veya elektronik bir arıza çıksın istemem.

    Esp problemsiz çalışıyor. Ses sistemi de gayet yeterli ve iyi. Son ses açılırsa tabi ki basslarda bağırma olur. 5.1 ses sistemleri bile son ses açarsanız sesi bozuluyor.

    Ses sistemi gayet yeterli ve iyi mi ? :) Sesi yarıdan fazla açmıyorsunuz sanırım.

    Neden açayım ki? Etrafımdaki insanları rahatsız etmekten hoşlanmıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ofamof


    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deliboo

    tam clio IV almaya niyetlenmiş biri için biçilmiş kaftan bu konu, peki bu ses sistemi için kendi birşeyler yapmaya çalışan oldu mu aranızda? Kronik problem var mı araçlarınızda. Mesela benim accent era'mda elektronik direksiyon (EPS) normal giderken pat diye sertleşip eps ışığı yakıyordu, kenara çekip kontak kapatıp açınca düzeliyordu ki fabrikasyon hata olduğu için araç 10 yaşında iken ücretsiz değişimini sağladılar. Bu yüzden yeni alacağım araçta bu denli can sıkacak mekanik veya elektronik bir arıza çıksın istemem.

    Esp problemsiz çalışıyor. Ses sistemi de gayet yeterli ve iyi. Son ses açılırsa tabi ki basslarda bağırma olur. 5.1 ses sistemleri bile son ses açarsanız sesi bozuluyor.

    Ses sistemi gayet yeterli ve iyi mi ? :) Sesi yarıdan fazla açmıyorsunuz sanırım.

    Neden açayım ki? Etrafımdaki insanları rahatsız etmekten hoşlanmıyorum.

    Ben sesi fazla açtığım zaman camları kapatıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ofamof


    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ofamof


    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deliboo

    tam clio IV almaya niyetlenmiş biri için biçilmiş kaftan bu konu, peki bu ses sistemi için kendi birşeyler yapmaya çalışan oldu mu aranızda? Kronik problem var mı araçlarınızda. Mesela benim accent era'mda elektronik direksiyon (EPS) normal giderken pat diye sertleşip eps ışığı yakıyordu, kenara çekip kontak kapatıp açınca düzeliyordu ki fabrikasyon hata olduğu için araç 10 yaşında iken ücretsiz değişimini sağladılar. Bu yüzden yeni alacağım araçta bu denli can sıkacak mekanik veya elektronik bir arıza çıksın istemem.

    Esp problemsiz çalışıyor. Ses sistemi de gayet yeterli ve iyi. Son ses açılırsa tabi ki basslarda bağırma olur. 5.1 ses sistemleri bile son ses açarsanız sesi bozuluyor.

    Ses sistemi gayet yeterli ve iyi mi ? :) Sesi yarıdan fazla açmıyorsunuz sanırım.

    Neden açayım ki? Etrafımdaki insanları rahatsız etmekten hoşlanmıyorum.

    Ben sesi fazla açtığım zaman camları kapatıyorum.


    Sizdeki icon mu joy mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ofamof


    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: ofamof


    quote:

    Orijinalden alıntı: digiogi


    quote:

    Orijinalden alıntı: deliboo

    tam clio IV almaya niyetlenmiş biri için biçilmiş kaftan bu konu, peki bu ses sistemi için kendi birşeyler yapmaya çalışan oldu mu aranızda? Kronik problem var mı araçlarınızda. Mesela benim accent era'mda elektronik direksiyon (EPS) normal giderken pat diye sertleşip eps ışığı yakıyordu, kenara çekip kontak kapatıp açınca düzeliyordu ki fabrikasyon hata olduğu için araç 10 yaşında iken ücretsiz değişimini sağladılar. Bu yüzden yeni alacağım araçta bu denli can sıkacak mekanik veya elektronik bir arıza çıksın istemem.

    Esp problemsiz çalışıyor. Ses sistemi de gayet yeterli ve iyi. Son ses açılırsa tabi ki basslarda bağırma olur. 5.1 ses sistemleri bile son ses açarsanız sesi bozuluyor.

    Ses sistemi gayet yeterli ve iyi mi ? :) Sesi yarıdan fazla açmıyorsunuz sanırım.

    Neden açayım ki? Etrafımdaki insanları rahatsız etmekten hoşlanmıyorum.

    Ben sesi fazla açtığım zaman camları kapatıyorum.


    Sizdeki icon mu joy mu?

    ICON hocam




  • Peki ne almalıyız.

    Fluence manuellerde

    Yokuş kalkış yok iken en baz clioda var.

    Esp fluencede yok iken en baz clioda var.

    Asr fluence de yok iken clio da var.

    Aşırı donanım olmadığı sürece ekran yok fluencede,ancak touch dan itibaren ekrana sahip...

    Fluencede touch plustan sonra kart var iken.

    Clio da hepsi kartlı yani çevrilen bir anahtar yok...



    Yine hangisi seçilmeli???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • attci kullanıcısına yanıt
    Bu başlık altında kıyaslama yapmıyoruz hocam :)

    Herkesin kendi seçimi. Biz Clio4 kullananlar olarak eksi yönlerini yazıyoruz ki alacak olanlar da bilerek alsınlar.

    Ama bir konuda haklısın Clio 4 B sınıfı bir araç olmasına rağmen Fluence'den daha donanımlı.

    CLio4 'ü diğer B sınıfı araçlarla kıyaslamak gerek.
  • Aracım 2016 icon 1.5 dci, yaklaşık 1 senedir kullanıyorum. En rahatsız olduğum şey trim sesleri, sırf duymamak için müziği kapatmıyorum hiçbir zaman. Sert plastiklerden dolayı olduğunu düşünüyorum.
  • Compacted Soil kullanıcısına yanıt
    O trim seslerinin Allah belasını versin !!!
  • Icon stok ses sisteminin 4x25W gibi komik bir ses çıkışı var. Bass Reflex denen olay da kapının alt kısmına bir delik koymuşlar Hi-Fi sistemlerdeki gibi oradan bası vermesi üzerine tasarlanmış. Lakin Bluetooth ile Flac müzik veya Tidal üzerinden dinlendiğinde doğru ayarlarla fena sonuçlar alınmıyor. Bass +3, Mid -1, Tre -2 şeklinde kullanıyorum genelde. Müzik kaynağı çok çok önemli. Bass anlamında cılız olması sistemin kötü olduğu anlamına gelmiyor. Malesef o ayrımı yapamıyoruz. Sesin netliği ve yüksek frekanslardaki berraklığı benim hoşuma gidiyor.

    Clio'nun eksi özelliklerine gelirsek, en büyük problem trim sesleri. Ondan sonra da kronik ön takım sıkıntıları. Bir de klape motoru var tabi.
  • 2017 1.5 dci 90bg aracım var. şu an için negatif yönü yakıt tüketiminin hala 6.7 lerde seyretmesi ve yokuşlarda zaman zaman çekmemesi. hızı alıp çıkınca canavar gibi dövüyor fakat durup kalkarken zorlanıyor
  • 2013 dci joy paket için. Sesi çok alıyor ufaktan trim sesleri var. Koltuk yükseklik ayarlanmiyor. Araçta görüşü etkiliyor. Kör noktalar oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ceyhυn -- 20 Kasım 2017; 22:31:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vitesin kemikli olması, debriyajın çok yüksekte kavraması, yüksek hızlarda rüzgar sesi başka da sıkıntım yok gayet memnuunum
  • Rüzgâr sesimiz tabii ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.2 75 bg 2015 model joy paket aracımı 2.el olarak aldım 22 bin km de şu an, sevmediğim yönlerini madde madde sıralayacam

    1- arka görüşü berbat,yan aynaların açısı berbat.. megane 3 ün yan aynalarıyla karşı yolu bile görürken bunda arkasını anca görebiliyorum..

    2-araçta esp-hız sabitlemeyi geçtim, motor kaputunda bile amortisör koyan zihniyet aracın içine tavan lambası dışında lamba koymamış, be arkadaş tofaşımın bile orjinal halinde arkada 2 önde 2 torpidoda 1 tane lamba vardı..

    3- 1.2 75 lik motorun yakıt tüketimi çok sıkıştırıldığı zaman ve kısa mesafe kullanımda 45 litre depoyla 580 km anca gidiyor.. uzun yolda adam gibi 94-96 sabitleyince ortalama 4,5 civarlarına anca düşüyor.. şehir içi ve uzun yolda sıkıştırmaya gelmiyor! 1.2 düşünenler 110 u geçmeyip sakin kullanırım derseler ekonomi yaparlar

    4- aracın bagaj kısmından gelen anlamsız sesler ve bazen çamurluklardan kum çarpma sesi geliyor..

    ancak piyasadaki hemen hemen bütün araçları kullanmış olarak en alınabilesi araç malesef clio 4.. en azından diğer markaların 6 hava yastığı diye kakaladığı olay bizde 4 diye geçiyor :) güvenlikten ödün vermeyip boş paketinde bile hız sabitleme-esp-yokuş kalkış her türlü özelliği sunan tek araç!..




  • gkhan92 G kullanıcısına yanıt
    Ben de 1.2 75hp vardı, ölü bir motor, araba gitmiyor, yokuşlarda bayılıyor.

    Evet uzun yolda az yakıyor. Ama 110'u geçersen baya artıyor yakıt. 80-100 arası 5lt civarında geziyor.

    Şehir içinde 8 litre altına düşmüyor, agresif kullanımda daha da artıyor. Yaktığı kadar gitse yine içim acımazdı :)

    1.2 alınacaksa 120 hp turbo olanlardan alınmalı. Hem yakıt düşer hem de basar gidersin koç gibi.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.