Şimdi Ara

>> Citroen Saxo Kullanıcıları << (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
204
Cevap
6
Favori
146.244
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam şimdi km düşük yüksek onun-fikrimce- çok önemi yok. Araç düşük kmdir hor kullanılmıştır alırsın eline, ama km yüksektir adam arabasını seviyodur bakar eder düzgün kullanır düşük kmliden daha uzun ömürlü olur. Biraz şans biraz dikkat işi, almadan aracı ekspertize sok motor verimini falan söylüyorlar. Benim kendi aracım 220 küsür binde 2 kere motor yapılmış. He neden? Benim aracı önceden hor kullanmışlar kanımca, motor inmiş satmak için pistonun birini değiştirip geçmişler ucuzdan yaptırıp bizim eski komşuya satmışlar. O da sakin kullanıyor aracı ama yolda giderken motordan tık tık ses duyuyor hemen stop edip çektiriyor aracı. Adam akıllı komple yaptırıyor motoru a'dan z'ye. Bir yıla yakın binip satıyor(kalp hastası biraz kilolu bi abiydi yazın başından klimalı araç almak için sattı). Ben aldım aracı çok şükür bir sıkıntım yok motorla alakalı. Ayrıca turbo dizelden de korkacak bişey yok düzgün kullanılmışsa yine sorunsuz binersin. Ekspertize sok varsa sorun söylerler zaten, içine de sinerse rahat rahat binersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben saxo 1.5 d almayı düşünüyorum ama tavsiye edermisiniz ve km öenmi nedir dizel olduğu için 100k altı bulmak zor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: g1000

    ben saxo 1.5 d almayı düşünüyorum ama tavsiye edermisiniz ve km öenmi nedir dizel olduğu için 100k altı bulmak zor

    Biraz geri dönük mesajları oku zaten yakın zaman konuşmaları, yeterince fikir sahibi olursun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar, yakın zamanda 2001 1.5 dizelini almış biri olarak memnuniyetimi dile getirmek istedim,
    kmsi bulabildiğin kadar düşük olmasında fayda var elbette ama netice eski tip dizel oldugu için bakımı ve parça sağlıgı daha önemli
    zira hiç bakım yapılmamısını aldım sırf motor ve kaporta kazasız işlemsiz diye,
    ikibintl civarı döktüm ve şimdi ilk günkü haline döndü adeta tertemiz full performans.
    bakarsan bağ, bakmazsan dağ oluyor velhasıl
    ilgilenen arkadaşlara bakım fiyat nerde kaç para bilgiler yazabilirim.
  • Merhaba kaça aldınız ve nerelere masraf yaptınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jjjayjay

    Merhaba kaça aldınız ve nerelere masraf yaptınız.

    12.500,tl.ye aldım, daha temiz olsun diye uğraştıkça daha masraf çıktı, ama netice tertemiz tabi, masraf 2.500tl yaptım. tabi ben kullanmaya aldım, yoksa bintl ile de ortalama temizliği yakalayabilirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawistanbul

    quote:

    Orijinalden alıntı: jjjayjay

    Merhaba kaça aldınız ve nerelere masraf yaptınız.

    12.500,tl.ye aldım, daha temiz olsun diye uğraştıkça daha masraf çıktı, ama netice tertemiz tabi, masraf 2.500tl yaptım. tabi ben kullanmaya aldım, yoksa bintl ile de ortalama temizliği yakalayabilirdim.

    katalitik konvertör (çok önemli), döşemeler, elektrik tesisatı, müzik sistemi, çelik jant, tüm yağları & filtreleri değiştirttim, pasta cila, cam filmi, ve de yazılar :)
    saxo yazılarını çıkarttım, orjinal citroen sports yazısı getirttim sağ sol çamurluklarda onlar var, özetle görsel olarak sadeliği abartmamak kaydıyla ve modifiyeye girmeden ilgilendim aracımla
  • Mrb arkadaşlar bende de 2000 model 1,5d saxo var ilk iş yazısını söktüm malum alay sebebi ☺ Kalorifer paneli lambası bendede yanmıyor ön takımdan çukurlarda ses geliyor duman atıyordu pompa enjektör için 10 gün yattı anca yaptı adam sinir bozucu bir durum aldım şimdi de sol köşede anahtar lambası yanıyor bu nedir acaba bi fikri olan varmı araç 211000 de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar bende martın 14 ünde 1.5 dizel aldım genel olarak memnunum. Ama fan geç çalışıyor. Radyatörü, devirdaim, triger, iki tane ısı müşürü, termostat değişti ama hala orta çizgiyle üst çizginin arasında açıyor. Bu şeklide motor çok sıcak çalışmış olmuyormu. Klimayı açıncada daha çok yükseltiyor harareti. Bir kere hortum patladı. Ben istiyorum ki orta çizgiyi geçmesin. Bu orta çizgiyle üst çizginin ortası kaç dereceye tekabül ediyor acaba. Başka bi düzen falan kurup fanın 90 da açması sağlanamaz mı. Varmı daha önce öyle bir şey yapan. Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jjjayjay J kullanıcısına yanıt
    1.5D saxoda standart orta çizgide açıyor fanı.
    ben içeri butona bağlattım manuel devreye sokuyorum gerektiğinde.
  • bu forumda dizel aracını satan varmı...bu 10 gün içinde almalıyım...yada tavsiye edeceginiz ilan varsa oda olur...
  • Bende benzinlisini yeni aldım ama baya bi yakıyor gibi
  • Pek kimseler yok ama birileri okur.
    Bugun bic aklimda olmadigi halde temiz oldugu icin saxo aldim.
    Arac 2001 40.000 km de sifirdan farksiz otomatik sanziman.
    1.4 i lpg takilmamis benzinli.
    Ve lpg li lineam 25 kurus yakarken, benzinde 28 kurus yakti saxo cok ekonomikmis... Kucuk ve hafif zaten
    Ah su benzin 5 tl olmasa...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GT_500

    Pek kimseler yok ama birileri okur.
    Bugun bic aklimda olmadigi halde temiz oldugu icin saxo aldim.
    Arac 2001 40.000 km de sifirdan farksiz otomatik sanziman.
    1.4 i lpg takilmamis benzinli.
    Ve lpg li lineam 25 kurus yakarken, benzinde 28 kurus yakti saxo cok ekonomikmis... Kucuk ve hafif zaten
    Ah su benzin 5 tl olmasa...

    Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın. araçta çocuk koltuğu isofix bağlantıları var mı acaba ??
  • Dikkat etmedim, kemer baglantisi tarzi bisey mi?
    Birde kontagi acinca ve sonrasinda sag torpidonun arkasindan surekli bir ses geliyor.Boyle orda kucuk bi motor calisiyormus gibi, yada airbag siser ya 2 3 sn onun sureklisi gibi nnnnnnnnnnnnn....
    Onu bilen varmidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GT_500 kullanıcısına yanıt
    Şu verdiğim resimdeki gibi bağlantı noktası hocam. arka koltuğun sırtlık ve oturak kısmının birleştiği yerde içeriye gömülü bir şekilde bulunan kanca. çocuk koltuklarının sarı renkli kolları o kancalara monte ediliyor.









    O ses klima-kalorifer motorunun sesi olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haacar -- 26 Aralık 2016; 16:36:30 >
  • Selam millet. Bu zamanda 150-200 bin arası km de dizel saxo alınır mı? Diyelim aldık motorda sorun çıkması halinde ne kadar masraf yapılır?
  • saxo 1998 1.4 sx arabam var benzinli lpg taktırmak istiyorum size hangi marka kullanmalıyım çok yakıyor km de 50 ile 65 krş arası yakıyor normalmi bu kadar yakması sizce?
  • 100 km de 10 litre yapar ki bu da cok fazla... Oksijen sensoru vs bakilsa iyi olur ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam,



    Forum pek aktif değil sanırım ama yine de ilgilenen olur belki,



    13-15.000 arası dizel, klimalı saxo alınır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.