|
Belleğin en önemli 5 zamanlamasını ayarladım, diğerlerini de anakartin "high efficiency" ayarından "tightest" seçerek otomatiğe bağladım. 6000-30-36-34 şeklinde 1.4V olarak (1.35V default) çalışıyor, bu sekilde aida64 testinde 57 nanosaniye yapıyor. Bu değer daha da geliştirilebilir mi? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
İmzam kural dışıdır! || Uymam gereken imza kurallarını okumak için tıkladım ama sonra üşendim ve bu mesajı değiştirdim.
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler






