Şimdi Ara

Grundig VLX8586 Serisi Tv Hakkında Her Şey (27. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
905
Cevap
19
Favori
41.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknosadan 2.5 hafta önce Grundig 48VLX8586 aldım, f/p ürünü diye tavsiye etmek isterdim fakat yapamam.

    Tv de 8 adet ölü piksel çıktığından iade ettim

    Grundig servis sorunu tespit edip değişim talebi oluştursa da 5 gün sonra ilgili servisteki başka personel Bölge Müdürlüğüyle iletişime geçtiklerini bana "yeni gelecek üründe de aynı sorun olacağını, eğer bu üründe de arıza olursa değişim/iptal yapmayacaklarını", bu nedenle para iadesi yapacaklarını belirtti. Ayrıca 0 ölü piksel garantisi vermiyorlar, 10cm alan içinde 3-5 olması lazım diye sallıyorlar...

    Grundig 48VLX8586

    Olumlu:

    - 4K, HD, SD görüntü kalitesi fena değil: aslında alırken teşhirde görmüş ve Sam 50KU7000 in 4k videoda daha başarılı olduğunu farketmiştim. Fakat kalitenin kötü olmaması ve Ku7000 in eksiklikleri (50hz, kasa kalitesi kötü, kulaklık çıkışı-bluetooth-usb3 yok) nedenli başta f/p olarak düşündüğüm Grundig 8586 ya yönelmiştim. Şunu da söylemek lazım diğer baktığım ürünlerde de Panasonic G30 plazmamın 1080p kaltesini 4K videolarında dahi yaratmadı...

    - Ekran homojenite iyi hatta Led TV için gördüğüm en başarılı olanlardan.

    - Bluetooth (S7 Edge imi tanımasa da), USB3.0, Aktif 3D

    - Ses kalite/ desibel

    - Kasa kalitesi iyi

    -Fiyatı uygun denilebilir: 48" = 2300TL

    - Tepkime süresi sanırım düşük

    - VA panel olması nedeniyle kontrast ve siyah başarımı iyi. Fakat deep black beklemeyin. Parlaklık yüksek kalıyor.

    - Biraz kalibrasyonla iyi bir renk doğruluğuna ulaşılabiliyor.


    Olumsuz:

    - Ölü piksel çıkma riski, hem de yüksek adette... Panelde şimdiden 8 adet ölü piksel çıktıysa da zaman içinde bu adet daha da artabilir.

    - Panelin sadece 8 bit renk desteği olduğunu düşünüyorum. Çünkü 10 bit ve üzerinde olmayan "color banding" var. Renk tonlarındaki geçişlerinde 2.8m izleme mesafesinden dahi (HDMI bağlantıya rağmen) görülebiliyor.
    Grundig VLX8586 Serisi Tv Hakkında Her Şey
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Colour_banding#

    - Az da olsa bulutlanma var, hareketli görüntülerde özellikle açık renkli fonda farkedilebiliyor. Fakat sorun olarak nitelendirecek kadar değil.

    - Smart: Tarayıcı olarak sanırım Google Chrome kullanıyor. Aslında tarayıcısı fena değil, pop-up engellemesini sevdim. Fakat kumandayla mouse kontrolü yapmak işkence :) kılavuz hizalaması sorunlu, kaydırma çubuğuna gelmek için epey uğraştığım oldu. Fakat kablolu mouse/ klavyede sanırım sorun yaratmayacaktır. Smart a dahil fazla uygulaması yok ama Netflix, Easy Login (Facebook, Instagram vs.) iş görür. Fan Cloud du sanırım Smart a dahil futbol programının adı: Maç bittikten sonra skorlarını göstermiyor, ancak puan tablosundan anlayabiliyorsunuz :) Chromedan tam ekran video izlerken sağ-sol ve yukarıda gözü rahatsız eden beyaz bant çıkıyor.

    - Wi-fi de bazen kopma gördüm, modem çok yakın ve bağlı diğer cihazlarda kopma yaşamadım.

    - İşlemci gücüne ihtiyaç duyan bazı websitelerinde tarayıcısı fazla duraksıyor. 4 çekirdek olduğu belirtilen CPU hızı sanki 200MHz gibi :)

    - Dahili Subwoofer ın varlığı hissedilmiyor.

    - Bilgisayar/ oyunda denemedim fakat CNN Turk izlerken bir kez fazlaca gecikme/ input lag farkettim. 40-50ms olarak belirten arkadaşlar olmuş. Bu değer de az sayılmaz (nitekim 3 kare gecikme demek) fakat benim belirttiğim daha yüksek olabileceğini düşündürdü.

    - Tepkime süresinde overdrive var, ghosting oluşmasa da hareketli sahnelerde objenin etrafında oluşan düşük de olsa trailing var. Bazı kullanıcılar, görüntüdeki insanlar elini oynattığında bunu farkedip belirtti sanırım.

    - 4K 60fps kalitedeki videoları oynatamıyor, bendeki video mp4 formatındaydı.

    - Upscaling sanırım iyi değil, yazı karakterleri kesik/ silik görünüyor.


    Grundig/ Arçelik/ Beko servisinin yaygın olması bu ürünü yakınıma almamdaki en büyük etken. Kurulum hızlı yapıldı (ürünün bana ulaştığı gün yapıldı) Fakat yeni TV nin bana "koşullu olarak" gönderilmek istenmesi iyi bir izlenim bırakmadı açıkçası... Para iadesini peşin olarak bugün 9 gün sonra yaptılar. Tv yenisiyle koşulsuz olarak değiştirilip ölü pikselsiz olanı gönderilmiş olsaydı, yakınım için aldığımdan bazı noksanlarını görmezden gelebilirdim.

    Umarım yazdıklarım alacak arkadaşlara faydalı olmuştur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Garaj sale kampanyasında, teknosanın kendi sitsinde 2789tl olmuş...

    http://www.teknosa.com/urunler/110015659/grundig-55vlx8586-bp-2xdvb-t2cs2-4k-uhd-3d-smart-i

    indirim sepette uygulanıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi

    Garaj sale kampanyasında, teknosanın kendi sitsinde 2789tl olmuş...

    http://www.teknosa.com/urunler/110015659/grundig-55vlx8586-bp-2xdvb-t2cs2-4k-uhd-3d-smart-i

    indirim sepette uygulanıyor...

    Vatanda 2850 TL.

    http://www.vatanbilgisayar.com/grundig-55vlx8586-139cm-4k-uhd-3d-smart-led-tv-dahili-uydu-alici.html




  • Arkadaşlar Arçelik bayilerinde satılan Grundig New York 49 CLX 8670 BP TV hakkında bilgi sahibi olan var mı? Orjinal grundig kodlarından hangisiyle eşdeğer özelliktedir. Pek anlamadığım bir konu hakkında bilgi sahibi olmak istedim sanırım 8600 modelinin muadili gibi ama burada daha iyi bilenler vardır.
  • Incelemeniz icin tesekkur ederiz..



    Servis konusunda yasadiginiz sorunu burada alanlari ornek gostererek bile cozebilirdiniz. Ben dahil birkac arkadasa kurulum icin gelen servis tek olu pikselde bile degisim yapariz bilgisi verdi. Mh ile bu durumu gorusup biraz bastirsaydiniz “ikinci tvde sorun cikarsa almam ” sacmaligini da iptal ettirirdiniz. Arcelik grubu servisler vestel kadar olmasa da iyi. Bazi servisler calisanlardan oturu kotu olabiliyor. Ama musteri hizmetlerine durumu bildirince cozum uretiyorlar. Tabi bu surec biraz yavas ilerliyor. Amac karsidaki yerse pacayi kurtarmak, hic degisim tamir ile ugrasmamamak.



    Tv ye gelince kimsenin deginmedigi, farkinda olmadigi guzel noltalara deginmissiniz. Guzel olmus. Almak isteyenlere yol gosterecektir..
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim umarım ürünü alacak kullanıcılara faydalı olur.

    8586 nın kurulumu yapılırken ölü piksel testi yapılmadı, servis menüsünü açıp renk tonlarına bakabilir miyiz dedim "öyle bir menü yok" dediler :)) Kurulumu yapan servis adresime yakın olan değil de daha uzaktakiydi, havuz sistemiyle çalışıyorlarmış. Kurulum hangi servisten yapıldıysa artık işlemleri de o yürütüyor.

    Ölü piksel çıkarsa iade ederim dedim, artık geçerliliği olmayan 2010 tarihli uygulamayı söylediler haliyle tek bir ölü piksel çıksa da Tüketicinin Korunması hakkındaki Kanundan bahsettim, susup gittiler. :)

    Servis gittikten sonra youtubedan dead pixel videosunu açıp kontrol ettiğimde 8 adet ölü pikseli gördüm ve servisi aradım. Ertesi gün farklı bir personelleri geldi, ölü pikselleri gördükten sonra hemen değişime alalım max 10 gün içinde yeni TV yi getiriiz eskisi şimdilik sizde kalsın dedi. Bu etapta memnuniyetimi sağlamış görülseler de 5 gün sonra benden arızalı TV yi istediler, Bölge Müdürlüğüne incelemeye göndereceklerini belirttiler. Başta söylediğinizle şu anki talebiniz biribirini tutmuyor dedim, bunun için mi 5 gün beklettiniz dedim, prosedürümüz böyle dediler...

    Arızalı cihazı yine farklı bir personelleri aldı, yanlarında demontaj için tornavida dahi yoktu öyle diyim :)) TV nin ayaklarından birini çıkarmaya çalışırken çok zorladı, kıracak sandım :) zaten çıkartamadan kutuya koydu.

    Birkaç gün sonra Bölge Müdürlüğündeki personelleri Ankara servise "yeni gelecek TVde de ölü pikseller olacağını, bu durumda değiştirmem" gibi saçma ve yasal dayanağı olmayan cümle kurunca hem Destek Hattına hem de Arçelik destek sayfasına şikayet ettim (Grundig in sayfasındaki mail adresi yanlış ve bize yazın sayfası çalışmıyor). Siz sattığınız ürüne güvenmiyor musunuz, bir Bölge Müdürlüğü personeliniz bunları nasıl söyleyebilir dediğimde haklısınız diyip Bölge Müdürlüğü üst kademeden birini arattıracağız deseler de ne arayan oldu ne soran. Para iadesi de olunca daha uğraşmadım, 2.5 haftamı işgal ettiler yeterince...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teknosa ve hepsiburadada 48 inç bitmiş görünüyor.. Pazartesi sipariş veeecektim yetişemedi sanırım.
  • DeeepBlue kullanıcısına yanıt
    Yasadiklariniza uzuldum cunku benzer seyleri vestelde ben de yasadim..

    Servis elemanlari bazen inanilmaz derecede bilgisiz ve ukala olabiliyor. Bazen de cok ilgili. Mesela benim evime hem vestel maceramda hem geundig maceramda 5 farkli personel geldi, 1 tanesi baya ukala va bilgisizdi digerleri cok iyiydi. Son gelen grundig servisi tvyi kurup olu piksel testini kendisi yapti. Yani tvde o menu var zaten. Kumandadan menü+8500 ile ulasiliyor. Servis testi yapti, olu piksel olmamasina ragmen bi sikayetiniz yada hosunuza gitmeyen bisey var mi diye sordu. Tesekkur ettim. Sldegisim yapildigi icin tekrar sorun olursa direk bizim servisi arayin diye numara birakti. O kadar iyiydiler..

    Iste size de en cinsleri denk gelmis maalesef.. Biraz daha uğraşsaniz cozume ulasirdiniz ancak sizi de anliyorum, insani bezdiriyorlar..

    Gecmis olsun diyelim, benzer durumlarla tekrar karsilasmazsiniz umarim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, bu tür durumlar insanı markadan soğutuyor.

    Grundig marka bir şey alacağımı artık sanmıyorum.

    Ankaranın merkezinde yaşadım bu sıkıntıyı (Çankaya) üstelik ve Genel Müdürlüklerine şikayetimi iletmeme rağmen çözüm olmadılar. Ürünümüzü almayın diyorlar kısaca :) Size gelen servis personeli iyiymiş, bana 2. kez gelen de bilgili ve kullanıcı odaklıydı ama malesef diğer servisteki elemanlar ve bana bu cümleyi kuran Bölge Müdürlüğü personeli bilgisiz ve Tüketiciyi Koruma Yasasından habersiz :)

    Servis menüsü her TV de vardır, 8586 da da olduğunu biliyordum ama servisin yok demesi abesle istigal... Ölü piksel tespitini yapan personelleri yeni TV geldiğinde menüden birlikte kontrol ederiz demişti. Serviste bilgi sahibi olan bir tek kendisi var sanırım fakat yetkisi bir yere kadardır.

    Grundigsiz günler diliyorum kendime, para iadesi aldım kurtuldum :))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cok sacma olmus. Benim 8600 de iki aydir pixel hatasi yok masallah olsaydi belli bir sayiya kdar normal 3-4 gibi
  • Kadyr K kullanıcısına yanıt
    Evet saçma oldu. Piksel hatası tolerasyonunun 0 olması lazım bu arada, 3-4 normal değil hatta yasal olarak 1 tane de değil, pazarlamacıların kandırmacısı bunlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DeeepBlue kullanıcısına yanıt
    Ben de ankarada`yim. Eryaman servisi gelmisti kurulumlara. Sizin duruma bakinca bizim servis standartlarin da otesindeymis:)

    Baska tv alirsaniz grundig vlx8586 ile kiyaslama sansiniz olur da burada paylasirsaniz seviniriz..

    Tesekkurler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avastos A kullanıcısına yanıt
    Bana Yüzüncü Yıl servisi gelmişti, evim Çankayada olmasına rağmen :) evet size gelen servis daha bilgiliymiş. Anlamadığım bu servislerin hepsi aynı Bölgeye bağlıdır, belki Ankarayı da bölgelere ayırıp farklı personel yerleştirmişlerdir.

    Tamam tabi, fikirlerimi paylaşacağım. Rica ederim :)

    İyi akşamlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pdrdurdu

    Teknosa ve hepsiburadada 48 inç bitmiş görünüyor.. Pazartesi sipariş veeecektim yetişemedi sanırım.

    Buldum teknosada pm me cevap veriver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar isteyen olursa teknosadan yardımcı olurum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: belo3

    Arkadaşlar isteyen olursa teknosadan yardımcı olurum

    3 gün önce söyleseydiniz makbule geçer di.
    Kasım ayında aldığım ürün teşhir olduğu için iade alındı.
    Yeni Sipariş verdim yarın veya salı günü teslim olacak.
    Eğer ürün sorunlu çıkarsa iade ederim o zaman sizinle görüşürüz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kocaballi


    quote:

    Orijinalden alıntı: belo3

    Arkadaşlar isteyen olursa teknosadan yardımcı olurum

    3 gün önce söyleseydiniz makbule geçer di.
    Kasım ayında aldığım ürün teşhir olduğu için iade alındı.
    Yeni Sipariş verdim yarın veya salı günü teslim olacak.
    Eğer ürün sorunlu çıkarsa iade ederim o zaman sizinle görüşürüz...

    Böyle bir üründen haberim yoktu. @pdrdurdu arkadaş PM atıp bulmam için yardım isteyince araştırdım bende. Baktım cihazla ile ilgili konu açılmış. Mağazalardada kapalı az kalmış . Yardımcı olayım dedim. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • belo3 kullanıcısına yanıt
    Eyvallah Hocam teşekkür ederim..
    Umarım bu sefer herşey yolunda gider...
    Elinizde varsa kapalı kutu bir tanesini opsiyonlayin ;)
  • Bu televizyonda tarayıcı olarak chrome var galiba. Peki sadece tarayıcıyı güncelleştirmenin bir yolu var mı acaba?
  • assos1 A kullanıcısına yanıt
    Tarayiciyi ve diger seyleri guncellemek icin biraz kurcaladim ama bi yolunu bulamadim hocam..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2526272829
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.