Şimdi Ara

Grundig 55VLX9650 Aldım (2017 Model) // Işık Sızması + Bulutlanma Sorunu ** DEĞİŞİM KARARI VERİLDİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
1
Favori
2.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, aldığım tv IPS ekrana sahip, 100hz lık bir panel. 2017 model (En üst serisi 2017 nin bu tv ama ne hikmetse Netflix yok içinde ve yüklenmiyor, haberiniz olsun) , 3D yok panelde. Birkaç gündür kullanıyorum, yayın performansından, hareketli sahnelerden, maç yayınından çok çok memnun kaldım, siyah renkler bile IPS ekrana göre iyi gelmişti ta ki Sinema tv de bir film izlerken logonun aydınlattığı tarafın komple beyaz olduğunu farkedene kadar. Local dimming testi yaptım, beğenmedim. Local dimming var diyor ama bu var haliyse yazık. Backlight bleeding testi yaptım daha sonra, hem ışık sızması hemde bulutlanma tespit ettim. Arka ışık ayarından tutun, aklınıza gelen ne kadar ayar varsa denedim, yaptım ettim yok. En iyi seviyesi bu oluyor.

    Daha evelde 65" Grundig almıştım hepsiburada dan, yine benzer problemlerden iade etmiştim. Hatta kabul etmediler, dava açıp kazandım, buraya konu da açmıştım. Şimdi mağazadan aldığım için cayma hakkım yok ancak teknik servis çağırdım, değişim isteyeceğim. Muhtemelen bu sorunlar normal deyip, kabul etmeyeceklerdir. Yüksek olasılıkla 2. kez mahkemelik olacağım

    Sizinde fikrinizi almak istedim, bu serzenişimde haklı mıyım? Değişim istenecek seviyede olduğunu düşünüyorum, öyle değil mi?


    Grundig 55VLX9650 Aldım (2017 Model) // Işık Sızması + Bulutlanma Sorunu ** DEĞİŞİM KARARI VERİLDİ

    Grundig 55VLX9650 Aldım (2017 Model) // Işık Sızması + Bulutlanma Sorunu ** DEĞİŞİM KARARI VERİLDİ

    Grundig 55VLX9650 Aldım (2017 Model) // Işık Sızması + Bulutlanma Sorunu ** DEĞİŞİM KARARI VERİLDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 8 Haziran 2017; 16:53:41 >







  • Sağ tarafın lambası açık kalmış

    Şaka bir yana, karanlıkta ve siyah ağırlıklı sahnelerde bu şekilde film izlemek pek mümkün gözükmüyor. Değişim istemeniz gayet yerinde olur bence de.
  • panel büyük ihtimalle lg. geçmiş olsun hocam inş hak kazanırsınız.
  • Servis geldi gündüz. Haliyle bu durumu tespit edemedi, yukarıdaki çektiğim resimleri gösterdim, o resimleri benden istedi, bu resimleri Arçelik'e göndereceğini söyledi. Bugün Arçelik merkez den aradılar, servise ilettiğim resimlerin ellerine geçtiğini, cihaza bu resimlere bakarak değişim kararı verildiğini, mevcut Tv mi kullanmaya devam etmemi, yeni tv yi yakın zamanda randevu alarak tekrar ekibin kuruluma getireceğini iletti.

    Helal olsun, şu Türkiye şartlarında böyle bir hizmet alacağımı düşünmemiştim açıkçası.
  • 4500 tlye böyle dandik markaya para vereceğinize gidin sony alın (sony 55xd8505 ıps 4500 tl satılıyor) (55XE8505 va panel ... 5500 TL civarında)

    kusura bakmayın ama 4500 tlye beni grundigle kaşıyın demişsiniz

    millete birde grundigle akıl veren arkadaşlar var reklamdan para kazanan reklamdan ucuza ürün alan sahtekar insan çok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yenerbalcı -- 8 Haziran 2017; 2:36:17 >
  • Lambamı yoksa tv,mi bu ne biçim birşey direk çöp,arkadaşım başka marka modelmi yoktu gözünüzü seveyim vermeyin led panellere onca para,bu tv,nin ederi bile yok direk iade baktın sıkıntı mahkeme felan yinede uğraş al paranı yazık günah parana..
  • oh oh gece lambası mübarek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yenerbalcı

    4500 tlye böyle dandik markaya para vereceğinize gidin sony alın (sony 55xd8505 ıps 4500 tl satılıyor) (55XE8505 va panel ... 5500 TL civarında)

    kusura bakmayın ama 4500 tlye beni grundigle kaşıyın demişsiniz

    millete birde grundigle akıl veren arkadaşlar var reklamdan para kazanan reklamdan ucuza ürün alan sahtekar insan çok



    Hocam sakin olun.

    Şimdi olay şöyle, 1500 TL Teknosa çekim vardı, mağazadan kullanmak zorunda olduğum dolayısıyla internetten almam mümkün değildi, mağazaya mahkumdum. Mağazada bahsettiğiniz modellerin fiyatları 500-1000 TL civarı daha pahalı. Kaldı ki ben bu tv yi dediğiniz gibi 4.500 tl ye değil, 3.800 TL ye aldım, indirim vardı Teknosa'da. F/P cihazı olduğu için öneriliyor Grundig. 100hz gerçek değerde, bu klasmanda, bu özelliklerde, bu fiyat aralığında başka cihaz yok maalesef. Mesela ses kalitesi rakipsiz diyebilirim, renkleri doğru vermesi, hareketli sahnelerdeki performansı, çift uydu alıcılı olması, çift CI girişi (hem Filbox hem Dsmart kullanıyorum), kayıt yapabilmesi .. ile bu yaşadığım sorun harici beni her yönden tatmin etti tv.

    Diğer konu Sony alsaydım yada farklı birşey alsaydım yaşadığım sorunu yaşamayacağımın garantisi var mıydı? Sony ile daha evel mahkemelik olacaktık neredeyse.. Sorun markadan ziyade, LED teknolojisinin kendisinde. Benim burda artık aradığım kriter, bu tip sorunlar yaşadığımda karşımdaki firmanın benim ne derece arkamda duracağı, bana ne ölçüde yardımcı olacağı daha doğrusu olaya bakış açısıdır. Arçelik'in verdiği hizmet kimse kusura bakmasın Samsung, Lg yada Sony ile kıyas edilecek seviyede değil. Servis geldikten sonra kaç kişi aradı hem servisten, hem genel merkezden anlatamam. Hangi yönde kendimizi geliştirebilirizden tutun, değişim kararının nezaman bana deklare edildiği, şu anki memnuniyet durumum vs. Bedel iadesi dahi önerildi. Hemde bunlar sadece benim servise gönderdiğim, kendi çektiğim resimler ile oldu. Açıkçası bana Sony e yada Samsung a aynı demeyeyim hatta yakın kalite versin gider Grundig alırım yine. Sadece tv de değil, aldığım herşeyde, kıyafetten, arabaya herşeyde satış sonrası destek benim için en önemli kriterlerden biri.




  • Ben şunu sorabilir miyim?
    Işık sızması iade için geçerli ve yeterli sebep midir?
    Yoksa sızan ışık miktarına göre servis yetkilisinin insyatifine mi kalıyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    Ben şunu sorabilir miyim?
    Işık sızması iade için geçerli ve yeterli sebep midir?
    Yoksa sızan ışık miktarına göre servis yetkilisinin insyatifine mi kalıyor?


    Işık sızmasının miktarı önemli elbette. Bu doğrultuda servisin kararı değişebilir. Zaten az ise kesinlikle böyle birşeye girişmeyin derim, yeni gelecek panelin düzgün geleceği muamma, mevcuttan çok daha kötü gelebilir.
  • Son durum nedir... Değişim sağladılar mı? Gelen cihazdan memnun musun?Panel kaç bit öğrenebildiniz mi? Aynısından bende almayı düşünüyorumda bu posttan sonra kafam bayağı bi karıştı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende de 55vlx9600 var. Alalı 10 ay oldu. Geçtiğimiz günlerde televizyon bir anda çat dedi kapandı. Servis geldi aldı televizyonu. Besleme kartını değiştirip 3 günde geri getirdiler. Ben de çok memnun kaldım servis hizmetlerinden. Şükür ki böyle problemler yok televizyonumda. Can sıkıcı derecede problem varmış.
  • Arçelik güvencesi ayrı bir olay gerçekten adamların genel müdürlüğü bile arasanız ulaşabiliyorsunuz , bence ürünün arkasındaki güvence ve servis ürünün tırı vırı özelliklerinden çok daha önemli , TV yi aldıktan 1 sene sonra ben onun parçasını vs bulamıyorsam napayım iyi olmasını , bi dünya para verip Oled alıp elimizde patladı ufacık parçası bile yok serviste ben şahsen mühendis olarak parçası olmayan hiç bir ürünü eve sokmam
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.