Şimdi Ara

Green Mamba / Honda CRX Delsol VTI Turbo Projem (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
135
Cevap
13
Favori
16.009
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    unutmayın bu proje hiç bitmez



    Evet proje başlangıç sloganım buydu, bitmiyorda zaten :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    unutmayın bu proje hiç bitmez



    Evet proje başlangıç sloganım buydu, bitmiyorda zaten :)

    delsol ların yeri hep ayrıdır bende cesaret edemediğim bi araçtır hep tanışıcam diyordum kısmet bugünmüş izmirden selamlar inş sorunsuz bi şekilde kullanırsınız mamba yı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    unutmayın bu proje hiç bitmez



    Evet proje başlangıç sloganım buydu, bitmiyorda zaten :)

    delsol ların yeri hep ayrıdır bende cesaret edemediğim bi araçtır hep tanışıcam diyordum kısmet bugünmüş izmirden selamlar inş sorunsuz bi şekilde kullanırsınız mamba yı

    Delsol çok özel çok güzel bir araç, ama Türkiye de biraz zor bir araç :) Delsol'cu bir abimin sözüdür çok severim "Delsol metres gibidir isteği bitmez" :)

    Kullanması, keyfi başka bir araçtan alamıyorum. Özellikle tavan açıkken bambaşka oluyor meret. Çok sevdiğim için modifiye etme kararı aldım zaten, gerçi benim aracın Delsol kısmı pek kalmadı her şeyi değişti neredeyse, bir tavan, bagaj ve gögüs kaldı :)

    İşin aslı biraz da yaşım geçmeden bu hobimi gerçekleştirebilmeye hevesimi almaya çalışıyorum (sanırım bu heves pek bitecek gibi değil ama :)) şimdilik zor aşamalarla boğuşuyorum ama bu işinde zorluğu burda zaten. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: DeNGeSiZ_1925

    unutmayın bu proje hiç bitmez



    Evet proje başlangıç sloganım buydu, bitmiyorda zaten :)

    delsol ların yeri hep ayrıdır bende cesaret edemediğim bi araçtır hep tanışıcam diyordum kısmet bugünmüş izmirden selamlar inş sorunsuz bi şekilde kullanırsınız mamba yı

    Delsol çok özel çok güzel bir araç, ama Türkiye de biraz zor bir araç :) Delsol'cu bir abimin sözüdür çok severim "Delsol metres gibidir isteği bitmez" :)

    Kullanması, keyfi başka bir araçtan alamıyorum. Özellikle tavan açıkken bambaşka oluyor meret. Çok sevdiğim için modifiye etme kararı aldım zaten, gerçi benim aracın Delsol kısmı pek kalmadı her şeyi değişti neredeyse, bir tavan, bagaj ve gögüs kaldı :)

    İşin aslı biraz da yaşım geçmeden bu hobimi gerçekleştirebilmeye hevesimi almaya çalışıyorum (sanırım bu heves pek bitecek gibi değil ama :)) şimdilik zor aşamalarla boğuşuyorum ama bu işinde zorluğu burda zaten. :)

    Türkiyede ciddi manada zor bir araç ufak önemsiz denilen parçalar bile sıkıntı olabiliyor delsol metres gibidir isteği bitmez sözüne katılıyorum ama direksiyonuna geçince çekilen zahmetede değiyor sanırımyaşınızı bilmediğim için ilhan abimi diyim ilhanmı diyeyim bilemedim benim yaş 25 izmire yolunuz düşerse veya yakınlarda ankaraya gelme durumum var sizinle tanışmak mambayıda yakından görmek isterim sizin içinde uygun olursa bende bu aralar bi e34 toplamayı düşünüyorum ona bile tam cesaret edemezken siz delsolu adam ettiniz gerçekten tebrikler saygılar





  • mükemmel ellerinize sağlık
  • DeNGeSiZ_1925 kullanıcısına yanıt
    33 e yaklaştık ihtiyarlıyoruz :)

    Aracı yürüttüm geçen ay, Turbo vtec keyfini yaşadım daha vazgeçemem sanırım. Projede tek bir hatam oldu, onda da hararet yaptırdım motora. Şimdi soğutma sistemini racing tip ile değiştiriyorum. Aşırı yüklenmiş motorlarda ister istemez sorunlar olabiliyor. Kabul edilebilir olanlar hariç başka sorun beklemiyorum bu işlemleri bitirdikten sonra bakalım. Ama bende şans yok o yüzden her an her şey olabilir alıştım artık :)


    @DeNGeSiZ_1925
  • quote:

    Orijinalden alıntı: southname


    mükemmel ellerinize sağlık

    Teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    33 e yaklaştık ihtiyarlıyoruz :)

    Aracı yürüttüm geçen ay, Turbo vtec keyfini yaşadım daha vazgeçemem sanırım. Projede tek bir hatam oldu, onda da hararet yaptırdım motora. Şimdi soğutma sistemini racing tip ile değiştiriyorum. Aşırı yüklenmiş motorlarda ister istemez sorunlar olabiliyor. Kabul edilebilir olanlar hariç başka sorun beklemiyorum bu işlemleri bitirdikten sonra bakalım. Ama bende şans yok o yüzden her an her şey olabilir alıştım artık :)


    @DeNGeSiZ_1925

    Yok ilhan hocam daha gençsin:)

    Bi arkadasımda turbo kırma olayı yasamıstı sebebini soğutmayla çözmüşlerdi vtec açınca daha fazla yük bindiğinden dolayı kırdı denmişti o dönem soğutma sistemiyle çözmüşlerdi sizde aynı durumdan dolayı sıkıntı yasadınız şimdi soğutma iyileştirilince motordan yana sıkıntı yaşamazsınız gibi geliyor.Bişeyide itiraf etmem gerekiyor bir vti yı turbolama fikrim vardı 2 3 yıl öncesinde bukadar sıkıntıyı kalbim kaldırmaz o yüzden vazgeçtim




  • Araciniz guzel masallah.Dyno ve hizlanma verilerinizi merakla bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam diğer siteden inceledim biraz,turbo bozuldukdan sonra isyan etmişsiniz ama şuan yinede devam ediyormuş proje.


    Bu arada youtube videosundaki sesi oldukça güzel aracın.Özellikle uzaklaşınca daha güzel geldi bana.Yurtdışındaki imkanlar olsa daha neler neler olurdu.Birde Rota-Grids tarzı jantlar yakışır.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TW5Ziwkec7U





  • Emphire kullanıcısına yanıt
    Evet. Elimdeki bütçenin son demine kadar projenin bitişi için harcamıştım o dönem. Çok uğraştım, günlerce araç üzerinde çalıştım. Turbonun ağzına bağladığımız HKS filtre, turbomuzun emiş gücünü düşürdüğünden t3/t4 turbo mili boşluk yapmıştı ve ben deliye dönmüştüm :) param kalmamıştı, sabrım kalmamıştı :)

    Bir süre sonra turbo değişikliği yapıp biraz daha büyük ve daha iyi bir turbo aldım. Journal bearing den ball bearinge dönmüştüm ki hiç akla gelmeyen abuk subuk aksaklıklar peşi sıra geldi. Defalarca proje yapmış tecrübeli insanlarla görüştüm, hatta merak edip aracın başına gelip inceleyenler oldu yardımcı olmak adına, herkes her şey olması gerektiği gibi diyordu, anlam veremiyorduk ama sorun vardı. Neyse ki sorunu çözdüm ve aracı yürüttüm tekrar, millet stock motora turboyu bağlayıp ecuyu ayarlayıp gazlıyor, ben full gırtlak motor yaptım ama şanssızlık peşimi bırakmıyor :)

    Aracın sesi, gidişi çok çok iyi. Videodaki ilk test öylesine çektiğim bir video arkadaşlar nasıl olmuş diye bakıyorlardı. Daha ileride yeni videoları paylaşırım nasip olursa. Tabi aksilikler devam ederse tekrar stock motora dönebilirim benim işim belli olmaz.

    Jantlarım orjinal japon Enkei J+SM Racing Prototype. Çok hafif ve beğendiğim bir model. Her şey bittikten sonra kaşıntı turarsa değiştirebilirim belki ama replika jant kullanmayacağım için bütçem el vermeyebilir.




  • *President* kullanıcısına yanıt
    ilhan abi sen stock motor olayını falan aklından çıkar.Turbonun tadı ciğerlerine işlendi bile daha vazgeçemezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    ilhan abi sen stock motor olayını falan aklından çıkar.Turbonun tadı ciğerlerine işlendi bile daha vazgeçemezsin

    O turbo zımbırtısı değil mi zaten bana bu kadar para harcatan Vazgeçebilmekten ziyade vazgeçmek zorunda olmak kısmı can sıkıcı. Motorun içindeki parçaların maliyetleri yüksek, bu yüzden bir şey olursa mıçtık

    Sen bana bakma, ben normal bir araca binmem, binemem yani zerre zevk almıyorum. Projenin birini iptal ederim başka birine başlarım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    quote:

    Orijinalden alıntı: 7he mcRp

    ilhan abi sen stock motor olayını falan aklından çıkar.Turbonun tadı ciğerlerine işlendi bile daha vazgeçemezsin

    O turbo zımbırtısı değil mi zaten bana bu kadar para harcatan Vazgeçebilmekten ziyade vazgeçmek zorunda olmak kısmı can sıkıcı. Motorun içindeki parçaların maliyetleri yüksek, bu yüzden bir şey olursa mıçtık

    Sen bana bakma, ben normal bir araca binmem, binemem yani zerre zevk almıyorum. Projenin birini iptal ederim başka birine başlarım



    Honda candır abi bişey olmaz.Umarım vazgeçmek zorunda kalmazsın. Gerçi dediğin gibi biri biterse diğer proje başlar




  • İnşallah bundan sonra sıkıntı çıkmaz.O kadar emek,zaman ve para harcadıkdan sonra keyfini çıkarmak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emphire

    İnşallah bundan sonra sıkıntı çıkmaz.O kadar emek,zaman ve para harcadıkdan sonra keyfini çıkarmak lazım.

    Olması gereken, yapılması gereken ne varsa en iyisini yaptım. Eksik yok. Yurt dışındaki setuplarda ne kullanılıyorsa aynısını parça parça USA dan getirdim. İyi bir ekiple çalıştım. Şu dakikadan sonra bir sorun olursa nasipten öte köy yok diyorum :)

    Spec leri ilk mesaja ekliyorum, arada unuttuğum birkaç tane vardır hala
  • Liste bayağı kabarıkmış.Belki birilerinin gözü kalmıştır hocam.Allah nazardan korusun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emphire

    Liste bayağı kabarıkmış.Belki birilerinin gözü kalmıştır hocam.Allah nazardan korusun.

    Amin kardeşim amin. Nazardan çok çekiyorum zaten doğru noktaya parmak basmışsın. Bizim insanımızda emeğe saygı yok, maşşallah diyen yok, kıskanç insan çok gören herkesin nazarı deyiyor yahu. Biri gelip nazar etsin o gün kesin bir sorun yaşanıyor kaç kere gözlemledim :)

    Aracımın pasta cilaya ihtiyacı var yaptırmıyorum, ön tamponu kaç kere sürttüm lip kısmında boya atması oldu bilerek boyatmadım. Ne kadar özenirsem o kadar nazar deyiyor diye.
  • Bizim memleketin insanları bir garip vallahi.Bizim 3 kuruşluk arabayı bile sürekli çiziyorlar.En son anahtarla kazımışlar stopların yanını.
  • bir ara turbo pervanesinde aşınma vardı hallettiniz mi o sorunu ?
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.