Şimdi Ara

Green Card (göçmenlik başvurusu) yapanlar burada toplanalım [SON GÜN 3 KASIM]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
722
Cevap
81
Favori
45.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 300
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 25
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 19 saat 31 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 7
  • Favoriye Eklediklerim 81
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Evdeki Sinek (31 mesaj) Peekay (31 mesaj) Amedra (25 mesaj) miraculous (24 mesaj) Leonardo DiCaprio. (22 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (202 mesaj) Mobil (127 mesaj) Tablet (21 mesaj) Mini (65 mesaj) Uygulama (6 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Green Card (göçmenlik başvurusu) yapanlar burada toplanalım [SON GÜN 3 KASIM]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    4081 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Bu yıl kasımın 3'ünde bitecek olan Green Card başvurusuna kimler katılmış, önceden kimler kazanmış bi bakalım;



    Nasıl başvurulur sorusu geliyor buraya paylaştım;

    1)https://www.dvlottery.state.gov/ bu siteden başvuru yapılıyor, siteye girdikten sonra BEGİN ENTRY tuşuna tıklayın

    2) Sitenin Türkçe tercümesihttp://img5.imageshack.us/img5/5387/gcrnek.jpg

    3) 600X600 pixel arka fon beyaz fotoğraf çektiriliyor, fotoğrafta oynama vs. hiç bir şey olmamalıdır. Başvuru belgesinde update ediyorsunuz zaten

    4) En son başvurudan sonra numara veriliyor onu saklarsan çekilişler açıklandığında kontrol edersin. Numarayı kesinlikle sakla ileride lazım oluyor


    Buradan fotoğrafın uygun olup olmadığını öğrenebilirsiniz;https://www.dvlottery.state.gov/photo.aspx
    Resimler elemedeki en önemli etkenlerden biri 591 pixsel olsa bile eleniyorsunuz



    Buradaki siteden de resminizi kesip, boyutlandırabilirsinizhttp://travel.state.gov/_res/flash/cropper/FIG_cropper.html#

    Başvurmadan önce dikkat edilmesi gereken hususlar;

    18 yaşından büyük ve en az lise mezunu olmanız lazım, 18 yaşından küçük vatandaşlar ailesi ile birlikte başvurabilirler.

    Birden fazla başvuru yaptığınız taktirde başvurunuz olumlu sonuçlansa dahi otomatik olarak iptal edilecektir.

    Donanımhaber Forumundan Green Card hak sahibi olan arkadaşlar kendilerini belirtirse konuya ismiyle birlikte yardımcı olması açısından eklenecektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amedra -- 28 Ekim 2015; 22:38:22 >



    |
    |
    _____________________________
    BMW ///M 6




  • Çavuş
    87 Mesaj
    bu sene katıldık bakalım ne olacak
    |
    |
    _____________________________
    мы потомки великого манаса

  • Teğmen
    212 Mesaj
    ya bende yapıcam da orda fotoğrafın çözünürlüğü 300 dpi olsun falan diyo fotoğrafcıya gittim usb ye atamayız dedi fotoyu, internet cafeden attırdım çözünürlüğü çok düşük çıktı arkadaşlar o yüzden başvurmadım ne yapmam gerekir yardımcı olursanız sevinirim .
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    831 Mesaj
    nasıl ve nerden katılmak gerekiyor?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1338 Mesaj
    link verin nasıl katılıyor
    |
    |
  • Yarbay
    4119 Mesaj
    sorulan sorulara ilk msj dan cevap verdim
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    sorulan sorulara ilk msj dan cevap verdim

    Benim fotoğrafın çözünürlüğü çok düşük oldu kontrol ettirdim your photo is valid diyor, ama adamlar örnek fotolar koymuşlar oraya ayna gibi fotoğraf istiyorlar ne yapmam lazım ?
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    675 Mesaj
    İngilizce yok gidip nabacaz Almanya değilki ora
    |
    |
    _____________________________
    İmza

    İmza
  • Yarbay
    4119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Bezstrashen-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    sorulan sorulara ilk msj dan cevap verdim

    Benim fotoğrafın çözünürlüğü çok düşük oldu kontrol ettirdim your photo is valid diyor, ama adamlar örnek fotolar koymuşlar oraya ayna gibi fotoğraf istiyorlar ne yapmam lazım ?

    Hocam bu fotorafi kendin cekemezsin zaten, fotorafciya git montajsiz, arkas i beyaz fon 600x600 fotoraf istiyorum, cd ye at veya flash disk veriyim de 10tl ye hallediyorlar. Ben bi fotorafin aslini istedim, bide kirpilmisini ne olur ne olmaz diye, kirpilmisi 591 cikti kabul edilmedi, bende orjinali gosterdigim siteden kirptim, hem belli kb ustundede olmamasi gerekiyor fotorafin. Bana 10tlye patladi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    212 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Bezstrashen-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    sorulan sorulara ilk msj dan cevap verdim

    Benim fotoğrafın çözünürlüğü çok düşük oldu kontrol ettirdim your photo is valid diyor, ama adamlar örnek fotolar koymuşlar oraya ayna gibi fotoğraf istiyorlar ne yapmam lazım ?

    Hocam bu fotorafi kendin cekemezsin zaten, fotorafciya git montajsiz, arkas i beyaz fon 600x600 fotoraf istiyorum, cd ye at veya flash disk veriyim de 10tl ye hallediyorlar. Ben bi fotorafin aslini istedim, bide kirpilmisini ne olur ne olmaz diye, kirpilmisi 591 cikti kabul edilmedi, bende orjinali gosterdigim siteden kirptim, hem belli kb ustundede olmamasi gerekiyor fotorafin. Bana 10tlye patladi

    Ben kendim çekmedim zaten 2 ay önce falan vesikalık çekilmiştim onu götürdüm usb ye attırmak için olmaz yasak falan dediler. Bende internet kafeden attırdım usb ye bu seferde çözünürlük çok kötü çıktı. Fotoğrafçı yapsa istediği kadar vercem ama olmuyo
    _____________________________




  • Yarbay
    4119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Bezstrashen-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Bezstrashen-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Manyetizma

    sorulan sorulara ilk msj dan cevap verdim

    Benim fotoğrafın çözünürlüğü çok düşük oldu kontrol ettirdim your photo is valid diyor, ama adamlar örnek fotolar koymuşlar oraya ayna gibi fotoğraf istiyorlar ne yapmam lazım ?

    Hocam bu fotorafi kendin cekemezsin zaten, fotorafciya git montajsiz, arkas i beyaz fon 600x600 fotoraf istiyorum, cd ye at veya flash disk veriyim de 10tl ye hallediyorlar. Ben bi fotorafin aslini istedim, bide kirpilmisini ne olur ne olmaz diye, kirpilmisi 591 cikti kabul edilmedi, bende orjinali gosterdigim siteden kirptim, hem belli kb ustundede olmamasi gerekiyor fotorafin. Bana 10tlye patladi

    Ben kendim çekmedim zaten 2 ay önce falan vesikalık çekilmiştim onu götürdüm usb ye attırmak için olmaz yasak falan dediler. Bende internet kafeden attırdım usb ye bu seferde çözünürlük çok kötü çıktı. Fotoğrafçı yapsa istediği kadar vercem ama olmuyo

    Hocam o zaman baska fotorafciya gidicen


    Telefondan girdigimden ilk msja sonra eklicem simdi aklima geldi, hicbir sekilde turkce karakter kullanmayiniz, ad soyad yazarken bile turkce karakter kullanmayiniz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    246 Mesaj
    Başvuru ücreti ne kadar?
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    msjmblnsn.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    4081 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Biz bu işi yaptığımızdan konu bir an ilgimi çekti bu arada ayın 4 veya 5'inde kapanıyor başvurunuzu çabucak yapın.

    Benim elimde de 30 bin tane başvuru var hepsini el ile girmektense programı arkadaşa yazdırdım. Kendisine bastım 4 bin lirayı sağlam şekilde programı yazdı otomatikman sistemden çekip dvlottery sitesine giriyor. Lottery kapanınca programı 20 bin dolara satmayı planlıyorum bu işi yapmayan için program çöp ama dünya genelinde az kişi bunu bildiğinden talip çok oluyor

    Bu arada ingilizce bilmenize gerek yok ben kaç kişi gördüm ingilizce bilmeyip gideni.

    Şimdiden herkese başarılar diliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Amedra -- 28 Ekim 2011; 23:32:07 >
    |
    |
    _____________________________
    BMW ///M 6
  • Emekli Yönetici
    4081 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: 07BLueDeViL07

    Ben lise son öğrencisiyim.Arada bir kaç soru kaynatayım bari

    Üniversite bittikten sonra iş hayatı için gidicem.Seneye başvurmaya başlayabilir miyim yoksa son yıl falan mı başvurmam lazım.(Yani diyelim ki 1. yıl başvurdum kazandım ama 4 yıl sonra gidicem.Böyle birşey mümkün mü ?)

    Lise son isen bu seneki başvurulara katılma(Bu seçim geçtikten sonra başvurabilirsin)

    Başvuruyu kazandığın zaman 1 sene içerisinde giriş çıkış yapman lazım diye hatırlıyorum.
    _____________________________
    BMW ///M 6
  • Binbaşı
    1041 Mesaj
    Evet, belli bir süresi vardı, 6 ay ya da 1 sene diye hatırlıyorum. Yoksa hakkınız yanar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    696 Mesaj
    Birşey Soracağım
    Diyelim Green Card çekilişine katıldık çıkmadı.İleride Amerikan Konsolosluğuna vize başvurusunda bulunsak geçmişte Green Card çekilişine katıldı diye vize vermemezlik yapabilirler mi
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    300 Mesaj
    Katıldım çıkma ihtimali milyarda 1 falan sanırım
    |
    |
    _____________________________
    İnadına Texas !
  • Yarbay
    4272 Mesaj
    bende basvurdum resim pixeli 600-600 yaptımda foto kalitesi biraz düsük oldu sorun olurmu ? arka fon beyaz
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Sabbath

    Birşey Soracağım
    Diyelim Green Card çekilişine katıldık çıkmadı.İleride Amerikan Konsolosluğuna vize başvurusunda bulunsak geçmişte Green Card çekilişine katıldı diye vize vermemezlik yapabilirler mi

    Green card cekilis hocam, hicbir zarari olmaz vizeye



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
ankara gülüş tasarımı
En ucuz kedi maması fiyatları
Radyo Dinle
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,813
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.