Şimdi Ara

GRAND THEFT AUTO 5 (PS3 ANA KONU) (155. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24.202
Cevap
113
Favori
674.149
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nicomedia66

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozozca

    quote:

    Orijinalden alıntı: Nicomedia66

    haritayı geçtim şu görüntü oyun içi ise inanılmaz değil mi ?

    Bence oyun içi böyledir zaten. Bundan aşağısı olmaz zaten artık. Wath Dogs'a bakın ne demek istediğimi anlarsınız


    o oyun yeni nesil değil mi ?

    Hem yeni nesil hem de currentgen oyun olacak.
  • Gta SA havasını biraz olsa alsak ve dağ, bayır dinlemeden gezebilsek dehşet olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR

    Gta SA havasını biraz olsa alsak ve dağ, bayır dinlemeden gezebilsek dehşet olur.

    Kat kat fazlasini alacagiz hocam, supheniz olmasin. Oyunun sadece kara haritasi bile RDR'den 3.5 kat buyuk. Ayrica oyunda bu tarz kesif olaylari da onplanda olacak. 4 tane buyuk hazineden bahsediliyor mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR

    Gta SA havasını biraz olsa alsak ve dağ, bayır dinlemeden gezebilsek dehşet olur.

    Şuana kadar çıkan en büyük haritaya sahip olacağımızı düşünüyorum.
  • Bisiklet yada cross motorsiklet ile dağ ve doğa yapıp en uçtan paraşütle atlamak paha biçilemezdi gta sa da. Açıkcası ben amerikanın o kırsal kesimlerini çok daha güzel ve samimi bulduğum için hep oralarda takılırdım gta sa da.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Outlaw-E -- 30 Mayıs 2013; 13:19:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N'DexteR

    Bisiklet yada cross motorsiklet ile dağ ve doğa yapıp en uçtan paraşütle atlamak paha biçilemezdi gta sa da. Açıkcası ben amerikanın o kırsal kesimlerini çok daha güzel ve samimi bulduğum için hep oralarda takılırdım gta sa da.

    + o kırsal kesimlerden kasabalara doğru dalmak.. önce yüzerek sonra koşarak sonra bisikletle yarışlara katılmak.. stadyumda araçlarla şov yapmak.. vs.. oyunda sınır yoktu resmen..
  • Para lazim,cok para

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phantom_coal

    Oyun ps4 e çıkmazsa ps4 ümü camdan aşağı atarım.

    Sakin ol şampiyon önce bi ps4 çıksın sonra alıp camdan aşağı atarsın
  • Ps4 e çıkmalı bu şaheser

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

    Ps4 e çıkmalı bu şaheser

    ps3ü satıyorsun galıba gene sukatçı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acaba san andreas gibi ahlaksızlıklar olacak mı oyunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tozluk1903


    quote:

    Orijinalden alıntı: YusufTaziM.

    Ps4 e çıkmalı bu şaheser

    ps3ü satıyorsun galıba gene sukatçı :)

    Hayir yazin sonuna doğru saticam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hot coffee modunu gta 5 ede isteriz, çıkarmasınlar oyundan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ahlaksızlıklar olmaz mı adamlar porno endüstrisini felan bayağı ciddiye almışlar kesinlikle olmalı hemde daha gerçekçi ve daha tatminkar edici şeyler olmalı o hayat kadınlarına günlerini göstericem trevorla :D:D
  • The lost and damnedda malum aleti gördük.Bu oyunda max payne 3 tekinden daha açık olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurşunla yaralanmalar veya çeşitli aletlerle yaralanmalar sonucunda karakterlerin vücudunda çoğu zaman izler kalıcı olacak.
    Kırsal tepelik bir alanda saklı olan askeri üs, belirtilene göre büyük bir havaalanına benziyor.
    Vahşi doğada birbirlerini avlayan vahşi hayvanlar mevcut.
    Motokros yarışları için bir Motokros parkuru mevcut.
    Av bölgesi bulunuyor.
    Etrafı gezmek veya keşfetmekte olan turistler görmek mümkün. Örneğin oyunu inceleyen bir ekip, seyyar evlerinin yanında balık tutan turistler ve hararetli bir şekilde kendileri arasında tartışan, büyük yürüyüş çantaları olan turistler görmüş. Bu turistler Franklin’e yaklaştıklarında tartışmaya bir süre ara verip Franklin’e selam vermişler ve daha sonra yollarına ve tartışmalarına devam etmişler.
    Turistler Franklin’i selamladığında, Franklin küfürle karşılık vermiş. Oyunda San Andreas’taki gibi insanlara cevap verme imkânımız olabilir veya oyun bunu otomatik gerçekleştirebilir.
    Los Santos etrafında sualtı dünyası harika görünüyor. Muhtemelen oyunda en güzel görüntülerden bir tanesi de deniz. Renkli balıklar ve köpekbalıkları bizleri bekliyor.
    HUD’da birtakım değişikliğe gidilmiş: Önceden yeşil renkte açıklanan sağlık barı, oyunu son inceleyen ekibin belirttiğine göre artık kırmızı renkte.
    Oyunu inceleyen bir ekibin gözlemlediği kadarıyla mini harita/radar çok kullanışsız ve rahatsız edici. Rockstar’ın üzerinde durması gereken birtakım sorunlar mevcut.
    “Combat/Battle Jog” adı verilen yeni sistem sayesinde silahla koşabiliyor, koşarken dahi nişan alıp ateş edebiliyor (muhtemelen Max Payne 3′teki gibi) ve hızlıca siperlere geçiş yapabiliyorsunuz. Bu sistemle birlikte hareket halindeyken bile özgürce atış yapabilecek ve silahın tüm kontrolünü elinizde tutabileceksiniz.
    Franklin boy bakımından önceki gördüğümüz ekran görüntülerinden daha güçlü ve daha etkileyici görünüyor.
    Artık tamamen yaşayan bir şehir var: Sokaklarda sohbet eden, gazete okuyan insanlar vb.
    Sahil partileri mevcut. Oyunu inceleyen bir ekip, sahilde parti yapan, cipte takılan ve Jet Ski süren gençler görmüş.
    Rockstar, mekân ve detay bakımından en az karadaki kadar deniz altında da aynı özenle çalışmış. Batık kayalar, kanyonlar, enkazlar ve Discovery Channel’da izlemekten hoşlandığımız diğer hoş sualtı elementlerine kadar birçok detay bizleri bekliyor.
    Belirtilene göre GTA V’in Los Santos’u, GTA IV’ün Liberty City’sinden daha renkli, daha canlı ve daha farklı bir mimari yapısı var. Liberty City’nin iç karartıcı karanlık havasından sonra Los Santos oyuncular için yeterince refah ve iç açıcı olacak.
    Oyunu inceleyen bir ekip, herhangi bir şekilde sokaklarda birbirine benzeyen yaya görmemiş. Bu da demek oluyor ki yaya çeşitliliği artırılmış ve birbirinden benzersiz olmaları sağlanmış.
    Oyunda silahla araç patlatma konusunda bazı sıkıntılar mevcut. Bir arabayı patlatmak artık uzun uğraş gerektirmiyor, 10 mermide patlatılabiliyor. Oyunu inceleyen ekibin gözlemlediği kadarıyla patlama efekti ise fişek tarzında. Oyun henüz yapım aşamasında olduğu için muhtemelen daha önemli mevzular varken Rockstar bunu en sona saklamış.
    Bir diğer sorun ise “düşük miktar” sorunu. Örneğin, oyunu inceleyen bir ekibin gözlemlediği kadarıyla sokaklarda çok fazla araca rastlanılmamakta.
    Kırsal tepelik bir alanda saklı olan askeri üs, belirtilene göre büyük bir havaalanına benziyor.
    Karakter seçme dairesel menüsünde Michael solda, Trevor yukarıda, Franklin sağda, multiplayer karakterimiz ise aşağıda kalıyor.
    Belirtilene göre Trevor bir akıl hastasına benziyor.
    İlk soygunları başarıyla gerçekleştirdiğinizde oldukça kâr elde ediyorsunuz ve birçok yeni fırsatın kapısı açılıyor.
    Soygunlarda aynı elemanı birden fazla yeniden kiralamak, o elemanın yeteneklerini seviye seviye artıracak.
    Eğer bir soygunda ekip üyelerinizden birkaçı ölürse, bu soygun sonrası parayı daha az kişiyle bölüşeceğiniz anlamına geliyor.
    Soygunlarda üç kademeli süreç var: 1. Ortaya bir plan atarak plan yapabiliyorsunuz (bunu yaparken birden fazla seçeneğe sahipsiniz). 2. Soygunlarda size yardımcı olabilecek ekip üyesi kiralayabiliyorsunuz. 3. Ve soygunu gerçekleştiriyorsunuz.
    İki türde soygun var: Heist (Soygun); plan yaparken daha fazla zaman alacak ve dışarıdan yardım gerektirebilecek bir soygun yapısına sahip ancak soygun sonrası büyük pay kazanacaksınız. Blitz (Ani Hava Saldırısı); plan yapmak fazla zaman gerektirmeyecek ve dışarıdan yardıma ihtiyacınız olmayacak ancak soygun sonrası daha az pay kazanacaksınız.
    Mermilerden kaçmak için siperden sipere yuvarlanma özelliği geri döndü; hem de yeni animasyonla birlikte ve daha uygun bir şekilde.
    Los Santos, haritanın güney kısmında kalıyor. Kuzey kısmında ise dağlık alanlar, ufak köylerle birlikte ormanlık araziler yer alacak.
    Uzaklık mesafesi, şimdiki nesil konsollara göre oldukça iyi ve etkileyici.
    Oyunu inceleyen bir ekibin belirttiğine göre tüm sular/denizler gayet güzel, ancak şelâler kötü görünüyor.
    Demo sırasında karavan benzeri bir aracın yanında redneck (Amerikan köylüsü) tipi bir aile görülmüş.
    Kırsal, dağlık kesimlerde, etrafta karakterimizin yanından geçen büyük çantalı bir yürüyüşçüye rastlanılmış.
    Geyik sürüsü mevcut.
    Dağcılar mevcut ve oyunu inceleyen ekip dağlara tırmananları görmüş.
    Nehir boyunca gençlerin oluşturduğu gürültülü ve rahatsız edici bir partiye rastlanılmış.
    Batık kargo gemisi deniz altında bulunabilecekler arasında.
    Oyun içinde rastladığınız insanlar sizi selamlayabilecek. (Red Dead Redemption’daki gibi.)
    Her iki bölgenin de (Los Santos ve Blaine Vilayeti) kendine özgü bir vahşi doğası mevcut.
    Balık tutan insanlar, Franklin’in “gökkuşağı rengindeki paraşütü”yle atlayış ve yere iniş yapmasını gördüklerinde tepki vermişler.
    Askeri üsse benzeri bir yerdeki pistte büyük bir yolcu uçağı görülmüş.
    Dayanma gücü, dayanıklılık, hız, araba sürüşü, nişancılık ve “özel yetenekler” gibi istatistikler; sürüş, koşu, atış vb. gibi aktiviteleri tekrar tekrar gerçekleştirdiğinizde artacak.
    Karakterlerin zarar görmeleri/yaralanmaları, gerçek yaşama benzer ölçekte, gerçekçi bir şekilde değişiklik gösterecek.
    Oyunu inceleyen ekibin gözlemlediği kadarıyla anti-aliasing oldukça kötü görünüyor ancak oyunun henüz yapım aşamasında olmasından dolayı endişelenecek bir şeyin olmadığı belirtiliyor.
    Oyun içinde iFruit telefonunda casual oyunlar (zaman geçirmek için oynanan ufak tefek puana dayalı oyunlar) oynanılabilecek.
    Oyunda texture (kaplama) yüklenme sorunları var.
    Mini harita/radar dikdörtgen şeklinde ve bu radarın altında üç çubuk mevcut. Bu çubuklar canı, çelik yeleği ve özel yetenekleri gösteriyor.
    Rockstar, araç çarpma fiziği üzerinde hâlâ çalışıyor.
    Yaralandığımızda karakterlerin üzerindeki kan izleri yüzerek giderilebilecek.
    Kırsal kesimlerde acımasız bir pumadan (dağ aslanı) kaçan bir tavşan görülmüş.
    Dağların kıvrımlı yollarında yarışan motosiklet yarışçıları rastlanılanlar arasında.
    Paraşütlü atlayışlarda mini haritanın üzerinde yükseklik ölçer çıkıyor. Bu ölçer, uçuş yüksekliğini gösteriyor.
    Soygun sonrası kaçış arabasını nereye bırakacağımıza dikkat etmemiz gerekiyor. Eğer herkesin görebileceği bir yere bırakırsanız, yayalar bu şüpheli aracın fotoğrafını çekip işinizi zora sokabilir. (Demoda köprü altına koymuşlar.)
    Paraşütle atlayış sırasında ateş etmek mümkün değil.
    Kamera açısı GTA IV ve Red Dead Redemption’dan biraz farklı. Kamera biraz daha karakterimize yakın ancak çok fazla da değil.
    Silah seçme menüsü Red Dead Redemption’ınkine çok benziyor.
    Kare hızı akıcı ve sorunsuz. Demo boyunca 30 FPS’de kalmış.
    Sürüş sırasında mini harita uydu navigasyonu gibi 3D oluyor ve hemen hemen kare şeklinde.
    Mini harita dikdörtgen biçiminde ve panoramik. Bu konu hakkında Klausa şöyle diyor: “Radarın içerik şekli hafifimsi 3D ve sizinle birlikte gittiğiniz yere dönmesi sürüşü biraz daha kolaylaştıracak. Dairesel bir radar yerine dikdörtgen radar biraz kötü görünüyor, ancak demo sunumunun sonunda beni hiç rahatsız etmedi. Yani bunun büyük bir sorun olacağını sanmıyorum.”
    Belirtilene göre grafikler en az Red Dead Redemption’ınki kadar güzel görünüyor ancak trailer’lardaki kadar da değil. Bu konu hakkında Klausa şöyle diyor: “GTA V renk adı verilen bu büyüleyici özelliğe sahip… Kesinlikle GTA IV’ten daha güzel görünüyor ancak trailer’larda gördüğümüz seviyede değildi. Birden daha fazla aliasing gördüğüm konusunda oldukça eminim.”
    Belirtilene göre kırsal alanlar oldukça güzel görünüyor. Klausa’nın açıklaması şöyle: “Franklin’in paraşütle atlayış yaptığı sırada etrafta koşusturan hayvanlar görebilmeniz, kırsal alanların ne kadar canlı hissettirdiğinin bir güzelliğiydi. Karaya iniş yaptındaysa, yakınında birkaç balıkçı ve nehrin karşısında su yudumlayan bir geyik vardı.”
    HUD’da hız göstergesi yok.
    Sağlık, çelik yelek, özel yetenek barları mini haritanın hemen altında kalıyor.
    Araç kullanımı çok daha iyi görünüyor. Belirtilene göre daha çok Midnight Club: Los Angeles’a benziyor.
    Demo, PS3′ün ilk versiyonunda (PS3 Fat) oynanmış.
    Karakter kontrolü Niko’nunki kadar kullanışsız ve sorunlu değil.
    Mini harita sol altta kalıyor ve harita koleksiyon paketinde yer alan plan haritasında olduğu gibi mavi renkli değil; daha renkli ve canlı.
    Yayalar GTA IV’tekinden daha canlı.
    Demoda Trevor yüzerken birkaç köpekbalığıhemen etrafında toplanmış.
    Haritayı tam olarak görmemiş olmalarına rağmen GTA IV’ten daha büyük hissettirdiği belirtiliyor.
    Silah menüsünü açtığınızda zaman yavaşlıyor. Eğer birisini vurduğunuz sırada silah menüsünü açarak zamanı yavaşlatırsanız, etkileyici anlar yaşayabileceksiniz. Belirtilene göre Trevor’ın roketatarla arabaları yavaş çekimde havaya uçurması oldukça etkileyici görünüyor.
    Los Santos’un detaylarından biri de etrafta kaçışmakta olan fareler.
    Canınızı artırmak için güç topladığınızda sağlık %50 derecede artıyor.
    Belirtilene göre artık görev tamamlama müziği yok (ya da muhtemelen oyunu inceleyen ekip duymamış).
    Her karakter aynı koşma hızına sahip.
    “Blitz Play” görevi oldukça sinematik. Uzun bir giriş sahnesi ve 2 veya 3 ufak ara sahne içeriyor.
    Nişan almada kamera açısı Red Dead Redemption ve Max Payne 3′ünkine benziyor.
    Klausa, inceledikleri demoda karakterimizin zarar almadığını görmüş. (Ölümsüzlük hilesinin geri döneceğine dair bir işaret olabilir.)
    Demo yaklaşık 40 dakika sürmüş.
  • 40 dk lık demoda bu kadar şey görebilen bi babayiğit olucağına inanmıyorum.. açıkcası pek inandırıcı bi inceleme gelmedi bana..
  • birini polonyadaki toplantıda birini rusyadaki toplantıda incelemişler . 40 dakikalık demoda bu kadar şey olması normal niye inandırıcı değil rockstar hiç bi zaman göz boyamadıki şimdi boyasın üstelik en çok özendikleri oyunu olduklarını söylüyolar ben herşeye inanıyorum . bu yazılanların hepside olur . bitek canımı sıkan anti aliasing çok fazla görülmüş kaplamalar biraz geç geliyomuş . sanırım rockstar bunları düzeltiyo . gelecek bilgiler multiplayer olucak rockstar açıkladı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4.8mileferhat

    birini polonyadaki toplantıda birini rusyadaki toplantıda incelemişler . 40 dakikalık demoda bu kadar şey olması normal niye inandırıcı değil rockstar hiç bi zaman göz boyamadıki şimdi boyasın üstelik en çok özendikleri oyunu olduklarını söylüyolar ben herşeye inanıyorum . bu yazılanların hepside olur . bitek canımı sıkan anti aliasing çok fazla görülmüş kaplamalar biraz geç geliyomuş . sanırım rockstar bunları düzeltiyo . gelecek bilgiler multiplayer olucak rockstar açıkladı

    bu inceleyenlerin bana linklerini gönderirmisin peki? kim yani bunlar? toplantı nedemek? adı ne bunların? onlara göre inceleyip bakiim bende bakalım ne kadar ciddi incelemişler ona göre net düşüncemi söliim bende.. yoksa sırf bunları okumak dakikalarımı aldı yani :) eğer gerçeten doğruysa güzel haberler..
  • uBen Rusca kaynak bulamadim ama Ruslari kaynak gosteren bir suru Ingilizce kaynak buldum. Zaten gecen hafta aciklandi bu hafta Rusya'dan yeni bilgilerin gelecegi. Orada bir etkilin varmis ozel olarak.

    GRAND THEFT AUTO 5 (PS3 ANA KONU)

    Paylastigim bu resimde etkinligin nerede yapildigi bile belli hocam. Dedigim gibi bu etkinlik zaten gectigimiz haftalarda aciklanmisti. Bununla ilgili Turkce kaynaklar da var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 7ender -- 1 Haziran 2013; 11:24:34 >
  • 
Sayfa: önceki 153154155156157
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.