Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (499. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
823.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 497498499500501
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2009 model benimki. Direksiyon dikişli. Bir de birkaç kez belirtmiştim. Benim kapı içlerindeki gri kuşak mat değil. Cam gibi gloss parlak. Herhangi bir yapışkan yüzey sorunu yaşamadım Allah'a şükür. Km 170bin olmak üzere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    2009 model benimki. Direksiyon dikişli. Bir de birkaç kez belirtmiştim. Benim kapı içlerindeki gri kuşak mat değil. Cam gibi gloss parlak. Herhangi bir yapışkan yüzey sorunu yaşamadım Allah'a şükür. Km 170bin olmak üzere.

    Bu parlak yüzey muhtemelen belirli miktarda kimyasal maruz kalınca yapış yapış oluyor olabilir. Ya da belirli bir tarihten sonra malzemeyi değiştirdiler.

    Benimki Mart 2008 üretim, Haziran2008 trafiğe çıkış: Deri dikişli direksiyon, tek parçalı/renkli göstrege paneli, ve yapış yapış döşemelere sahip

    Sizin aracın trafiğe çıkışı nedir? ya da üretimi?
    OPR ile Üretim tarihine bakılabiliyor:http://www.citroen-ds-id.com/gen/Gen_Organr.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 31 Ağustos 2017; 9:28:29 >




  • Merhaba arkadaşlar 2008 picasso sxpk sahibiyim. araç 28bin de direksiyonu sağa döndürdüğümde sürtme sesi geliyor ve sadece sağa çevirdiğimde. ustam bütün ön takıma baktı ama bir şey bulamadı en son şanzımanada bakmak gerek dedi ama çokta mantığıma sığmadı çünkü şanzumanda herhangi bir sıkıntı yok geçişleri vites değişimleri her şey gayet güzel. sizin bir tahmininiz ya da ankarada önerebileceğiniz servis var mıdır? teşekkürler.
  • 2008 ve 28 binde ? İyiymiş. Sorunuza gelecek olursak eğer araç duruyorken direksiyonu çevirdiğinizde ses geliyorsa amortisör rulmanlarının ömrü bitmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Evet hem de gerçek 28.200km :) malesef dururken yapmıyor hareket halinde yapıyor ama lifte kaldırıldığında bir şey farkettim direksiyonu sağa çevirirken sol ön teker titriyor bunu sorduğumda normal diyor ama bana garip geldi iddiada edemiyorum tabi ki
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Benim araçtakilerde yapışş yapış fırsatını bulunca söktürüp ya temizlettireceğim ya da boyatacağım
  • stagemasterone kullanıcısına yanıt
    Ankarada cemal ustam var. 05356661069. İstanbul yolundaki volvo servisi arkasında.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Picasso facebookta da paylaşmıştım.



    2009 model 170bin kmdeki GP aracıma bu hafta komple polisaj işlemi yaptım ancak son dakika arkadaşım son yıkamada ön kaputu baya derin çizdi.



    Bugün otoparkta o kısma yeniden local işlem uyguladım. 3D 501 , 3D 502 , Auto Glym SRP ve ardından Meguiars NXT ile işlemi tamamladım.



    Iç kısımlari ise tepeden tırnağa Arexon oto temizleyici ve ardından Auto Glym Vinyl and Rubber Care (VRC) ile anti statik kapladım. Hem derin mat bir siyah görünüm oldu hem de 3 ay kadar toz tutmayacak bir işlem oldu.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. İşkem sonrası kaç mikrona indi ölçtürebildiniz mi.

    70 kadar indiyse son sınırda olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mustafay M kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler denemekten zarar gelmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Geçmiş olsun. İşkem sonrası kaç mikrona indi ölçtürebildiniz mi.

    70 kadar indiyse son sınırda olabilirsiniz.

    Cihazım yok ama o kadar inmemiştir. Eski aracimin kaputunda bir türlü gitmeyen çizikler vardı. Ben de sulu zimpara ve yün pad ile en ağır aşındırıcı (m105 ti sanırım) baya baya girişmiştim. O zaman arkadaşın cihazı ile baktığımızda oldukça yoğun çalışmaya rağmen 5 mikron falan indirebilmiştik.



    Benim kullandıgim polishler su bazlı ve orta düzey olduğu için, zımpara işlemi de yapmadığım için çizik derinliğinde bi incelme olmadı aslında optik olarak clear coat yüzeyde düzeltme yapılarak çizdiğin keskin hatları yumuşatıldı ve daha az göze batması sağlandı.



    Bu arada şunu belirtmek istiyorum. Picassodaki vernik ve boya kalitesi sağlamlık yönünden gerçekten çok çok iyi. Bunu defaatle görme şansım oldu. Mesela kırık asfalt taşını farketmeyip aracı cadde kenarına park etmek istedim. Araçla geri vitesle yanaşırken gaza basmama rağmen araba ileri geri gitti geldi ama yanaşmadı ben de lastik kaldırıma veya taşa denk geldi sandım. Sonra kapıyı açmak istediğimde acı gerçekle yüzleştim. O koca kaldırım taşı kırık kısmıyla sürücü kapısına değmiş ve araç ileri geri kerkilerek kapıya sürtmüştü. Arabadan indiğimde kapı içeri göçmüştür dedim ancak şu resimdeki kadar bile çizik olmamıştı. Hayret etmiştim.



    Yine bahçe çalılarına bazen sıfır parketmek gerekiyor ve o dalların kaportada çıkardığı sesleri duyuyorum ama hiç tırnak girecek bir çizik olmadı.



    Bu hafta 3 arabaya pasta cila yaptım. Arkadaşımın 2014 civic sadece 1 kez bahsettiğim süs bitkilerine sıfır parketmesine rağmen 40 cm çapında alan onlarca çizik içinde kalmış. Temas eden her bir çalı ucu derin çizikler oluşturmuş. Hani hondalarin boyasının yumuşak olduğunu biliyordum ama bu kadarını beklemiyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yakıt verisi paylaşayım,



    Düzce Ankara



    3 yetişkin, iki çocuk, bagajda çocuk arabaları ve büyük boy valiz, klima sürekli açık 22.5 derece 110 km sabit hız ile otoyol güzergâhından çıkan sonuç.



    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Benim de şuan 5.4 :) Çorlu dan Beylikdüzüne gelirken yolda POdan fulledim. Dün Kartala gittim, bugün eve geldim. 70km mesafe 1 saat 40dk da alabildim. Alamadığım orta derece trafikte bile bu değerler koruyanabiliyorsa neden dümdüz şehir dışında en azından 1lt aşağıları görülmüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 90 km sabit hızda 4 litreye kadar düştüm. Ama bu noktadan sonra hızda her 10 km artış tüketimi yaklaşık 0.5 litre arttırıyor. Tecrübem bu yönde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Valla hocam arkadaşın da dediği gibi daha düşük süratlerde seyretmek gerekiyor. Bu güzergâhın tersinde (ankara-düzce) arasında 100 km sabit hızla tek başıma 4.9 görmüşlüğüm vardır. Sizin tuketim de oldukça makul. Bu boyut ve ağırlıktaki araç için oldukça makul bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Arkadaşlar 7 kişi kullanımda perde koltuklarin arkasına konabiliyor. Ancak ben bu işlemi yaparken çok zorlanıyorum. Bunun bit Yeniği nedir?

    Ben arka koltuğu açıyorum. Tamamen geriye yatirmadan dik tutuyorum. Sonra perdeyi takmaya çalışıyorum ama güreşçi gibi ter içinde kalıyorum. Çıkartmak da ayrı bir zorluk. Baktım olmuyor 2.sira koltuklarin ayak kısmına atıyorum valla..

    Eski fotolara bakarken dikkatimi çekti, biraz falza geriden geldim.
    Hala bu sıkıntıyı çeken varmıdır bilmiyorum ama çözümü şudur paylaşayım istedim. (Gerçi her türlü uğraştırıyor)

    Bu 3. sıra koltuk arkasındaki yerde iki konumlu olarak bu perdeyi takabiliyorsunuz.
    1- Tam altta (Fotoda sol alt köşedeki yeri gibi)
    2- 1. konumun ~10cm yukarısı gibi.

    Koltukları açmadan önce,2 numaralı kademeye takmanız gerekiyor. Sonra koltukları açacaksınız. İşiniz bitince, perdeyi aşağıya kaydırıp alt kademeye yerleştireceksiniz.

    Kesnlikle her türlü eziyet
    Hele ki 3. sıra koltuk altlarına da birşeyler koymak istedğiniz zaman çık işin içinden çıkabilirsen :)

    ---------------------
    Ayrıca bu durumdayken, koltukları kapatmak da başlıca bir eziyet. Onu da şu şekilde çözdüm:
    **Koltuğun altında, koltuğu kapatan mekanizmaya bağlı kırmızı kulaklara uzun çamaşır ipi bağladım
    Önce o ipi yukarı çekip, 3. sıra koltukları dik konuma getiriyorum.
    Sonra bu perdeyi yerincen çıkartıp, işleme devam..




  • Aracimdaki saga donuslerde cikan ses icin hem cemal ustaya hem de suphelenilen sanzuman icin ustalara gittim ama sorunun kaynagi tespit edilemedi en son olarak otosaya geldim belki bu taraf bulur umidiyle ....bakalim bekliyoruz.

    Edit: Otosaydan çıktım sol aks değişmeli dediler. Bakalım yarın söküp değiştirecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stagemasterone -- 5 Eylül 2017; 16:37:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Valla hocam arkadaşın da dediği gibi daha düşük süratlerde seyretmek gerekiyor. Bu güzergâhın tersinde (ankara-düzce) arasında 100 km sabit hızla tek başıma 4.9 görmüşlüğüm vardır. Sizin tuketim de oldukça makul. Bu boyut ve ağırlıktaki araç için oldukça makul bence.

    Bu arada benim aracın son bakımdan bu yana yüksek hızlarda fazla yaktığını tepit ettim. Sanırım kullandığım hava filtresi havayı çok geçirmiyor. Taktığımdan beri durum böyle.

    Bayramdan önce; Körfez-İzmit-Çanakkale serüvenin tempolu bir şekilde 7.4lt yakarak tamamladım. Normalda bu hızlarda gidince 6.5lt yakardı.
    Dönüşte sakin geldim ve sıkıntı yoktu.

    Bayram öncesi İst-Çerkezköy yaptım: Sabit 90'ı pek geçmedim, ama 110u hiç geçemedim Otobanda sıfırladım ona rağmen Çerkezköyde park ettiğimde 5.2lt gösteriyordu. Yine bu da normal eski değerlerim gibi.

    Bayram sabahı, E-5 hattı boyunca 90'ı geçmeden bir yol katettim sonuç 4.9lt.
    Bayramın 2. günü. Gebze-Bahçelievler-Gebze yaptım. 5.7lt ile tamamladım. Full akıcı yolda, otobanda 120-130 E-5 80-100 arası.

    Ara ara denemelerim oldu, yolda sıfırlayarak, araca yüklendiğimde hemen 7.5-8.0lt ortalama tüketimlere çıkıyor. Yüklenmek dediyse de 120-140 arası yani çok da abartmadan.

    Bir sonraki bakıma orjinal alacağım, riske gerek yokmuş :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celenlee


    quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Valla hocam arkadaşın da dediği gibi daha düşük süratlerde seyretmek gerekiyor. Bu güzergâhın tersinde (ankara-düzce) arasında 100 km sabit hızla tek başıma 4.9 görmüşlüğüm vardır. Sizin tuketim de oldukça makul. Bu boyut ve ağırlıktaki araç için oldukça makul bence.

    Bu arada benim aracın son bakımdan bu yana yüksek hızlarda fazla yaktığını tepit ettim. Sanırım kullandığım hava filtresi havayı çok geçirmiyor. Taktığımdan beri durum böyle.

    Bayramdan önce; Körfez-İzmit-Çanakkale serüvenin tempolu bir şekilde 7.4lt yakarak tamamladım. Normalda bu hızlarda gidince 6.5lt yakardı.
    Dönüşte sakin geldim ve sıkıntı yoktu.

    Bayram öncesi İst-Çerkezköy yaptım: Sabit 90'ı pek geçmedim, ama 110u hiç geçemedim Otobanda sıfırladım ona rağmen Çerkezköyde park ettiğimde 5.2lt gösteriyordu. Yine bu da normal eski değerlerim gibi.

    Bayram sabahı, E-5 hattı boyunca 90'ı geçmeden bir yol katettim sonuç 4.9lt.
    Bayramın 2. günü. Gebze-Bahçelievler-Gebze yaptım. 5.7lt ile tamamladım. Full akıcı yolda, otobanda 120-130 E-5 80-100 arası.

    Ara ara denemelerim oldu, yolda sıfırlayarak, araca yüklendiğimde hemen 7.5-8.0lt ortalama tüketimlere çıkıyor. Yüklenmek dediyse de 120-140 arası yani çok da abartmadan.

    Bir sonraki bakıma orjinal alacağım, riske gerek yokmuş :)


    Şimdi kabaca bir hesap yaptım ama kafam allak bullak oldu. Yanlış mı hesaplıyorum, bir göz atsanız şuna.
    Hava filtresi yüzünden aracımız 0.1lt bile fazla yaksa ciddi bir yakıt farkı oluşuyor.

    100km'de 6.5lt yerine---- 6,6lt
    15000km'de 975lt yerine----990lt

    Yan sanayi hava filtresi yüzünden 0.1 lt/100km bile yakıtımız artacak olsa, bakımdan bakıma 70TL bakım farkı çıkıyor ortaya.
    Bunu geçtimi +0,5lt fazla yaksa ocağına incir ağacı dikiyor resmen. Tez elden hava filtresini orjinaliyle değiştirmem lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 5 Eylül 2017; 16:14:53 >




  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Orijinal filtreden kastınız servisten tedarik edilen mi ? Yoksa internet sayfalarında orijinal diye satılanlar mı ? Mesela hepsipeugeout.com gibi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 497498499500501
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.