Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (47. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
822.825
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim 5 Kişilik 2008 model Picasso'm var. Bende de hiç olmadı soyulma problemi. Kendinizden eminseniz (Kolonyalı mendil, hatalı kimyasallar/parlatıcılar, vs.) yıkamacınızın kullandığı merdiven altı malzemeletri kontrol edin derim.

    Çünkü, her parçanın üreticisi farklı. Hadi kapı kollarını yapan kalitesiz bir kaplama kullandı. Diğer malzemeleri yapanlarda mı kötü malzeme kullandı? Bilmeden eleştirmek çok kolay ve ispat edilemediği için, bu tür durumların kullanıcı kaynaklı mı, yoksa üretici kaynaklı mı olduğu söylenemiyor. Kötü niyetli bir kullanıcıysanız, "soyulan malzeme garantiye girmeli" diyerek çok suistimal edersiniz firmaları.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Remlak

    İlk kez soyulma olduğunda ne kullanıcı hatası dediler ne temizlik malzemesi ne de tırnağınız yapmıştır dediler. Hiçbir şey demeden değişim yapıldı.
    Bu durum da servisin hiç suçu yok o nedenle dikkat ettiyseniz servisin adını yazmıyorum. Sorun BAYLAS adlı sorumsuz firmada.


    Sevgili Remlak, bence seni memnun etmeye çalışmışlar ama ikinci kez olması kullanım kaynaklı olduğunu düşündürmüş olmalı. Forumu okuduysan, bunun her markada yaşandığını göreceksin. Bence iki kez üst üste olduysa bu sorun, kendi koşullarını kontrol etmende fayda var. Benim aracımda birkez bile sorun yaşamadığım halde, sende iki kez üst üste olması düşündürücü.
  • Konu başlığı "Grand C4 Picasso İlk sürüş izlenimi"

    Grand Picasso ile sorunlarımızı buraya yazmayacaksak nereye yazacagız???

    Güzel şeyleri de, kötü tecrübeleri de elbette burada paylaşacağız.

    Yazarken objektif olmaya çalışacağız ama sonucta kişisel izlenimlerimizi buraya aktaracağız.

    ("Okuyanlar yanlış bir sonuç çıkarır/Citroen'in satışları düşer" gibi bir kaygınız varsa da şunu da düşünmeniz gerekir: Gerçekten her markada kapı soyulması gibi bir sorun varsa, bu söylenenlerden de kimse olumsuz etkilenmez. )
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zingavella

    Benim 5 Kişilik 2008 model Picasso'm var. Bende de hiç olmadı soyulma problemi. Kendinizden eminseniz (Kolonyalı mendil, hatalı kimyasallar/parlatıcılar, vs.) yıkamacınızın kullandığı merdiven altı malzemeletri kontrol edin derim.

    Çünkü, her parçanın üreticisi farklı. Hadi kapı kollarını yapan kalitesiz bir kaplama kullandı. Diğer malzemeleri yapanlarda mı kötü malzeme kullandı? Bilmeden eleştirmek çok kolay ve ispat edilemediği için, bu tür durumların kullanıcı kaynaklı mı, yoksa üretici kaynaklı mı olduğu söylenemiyor. Kötü niyetli bir kullanıcıysanız, "soyulan malzeme garantiye girmeli" diyerek çok suistimal edersiniz firmaları.


    Siz bizi garantiden parca değiştirmek isteyen ve bundan zevk alan işi gucu olmayıp servis te parca değiştirmeye meraklı kişiler mı zannetiniz.
    Bu yaşanan ne 3-5 kişi sorunu değil. C5 te bile bu soruna rastlanıyor. Yaklaşıma bak. Soyulan malzeme garantiye girmeli diye cok suıstımal edersiniz fırmaları deme curetini servis bile demezken siz kim oluyorsunuz.
    Yoksa bir cıtroen calışanızınızda zeytınyagı meselesi üste mı cıkmaya calışıyorsunuz.

    Kelımeye bakın. cok suistımal edersiniz fırmaları. Siz kımden tarafsınız onu bir bilelim. Sorun var diyoruz nerdeyse ückagıtcılıkla suclayacaksınız.
    Gerci onu da yapmışsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zingavella

    Ağzına sağlık :)))

    Merak edenler, diğer markaların forumlarına girsin veya bir otoparkta dolaşıp diğer markaların düğmelerine, kapı kollarına baksınlar. Unutmamak lazım. Otomobilin markası farklı olasada, genelde malzemeleri aynı firmalara ürettiriyorlar. Hiçbir otomotiv firması direksiyon simidi, kapı kolui klima düğmesi yapmıyor. Hepsi, aşağı yukarı aynı yerlere yaptırıyorlar.


    Toyotanın her türlü modeli. Landcurıserden Kamyonetine, Şu anda 2 arac olan rav 4 une ve Aurisine, dublosuna, kangosuna, hundaisine, hiç bir aracımda
    ne torpido parlatıcısından neden yıkamacısından dolayı ne soyulma nede kalkma olmadı. Ve olmamakta.

    Şu an kalorifer izgarasında kalkma var. Parca bekliyoruz.

    Arac üç paralık arac değil. 58.000 tl. Ne kadar köfte o kadar karşılık bekliyoruz. 25000 tl ye hundai veya cin malı cheri almadık.

    Ama tüm bunlara karşı cıtroen tavsiye edilecek alınacak bir araç. İkinci aracı değiştirsem yine bu sefer 7 kişilik değil 5 kişilik bile alırım.
    Ama ne olduysa ne gördüysek onu yazarım söylerim. Parcalar geliyor ve değişiyor. Serviste hoşgeldinle karşılanıyorum, güler yüzle mennunıyetle ayrılıyorum. Arac yıkanıp teslim ediliyor. Ama üçkagıtcılıkla parca değiştirmeye calışan kişiler olarak yakıştırma yapmanız cok çirkin.




  • Niye kızdığını anlayamadım. Burada taraf yok. Ben kendi düşüncelerimi söylüyorum ve söylemeye de devam edeceğim. Örneğin, saydığın araçların çoğunda kaplamalı parça yok ve torpido malzemeleri sert plastik. Elbetteki sorun yaşanmaz. Bunu bilmeyebilirsin. Bunun için de suçlamam seni. Ben, eleştiri yaparken biraz hakkaniyetli düşünmek gerekir diyorum. Eğer haklıysan, elbetteki alırsın hakkını. Buna da kimse itiraz edemez. Kızmaca yok, eleştiriye de açık olmak lazım. Değil mi? Yoksa burada birbirimize gaz verip, tek taraflı mı yazışacağız? Blog'un doğası bu da, ben yanlış mı yapıyorum?

    quote:

    Orijinalden alıntı: sbuyukkilic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zingavella

    Ağzına sağlık :)))

    Merak edenler, diğer markaların forumlarına girsin veya bir otoparkta dolaşıp diğer markaların düğmelerine, kapı kollarına baksınlar. Unutmamak lazım. Otomobilin markası farklı olasada, genelde malzemeleri aynı firmalara ürettiriyorlar. Hiçbir otomotiv firması direksiyon simidi, kapı kolui klima düğmesi yapmıyor. Hepsi, aşağı yukarı aynı yerlere yaptırıyorlar.


    Toyotanın her türlü modeli. Landcurıserden Kamyonetine, Şu anda 2 arac olan rav 4 une ve Aurisine, dublosuna, kangosuna, hundaisine, hiç bir aracımda
    ne torpido parlatıcısından neden yıkamacısından dolayı ne soyulma nede kalkma olmadı. Ve olmamakta.

    Şu an kalorifer izgarasında kalkma var. Parca bekliyoruz.

    Arac üç paralık arac değil. 58.000 tl. Ne kadar köfte o kadar karşılık bekliyoruz. 25000 tl ye hundai veya cin malı cheri almadık.

    Ama tüm bunlara karşı cıtroen tavsiye edilecek alınacak bir araç. İkinci aracı değiştirsem yine bu sefer 7 kişilik değil 5 kişilik bile alırım.
    Ama ne olduysa ne gördüysek onu yazarım söylerim. Parcalar geliyor ve değişiyor. Serviste hoşgeldinle karşılanıyorum, güler yüzle mennunıyetle ayrılıyorum. Arac yıkanıp teslim ediliyor. Ama üçkagıtcılıkla parca değiştirmeye calışan kişiler olarak yakıştırma yapmanız cok çirkin.







  • Doğru söylüyorsun arkadaşım. Citronen grand picassonun ara sıra kusurları olsada seviyoruz. Saygı sevgi ölcüsünde tabiki söyleyeceğiz tartışacagız.

    Bir arkadaşımın dediği gibi 2-3 arabada başımıza geldiği için şanssızlık olarak yorumlayalım.
    Gerci sunuda hep söyluyorum. Sorunu parca değiştirerek cözmek için servisler elinden geleni yapıyor. Yiğidi öldür hakkını ver derler.
    Aracı 15000 km servise götürdüğümde parcalarda hazır.

    Ne servis nede bizler böyle bir sorunla uğraşmak istemeyiz. Saygılar
  • bagaj tutamağından ses gelen arkadaşımız için söylüyorum;bu olay benim de başıma geldi.bir süre sonra tutamak tamamen kırıldı.garantiden değişti..bagaj tutamağını bir kere basıp bırakıyoruz arkadaşlar.bagajı tutamaktan tutarak kaldırmak kilide zarar veriyor ve bir süre sonra ses yapıyor veya tamamen kopuyor.servisin başına bu tür şeyler daha önce gelmiş.

    plakalık benimde derdimdi.ses olayına çok hassasım ve her çukurda kasisde deli ederdi beni.bu sorunu kendim çözdüm.plakalık ve bagaj arasına yumuşak kauçuk lastikler koyup plakalığı bu şekilde vidaladım.ne ses var şimdi ne de seda.dünya varmış.

    soyulan plastik ve içeriye su alma can sıkıcı durumlar bence.şimdilik böyle bir problemim yok ve inşallah kimse de yaşamaz bir daha.
    sorunla karşılaşan arkadaşlara geçmiş olsun diyorum.aracım 20000km ve her sürüşte kendimi özel hissettiriyor.
  • Merhaba Arkadaşlar
    nasipse yarın bende aranıza arabamla katılıyorum, inanın çok büyük yardımlarınız oldu aracı almamda, ben 5 kişiliğini alıyorum 2009 mayısta trafiğe çıkmış ve 4.500 km de. ilk sayfadan beri bahsi geçen tüm konular grand modelini olduğu kadar 5kişiliğide kapsıyor sanırım. aracın görünümü ve özellikleri o kadar etkilediki 1 yıl önce citroen alırmısın deseler çok gülerdim, çünkü bu markaya çok uzaktım. inşallah arkadaşların paylaştığı sorunlar veya fazlası beni mahcup duruma düşürmez.çünkü şu anki aracım 3,5 yıldır tek sorun çıkarmadan beni taşıdı. bu arada aracımı daha yeni satılığa çıkardım,toyota yaris. ilgilenen arkadaşlar sahibinden.com da 22794275 ilan nosuna bakabilirler. aile genişlediği için farkını oldukça gösterecek gibi geliyor, inşallah hevesim kursağımda kalmaz, bu arada yeni bir picasso kullanıcısı olarak bana tavsiyeleriniz varsa heyecenla sizleri dinliyorum. selamlar




  • Picasso almadan önce kendini Citroen markasına uzak hisseden ilk kişi siz degilsiniz bu forumda Merak etmeyin. Aracinizi güle güle kullanin.
  • mrb hayırlı olsun ben bu kadar sorunlu araç görmedim açıkcası şu ana kadar 20 ye yakın aracım oldu hiçbirisin de böyle sıkıntı yasamadım,ben genelde alman araçlarını tercih ediyorum.Picasso yu aldığıma gerçekten pişman oldum satıyorum zaten alacaklı varsawww.sahibinden.com 22550670 no lu ilana bakabilirsiniz..
  • 4 gün önce "bir problemim yok" demişsiniz, şimdi ne diyorsunuz. Nedir bu, şaka falan mı?

    quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    tşk ederim,vw passat almayı düşünüyorum.Araç sürekli uzun yapıyo şehiriçinde hiç kullanılmadı diyebilirim.Bi problemim yok.
  • ayrıca aracın fiyatı 60.000 tl ye çıkmış citroen şaşırmış heralde bu araca çok çok fazla bence.burada ki yorumları okuyup araca sahip oldum ama araç beni tatmin etmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    Merhaba Arkadaşlar
    nasipse yarın bende aranıza arabamla katılıyorum, inanın çok büyük yardımlarınız oldu aracı almamda, ben 5 kişiliğini alıyorum 2009 mayısta trafiğe çıkmış ve 4.500 km de. ilk sayfadan beri bahsi geçen tüm konular grand modelini olduğu kadar 5kişiliğide kapsıyor sanırım. aracın görünümü ve özellikleri o kadar etkilediki 1 yıl önce citroen alırmısın deseler çok gülerdim, çünkü bu markaya çok uzaktım. inşallah arkadaşların paylaştığı sorunlar veya fazlası beni mahcup duruma düşürmez.çünkü şu anki aracım 3,5 yıldır tek sorun çıkarmadan beni taşıdı. bu arada aracımı daha yeni satılığa çıkardım,toyota yaris. ilgilenen arkadaşlar sahibinden.com da 22794275 ilan nosuna bakabilirler. aile genişlediği için farkını oldukça gösterecek gibi geliyor, inşallah hevesim kursağımda kalmaz, bu arada yeni bir picasso kullanıcısı olarak bana tavsiyeleriniz varsa heyecenla sizleri dinliyorum. selamlar


    Hayırlı olsun arkadaşım. Bende 2010 7 kişilik var. Bende ne yalan söyliyeyim citroen alanın aklı yok diyordum. Ama Picasso ve C5 modelleri ile tüketicinin aklını celmeyi başardı.Tabi benimde. Pazartesi Ulugölde 15000 bakıma sokacağım. Umarım mennun kalırsın. Ben şu ana kadar genel olarak mennunum.
    Soyulma sıkıntısı var. Ancak 3-4 parcayı sorgusuz sualsız değiştirdiler. Serviste ilgi alaka güzel. İnşallah devamı olmaz.

    Öncelikle deki arabayı 300 euro pahalı aldım. Garantiyi artı 2 yıl daha uzat. Fransız arabalarında parca pahalı. Garantiyi ilk iş uzatınız. ,,

    Belliki soyulma ile ilgili bir sıkıntı var. İç hacmı yinede ıslak bezle silip temizlemek lazım. Ne olur ne olmaz. Ya cok hassas bır malzeme yada bır problem var. Yok cukurda ses geliyormuş falan. Her arabadan ses geliyor. Pikassonun dizel otomatık geniş ferah oluşu ve alternatifinin az oluşu bize citroene itti. Pejonun cıkardıgı kardeş 5008 steyşin gibi geldı bana. Cokta hoşuma gitmedi. GenckİKte Citroene Yahudi mercedesi derlerdi. Masraf cıkarmadıgı için. Umarım az masrafla keyifli km ler yapıp arabayı eskitiriz.

    Bu arada araba 60000 tl lere yaklaşmış. Gercekten bu satışını zayıflatır. 60000 verseydim 2.0 dizel jeep alırdım.
    5 kişilik modelıde cok şık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sbuyukkilic -- 18 Mart 2010; 19:45:25 >




  • Servisten çıktığınızda değişenler ve harcamalarınızla ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim.
    Bugün aracı aldım ve parka koydum, maalesef diğer aracımı satana kadar sigorta ve kasko indirimlerimden faydalanabilmek adına parkta kalmaya devam edecek. Yinede akşam üstü ufak bir tur attım, çocukluğumda babam arabayı yıkamam için verdiğindeki heyacanı yaşadım, uzun yol yapmak için sabırsızlanıyorum, tabi toyota yaristen sonra sanki otobüs kullanıyorum gibi geliyor o ayrı:) alışmak biraz zaman alacak.
    Temizlik konusunda eski sahibide uyardı, kesinlikle dikkat edeceğim, ayrıca garanti süresi biteceği zaman uzatmayı bende düşünüyorum, her ne kadar citroenin "bir servis numarası" olsada, bu derece elektronik aksamı olan arabada gerekli.
    C4 picasso kesinlikle çok farklı...
  • Merhaba matekeli,

    Tebrik ederim. Çok doğru bir karar vermişsin. Ailen genişlediği için aracını büyütmek istiyorsan, bu sınıfta alabileceğin en iyi otomobili almışsın. Bende de 5 kişilik var. 7 Kişilikten daha güzel görünüyor bana. Eski aracından çok farklı bir araç kullanmaya başlayacaksın. Bu nedenle dikkat etmen gereken hususlarla ilgili olarak elimden geldiğince bilgi vermeye çalışacağım.

    Öncelikle, artık dizel muntazam güç üreten bir motora sahipsin (240 Newton). Bu gücü benzinli araçlardan alman mümkün değil. Aracında turbo sistemi var. Sabahları aracı ilk çalıştırdığında minimum 30 sn bekleyip, soğuk motor yağının turboya gitmesini sağlayarak, turbonun ömrünü uzatabilirsin. Eskiden binek otomobillerde dizel motor yoktu. Bu nedenle, kamyoncular ve eski performans araçlarını kullananlar dışında bir çok kullanıcı turbolu araç kullanmayı bilmiyor. Aynı biçimde, motoru stop ettiğinde yağlamada kesileceği için, turbon yağsız kalır. Eğer aracın park ederken gaza bastıysan, doğal olarak turbo devri yükselecek ve motor stop ettiğinde, turbo durana kadar yağsız çalışacaktır. Bu nedenle, motoru stop etmeden önce gaz vermemeye çalış veya 15-20 saniye rolantide bekle. Aksi halde, turbonda önce vızıldama, sonrada mil kesme ile karşılaşırsın.

    İkinci konu; aracında 6 ileri elektromekanik şanzıman var. Bu otomatik bir şanzıman olmayıp, otomatikleştirilmiş manuel bir şanzımandır. Şanzımanda, senin yerine vites değiştiren ve debriyaja basan bir mekanizma var. Diğer markaların bu tip araçlarını da kullandım. Emin ol, bu şanzıman çok başarılı. Araçta hill holder olduğu için yokuşlarda 2 sn boyunca geri kaçmıyor. Ancak otomatiklerden alışıldığı gibi, gaza basarak aracı yokuşta tutmaya çalışmak, debriyajı bitirir. Bundan imtina etmeni öneririm.

    Önceki aracından farklı olarak, kaliteli bir görünüm elde etmek için bu aracın tüm plastik aksamında, kumaş, yumuşak plastik veya mat kaplama kullanılmış. Mat kaplama, kimyasallara ve sert cisimlerin teması karşısında kavlama yapabilir. Forumu okuduysan, bazılarının aracında olan sorunun, bazılarının aracında olmamasının nedenini bu açıklamayla anlayabilirsin. Aracın triminin temizliğinde nemli bez kullandırman yeterli. Herhangi bir kimyasal kullanmamanı öneririm.

    Üçüncü konu; aracın ön camının büyüklüğü, inanılmaz bir atmosfer yaratıyor. Araçta ultraviyole ışınlara karşı ön cam kaplaması var. Yinede yazın güneş içeriyi çok ısıtabilir. Bunun için araca başlangıç koyuluğunda cam filmi yaptırmanı öneririm.

    Araçtaki muntazam gücün asıl kaynağı ise common rail yakıt sistemi. Bu sistem, konvasiyonel dizel araçlardan farklı olarak yüksek basınç altında, çok ufak toleranslarla çalışıyor. Bu nedenle, araca yakıt alırken kesinlikle marka akaryakıt firmalarının çok kullanılan istasyonlarından euro dizel ve üstü yakıt almaya çalış.

    Bakımlarını zamanında yaptır. Kilometreyi dolduramasan bile, yılı geldiğinde motor yağını değiştirt. Bu sayede, turbonun ömrünü uzatırsın.

    Bunlar dışında söyleyebileceğim şey, aracın sürücü koltuğu hariç her koltuğunda ISOFIX bağlantı sistemi standart. Ve artık çocuk koltuğu da araçlarda zorunlu. Kendine güzel bir ISOFIX bağlantılı çocuk koltuğu al. Bunun inanılmaz kolaylık olduğunu göreceksin.

    Ön cam çok büyük olduğu için sileceklerde kocaman. Sadece su koymamanı öneririm. Silecek suyunun yanında silecek katkıları kullanman, camın ve sileceklerin ömrünü artıracaktır.

    Bunlar dışında, yakıtı depoya koy ve git. O kocaman gövdeye rağmen muntazam bir akselerasyon ve inanılmaz düşük bir yakıt tüketimiyle karşılaşacaksın. Önceki küçük arabandan haracadığından daha az yakıt parası harcadığını fark ettiğinde, kendine kızacaksın "niçin ben senelerce bekledim" diye :)))

    Hayırlı olsun.


    quote:

    Orijinalden alıntı: matekeli

    Merhaba Arkadaşlar
    nasipse yarın bende aranıza arabamla katılıyorum, inanın çok büyük yardımlarınız oldu aracı almamda, ben 5 kişiliğini alıyorum 2009 mayısta trafiğe çıkmış ve 4.500 km de. ilk sayfadan beri bahsi geçen tüm konular grand modelini olduğu kadar 5kişiliğide kapsıyor sanırım. aracın görünümü ve özellikleri o kadar etkilediki 1 yıl önce citroen alırmısın deseler çok gülerdim, çünkü bu markaya çok uzaktım. inşallah arkadaşların paylaştığı sorunlar veya fazlası beni mahcup duruma düşürmez.çünkü şu anki aracım 3,5 yıldır tek sorun çıkarmadan beni taşıdı. bu arada aracımı daha yeni satılığa çıkardım,toyota yaris. ilgilenen arkadaşlar sahibinden.com da 22794275 ilan nosuna bakabilirler. aile genişlediği için farkını oldukça gösterecek gibi geliyor, inşallah hevesim kursağımda kalmaz, bu arada yeni bir picasso kullanıcısı olarak bana tavsiyeleriniz varsa heyecenla sizleri dinliyorum. selamlar




  • Merhaba Zingavella
    Bu gibi forumların önemi burada ortaya çıkıyor, muazzam bilgiler verdin, açıkçası önceki 15 sayfayı okumak çok güzel oluyor özellikle benim gibi okurken bile arabayı kullanıyormuş gibi olanlar için ama "sadece bi bakıp çıkıcamcılar" için 15 sayfanın bir özetini çıkarmışsın, eline sağlık.
    İsofix için yaza yaklaşmayı bekliyorum, en azından bizim ufaklık için uygun kiloda uzun süre kullanabileceğimizi alalım diye, malum koltuklar 700 lira civarı...
    Tek merak ettiğim özellikle 2003-4-5 model c2-3 lerde duyduğum sensodrive dişli kutusunun problemleri bizim araçlarda da başgösterirmi acaba? hani şu durduk yere vites değişememe ve 30 dakika bekledikten sonra düzelme, servise götürdüğünde 3500 lira fiyat çıkarma ama fakat garanti verilememe olayı...Bilmiyorum aynı teknolojimi kullanılmış bizim araçlarla, aynıysa eğer düşündürücü.
    Bu arada Bursa da olan arkadaşlar, hangi servisi önerirsiniz?
    Bilgiler için tekrar çok teşekkürler Zingavella:)




  • mrb zingavella arkadaşım aynı araç bende de var çok çok abartmıssın,yakıt tüketimi çok çok fazla aracımı satıyorum o yüzden,memnun kalmadım araçtan.alana hayırlı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.MUSTI

    mrb zingavella arkadaşım aynı araç bende de var çok çok abartmıssın,yakıt tüketimi çok çok fazla aracımı satıyorum o yüzden,memnun kalmadım araçtan.alana hayırlı olsun...

    Sevgili arkadaşım.
    90.000 km yapmışsın. Bu surede yaşadıgın sorunlar ile ilgili bilgi aktarabilirsen cıceği burnunda pikassocular olarak bizlere yardımcı olursun.
    Birde aracım 160 tl ile 750-800 km yapıyor. Bu şehir içi ve 110 km surat ile başlarda normalmı. Sonra artıyormu.

    Reno kango kontak anahtarına 600 tl istedı diye arabayı 1 gunde sattım ve dublo aldım. Hay bir daha Fransız arabası alanın dedim.

    Soyulma problemıne her ne kadar kımyasal kulbu yakıştırılmaya calışılsada servis buna papuc bırakmaz ve garantiden parca değiştirmezdı diye düşünüyorum. O zaman patates kabugu gibi parca yapmasalardı. Ana onun dışında görünen bir problem yok.

    Yeni aracın hayırlı olur inşallah. Benımde wolswagen tiguan hoşuma gidiyor ancak düz vites. Pasatın içi de 110 kg göre bana dar




  • aracı ben 9 ay kullandım fakat hiç tatmin hergün bi yeri arızalanıyor,peugeot 407 vardı bende oı daha iyiydi,ona güvendim nasıl olsa aynı fabrika aracı ama değil.ben zaten almancıyım ve vw passatı katıcam araçlarımın arası tekrar.
  • 
Sayfa: önceki 4546474849
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.