Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (39. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
823.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    efe hayırlı uğurlu olsun allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin herkese şimdi bu bir iki gün sana bir ömür gibi geliyordur eminim bir çoğumuz aynı duyguları yaşamıştır

    alır almaz mutlaka ilk sürüş izlenimlerini yaz


    Herkese Selamlar,

    03/10/2009 Cumartesi günü Balıkesir Desil Citroen bayiinden aldığım 5 koltuklu C4 Picasso'muzu İstanbul Maslak'taki Gökşenler bayiinden sağ-salim teslim alıp binmeye başladım.
    İlk izlenim tabiki acil benzinci bulmak oldu.Susamış depoyu full yaptım 55 litre mazot aldı ve 148 TL tuttu.Sonra 2.iş OGS satın almak oldu.O da 115 TL tuttu(25 TL para yüklü hali)
    Nihayetinde eve gitmek için (Maslak-Acıbadem) 25 km.'lik parkuruma keyifle başladım.Bir yıldır aynı motor ve şanzımanlı C4 kullandığım için birçok şey tanıdık geldi.Ancak Picasso'nun vites geçişleri daha yumuşak ve direksiyonu da daha yumuşak geldi.Yol tutuş,hızlanma,fren vs.herşey beklediğim güzellikteydi.
    Bugün itibari ile 16 gündür araç bende.650 km.yol yaptım,yeni mazot almadım ve 150-200 km.daha yol yapacak gibiyim.(Bu veriler İstanbul şehir içi ama karmaya yakın kullanım değerleri).Ekran verisine göre 100 km.'de 6,3 litre mazot tüketiyorum ve ortalama hızım 32 km.

    Sonuç olarak doğru seçim yaptığımın farkındayım ve keyif sürüyorum.

    Herkese kazasız-belasız sürüşler dilerim.

    egeliefe




  • Herkeze merhaba,
    Picassom 3000 km de ilk arızasını verdi. Frenden ayağımı çektiğim anda ce frene basmadığım zaman pedalın altından ıslık sesine benzeyen bir ses geliyor. Servise götürdüğümde fren westinghouse tüpünün değişmesi gerektiğini söylediler. Henüz 3000 km de aracın bir parçasının değişmesi açıkçası çok canımı sıktı. Daha önceki aracım Honda Jazz dı 60000 km sadece bakımdan bakıma servis gördü. Umarım 30000 km de keşke Japon'dan vazgeçmeseydim demem.
  • Slmlar arkdaşlar...
    Şu an 2001 mod e46 kasa BMW kullanıyorum ve 7 kişilik MPV sınıfı araçlara bir kaç aydan bu yana bakıyorum. Araştırmalarım beni Grand Picasso ya yöneltti Bu aracı kullanan arkadaşlara bir kaç sorum olacak.
    *en arka sıra koltukların diz mesafesi nasıl ? 3.sıra) yani normal boylarda erişkin bir insan uzun süre yolculuk yapabilir mi?
    *3.sıra koltuklar açıldıktan sonra bagaj hacmi ne kdara düşüyor ? yeni tahmini olarak ne kdar bagaj alır ?
    *otomatik vites tam otomatik yoksa yarı otomatik mi? yani bir bayan vitesi sürüşe alıp suya sabuna dokunmadan kullanabilir mi?
    *kronik problemleri var mıdır ?
    *araç çok elktronik donannımlı bu donanımlar problem çıkarıyor mu?

    vereceğiniz cvplar için şimdiden çok tşk ederim.
    K. Emrah PEPE
    AMASYA
  • Forma girişte başka sorun yasayan varmı. Mesaj yazamıyorum. Denemeee
  • Bir kullanıcı dediki 110 beygire yazılım yüklenerek 140 beygır oluyormuş. Bilgisi olan varmı.
    Aracım 5000 km yı gectı. Memnınıyet ve 20 küsür arac değiştirmiş biri olarak gayet mennunum.

    En arka koltuklar yetişkin için uygun değil. 6-7 yaşında cocuklar ıcın fena değil. Arkada bir valız koyacak kadar yer acılıyor. Vitesi tam otomatıge göre biraz farklı ancak yormuyor. Yanı otomatık vitese taktıgımız zaman bir sıkıntı duymadan bir bayanda rahatlıkla kullanabilir. Tiptronık vites ıcın biraz tecrubeden sonra zorluk olmaz. Yokuşlarda kaldırırken frene basınca kaydırmıyor. Aslında aracta vites varmışta debrıaj işini arac hallediyor gibi . Vites gecişlerinde vites değiştirince hafıf bir geciş kavramasını hısedıyorsunuz. Sonra alışıyorsunuz.

    Benım gördugum kronık bir problem şimdiye kadar yaşamadım.
    Benzını şehir içinde 750 km gidiyor.

    Yenı arac alan arkadaşlarada hayırlı olsun.
  • quote:

    1)en arka sıra koltukların diz mesafesi nasıl ? 3.sıra) yani normal boylarda erişkin bir insan uzun süre yolculuk yapabilir mi?
    2)3.sıra koltuklar açıldıktan sonra bagaj hacmi ne kdara düşüyor ? yeni tahmini olarak ne kdar bagaj alır ?
    3)otomatik vites tam otomatik yoksa yarı otomatik mi? yani bir bayan vitesi sürüşe alıp suya sabuna dokunmadan kullanabilir mi?
    4)kronik problemleri var mıdır ?
    5)araç çok elktronik donannımlı bu donanımlar problem çıkarıyor mu?


    Cevaplar:

    1) Bendeki 1 aylık 5 koltuklu.Ancak 7 koltuklu için son 2 koltuğa 14-15 yaşından büyükler sığmaz diyebilirim.
    2) Bagaj hacmi için sbuyukkilic cevap vermiş.
    3) Araçlar yarı otomatik vites(MCP şanzıman).Ancak pratikte bunu anlamak mümkün değil.Diğer C4'ümüzü 14 aydır eşim rahatlıkla kullanıyor.
    4) Kronik problem yok.
    5) Elektronil problem yok.

    Seçiminde kolaylıklar dilerim.




  • Arkadaşlar halen kullanmakta olduğum 2006 model 307 SW 110 Hp HDI Premium aracımı C4 Grand Picasso ile değiştirmek istiyorum.

    Konuları okuduğum kadarı ile memnuniyet seviyesi oldukca iyi.

    Sizlerinde bu konudaki yorumlarınızı birkez daha almak istiyorum.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi login35 -- 5 Kasım 2009; 0:14:14 >
  • login 35,

    Şu an ki araban ile almayı düşündüğün arabanın motorları birebir aynı.
    Ancak C4 Picasso'larda geniş iç mekan,daha fazla teknoloji ve az tüketim avantajları var.

    Seçiminde kolaylıklar dilerim.
  • Yazlık 215/55/16'lerin yerine kışlık 205/55/16 aldım. Bridgestone lm30.
    Fiyatlar da oldukça değişiyor bu durumda. Üretici firma aksini belirtmediği sürece bir boy küçük ende lastik kullanımı mümkün olabiliyormuş.
    Bilginize.
  • Arkadaşlar Merhaba,
    Foruma uzun zamandır eski ilginin olmamasını biraz üzüntüyle karşılıyorum.Bilgilerin oldukça iyi paylaşıldığı bir konumdaydı bu yaz.
    Neyse sizlere bir kaç sorum olacak.Özellikle nemli sabahlarda silecek sensörü silecekleri oldukça hızlı bir biçimde gereksiz olarak çalıştırıyor.Bende sileceklerin aşınmış ve yeteri kadar iyi silmemiş olabileceğine bağlıyorum.Gerçi arabam henüz 1,5 yaşında ve bu kadar kısa sürede orjinal sileceklerin aşınacağını tahmin etmiyorum ama.Yine bu konudaki tecrübeleri olan arkadaşlardan tecrübelerini paylaşmalarını rica edeceğim.
    Birde son zamanlarda arabasının sileceklerini serviste/dışarıda değiştirenler varmı?Fiyatları ve silecek ölçüleri hakkında bilgi verebilecek olan varmı? 5 aralığa kadar Citroen Servislerinde %20 gibi bir indirim uygulanacakmış olmazsa silecekleri yenilemeyi düşünüyorum.Katılımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    İyi Hafta sonları..




  • Selamlar.
    Arabayı arabadan inmeden önce mumkun oldugu kadar bır dakıka turbonun yağlanması için calıştırıyorum.
    Bazen kaytarıyorum ama kıtapcıktada yazıyor. Birde trafıkte beklemelerde vıtesı boş N konumunamı getırmek gerekır.

    Bir depoyla 700-750 km gidiyor . Genelde cok dur kalklı bir trafık değil. Sizde tuketım nasıl.

    Silecekler konusunda bir ara bendede cıldırmış gibi calışyordu. Sonra koldakı silecek komutundan ne istiyorsam o hale geldı. Yanı yukarı bır tık kaldırdıgında silip duruyor, bır dık daha hızlı calışıyor gibi.

    Bu ara arabanın fıyatıda indirimlerden sonra 55.000 - 56000 cıvarına gelmış galıba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clankquee

    Arkadaşlar Merhaba,
    Foruma uzun zamandır eski ilginin olmamasını biraz üzüntüyle karşılıyorum.Bilgilerin oldukça iyi paylaşıldığı bir konumdaydı bu yaz.
    Neyse sizlere bir kaç sorum olacak.Özellikle nemli sabahlarda silecek sensörü silecekleri oldukça hızlı bir biçimde gereksiz olarak çalıştırıyor.Bende sileceklerin aşınmış ve yeteri kadar iyi silmemiş olabileceğine bağlıyorum.Gerçi arabam henüz 1,5 yaşında ve bu kadar kısa sürede orjinal sileceklerin aşınacağını tahmin etmiyorum ama.Yine bu konudaki tecrübeleri olan arkadaşlardan tecrübelerini paylaşmalarını rica edeceğim.
    Birde son zamanlarda arabasının sileceklerini serviste/dışarıda değiştirenler varmı?Fiyatları ve silecek ölçüleri hakkında bilgi verebilecek olan varmı? 5 aralığa kadar Citroen Servislerinde %20 gibi bir indirim uygulanacakmış olmazsa silecekleri yenilemeyi düşünüyorum.Katılımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    İyi Hafta sonları..



    Dostum clankquee, foruma ilginin azalması bir anlamda doğrudur ve bu konu sahibi olarak beni de üzüyor. Ama buna şöyle bie açıklama getirebiliriz sanıyorum; Grand C4 Picasso'yu artık tanımayan, bilmeyen kalmadı. Dolayısı ile merak da bir ölçüde azaldı.

    Sizin silecek konusunda yazdıklarınıza gelince:
    Ben de arabayı alalı 2 yılı geçti ( ne kadar çabuk inanamıyorum) sileceklerde en ağır yağmurda dahi bir sorunum yok hala. Size önerim silecekleri otomatik çalışmadan yani yağmur sensörü konumundan çıkarmanız. Bunu ancak uzun yolda devreye sokmanızdır. Dolayısı ile silecekler istem dışı çalışmayacak ve fazladan aşınmayacaktır.
    Bir diğer önemli husus uzun süre aracı kullanmadığınız durumlarda silecekleri çalıştırmadan önce ( arabaya binerken ) lastikleri ve altlarını temizlemektir. Bu şekilde aşınmayı %50 oranında azaltabilirsiniz. Yağmurda silecekleri uzun süre çalıştırmakta bir sakınca kesinlikle yoktur. Önemli olan ilk çalıştırmada camın çok kirli ( tozlu, yapraklı vs ) olmamasıdır. Otomatik modda bunu kontrol edemezsiniz, suyu görünce çalışmaya başlar.

    Eğer değiştirmeye karar veri iseniz kampanya zamanı kışa girerken en uygun zamandır.
    Problemsiz sürüşler dileğimle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sbuyukkilic

    Selamlar.
    Arabayı arabadan inmeden önce mumkun oldugu kadar bır dakıka turbonun yağlanması için calıştırıyorum.
    Bazen kaytarıyorum ama kıtapcıktada yazıyor. Birde trafıkte beklemelerde vıtesı boş N konumunamı getırmek gerekır.

    Bir depoyla 700-750 km gidiyor . Genelde cok dur kalklı bir trafık değil. Sizde tuketım nasıl.

    Silecekler konusunda bir ara bendede cıldırmış gibi calışyordu. Sonra koldakı silecek komutundan ne istiyorsam o hale geldı. Yanı yukarı bır tık kaldırdıgında silip duruyor, bır dık daha hızlı calışıyor gibi.

    Bu ara arabanın fıyatıda indirimlerden sonra 55.000 - 56000 cıvarına gelmış galıba.



    Dostum sbüyükkılıç, Arabanızı susturmadan önce en az bir dakika çalıştırmanız çok uygun bir alışkanlık. Buna devam ediniz. Ancak bu işlem türbonun yağlanması için değil, türbonun kılcal kanallarındaki yağın yanmadan soğutulması içindir. Bu da eğer aracınızı türboyu devamlı devreye sokacak devirlerde uzunca bir süre kullandığınız durumlarda çok önem kazanır. Yoksa şehir içinde standart devirlerde kullanmalarda o kadar önem arzetmez. Ancak yapılması alışkanlık hale getirilmelidir.

    Bu konuda bir tiyo vereyim. Örneğin otoyolda uzun bir süre 120 km ile gittiniz. Yakıt almak için bir benzinciye girme durumu olursa doğrudan pompalara yanaşmayınız. Çünkü orada motoru hemen susturmanız gerekir. Pompadan uzakta durup 1 dakika rölantide bekleyip pompaya bundan sonra yanaşınız.
    Siz aracınıza ne kadar önem verirseniz o da size o kadar uzun yıllar ve sorunsuz hizmet edecektir.

    Güzel sürüşler dilerim. Esen kalın..




  • Selamlar,
    Sileceklerle ilgili yorumlarınız için teşekkürler.2009 model C5'i olan bir arkadaşımda da sensörlerin özellikle soğuk ve nemli sabahlarda bu tarz bir hareket yarattığını söyledi.Sonuçta silecek süpürgeside lastik bir yapıda olduğu için soğukta büzüşmesi ve cama %100 basmamasıda normal.Zira aracın silecek sensöründeki durumu ön cam ısındıktan sonra normale dönüyor.Buda sistem arızasından çok fiziki koşullara dikkat çekiyor.Neyse bu arada servisi arayıp fiyat bilgisinide aldım. sol silecek 57 sağ silecek 58 lira imiş.Kış indiriminide(%20) hesaba katarsak bir çift silecek 92 lira.Piyasadaki diğer model araçların normal silecekleriyle karşılaştırıldığında biraz yüksek gibi.Ama bu boyutlardaki sileceklerinde piyasada bulunma şansı pek yok sanırım.
    İyi günler dilerim.
  • Selamlar ,
    sileceklerimizin daha az yıpranması ile ilgili bilinen yada kaliteli markalardan yağmur suyu kaydırıcı ürünleri kullanırsanız sileceklerinizin ömrünü ciddi sürelerde uzatmış olursunuz.....80km _ 90km.hızlardan sonra özellikle gece yağmurlu yollarda 90 km üzeri seyyahatlerinizde silecekleri kullanmaya gerek kalmıyor.
  • ***Desil Otomotiv 'den Doktor,Eczacı ve Hemşirelere Müjde***

    Sağlık çalışanlarına yönelik düzenlenen “Sağlık Kampanyası” fiyatları aşağıda yaralmaktadır .

    Kampanya binek araçları kapsamaktadır. Ayrıca kampanya genel olmayıp sadece Desil Otomotiv’de geçerli olacaktır.

    Kasım ayı Citroen Finans Kampanyası da (15.000 TL 12 ay %0 faiz ) bu kampanya ile birlikte devam etmektedir (C5 hariç )



    C1 1.0i SX 5P
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 25.992 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 24.400 TL

    C1 1.0i SX 5P Sensodrive
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 27.901 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 26.200 TL

    C1 1.4 HDi SX 5P
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 28.734 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 26.900 TL

    C3 1.4i X 5P AC ABS MP3
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 27.800 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 26.200 TL

    C3 1.4 HDi X FURIO 5P AC ABS MP3
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 33.348 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 31.000 TL

    C3 1.6i SX BVA 5P
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 36.538 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 34.000 TL

    C3 1.6 HDi SX 16V 5P
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 37.105 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 34.900 TL

    C3 Picasso 1.4i SX
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 34.883 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 32.500 TL

    C3 Picasso 1.6 HDi 90 HP X
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 34.883 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 32.500 TL

    C3 Picasso 1.6 HDi 90 HP SX
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 37.040 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 34.500 TL

    C4 1.4i SX
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 32.216 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 29.800 TL

    C4 1.6i SX
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 33.640 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 31.200 TL

    C4 1.6i VTRPK BVA 17'' AJ
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 41.299 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 38.900 TL

    C4 1.6 HDi 92 HP SX
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 39.412 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 36.500 TL

    C4 1.6 HDi 110 HP VTRPK 17'' AJ
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 44.277 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 41.200 TL

    C4 1.6 HDi 110 HP VTRPK MCP 17'' AJ
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 46.359 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 43.000 TL

    C4 1.6i VTR
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 38.279 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 35.500 TL

    C4 PICASSO 1.6 HDi SXPK 5 KİŞİLİK MCP DDS CT
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 55.957 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 52.000 TL

    C4 PICASSO 1.6 HDi SXPK 7 KİŞİLİK MCP DDS CT
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 57.867 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 54.000 TL

    C5 1.6 HDi SX M/T
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 55.800 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 52.000 TL

    C5 1.6 HDi SXPK M/T
    Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı 60.080 TL
    Sağlık Kampanyası Fiyatı 55.900 TL
    __________________
    Balıkesir Desil Otomotiv
    0266 221 78 68
    sinemkaya@citroendesil.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: clankquee

    Arkadaşlar Merhaba,
    Foruma uzun zamandır eski ilginin olmamasını biraz üzüntüyle karşılıyorum.Bilgilerin oldukça iyi paylaşıldığı bir konumdaydı bu yaz.
    Neyse sizlere bir kaç sorum olacak.Özellikle nemli sabahlarda silecek sensörü silecekleri oldukça hızlı bir biçimde gereksiz olarak çalıştırıyor.Bende sileceklerin aşınmış ve yeteri kadar iyi silmemiş olabileceğine bağlıyorum.Gerçi arabam henüz 1,5 yaşında ve bu kadar kısa sürede orjinal sileceklerin aşınacağını tahmin etmiyorum ama.Yine bu konudaki tecrübeleri olan arkadaşlardan tecrübelerini paylaşmalarını rica edeceğim.
    Birde son zamanlarda arabasının sileceklerini serviste/dışarıda değiştirenler varmı?Fiyatları ve silecek ölçüleri hakkında bilgi verebilecek olan varmı? 5 aralığa kadar Citroen Servislerinde %20 gibi bir indirim uygulanacakmış olmazsa silecekleri yenilemeyi düşünüyorum.Katılımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
    İyi Hafta sonları..


    Değerli Arkadaşım,

    Haluk Dostumuzun da belirttiği gibi mutlaka ama mutlaka yağmur kaydırıcı kullanmak gerekiyor, uygulandığı zaman silecekleri çalıştırma sıklığınız %80 düşüyor, görüş çok net olduğu için silecekleri çalıştırmak zorunda hissetmiyorsunuz, böylece daha az yıpranmış olurlar, hele 60 km üstüne çıktığınız zaman hiç silecek kullanmaya hiç gerek yok, damlalar cama düşer düşmez yukarı doğru süzülüyor ve hele sağanak yağmurda araç kullanmak çok daha keyifli hale gelecek.

    Ancak piyasadaki ucuz ve yerli ürünleri tavsiye etmiyorum. Uzun yıllardır Rain-X kullanıyordum çok memnundum ancak etkisi zamanla azaldığı için ayda bir kez camlara sürmek gerekiyordu, en son PGG Aquapel marka yağmur kaydırıcı kullandım, Mayıs ayında sürmüştüm, bir daha sürmedim ve hâlâ etkili. Ayrıca bu ürünü sadece ön cama değil, aynalara, yan ve kelebek camlarına (isterseniz tavana da) sürmenin büyük faydası var, görüşünüz son derece artacak, ve görüş eksikliğinden kaynaklanan reaksiyon süreniz 1-2 saniye düşecektir ki bu saniyeler Allah korusun, kazaya karışmamak için son derece önemlidir.

    Motoru stop etmeden önce, rölentide bekletmenin faydalı olduğuna şüphe yok ancak, ben kitapçıkta bir uyarı göremedim, hangi sayfada yazıyor, söyleyebilir misiniz ? Aracımı Mayıs ayında almıştım, acaba daha sonra kullanma kılavuzlarına sonradan böyle bir not mu eklediler acaba ?


    Keyifli sürüşler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxpayne1975

    Motoru stop etmeden önce, rölentide bekletmenin faydalı olduğuna şüphe yok ancak, ben kitapçıkta bir uyarı göremedim, hangi sayfada yazıyor, söyleyebilir misiniz ? Aracımı Mayıs ayında almıştım, acaba daha sonra kullanma kılavuzlarına sonradan böyle bir not mu eklediler acaba ?



    71. sayfada yazıyor, fakat "birkaç saniye rölantide bekletin" diyor. Link aşağıda...

    http://service.citroen.com/ddb/donnees/c4picasso/ed01-09/lg_tr_tr/htm/index_71_72_c4picasso-tu-ed01-2009.htm

    Saygılar




  • Arakadaşlar iyi günler,
    Yağmur kaydırıcılarla ilgili vermiş olduğunuz bilgiler dolayısıyla sizlere teşekkür ederim.Özellikle tecrübe ettiğiniz markanın ismini vermeniz çok iyi olmuş bende aquapel markasından alıp uygulayacağım.Uygulama sanırım kuru zemine sür ve kurut tarzında bir işlemdir.
    Motoru stop etmeyle ilgili bir not; sürücü tarafındaki ön cam güneşliğinin üzerindeki bir stickerdada yazıyor benim arabamda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clankquee

    Arakadaşlar iyi günler,
    Yağmur kaydırıcılarla ilgili vermiş olduğunuz bilgiler dolayısıyla sizlere teşekkür ederim.Özellikle tecrübe ettiğiniz markanın ismini vermeniz çok iyi olmuş bende aquapel markasından alıp uygulayacağım.Uygulama sanırım kuru zemine sür ve kurut tarzında bir işlemdir.
    Motoru stop etmeyle ilgili bir not; sürücü tarafındaki ön cam güneşliğinin üzerindeki bir stickerdada yazıyor benim arabamda.



    PPG Aquapel diğer ürünlerden daha pahalı anca parasını hakediyor, dediğim gibi 6 ay önce sürmeme rağmen etkili. Auqapel parmak şeklinde plastik bir aplikatörle geliyor, aplikatörün kanatçıklarını kırdığınız zaman sıvı üstündeki süngere bulaşıyor, önce aşağı ve yukarı hareketlerle, sonra sağ-sol hareketle (diğer ürünlerin aksine dairesel değil) sürmek gerekiyor. Elbette camların tertemiz olması gerekiyor. Ayrıca, cam suyu olarak da sabun, temizleyici katkı vs kullanmamak gerekiyor, aksi takdirde kaydıcılığı azaltıyor, sadece su yeterli.

    Youtube da Aquapel testlerini ve detaylı uygulamasını görebilirsiniz.

    Ben aracı aldığımda güneşliğin üzerinde böyle bir sticker yoktu, herhalde daha sonra bu uyarıyı yapmaya karar vermişler diye düşünüyorum. ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maxpayne1975 -- 21 Kasım 2009; 3:05:21 >




  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.