Şimdi Ara

Gran Turismo SPORT (2017) [ANA KONU] (318. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.637
Cevap
74
Favori
298.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vcx V kullanıcısına yanıt
    Daha ne olsun. Süper açıklama. Eyvallah

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • O biraz da aracın ve yolun durumuna bağlı. Sağlam bir yokuş aşağı isen az daha erken atabilirsin vitesi. Ama misalen nordschleife de son düzlükte aracın 6 vites ve sen 5. viteste redline da gidiyorsun. 6 ya atsan hızlanman kesilebilir. Hatta yavaşlayabilirsin. Bu durumda 5 ile kesiciye kadar basacaksın.

    Turbo araçların bazılarında üst devirler ölüyor. Onlarda da redline a kadar basmamak gerekir. Vitesi attıktan sonra devir kaça düşüyor. O kısım önemli. Vitesi geç attığında artık güç bölgesinin yarısını bitirdiysen yine dezavantaj oluyor.


    Yanlız şu H shifter olayı cidden çok kötü. sırf nordschleife de manuel vites ile gazlamak için 300 lira verdik. Vitesler düzgün çalışmıyor. 4 den 3 e alırken illa ki aragaz vermek istiyor filan saçma sapan işler var. Bi defa GT serisinin mantığına ters. Eğlencesine süren adamı neden kaçırıyorsun.
  • kabune kullanıcısına yanıt
    Araçla da alakalı. Bazı araçlarda (örn Ferrari 458) hemen kırmızıya gelir gelmez yükseltmek istiyor. Yükseltmeyip biraz daha zorlayıp aynı viteste daha da hızlanabilir miyim dersen motor zorlanıyor ve süre kaybettiriyor.
    Bazı araçlarda ise (genelde vites oranları uzun olanlar, mesela çok yüksek hıza ulaşmasına rağmen sadece 5 veya 6 vites olanlar, Mclaren F1 fln) kırmızıya geldikten sonra da birazcık zorlayıp daha iyi bir anda vites yükseltmek mümkün olabilir
  • İşte o atmosferik ve turbo farkı :D

    458 turbo. Mclaren f1 atmosferik. İlk olanın güç bandı ortaya yakın. Diğerinin sona yakın. f1 ile erken atarsan vitesi sonraki vitesde çok alt devirde kalırsın. Araba bayılır.


    Ekleme Gt nin kendi sitesinde yakında eklenecek VGT araçları gösteriyor. ORada 7 firma var. Nike ve jordan için concept tasarımlar filan var. Tesla için de gelecek sanırım. İnşallah araya Model S P100D L+ ile Roadster 2.0 da gelir. En çok istediğim araçlar. İlerde rimac veya nextev nio EP9 diyeceğim çok hayal olacak.

    GT5 de model S vardı. Roadster de vardı. Gt sport a model S GT konulabilirdi.
    https://www.gran-turismo.com/tr/vgt/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkercom -- 24 Nisan 2018; 19:10:48 >




  • Oyunun vaat ettiği ortalama oynanış süresi nedir acaba? 89tlye düşmüşken alıp almama konusunda kararsız kaldım.

    Bir de direksiyonla değil de gamepadle oynayanlardan

    oyun hakkında yorum alabilir miyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZacDoUrden kullanıcısına yanıt
    ben gamepad ile oynuyorum gayet rahat oynanıyor. 72 saat olmuş oyun sürem. sürüş okulu, pist deneyimi, görev mücadelesi gibi bölümleri bitirdim, gt lig kısmının da yarısını falan oynamışımdır. ara sıra online da giriyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kollaps

    ben gamepad ile oynuyorum gayet rahat oynanıyor. 72 saat olmuş oyun sürem. sürüş okulu, pist deneyimi, görev mücadelesi gibi bölümleri bitirdim, gt lig kısmının da yarısını falan oynamışımdır. ara sıra online da giriyorum.
    Cevap için teşekkür ederim. Offline modun 50 60 saat rahat götüreceğini söyleyebiliriz sanırım o zaman? Kariyer içeriği yok diye şikayet edilen bir sürü yorum okumuştum. Yok hali bile bu kadar götürüyorsa iyiymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZacDoUrden kullanıcısına yanıt
    altın derece yapmaya çalışırsanız benim gibi bayağı götürür, lig kısmında da bayağı yarış var onda da birincilik kasıyorum.
  • ZacDoUrden kullanıcısına yanıt
    GT sıkmaz hocam rahat olun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rally etapları ilkin çok sıkıcı gelmişti ama nispeten üzerimden acemeliği attıkça daha zevkli hale gelmeye başladı. O yüzden beceremediğimiz şeylere hemen mundar dememeyi bir kez daha hatırladım
    Yalnız şimdi bana bir el freni olayı lazım. T8ha vitesi bir şekilde ayarlarla el frenine dönüştürebiliyo muyuz GTS de? Ya da başka türlü en pratik yoldan bu el freni olayını nasıl çözümlerim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kabune -- 25 Nisan 2018; 13:11:36 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cuma günü yeni bir güncelleme gelecek oyuna



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ouz1806 -- 25 Nisan 2018; 13:7:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZacDoUrden

    Oyunun vaat ettiği ortalama oynanış süresi nedir acaba? 89tlye düşmüşken alıp almama konusunda kararsız kaldım.

    Bir de direksiyonla değil de gamepadle oynayanlardan

    oyun hakkında yorum alabilir miyim
    Oyunu aralık ortasinda aldim.210 saat oyun surem 205 saat sürüş sürem var. Gran Turismo Sport un olayi diğer serilere gore farkli. Esas macera, heyecan resmi FİA yarislarinda. Kolla oynuyorum. Sürücü rankim A sportmenlik rankim S. En yuksek seviye S.



    Gamepad her zaman direksiyona karsi dezavantajdir özellikle yuksek rankli yarislarda. Ben yıllardır Gran Turismo oynuyorum. A rank yarislarda kolla biraz tecavuz ediyorlar bazen geride kaliyorum ama hala A rankdayim. Yarışı okumak önemli. Bunun disinda her yaris avrupanin en iyi ilk 10 süresinden sadece 1- 1.5 sn geride turlar atiyorum. Benim için gamepadla gelinecek son nokta burasıdır.



    Eğer online yarislara kendinizi kaptırır rankinizi attir ve yüksek ranklarda rekabetçi ama temiz yarislara ayak uydurursaniz oyunu her saat oynamak isteyeceksiniz. Tabii daha önce bu tür oyunlara alışık olmak, pistleri ezbere bilmek, araçların frej ve viraj tepkilerine cok iyi alışmak lazim. Nfs kafasi ile oynarsaniz 1 saat sonra bu ne deyip oyunu silebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de artik rankinizi arttırdıktan sonra genelde ayni kişiler ile eslesiyorsunuz. Bu cok guzel bir olay. Elin almani italyani hollndalisi selam veriyor yaristan önce, seni tekrar gormek guzel falan.diyor. Bunlar güzel şeyler. Oyundan aldiginiz zevki arttiriyor. Gecen bir alman ile öyle bir kapıştık ki 9 tur boyunca 0.2 0.3 sn araliginda dip dibe ama asla temas etmeden yaristik. Ben 3.oldum adam 2. Oldu. Adam bir mesajlar atıyor psn den insanın gururu okşaniyor valla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gran Turismo 7

    Oyunu aralık ortasinda aldim.210 saat oyun surem 205 saat sürüş sürem var. Gran Turismo Sport un olayi diğer serilere gore farkli. Esas macera, heyecan resmi FİA yarislarinda. Kolla oynuyorum. Sürücü rankim A sportmenlik rankim S. En yuksek seviye S.



    Gamepad her zaman direksiyona karsi dezavantajdir özellikle yuksek rankli yarislarda. Ben yıllardır Gran Turismo oynuyorum. A rank yarislarda kolla biraz tecavuz ediyorlar bazen geride kaliyorum ama hala A rankdayim. Yarışı okumak önemli. Bunun disinda her yaris avrupanin en iyi ilk 10 süresinden sadece 1- 1.5 sn geride turlar atiyorum. Benim için gamepadla gelinecek son nokta burasıdır.



    Eğer online yarislara kendinizi kaptırır rankinizi attir ve yüksek ranklarda rekabetçi ama temiz yarislara ayak uydurursaniz oyunu her saat oynamak isteyeceksiniz. Tabii daha önce bu tür oyunlara alışık olmak, pistleri ezbere bilmek, araçların frej ve viraj tepkilerine cok iyi alışmak lazim. Nfs kafasi ile oynarsaniz 1 saat sonra bu ne deyip oyunu silebilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Alıcam hocam oyunu sanırım teşekkürler cevap için




  • içerik zayıf diyenler ilk alanlar. Sonradan içerik tamamlandı. Video incelemeler de bu şekilde hep.

    Yeni güncellemede tesla olur inşallah.
  • ilkercom kullanıcısına yanıt
    Tesla electric gt yapilacakmis fia tarafindan hatta pistleri ve tarihleri de.belli oldu. Umarim bu electric gt eklenir. Kendi pistleri ile beraber.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZacDoUrden kullanıcısına yanıt
    Bu türlerde belirli bir oynanış süresi yok aslına bakarsanız. Keyif aldığınız sürece oynamaya da devam edersiniz her koşulda zaten devamlı içerikler yönünde de eklemeler oluyor. Ayrıca sürüş ve kontrol olarak gamepad ile de oldukça rahat ve tatmin edici olduğunu söyleyebilirim tüm yardımcı ayarlar kapalı olsa dahi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Omer687 -- 26 Nisan 2018; 0:22:54 >
  • Ben Gamepad'da B rank, hatta A olmak üzereydim, logitech G29 le c ye düştüm ve çıkamıyorum.
    Oyunda bariz Gamepad optimizasyonu var.
  • Kim ne derse desin Gt serisi her zaman gamepad odaklı olmuştur.

    gamepad ile oynayan çok bişey kaybetmez. Direksiyonun en büyük artısı sürüş hassasiyeti ve keyfi. Pahalı direksiyonu olan daha hassas sürer daha çok keyif alır. bazen virajlarda g29 takır takır ötüyor. Aynı benim araba. ön takım dağıldı. Araba bozuk yolda ses yapıyor. Gerçekçilik had safhada yani :D

    @Gran Turismo 7 elektrik gt gelmeyebilir. Formula -e gelmedi. Ama tesla geldikten sonra bir daha değerlendirmek lazım.

    Bence yeni güncellemeyle SPA veya Lemans pisti gelmeli. Bu iki pist en geç 6 ay içinde ikisi de gelmiş olur diye düşünüyorum. Özellikle lemans scapes de var. oyunda yok. Veya sonradan açılıyorsa ayı konu.

    Oyunun single kısmı şu haliyle bile yeterli. GT de zaten time trial ve online güzel vakit öldürüyor. Dün ilk online yarışımı kazandım bende :D Birebir yarışta nordschelife de 3 tur attık. Son düzlükte peş peşe gidip son "S" viraja beraber girdik. Orda hatasız geçtim. Eleman erken fren yaptı. İkimizde kötü yarıştık spin atmalar filan oldu ama o benden daha kötüymüş. Ben down force u sonuna kadar açtım. düşük hızlarda koptu araç. O da düzlüklerde arkamdan yetişti. Online yarışın tadı çok başka.




  • oly1786 kullanıcısına yanıt
    Daha oyun yebi yebi tanıtılırken zaten Kazu 7'deb 70'e oynanabilirlik olacağını söylemişti. Onun bir neticesi de bu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 316317318319320
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.