< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengizAVSAR DYSSJ -- 22 Kasım 2025; 5:16:11 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Bildirim

< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CengizAVSAR DYSSJ -- 22 Kasım 2025; 5:16:11 > < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
Kavşak biraz değişik duruyor girmeden önce kavşak levhası var mı ? Dönel kavşaksa kavşak içindeki araç çıkmadan başka araç girmemelidir. Kavşağın içindeki haklıdır. |
|
_____________________________
|