Şimdi Ara

Goodyear UltraGrip 9 Çıktı! (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
356
Cevap
14
Favori
52.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Nokian uzun ömürlüdür evet.. Goodyear 4 sezon anca gider Nokia'n 5-6 sezon kullanılır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lınc L kullanıcısına yanıt
    Kış lastiği demek tırtırlı desen demek mi? Lastiğin yola tutunmasını buna mı bağlı zannediyorsunuz? Kışın Kış lastiklerinin hamurları kaç derecede sertleşir yaz lastikleri kaç derecede sertleşir bir araştırın sonra anlarsınız gerekli mi değil mi gizli buzlanmada Allah korusun kayar veya spin atar girersiniz bir yere yazlık lastiklerle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • atalayalper kullanıcısına yanıt
    Binek aile arabalarina bine bine iyice korelmissiniz ben lastigi isitmadan keskin hicbir hareketde bulunmam merak etme kisinda yagmur yagmadigi surece yaz lastiklerinden vazgecmem yagmur yagsada sikinti deil adama bakiyorsun antalya gibi biyerde kis lastigi lazimmis senin gibi birisi kis lastigi tak basina bir is gelmesin dedi diye kis lastigi aliyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    UG9 değil ama UG8'de kullandım, Lassa snoways de kullandım, blizzak LM25'de, Nokia WR G2 de kullandım. Hepsinin içinden Nokian'ı tek geçerim, bunun da sebebi ne karda çok iyi tutması veya durması, nede kuru performansı. Hatta hepsi karda iyi olmasına rağmen bu konuda aralarındaki en zayıf lastik Nokian'dı. Fakat Nokian dışında kullandığım, o ilk sene kar kaplanı gibi olan bütün kış lastikleri daha bırakın 3. kışı, 2. kışta sertleştiler, çekiş özellikleri zayıfladı, ABS çok daha sık devreye girmeye başladı. Çoğunu 3. kış kullanma fırsatım olmadı ama kullandıklarım ilk seneki bütün özelliklerini kaybetmişti. Nokian'ı 6 kış kullandım, hala nasıl öyle performans gösterebildiğini aklım almıyor. Belli bir süre geçtikten sonra Nokian'ın gösterdiği performansa hiçbir yaklaşamıyor, üstelik soğuk kuru zeminde Nokian o kadar iyiydi ki, diğerlerinin yanında yaz lastiği gibi kalıyordu.

    Bence kalite budur, yani tutarlılık ve efektif kullanım ömrü. Lastik 1 sene karda efsane olup, diğer seneler batıracaksa o lastiğin kalitesinden bahsedilemez. Açıkcası WR D4 veya A3 nasıl bilmiyorum ama G2'de bende böyle bir güven sağlamışken Nokian dışında başka kış lastiğine bakmıyorum.

    UG9'u 2. yılında kullanıyorum. Arkadaşımın aynı ebatlardaki 2. yılında olan Michelin Alpine A5'inden daha yumuşak bir lastiğim var.




  • Yorumlarınıza güvenerek continental ts860 yada nokian d4 yerine good year ug9 aldım. 195 55 r16. Lastikler fena değil ama yoğun kar yağışı olan yerlerde iş görmez. Hafif kar yağdı. Deneme yaptım. Hemen abs devreye giriyor. Kalkarken patinaj bile yapıyor. Ug9 8 e göre %15 daha iyi denildi ama emin olun değil. Desenlerine de dikkat ettim. Güven hissi vermiyor. Kısacası alacaklara tavsiyem continental yada nokian a yönelin. Zaten Goodyear ug9 piyasada yok! Nerden alıp başıma bela ettim anlamıyorum. Aracım opel corsa 1.3 cdti 2012 model... kesinlikle ug9 dan uzak durun. Etiket değeri falan fasa fiso..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekno92

    Yorumlarınıza güvenerek continental ts860 yada nokian d4 yerine good year ug9 aldım. 195 55 r16. Lastikler fena değil ama yoğun kar yağışı olan yerlerde iş görmez. Hafif kar yağdı. Deneme yaptım. Hemen abs devreye giriyor. Kalkarken patinaj bile yapıyor. Ug9 8 e göre %15 daha iyi denildi ama emin olun değil. Desenlerine de dikkat ettim. Güven hissi vermiyor. Kısacası alacaklara tavsiyem continental yada nokian a yönelin. Zaten Goodyear ug9 piyasada yok! Nerden alıp başıma bela ettim anlamıyorum. Aracım opel corsa 1.3 cdti 2012 model... kesinlikle ug9 dan uzak durun. Etiket değeri falan fasa fiso..

    Kış lastiğinin amacı yazın kuru zemindeki gibi performans değildir. Öncelikle bunu bilmek gerekiyor.

    Tabi ki kışın ABS daha erken müdahale edecek. Tabi ki aracınız daha kolay patinaj yapacak. Kış lastiğinin amacı yaz lastiği ile gidemeyeceğiniz yolu gidilebilecek duruma getirmek.

    Siz yazın spor ayakkabı ile gittiğiniz yoldan kışın kar-buz üstünde botunuz ile aynı şekilde rahat yürüyebiliyor musunuz?




  • tekno92 T kullanıcısına yanıt
    Hocam ug9 aldığınıza emin misiniz!?
    Bende bugün taktırdım. Olamaz böyle birsey. Şuan konyadayım. Haberleri veya İnternete bakarsan konyada sokaklardaki buz kalınlığını görebilirsin. İnan ne bir kızaklama, abs, nede patinaj.
    Ses, tıkırdı, hiçbir sorun yok.
    Malzeme teknolojisi enteresan. Resmen kara, ÷buza yapışıyor.
    Aldığınız yere bir uğrayın bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar hergün bu yorumlarınızı binlerce insan okuyabilir. Süper birşey gibi yorum yazmayın. Islak zemin tutuşu güzel. Kar zeminde ultra grip 8 e göre 9 daha kötü. Sert kış olan yerlerde yaşayanlar ug8 alsın. Ug9 ise 4 mevsim lastik gibi düşünsünler. Ben bunu anlatmaya çalıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekno92

    Arkadaşlar hergün bu yorumlarınızı binlerce insan okuyabilir. Süper birşey gibi yorum yazmayın. Islak zemin tutuşu güzel. Kar zeminde ultra grip 8 e göre 9 daha kötü. Sert kış olan yerlerde yaşayanlar ug8 alsın. Ug9 ise 4 mevsim lastik gibi düşünsünler. Ben bunu anlatmaya çalıştım.

    bu bilgi çok önemli erzurumda karlı zeminde ug 8 mi alayım 9 mu alayım kararsız kaldım bu yorum beni etkiledi ,normalde 9 alacaktım
  • Yorumlar ve teknik bilgiler ışığında ülkemin batı bölgelerinde araç kullananlar ug9 uygun gözüküyor. Ayrıca Adac ve euro norm etiketine bakıldığında enerji tüketimi C çıkmış yani şuan fiyat olarak karşılaştırdığımda çoğu marka E etiketi olduğundan fiyat farkı lassa snowways ile bir yılda petlas ile iki yılda yakıt tüketiminden arayı kapatıcak gibi gözüküyor yılda kışlık lastikle 6/7 bin km yol yapan araçlar için , bunuda gözönünde bulundurmak gerek.Kışlık lastik kriteri konfor ve sessizlik babında benim için birinci kriter olan kullanıcılar için de ug9 biçilmiş kaftan.Kış koşullarında güvenlik ise ikinci planda olan benim gibi kişiler tercihi ug9 olacaktır çünkü en iyi yazlık lastik kış koşullarında en kötü kışlık lastikten daha güvensizdir.Önemli olan kış koşullarında kışlık lastik kullanmak bundan sebeb şahsım adına belirleyici sebeb 69 db ses ve C sınıfı yakıt tüketimi.

    not: * 3 db fark ses seviyesini iki katına yakın artırır.
    * C ile E arasındaki tüketim farkı 0.3 lt/100km




  • arkadaşlar UG8 in dot tarihi lastiğin neresinde yazıyor ben bulamadım birtürlü
  • Yıllarca fluence de, ug8 kullandım, karda buzda yol tutuşu çok güzel ama sesli bir lastik, direkt arabada ugultu yapıyor( snowboard yapıyorum hiç zincir takmadan, uludag,kartepe, kartalkayaya defalarca çıktım.)

    Şu anda golf 7 ve michelin alpin 5 kullanıyorum daglarda test etme imkanım olmadı, yaz lastiği kadar sessiz ve konforlu bir lastik.

    Evde birde clio var ondada nokian weatherprof var sessiz bir lastik onunda kış performansını deneme şansım olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 2014 model yarın 2.el almayı dusunuyorum. ıstanbul ıcın nasıl onerırmısınız diş durumu gayet ıyı 2 sezon 5 bın km anca yapmıs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: camkolonyasi

    bende 2014 model yarın 2.el almayı dusunuyorum. ıstanbul ıcın nasıl onerırmısınız diş durumu gayet ıyı 2 sezon 5 bın km anca yapmıs
    4 yıldır 2014 üretimli ug9 kullanıyorum. toplam 6-7 bin km yapmışımdır. performansı ilk günki gibi bunda iyi saklama koşullarıda etkili lastikleri yıkayıp boş odada saklarım. sessiz, yakıt tüketimi düşük bir lastik.
  • anladım ecrasniann nerde ve nasıl kullanmakta onemlı tabi. ıstanbul kısı malum buzlanmada amac guvenlıgı arttırmak.tşkler.
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.