Şimdi Ara

Goodyear ultra grip7 kar lastigi alacakken ultragrip8 çıkmış sizce hangisi???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
4.192
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 11 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 gün 15 saat 43 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • 038poyraz (6 mesaj) spectaküler (3 mesaj) SilverBlue (2 mesaj) plateau (2 mesaj) senersongur (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar, kıs lastigi almak icin henüz erken biliyorum, fakat bu donemde öylesine bi sorayım bilgi alayım diye girdiğim bir Goodyear bayisinden ilginç seyler duydum. Goodyear bayisi is dolayısıyla tanıdık çıktı, lastik ebati 205/55/16. Yeni uretim yani 2011in 31.ci haftasında üretilmiş ultragrip8 kıs lastigi icin 175 tl fiyat çekti? Bu lastik icin bu fiyat inanılmaz uygun geldi bana. Bayide birde 2011 48.ci hafta üretimi ug7 lastik vardı ve onun icinde 150 tl fiyat verdi. Lastikler gayet iyi muhafaza edilmiş, ug8 ise daha reklamı dahi yok.

    Simdi Lastikci tanıdık olduğu icin fiyatları geliş fiyatından veriyor bana. ToPtan geliş fiyatı ile. Ug7 lastikleri 205/55/16 91H, ug8 lastiklerde 205//55/16 91T.
    Lastikci benim aracımın normalde H grubu lastikler ile daha iyi olacağını, t grubu lastiklerin yol tutusta ve frenleme mesafesi olarak daha zayıf kalacağını, hatta araba(ford focus 109 hp tdci) icin negatif etki göstereceğini söyledi.Çünkü Arac V grubu lastiklere uygun bir Arac. Hatta üzerinde michelin primacy V grubu lastik var. Hal böyleyken bende kararsız kaldım birisi en yeni uretim lastik ama yol tutus kabiliyeti T grubu,
    Digeride gecen yıl üretimi iyi muhafaza edilmiş yol tutus kabiliyeti daha yüksek olan H grubu lastik. H grubu performans lastigi gibi de diyebiliriz. yalnız Lastikci h grubunun benim Arac icin en iyi olduğunu söylüyor. Kararsız kaldım arkadaslar, bu iki lastik modelinden birisini alacağım sizce hangisini alsam daha iyi bir secim olur???
    Ug7 lastikleri adac testlerinde birinci olmus en başarılı kar lastigi.
    Ug8 ise henüz hiç kullanicisi olmayan yeni bir lastik. İyi de olabilir kötü de. Biraz erken oldu bu konu ama ileride fiyatlar ciddi ciddi artacak bilginize... Bu fiyatlara bu ebat lastik iyi bence sizce nasıl?

    Ekleme yapayım ultragrip8 kıs lastigi Goodyearin en yeni modeli , dis derinligi olarak ug7 daha bi fazla, ug8 daha çabuk eskir gibi gorunuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 038poyraz -- 4 Eylül 2011; 18:36:01 >



    |
    |




  • .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz
    Bayide birde 2011 48.ci hafta üretimi ug7 lastik vardı ve onun icinde 150 tl fiyat verdi.



    2011 48. haftaya daha gelmedik ki...2010 48.hafta o muhtemelen...

    ayrıca oluksuz kar lastiği almanızı önermem...ultragrip'ler oluksuz...continental TS yada michelin alpin bakın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plateau -- 4 Eylül 2011; 20:26:33 >










  • Evet yanlış yazmisim 2010 48.hafta üretimi, videoları izledim teşekkürler, oluksuz lastik mi bilmiyorum Goodyear ug7 ancak gecen yıl yapılan ADAC testlerinde en iyi kar lastigi seçilmiş, ve continental ve michelin bu lastiğin gerisinde kalmış, performansı ve yol tutusu en önemli faktör aslında ama fiyatlar iyi degilmi sizce?? Birde michelin alpin 225 lira aynı ebat,
  • anlam veremediğim nokta t - h - v sembolleri lastiğin dayanabileceği maximum hızları işaret eder.yani hız sembolleridir.t 190 km - h 210km - v 240 km. yol tutuş ve frenajla ne alakası var ?
  • Birisi t olup digeri h oldugunda bir fark olmaz mi demek istediniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sertlik anlaminda farklari var bir miktar, T'ler genelde daha yumusak oluyor.
  • bende bir ara oluksuz lastikleri sormuştum lastikçiye hatta alıcaktım görüntüsü çokiyi oluyor, lastikçi efet sadece görüntü oluyor zaten yol tutmaz o lastikler araban gezer fren mesafesi uzar sakın alma demişti bir zamanlar
  • Bir donem Dunlop SP4 season kullandim, lastik uzerinde oluk dedigimiz yuzeye kesintisiz degen seritler olmadigi icin ozellikle otoyol kullaniminda yan ruzgarlardan fazlaca etkilenmeye basladi araba. Otoyol agirlikli kullanacaksaniz, buna dikkat edin derim.
    Yok bulunduguz yerde kis sert geciyor, yoldan kar kalkmiyor diyorsaniz da oluklu olmayanlar daha verimli olacaktir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Birisi t olup digeri h oldugunda bir fark olmaz mi demek istediniz?

    daima üreticinin tavsiye ettiği ölçüleri kullanınız.hız değeri yüksek olan lastik, yapısı gereği sert ve dirençli olmalıdır.yumuşak lastiğe oranla bir miktar konforsuzdur.başka bir fark yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SilverBlue

    Bir donem Dunlop SP4 season kullandim, lastik uzerinde oluk dedigimiz yuzeye kesintisiz degen seritler olmadigi icin ozellikle otoyol kullaniminda yan ruzgarlardan fazlaca etkilenmeye basladi araba. Otoyol agirlikli kullanacaksaniz, buna dikkat edin derim.
    Yok bulunduguz yerde kis sert geciyor, yoldan kar kalkmiyor diyorsaniz da oluklu olmayanlar daha verimli olacaktir.



    arkadaşım goodyear ultragrip'in oluksuz lastiğiyle 110-120 ile girdiği virajda savurarak kaza yaptı...araç 2008 volvo s40...yukarıda bu nedenle oluksuz kar lastiği almayın dedim...yoksa goodyear lastiklerim kar performansı çok iyi,ancak sürekli uludağ-ılgaz kullanılmayacaksa bence mutlaka oluklu kar lastiği tercih edilmeli...
  • ug7 madem oluksuz bir lastik ug8 düşüneyim o zaman, ama onunda daha yumuşak bir lastik oluşu beni tedirgin ediyor, T grubu lastikler genelinde b segment araçların cogunda görüyorum, 16" olupta t grubu lastik kullanan oldu mu hiç? Fiyatları gercekten uygun olduğu icin bu iki lastikten birisini kesin alacağım, oluksuz lastik olunca kuru zeminde problem oluyor demekki, ug8 lastiğinin desenleri farklı fakat onda da kısmen oluk var diyebiliriz. T grubu olmasının sakıncası yoksa ug8 alayım mi peki???
  • eğer çok yüksek hızlarda(190-200 km) sürekli kullanmayacaksanız t sınıfı olmasının bir mahsuru yok.
  • Yorumlar icin teşekkürler arkadaslar, Goodyear ultragrip7+ aldım artık, diğer lastik gercekten asiri yumuşak bir lastik, herzaman karlı havada kullanılmayacak, kuru kıs şartlarında daha çabuk asinir düşüncesi ile ug8 almaktan vazgeçtim, diğer lastik ug7 kendini yeterince kanıtlamış gibi görünüyor,
    Açıkcası mükemmel diyen de var begenmeyen de var, bakalım artık kıs aylarında kullanım yorumlarını yazarım, en nihayetinde Çin lastiklerinden kesinlikle daha iyi olacaktır, iyi günler...
  • SELAMLAR.
    GOODYEAR UG8 205 55 R16 91H 4 ADET ALDIM . NAVİGASYON hedeiyeli peşın 800 tl. T grubu ise 750 tl idi.
    2011 Auto motor und sport testlerinde 1. çıktı bu lastik.
    Michelin de alınabilir alpın 4 olmak şartı ile. o da çok iyi. hatta conti ts 830 da çok iyi. bence bu 3 lü arasında fayda/maliyet oranı mükemmel olan lastik goodyear ug8. almanyada şu anda kış lastikleri piyasada bulanmuyormuş. Talep çok arz yetersiz imiş. biz çok şanslıyız . Vatandaş bu bilincin uzağında olunca fiyatlar hali ile gevşiyor.
    ug7 + lastikleri 2010 da diğer aracıma altım 17565 r1 4 onlar da süper performans vermekte.
    Ama en önemli konu bence uretim tarihi. 2011 her zaman tercih edilmeli.
    ben 11 yıldır kış lastiği kullanırım.Marka ne olursa olsun 1. kış perf. %100 2. kış % 80 3 . kış %60 demek.
    eğer güvenlikten ödün vermek istemiyorsanız bu lastikler adamakıllı 3 kış hizmet eder unutmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tissot -- 28 Kasım 2011; 14:17:20 >




- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.