Şimdi Ara

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Çıktı-(225-45-17 ALINDI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
3
Favori
24.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eagle F1 Asymmetric, spor lastiği segmentinde hakkıyla elde ettiği reddedilemez bir üne sahiptir. Çok sayıda prestijli spor araçta orijinal ekipman olarak kullanılan Asymmetric 2 kariyerinin sonuna geldi. Zira artık onun yerini alacak olan yeni model piyasaya çıktı.


    Lastik bilgisi;


    Islak ve kuru yollarda daha kısa frenleme mesafesi

    Aktif Fren Teknolojisi ile frenleme sırasında yolla temas alanı ve kavrama artar. Zeminle daha fazla temas, ıslak ve kuru yollarda daha kısa fren mesafesi sağlar.

    Frenleme ve yol tutuşu için kavrama

    Eagle F1 Asymemtric 3'te kullanılan Yeni Kavrama Artırıcı bileşik, yüzeye tutunmayı artırmak için reçineli yapıştırıcıyla üretilmiştir. Bu sayede ıslak ve kuru yollarda frenleme ve yol tutuşu için daha iyi kavrama sunar.

    Hassas ve sağlam direksiyon kontrolü

    Yeni Güçlendirilmiş Yapı Teknolojisinin sunduğu daha güçlü hafif yapı yol tutuşunu, viraj alma performansını, sırt aşınmasını ve yakıt verimini iyileştirir."

    (ALINTI)




    Lastik geçtğimiz günlerde ilk testine girdi ve continentalin test odaklı çabuk eriyen lastiği SportContact'ın hemen ardından 2. sırayı aldı. Lastik özellikle ıslak zemin fren ve yol tutuş performansını Asymmetric 2'ye göre arttırmakla kalmıyor bunun yanında daha sessiz ve konforlu bir sürüş de vaad ediyor. Her ne kadar bunun bedeli olarak yuvarlanma direnci Asymmetric 'ye göre daha yüksek olsa da bu bedelin karşılığını hakkıyla veriyor.

    Ben de Goodyear Ultrarip Performance Gen-1 lastiklerinin ardından yazlık olarak uzun araştırmalar sonucu bu lastikleri tercih ettim. Boyutlarım 225/45/17 ve AB etiketini ekte paylaşıyorum. İlk gözlemlerim olumlu yönde. Kıilıklardan sonra konforun büyük oranda arttığını ve arabanın gaza tepkisinin daha net olduğunu söyleyebilirim. Sessizlik konusunda ise kışlık lastiklermin sessizliğinden de memnun olduğum için bönemli bir fark hissetmedim. Daha fazla km kat ettikçe konuyu güncelleyeceğim.


    Son olarak girdiği testin sonuçlarını da paylaşayım;http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2016-GTU-Performance-Summer-Tyre-Test.htm

    Aynı testte yer alan Bridgestone Turanza T001 7, Michelin Prmacy 3 8. sırada yer alabildi.


    Yakıt sinifi; C
    İslak zemin fren: A
    ses : 68 db
     Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Çıktı-(225-45-17 ALINDI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 4 Mart 2016; 20:37:36 >







  • Asymmetric2 yi kullanmıştım 308 imde 225/45/17 olarak 10 bin km boyunca.. Aşırı memnun kalmıştım lastikten arabayi yoldan çıkarmak imkansizdi muhteşem yol tutuşu var bu lastiklerin şuanda Ultragrip Performance Gen-1 kullaniyorum Passatta ondanda aşırı memnunum. Eminim Asym.3 de çok iyidir.. Lastigin fotografi varmi desenini merak ettim.
  • Conti s.c6 cikti.
    5in ardinda kaldi ise almanlar gercekten iyi is cikarmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asymmetric2 yi kullanmıştım 308 imde 225/45/17 olarak 10 bin km boyunca.. Aşırı memnun kalmıştım lastikten arabayi yoldan çıkarmak imkansizdi muhteşem yol tutuşu var bu lastiklerin şuanda Ultragrip Performance Gen-1 kullaniyorum Passatta ondanda aşırı memnunum. Eminim Asym.3 de çok iyidir.. Lastigin fotografi varmi desenini merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nereden ve kaça aldınız acaba?
    Continental Sport Contact 6 tüm disiplinlerde 5'ten değişen oranlarda daha iyi sonuçlar almıştı. Good Year oldukça iyi bir lastik üretse de Continental'in üstünlüğü devam edecek gibi görünüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enoktakenokta kullanıcısına yanıt
    Ankaradan bir bayiiden aldım altındağda; tanesi 305 lira tuttu.

    Conti iyi bir lastik fakat çok ama çok çabuk eriyor. Good year ve michelin bunu yapamadığından değil ama lastik hamur daha sert ve uzun omurlu oldugunda belli yerlerden ufak feragatlerde bulunmak gerektiğinden yapmıyorlar. Herşeyi bir arada sağlamanım fizik kuralları ekseninde malesef kolay bir yolu yok. Hatta beredeyse şmkansız bile diyebiliriz. Zaten attığım linkteki kullanıcı memnumiyetlere bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Asymmetric 2 neredeyse. %20 daha olumlu degerlendirme almış conti sport 5 e gore. Yani aslında continin sezonluk veya maksimum 2 sezonluk oldugunu söyleyebiliriz. Sonra ğerformansı heralde dramatik biçimde düşüyor.
    @enoktakenokta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 4 Mart 2016; 20:35:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    Fiyat çok iyiymiş gerçekten.

    Sport Contact'ın görece çabuk bittiği konusunda haklısınız. Ancak belirttiğiniz kaynaktaki kadar vahim bir durum yok. Çok daha fazla kullanıcı yorumunun olduğu başka bir sitede 5 üzerinden 3.5 yıldız almış bu alanda; Good Year ise 4 yıldız.

    Neyse, konuyu dağıtmayayım. Tekrar hayırlı olsun lastiğiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • enoktakenokta kullanıcısına yanıt
    Tesekkur edErim(:

    Belirtmeyi unutmusum; "tekrar alirim" ditenlerin arasindaki fark nedeniyle ayrica belirtmistim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    Orada "tekrar tercih etme" oranının temel sebebi "wear"daki durum olduğu için onu yazdım. Benim bahsettiğim kaynakta yüzdesel olarak belirtilmiyor bu unsur, ama dilerseniz bilgisayar başına geçince uğraşıp tek tek de çıkarırım yani. Şimdilik ilk 25 yorumun 20'sinin "definetely", kalanların da "probably" ve bir tane "possibly" olduğunu söyleyebilirim; "tekrar almam" diyen olmamış. Kaynağı siz de biliyorsunuzdur, aşağıda linki veririm, siz de bakarsınız.

    http://www.tyretest.com/web/pages/summer-tyres/continental/sportcontact-5

    Bence artık siz kendi lastiğinizle ilgili yazın bu başlıkta, ben de izlenimlerinizi okuyayım -ki merak ediyorum hakikaten -bu şekilde konu amacından sapacak.

    İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • enoktakenokta kullanıcısına yanıt
    Tyrereviewstaki yorumlardan bahsediyordum sizin verdiginiz siteye bakamadim henuz.

    Yanlis anlasilma olmasin diyenduzelteyim dedim(:

    İyi gunler:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 4 Mart 2016; 21:09:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah. Ben tyreviews'ten genellikle yeni testleri takip ediyorum; diğer siteden ise kullanıcı yorumlarına bakıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün lastikleri Islak zeminde test imkanı buldum
    -Su tahliyesi çok üst düzeyde; su birikintilerinden geçerken beredeyse hiç direksiyon çekmesi olmuyor.
    -ıslak zemin fren performansı yine çok iyi. Absnin kuru zeminde devreye girme noktaSı ile neredeyse aynı.
    -yol tutuş da gayet iyi; üst sınırlarda kafadan esneme olsa da arkadan kayma ve esp in müdahalesi neredeyse hiç gerçekleşmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 5 Mart 2016; 1:20:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • p7 kullanıyorum çok memnun kaldım ama çok yumuşak 1 tanesinde parça koptu desen kısmından. tekrar 2 adet yeni aldım bir dahakine f1 asy serisinden alacağım epey olumlu yorum okudum. eğer p7 cinturatodan daha az memnun kalırsam çekeceğin olur benden :D
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt


    Vallahi hocam p7 ile arasında gittim geldim ben de. P7 de piyasadaki en iyi lastiklerden biri acikcasi.

    O halde alacak olursaniz konfordan biraz odun verip XL almanizi oneririm. Ben de 225/45/17 91 ile 94 XL arasinda kararsizdim ama nihayetinde arac cok agir olmadigi(astra k 1.6 cdti- 1350 kilo) ve cok sinirlarda kullanmadigim icin 91 tercih ettim umarim pisman olmam. Yanaklari biraz daha sert oluyor ve araciniz biraz agirsa ve limitlerde kullaniyorsaniz benzer bir sorun yasama ihtimaliniz duser.

    Kazasiz belasiz surusler (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sebati06 -- 5 Mart 2016; 5:31:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mevsimsiz_kar45

    p7 kullanıyorum çok memnun kaldım ama çok yumuşak 1 tanesinde parça koptu desen kısmından. tekrar 2 adet yeni aldım bir dahakine f1 asy serisinden alacağım epey olumlu yorum okudum. eğer p7 cinturatodan daha az memnun kalırsam çekeceğin olur benden :D

    Passat ustunde P7 lerle geldi cok kotu bir lastik P7. F1 asymmetric in yaninda esamesi okunmaz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sebati06 kullanıcısına yanıt
    Asymmetric 5-2 bile çok iyiydi bakalım bu nasıl olacak
  • 225 40 18 kullaniyorim asy 2.Ciddi anlamda cok iyi bir lastik cok memnunum.Su an kisliklar var 2 aydir bodrumda yatiyorlar takacagim gunu iole cekiyorum.

    Benimkiler daha 6 mm altina inmedi.Ama cok km yaptigim icin buyuk ihtimal agustos gibi degistirmek zorunda kalacagim.Tekrar asy3 ile devam edecegim yoluma.

    17 jantimda csc5 kullaniyordum cok memnundum ama omru cok kisa ve 40 yanaga cok yumusak kalir o yuzden tercih etmeyecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sebati06



    Vallahi hocam p7 ile arasında gittim geldim ben de. P7 de piyasadaki en iyi lastiklerden biri acikcasi.

    O halde alacak olursaniz konfordan biraz odun verip XL almanizi oneririm. Ben de 225/45/17 91 ile 94 XL arasinda kararsizdim ama nihayetinde arac cok agir olmadigi(astra k 1.6 cdti- 1350 kilo) ve cok sinirlarda kullanmadigim icin 91 tercih ettim umarim pisman olmam. Yanaklari biraz daha sert oluyor ve araciniz biraz agirsa ve limitlerde kullaniyorsaniz benzer bir sorun yasama ihtimaliniz duser.

    Kazasiz belasiz surusler (:

    teşekkür ederim p7 tek tercih etme sebebim yanak kısmının optimum yumuşak olması ve 225/45/17 de bile konfor sunabilmesiydi. yaklaşık 22-23 bin km oldu tek yaşadığım sıkıntı taban izinden parça koptu sanırım ondada yolda teneke (kola kutusu) vardı onun üzerinden geçince parça kopan kısımdaki lastik yalpaladı gibi oldu. tamda emin değilim nerde olduğunu o gün avada gitmiştim taşlık yerlerden geçtim onlarda kesmiş olabilir. sonuç olarak benim hatamdan meydana gelen birşey oldu diye düşünüyorum diğer 3 lastikte hiçbir sorun yaşamadım. f1 asy de çokça övdülerdi aslında f1 asy2 alacaktım gittim elinde yoktu alacağım firmanın p7 öyle aldım dediğim gibi memnun kaldım. 225/45/17 ölçülerde bu konuştuklarım etiket değerleri diğerleriyle aynı zaten. 4 adet premium lastik markasından birisi pırelli zaten. kötü lastikleri olmazda zaten. lamboda bile pırelli zero orjinalinde kullanılıyor. ama ebata görede farklılık gösterir.




  • 225/40/18 XL Conti SC 5 var, 3. sezonla birlikte değişmem gerekiyor. Yapılan yorumlara katılıyorum, ömrü verimli olarak 2 sezon; sonrasında verim azalıyor. Sportcontact 6 sanırım 18 jantlara hâlâ gelmediğinden ben de 94XL Asymmetric 3 almayı düşünüyordum. Başlığınız sayesinde kafamdaki soru işaretleri azaldı. Güle güle kullanmanızı diler, teşekkür ederim.
  • Merhaba,
    Öncelikle konuyu açtığınız için teşekkür etmek istiyorum. Ben de bu lastiği almayı düşünüyorum. Sebebi f1 asymmetric 2 yi 2009 yılından beri yazları kullanıyor olmam. Yaklaşık 50000 km yaptım belki bu yazı da çıkarırdı ancak çocuk olunca bu yaz değiştirme kararı aldım. Ebatım 225 45 17. Araç Golf GT 170 Ps. Fabrika lastikleri pirelli p zero olup 3ü balon yaptığından uzun araştırmalar testler ve yorumlara istinaden ben de asymmetric 2 aldım. 45 yanaktan dolayı yeni bir balon ihtimaline karşı da 94 xl aldım. İyiki de öyle yapmışım 6 senedir biri bile balon yapmadı. Ayrıca aldığım sene balona karşı sigortalıydı lastikler. Velhasıl 6 yıldır kullandığım bazen aracın sınırlarını zorladığımda bile gerek viraj gerek sürat anlamında her zaman güven veren bir lastik oldu. Bir çok arkadaşıma da tavsiye ettiö ve memnun kaldılar. Bu nedenle kuvvetle muhtemel asymmetric 3 ü asymmetric 2 nin bu referansından dolayı tercih edeceğim. Açtığınız konu için tekrar teşekkür eder, karar verme sürecimin ve lastik alımımın gerçekleşeceği yaklaşık 1 aylık süreç içerisinde lastikle ilgili ilave tecrübelerinizi paylaşmanızı rica edeceğim.
    Rakipleri olan sport contact 6 ve pilot sport 4 le ilgili yorumu olan da paylaşabilirse ne ala olur.
    Ha bu arada diğer aracımda yine aynı ebatta p7 cinturato blue lar ile geldi ama bu lastikten hiç ama hiç memnun kalmadım. Güven vermiyor. Çok sert lastik. Yol sesi de cabası. Eklemek istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gianni333 -- 11 Mart 2016; 21:39:02 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gianni333

    Merhaba,
    Öncelikle konuyu açtığınız için teşekkür etmek istiyorum. Ben de bu lastiği almayı düşünüyorum. Sebebi f1 asymmetric 2 yi 2009 yılından beri yazları kullanıyor olmam. Yaklaşık 50000 km yaptım belki bu yazı da çıkarırdı ancak çocuk olunca bu yaz değiştirme kararı aldım. Ebatım 225 45 17. Araç Golf GT 170 Ps. Fabrika lastikleri pirelli p zero olup 3ü balon yaptığından uzun araştırmalar testler ve yorumlara istinaden ben de asymmetric 2 aldım. 45 yanaktan dolayı yeni bir balon ihtimaline karşı da 94 xl aldım. İyiki de öyle yapmışım 6 senedir biri bile balon yapmadı. Ayrıca aldığım sene balona karşı sigortalıydı lastikler. Velhasıl 6 yıldır kullandığım bazen aracın sınırlarını zorladığımda bile gerek viraj gerek sürat anlamında her zaman güven veren bir lastik oldu. Bir çok arkadaşıma da tavsiye ettiö ve memnun kaldılar. Bu nedenle kuvvetle muhtemel asymmetric 3 ü asymmetric 2 nin bu referansından dolayı tercih edeceğim. Açtığınız konu için tekrar teşekkür eder, karar verme sürecimin ve lastik alımımın gerçekleşeceği yaklaşık 1 aylık süreç içerisinde lastikle ilgili ilave tecrübelerinizi paylaşmanızı rica edeceğim.
    Rakipleri olan sport contact 6 ve pilot sport 4 le ilgili yorumu olan da paylaşabilirse ne ala olur.
    Ha bu arada diğer aracımda yine aynı ebatta p7 cinturato blue lar ile geldi ama bu lastikten hiç ama hiç memnun kalmadım. Güven vermiyor. Çok sert lastik. Yol sesi de cabası. Eklemek istedim.

    Selamlar, sport contact 6 şu an için 19-23 arası jantlar için var. Okuduğum haber ve edindiğim bilgilere takiben yaz ayı içerisinde düşük ebatların satışına başlanacağını öğrendim.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.