Golf Plus Midline 1.6 BSE 102 PS incelemesi (VW'in güzel bir modeli/Tiguan göğüslü Golf)





-
-
Güzel bir inceleme lakin tasarım konusunda başarısız bir araçtı. Çıktığı dönemde pek sevilmemişti. Kambur duran bir araç.
Genişlik ve sürüş pozisyonu olarak minivanlar Avrupa’da oldukça sevildiği için tercih ediliyordu. Ancak kimse disini beğenerek almıyordu. Böyle olunca firmalar günümüzün kompak suv araçlarını geliştirdiler.
Bu sınıfın pirleri dahi artık aramızda yoklar. Hatta en manidar değişim 3008 ve 5008 modellerinde. İlk nesillerinde pejonun kafa öyle karismiski minivan mi yapalım suv mi yapalım derken ortaya karışık ezik bir tasarım çıkarmışlardı. Sonradan piyasanın suv lere evrildigini çakan pejo bu araçları suv görünümüne kavuşturdu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Valla canlı görünce araba ok gibi duruyor.
Golf 5'e göre çok üstün bir araba diyebilirim. @ARES007
-
1.9 altea kullanmıştım uzun süre 2006 model
O yıllarda altea ve golf plus varken leon ve golf alanları anlayamazdım
Hala da anlamam
Zafirayı bile minibüse evirdiler
Biz hiç bir halt bilmiyormuşuz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Harika bir incelem hocam, eline sağlık. Eskaza sahibinden sitesinde araç bakarken görmüştüm bunu ve bayağı beğenmiştim. Şahsen düşünebileceğim bir araba ama bakalım, hayırlısı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Guzel konu, iyi gunlerde kullanin.
Okuyunca araca sicak bakmaya basladim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Güzel konu güzel inceleme elinize sağlık upluyorumm
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın bakım ve işletme masraflarıyla alakalı biraz bilgi vereyim.
BSE motorda triger+devirdam+triger bilyası hepsini bir değiştiriyorlar set fiyatı sanayide 670 civarı, şarj kayışı ve bilyası da 300 civarı, bujileri Bosch olarak 200, filtre set Mahle 400, Magnatec 5w30 4,5 litre yağı da 480 tutuyor. Ağır bakımları+periyodik bakım 2 bin civarına çözülüyor.
Piyasası da 200'ün üstüne oturmuş. Temizine 220 verilir bence.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnceleme detaylı tşk ederiz.
Benim için golf demek Golf 6 dır.
7 çıktı 6 yı arar olduk 8 çıktı 7 sen kalitesiz
4 ve 6 yı çift geçerim ama 6 tam bir pamuk.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Emeğine sağlık.
Zevkler ve renkler göreceli, Golfün en sevmedigim kasası budur.
Bende Golf 4 te kaldım sonrasını beğenmiyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli hocam rica ederim... Maalesef temiz Golf 6 bulamadık, bizde 2 tane Golf Plus var ama Golf 6'lara elimizi dahi süremiyoruz. Berbat bir piyasası var. Golf 6'lar tüm Türkiyeyi gezmiş tabiri caizse bitik kondisyondalar.
İlk veya 2./3. sahibinden, oynanmamış bir Golf 6 bulmak imkansız. Piyasadaki Golf 6'ların %95'i sert kullanılmış, ciddi sorunları olan, en az 5-6 şehir gezmiş arabalar. Sert kullandıkları için BSE motorda blok çatlatan dahi var...
FORMEN MOTORSyoutube
✔️ #FORMENMOTORS 🛠️🏁 ___________________________ ✔️ 20 YILDIR OTOMOTİV SEKTÖRÜNDE MEKANİK - ELEKTRONİK - OTOMATİK ŞANZIMAN - DİYAĞNOZ - YAZILIM - ÖN DÜZEN - ABS - AİRBAG - TURBO - MOTOR - ARIZA TESPİT HİZMETLERİ VERMEKTEYİZ.. ✔️GENEL OLARAK AĞIRLIK ALMAN GRUB ARAÇLAR VE HER MARKA ARACA HİTAB EDİYORUZ .. ✔️-FORMEN-MOTORS- OLARAK 2 YILDIR HİZMET SUNUYORUZ - PERİYODİK BAKIM VS ARAÇ İLE İLĞİLİ DETAYLI HİZMET VERMEKTEYİZ.. ✔️#İLETİŞİM : 0553 472 44 60 ✔️Kanalımıza abone olarak güncel fiyat ve bilgilendirme videolarına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. ✔️ ADRES-KONUM : SÜLEYMANİYE-MAH/ ISPARTAKULE-CAD/ NO - 89/ FORMEN MOTORS /İSTANBUL/ ESENYURT ✔️#WEB :http://www.formenmotors.com/ ✔️#İNSTAGRAM : #formenmotors ✔️#FACEBOOK : https://www.facebook.com/Formen.MOTORS/ ✔️💯 #Esenyurt #Ardıçlıevler #Avcılar #Beylikdüzü #Haramidere #Ispartakule #Boğazköy #Esenkent #Bahçeşehir #Mekanik #Torium #Bakırköy #İstanbul #Malofistanbul #Bakım #Akbatı #Başakşehir #Yeşilköy #Gölevleri __________________________________________________ -MEKANİK TAMİR-🛠️🏁 ✔️💯 -OTOMATİK ŞANZIMAN REVİZYON-🛠️🏁 ✔️💯 -TURBO REVİZYON-🛠️🏁 ✔️💯 -PERİYODİK BAKIM-🛠️🏁 ✔️💯 -ABS ONARIM BAKIM- 🛠️🏁 ✔️💯 -FRENLER DEĞİŞİM-🛠️🏁 ✔️💯 -AKÜ DEĞİŞİM- YETKİLİ BAYİ-🛠️🏁✔️💯 - DİYAĞNOZ- BEYİN-🛠️🏁✔️💯 - TESİSAT ONARIM BAKIM - 🛠️🏁✔️💯 -ELEKTROMEKANİK - 🛠️🏁 ✔️💯 - TRİM- MONTAJ - 🛠️🏁 ✔️💯 - ARIZA TESPİT - 🛠️🏁 ✔️💯 🔧🔧🔧🔧🔧🔧🔧🔧🔧 ✔️🛠️💯 - - FORMEN-MOTORS ELEKTROMEKANİK SERVİS - - ✔️🛠️💯 ________ ____________ ________________ ______________________ #TAMİR #BAKIM @BMW @VOLKSWAGEN @AUDİ @PORSCHE @LANDROVER @MİNİ @MERCEDESBENZ @JEEP @SUBARU @FORD @HONDA @TOYOTA @OPEL @RENAULT @MAZDA @HYUNDAİ @FİAT @SEAT @SKODAhttps://www.youtube.com/watch?v=qkEQQHSGa-4Golf tarihi açısından bakınca ilk defa elle tasarlanan bir C HB araçta 0,28 cX sürtünme katsayısı, ön ve yan havayastıkları, ABS, ASR, EDL, ön koltuklarda ısıtma, dijital kontrollü klima olduğu için Golf 3'e ayrı bir saygım vardır, Golf 4 ise AWD yani tüm tekerlerden çekişli DSG şanzımanlı R32 gibi baba versiyonları, perde hava yastıkları, ESP, çift bölgeli klima ve güzel motorlarıya, konforlu sürüşü ve taş gibi olmasıyla VW'i bugünlere getirdi.
Golf 5'e geldiğimiz zaman artık bir dönüm noktasıdayız,PC-Build yani rüzgar testlerinden tutunda çarpışma testlerine kadar bilgisayarda tasarlanmış, lazer kaynak, tamamen otonom bir montaj ve yokuş kalkış asistanı, far, yağmur sensörleri, sensörlü gaz pedalı ve vuruntu ayarı, Motronic motor yönetim sistemleri, TSi motorlar ile ilk defa elektrikli devirdaim kullanılması, PQ-35 ile MQB'nin temelinin atılmasıyla aslında günümüze kadar gelen yol açıldı.
Golf 6 genel olarak 7 kasadan daha başarılı ve sağlamdı, Golf 7'den daha iyi bir arabaydı. Dediğim gibi temizini bulmak imkansız..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Benim beğendiğim bir model açıkçası. Fakat bizim ülkemizde araca ulaşmak zor olduğu ve yatırım amaçlı görüldüğü için belli kalıpları yıkamıyorsun.
Mesela çocuk sayısı çok, bagaj ihtiyacı çok normalde SW ve MPV deli gibi tutması lazımdı ama hoooppp sedan bagaj. Ya sedan kadar verimsiz bir kasa yok.
-
Bu araba MPV sayılmaz aslında.
MPV versiyon daha çok Touran için söylenebilir, Golf Plus'ın sürüşü, yol tutuşu vs. MPV'lerle kıyaslanmayacak kadara sportif kalıyor.
Temiz az el değiştirmiş bir Golf Plus var yakınımda, ilgilenen varsa arabalar konusunda hasta olan biri olarak yürüyen, motor ve iç kozmetiği iddia ediyorum Türkiye geneli ilk 3'te yer alacak kadar temiz bir araç...
Araba bakan varsa ciddiye alsın derim temiz Toledo vardı dedim o paraları etmez diyenler vardı aracın sahibi satmış dün.
-
Golf 4'lerin çok temizleri 220'ye oturmuş.
İlanlarda nadiren Golf Plus'ların para harcanmışlarını görüyorum
Golf 4'ler cidden 220 ediyor sanırım. Bu galerici abi epey ünlüdür. Bu yılın başında beri herhalde 20 tane Golf 4-5 aldı sattı.
Şu Golf Plus mesela 230'a verse hemen alınacak bir araba, hiç LPG takılmamış, bizim milletin sevdiği bir tarz kondisyonda.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-2007-golf-plus-temiz-1020045904/detay
Piyasa fiyatları şu an normal, sonuçta Golf Plus aldığınız zaman 350 bin TL'lere dayanan fiyatlara sahip Golf 6 ayarında bir araç alıyorsunuz ve düz moto 1.6 102'lik üniteye sadece Trendline Golf 6 sahip, Golf Plus Midline çok daha dolu bir araba ona göre. Hemde 100 bin TL kadar daha ucuz.
-
Dostlar 2006 model 133 binde iki değişen bir parça boyalı Golf Plus Midline BSE motor aracı iki hafta önce 232 bine verdik. (İncelemedeki değil.)
Trink-sat için ekspere de gitmiştik onlar 213 bin vermişti ama 220 nin altını düşünmüyorduk.
Aracımızın klimasını Magneti Marelli kompresör ve BEHR radyatör ile yeniledik, LPG'sini de 8500 TL'lik Landirenzo olarak taktık. Yürüyenden ufak tefek amortisör bilya ve ön arka takozlar değişti.
Golf Plus'ı ilk ay satamadım ama sorun bendeymiş, arabaya yaptığınız her masrafı tek tek yazınca millet korkuyor, çalışmayan aksamı yok yazdım yüzyüze gelince alıcılara şov yaptım daha iyi oldu.
Geçen ay 220 istiyordum, 207 verdiler, arabamcom 213 verdi, 235 yazdım 232'ye alıcısı çıktı böyle manyak bir piyasa var VW'de.
Galericiler böyle böyle zengin oluyor işte, bizimkinden daha kötülere 235-250 istiyorlar şimdi.
Golf Plus'ları da Istanbul'da bir galeri topluyor, B180, B160, A160, 2 serisi vs. bu tip 50-60 tane araba almış adam. Bizden alan arkadaş da 10-12 bin fazlaya başka birine vermiş.
Bizim arabada eksperde köpek gibi çıktı, 102 PS motoru 100,3 PS ve 148 N/m torku 160 ölçtü makine. Eksper hayran kaldı.
Üzerinde Magnatec yağ, Mahle set vardı.
Golf 5 / A5 Octavia / Leon-Altea-Toledo (mpv) Golf Plus alacak arkadaşlar bana sorabilirler artık tecrübe sahibiyim bu araçlarda.
Ek olarak şunu söyleyeyim artık SUV tipi araçlar daha hızlı, Golf Plus zaten Tiguan kokpiti olduğu için SUV tadında. Arazi perf. vs. iyi.
Bu yüzden şu an Golf Plus'lar hızlı 2.elde
235'e de 280 binde 2.0 TDi satıldı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Şu çöp tenekeleri iyi prim yapmış yav...
Biz aldığımızda 2017-2018 çöp Clio parasına aldık şimdi şaka maka güncel arabaları geçmişler.
En Beğenilen Yanıtlar

Güzel bir inceleme lakin tasarım konusunda başarısız bir araçtı. Çıktığı dönemde pek sevilmemişti. Kambur duran bir araç.
Genişlik ve sürüş pozisyonu olarak minivanlar Avrupa’da oldukça sevildiği için tercih ediliyordu. Ancak kimse disini beğenerek almıyordu. Böyle olunca firmalar günümüzün kompak suv araçlarını geliştirdiler. Bu sınıfın pirleri dahi artık aramızda yoklar. Hatta en manidar değişim 3008 ve 5008 modellerinde. İlk nesillerinde pejonun kafa öyle karismiski minivan mi yapalım suv mi yapalım derken ortaya karışık ezik bir tasarım çıkarmışlardı. Sonradan piyasanın suv lere evrildigini çakan pejo bu araçları suv görünümüne kavuşturdu. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X