Şimdi Ara

Golf mk5 Bogaz Kelebegi degisti, Adaptasyon yapilmadi? + Turbo Yag kacirma sorunu. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.626
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 30 arıza konusunun 25i vw
    _____________________________
  • R.Sambora kullanıcısına yanıt
    Golfü 30 bine satmanız yazık olur. Hele yerine en az 100 bin lira ekleyerek yeni bir otomobil alacaksanız. 140 beygirlik 2.0 dizel bana gayet ciğerli bir makine gibi gelmişti. Sorunlu olan tüm parçalarını, aşınan iç plastikleri dahil yetkili serviste değiştirseniz 10 bin lira harcarsınız, eder 40 bin lira. Yerine koyacağınız saydığınız otomobiller size 3 kat parayı hak edecek ne verecek? Kendinize bunu sormalısınız.

    BMW 525xdrive kullandım, motoru gar gar çalışıyordu ama içindeyken duyulmuyordu. ZF 8 otomatikle sürüşü pürüzsüz, seri ama hissizdi. Yani BMW'nin "Ultimate Driving Machine" deneyiminden uzak, lüks bir şirket genel müdür arabası izlenimi bıraktı bende. A6 3.0 TDI da çok farklı bir his vermeyecektir. Çünkü çok ağır otomobiller. Şirket arabası kullandığınızı söylemiştiniz, yani bu sizin için keyif aracı olacak. Mantığınızın söylediğini değil de, hayalinizdeki bir otomobili almaya ne dersiniz?

    A4 kasa değiştirecek, belki onun yeni çıkacak benzinli Quattro bir modelini düşünebilirsiniz. (2.0 TFSI'larda bir dönem bir hayli yağ eksiltme problemi vardı. Hala yaşanmadığından emin olun.) Bunların yanına Golf R, Audi S3 gibi keyifli seçenekler eklenebilir.

    Maceraya atılmayayım, mantıklı karar vereyim derseniz Golf'ün 1.4 150 beygir ACT Highline benzinli modeli hibrid elektrikli modelden çok daha ucuza gelmez mi? Hatta garantisi süren ikinci el bir Golfü çok daha ucuza alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ch@in -- 28 Şubat 2015; 18:33:29 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ch@in

    Golfü 30 bine satmanız yazık olur. Hele yerine en az 100 bin lira ekleyerek yeni bir otomobil alacaksanız. 140 beygirlik 2.0 dizel bana gayet ciğerli bir makine gibi gelmişti. Sorunlu olan tüm parçalarını, aşınan iç plastikleri dahil yetkili serviste değiştirseniz 10 bin lira harcarsınız, eder 40 bin lira. Yerine koyacağınız saydığınız otomobiller size 3 kat parayı hak edecek ne verecek? Kendinize bunu sormalısınız.

    BMW 525xdrive kullandım, motoru gar gar çalışıyordu ama içindeyken duyulmuyordu. ZF 8 otomatikle sürüşü pürüzsüz, seri ama hissizdi. Yani BMW'nin "Ultimate Driving Machine" deneyiminden uzak, lüks bir şirket genel müdür arabası izlenimi bıraktı bende. A6 3.0 TDI da çok farklı bir his vermeyecektir. Çünkü çok ağır otomobiller. Şirket arabası kullandığınızı söylemiştiniz, yani bu sizin için keyif aracı olacak. Mantığınızın söylediğini değil de, hayalinizdeki bir otomobili almaya ne dersiniz?

    A4 kasa değiştirecek, belki onun yeni çıkacak benzinli Quattro bir modelini düşünebilirsiniz. (2.0 TFSI'larda bir dönem bir hayli yağ eksiltme problemi vardı. Hala yaşanmadığından emin olun.) Bunların yanına Golf R, Audi S3 gibi keyifli seçenekler eklenebilir.

    Maceraya atılmayayım, mantıklı karar vereyim derseniz Golf'ün 1.4 150 beygir ACT Highline benzinli modeli hibrid elektrikli modelden çok daha ucuza gelmez mi? Hatta garantisi süren ikinci el bir Golfü çok daha ucuza alabilirsiniz.



    Bilgiler icin tesekkur ederim. Mantikli yaklasimlar. Dediginiz 150 hp li golf istedigim donanimlarla saka gibi ama hibritten pahali oluyor.
    1.4 TSI 150 ACT bakti ve full donanim oluyor haliyle hepsini almak istiyorum ve o hibriti r line farkiyla geciyor. Sizcearaba almayip buna binmeye devammi ediyim yani anlamadim tam. Sevdigim arac olarak gilf 7 gti de bu lara alternatif ama gte de ay i performansi vericek 204 hp ile ama diger yanda safkan gti var. Golf 7 r ve s3 un yanina yaklasamam. Gti 1 yasinda falan hibrit sifir ile ayniya geliyor.
    Is arabasi derken binek bir arac degil hocam ford t
    ransit suruyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Asus Rampage IV BLACK- Intel Core i7 4930k - Corsair H100i
    EVGA Geforce GTX 980 4 GB Classified KlNGPlN Edition - Asus ROG Xonar Phoebus 7.1 Soundcard
    Corsair Dominator Platinum 16 GB 1866 Mhz Ram - Samsung 840 Pro Series 256 GB SSD - Seagate Barracuda 2TB HDD
    Corsair Obsidian 650D - Corsair AX860i - BenQ XL2420T 3D 120hz Monitor
    Razer Blackwidow Ultimate 2013 Elite Klavye - Razer Deathadder 2013 Mouse - Razer Goliathus Extended XL Speed Mousepad




  • Karar sizin. Ben ne yaptığımı söyleyeyim: Hobi gibi, elimdeki aracın eksiklerini ufak ufak tamamlıyor,
    ucuza sıfır orijinal parçalarını toplayarak onu fabrikadan çıktığı günkü haline döndürmeye çalışıyorum.
    Montajı basit olan parçaları kendim takıp ekonomi yapıyorum. Bahsettiğim işler ayda 100€'yu geçmiyor.

    Bu arada da bütçem elverdiğince renginden modeline,
    motorundan donanımlarına kadar tam zevkime göre bir sıfır otomobil araştırıyorum.
    Ama opsiyonların fiyat-performansına dikkat ediyorum. Yani toplam fiyatı
    aynı markanın bir üst sınıfının alt donanımlı fiyatının üstüne çıkarmıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ch@in -- 1 Mart 2015; 13:34:56 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.