Şimdi Ara

Golf gti süper ötesi yol tutuş performansı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Jargonda surus dinamikleri ile yol tutus aynidir.Ruzgardan etkilenme degilki bu.Ilginc taraf,tum vag boyle nerede ise dans ediyor ve dramatik sekilde arladan kayiyor.Hafif motorlu versiyondada bu var ki .Bir iki uc bes degil hepsi boyle.

    Tam tersine onden cekisli araclar on aks agir diye onden kayarlar bir cogunda oldugu gibi.Ancak bu araclar daha dogrusu vag hep arkadan kayiyor vede surucu kukalari gecerken devamli kontralarla araci zaptetmeye calisiyor esp nin ustune.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi froster2006 -- 30 Nisan 2018; 21:48:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Evet yazdiklarinizda kismen haklisiniz fakat duz yol suruslerinde ivmelenme istenilmedigi surece fwd bi arac kolay kolay onden kaymaz genelde oversteera kalmasi icin arka width track i daha kisa tercih edilir on width track e gore



    Vw seat skoda gibi vag grubu araclarinin standart modellerinin bu tepkileri vermesi sasirtici degil fakat spor modellerinin hatta 4 ceker modellerininde bu tepkileri vermesi garip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Onden cekisli araclar onden arkadan itisli araclar arkadan kayar ki bunda en buyuk suclu agir on akstir bir cok fwd aracta oldugu gibi ancak artik bilmiyorum neden ayardanmi yoksa baska nedendenmi.Ama tek gorulen hani derlerya surus zevki,arka yarafi bu kadar oynak bir aracla ne surus zevki olur nede guvenlik.

    Belki fazlasi ile dar manevralarda bu zaafiyet daha fazla su yuzeyine cikiyor ama bu yazdigim bile zugurt tesellisi gibi olur tarafli biri icin.

    Sonuc olarak farkli lastiklerlede fazlasi ile rahatsiz eden goruntu ciziyor vag grubu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • froster2006 kullanıcısına yanıt
    Cogu iyi yol tutan fwd arac once arkadan hafif hafif gelir limitin ustunde girilen bir virajda gaza basilmadigi surece understeera kalmaz





    Fwd aracin Understeera kalmasi icin

    Egimli bir iniste bulunan keskin viraja limitlerde girmesi yeterlidir yada standart bi viraja tapa gaz girerek understeera kalmadan cikmasini beklemek hayal olur bunun icin difransiyel kilidi kullaniliyor typer da



    Onden ceker onden kayar tabiri kismen dogru olsada 150 hp ye kadar kolay kolay fwd bi araci onden kaydiramazsiniz zaten fwd makineler rwd ye gore kullanilmasi daha guvenli aletler bunu kimse inkar edemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • otopark 3 yıl önce söylemişti. 19:50 den itibaren izleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi predator93 -- 30 Nisan 2018; 23:7:9 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    gti diyor R değil

    Golfun typer r ye rakibi golf R
    Maalesef hatalı. Golf R dört çeker. Arkadaşın da dediği gibi Golf gti , type-r 'ın direkt rakibidir.

    Fakat type-r bırakın golf gti'ı, golf gti clubsport s versiyonuna dört saniye fark atmıştır nürburgring'de Önden çeker golf, performans aracı olamadı, mantığı da bu değil zaten. Öyle göstermeye çalışan , mevcut fanboylar. Clubsport s versiyonu bile rakip değilken, düz golf gti'ı düşünmemek lazım.

    Golf R'ın muadili focus rs veya subaru wrx sti 'dır. Dört çeker ve C segmenti olarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: predator93



    otopark 3 yıl önce söylemişti. 19:50 den itibaren izleyin.
    O zamanlar topa tutulmuşlardı

    MQB platformunun felsefesi, spor araç üretmek değil. Mevcut platformdan en fazla araç üretip de en yüksek karı elde etmek.

    Belirli bir maliyet kısıtı olan bir şasi platformu, hem çok konforlu hem çok sportif olamaz. Birinden birini seçmek zorunda kalırsın. Sıradan bir şey yapayım da hepsine oynayayım dersen de sınıfta kalıyorsun.




  • Şunları şöyle bırakayım:







    "Slalom testi yol tutuşuna dair bilgi vermez ki" diye atıp tutacak arkadaşlar için ufak hatırlatma. Tesi 78 ile rahatlıkla bitiren civic type-r, golf gti'a değil, onun ağababası golf gti clubsport s'e dört saniye fark attı nürburgringde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Şunları şöyle bırakayım:







    "Slalom testi yol tutuşuna dair bilgi vermez ki" diye atıp tutacak arkadaşlar için ufak hatırlatma. Tesi 78 ile rahatlıkla bitiren civic type-r, golf gti'a değil, onun ağababası golf gti clubsport s'e dört saniye fark attı nürburgringde
    Typer gerçekten çok başarılı bi alet önden çekişli araçlar arasında en iyisi hothatchlerde

    şunu da bırakayım şuraya 78km den başlıyor bunu da söyleyeyim





  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Şunları şöyle bırakayım:







    "Slalom testi yol tutuşuna dair bilgi vermez ki" diye atıp tutacak arkadaşlar için ufak hatırlatma. Tesi 78 ile rahatlıkla bitiren civic type-r, golf gti'a değil, onun ağababası golf gti clubsport s'e dört saniye fark attı nürburgringde
    Insanlari fanboylukla suclayip fanboylugun aga babaligini yapmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yol tutan araba mı istiyorsunuz? 73km ile sağı solu oynayan arabaları bırakın, testi 82km ile geçen 308e bakın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Insanlari fanboylukla suclayip fanboylugun aga babaligini yapmak

    Alıntıları Göster
    Fanboy diye ortaya yazdıktan sonra, fanboyların ağababasının üstüne alınıp da cevap yazması Çok şükür ki biz, fanboy yazıldıktan sonra atlamadık. Herkes ne olduğunu biliyor demek ki.

    Tartışma adabının olmadığını düşündüğümden daha fazla uğraşmayacağım. Git söyle firmana da daha iyisini yapsın. Madara olmasınlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 1 Mayıs 2018; 11:53:45 >




  • Benim favorim bu klasmanda



    1.megane rs f/p

    2 308 gti (kimse bilmiyor ama bu arabanin alt takim pist icin yuklenmis )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lınc -- 2 Mayıs 2018; 0:33:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    gti diyor R değil

    Golfun typer r ye rakibi golf R
    AWD arabayla FWD arabayı kıyaslamak da mantıklı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cryin

    Typer gerçekten çok başarılı bi alet önden çekişli araçlar arasında en iyisi hothatchlerde

    şunu da bırakayım şuraya 78km den başlıyor bunu da söyleyeyim



    Alıntıları Göster
    2 teker daha ittiren FOCUS ST = +20 bin dolar



    Ford gerçekten soygunu iyi biliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Fanboy diye ortaya yazdıktan sonra, fanboyların ağababasının üstüne alınıp da cevap yazması Çok şükür ki biz, fanboy yazıldıktan sonra atlamadık. Herkes ne olduğunu biliyor demek ki.

    Tartışma adabının olmadığını düşündüğümden daha fazla uğraşmayacağım. Git söyle firmana da daha iyisini yapsın. Madara olmasınlar

    Alıntıları Göster
    şu 2 mesaja bakan bir insan kimin tartışma adabının olup olmadığını ve kimin fanboy olup olmadığını anlar zaten ..

    konu golf ün esp si boy boy honda video su atan sen , sonra birde fanboy lukla suçla , senin tartışma adabın bu demekki




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 2 Mayıs 2018; 3:59:46 >




  • Tek rakibi sandero

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elsa kullanıcısına yanıt
    320 beygir ile 220 hp karşılaştırabilen sen hiç yazma bence
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.