Şimdi Ara

Golf ama hangisi [GOLF TESLİM ALINDI] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
154
Cevap
4
Favori
13.732
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en iyi golfe kendin karar vermelisin link attım bak oradan kendin karar ver

    https://www.gamespot.com/genre/golf/pc/

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    Benim araç 125 lik.Aracı sakin kullanırım ama kasarak kullanım değil.

    Aracın bir ayarı var herhalde 3500 li km de sıfırlıyor.Hepsinde 6,5-6,7 tüketim çıktı 33 km hızda

    1,4 ün farkı bağımsız süspansiyon var.1,0 ın konforunu bilmiyorum ama 308 den net farkı var.

    12 bin fark hangileri arasında

    Highline ın içi çok iyi bu arada
    5.6 içinde İStanbul'da hangi güzergah dahil? Yine 6.7 hangi güzergahta oluyor?

    12 bin fark 1.4 ve 1.6 highline arasında.

    1.4'ün multilink olduğunu hatırlattığınız iyi oldu, önemli bir artı.

    Eğer ki sıfıra kayarsam, 1.4'ün 1.6'ya göre artıları bağımsız arka süspansiyon, bej koltuk, kış paketi, siyah tavan. Tam istediğim kombinasyon aslında.
    1.6 tdi'nin avantajı ise yakıt ve kafa rahatlığı.

    @alcohol06: 1.0'ın şehir dışında ne gibi eksileri var, şehir içi evet A3'te çok başarılı buldum. 150'ye kadar da çıktım hiç anlamadan, benim 1.6 ehdi'dan seri 1.0 tsi. Şehir dışında da sanki üzmez gibi geldi ama yük, klima, rampa falan yoktu tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 11 Nisan 2018; 22:29:4 >




  • turkeril kullanıcısına yanıt
    5,6 lık tüketim İstanbul mepadan başlayıp Avrasya Pendik’e kadar sahil yolu ve otobandan Sakarya Geyve

    6,5 lik uzun tüketim Mepanın yukarısı Atakent mah.içi ve haftada 2 kez Anadolu yakası git gel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    1.0'ın bir eksisi olmasına gerek yok, 1.4 tsi sabit yüksek hızlara, uzun yol sürüşlerine daha toleranslı, daha esnek ve 1.0 motor kadar turboya dayanmayan bir makina. Motorun litre başına 115hp vermesi veya 1.0lt hacmi önemli değil, yürüttüğü arabanın 1350kg olması önemli. Uzun yolda ne tip kullanım olursa olsun stresin 1.4'e göre daha yüksek olacağı garanti. Bunu da senin arabanın zorlanmasından anlamana imkan yok, turbo sessizce yapıyor zaten işini. Şehir içi tüketimin 1.4 tsi'dan düşük iken, uzun yolda fark göremeyince motorun daha çok yük altında gittiğini anlayacaksın.

    Bazısı var uzun yolda 90'a sabitleyip gidiyor, 1kmh geçmiyor o hızı. Böyle bir kullanımın varsa 1.0 tsi'da olur.
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    algıda seçicilik
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    2004 Fabia efsanedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: icemy

    5,6 lık tüketim İstanbul mepadan başlayıp Avrasya Pendik’e kadar sahil yolu ve otobandan Sakarya Geyve

    6,5 lik uzun tüketim Mepanın yukarısı Atakent mah.içi ve haftada 2 kez Anadolu yakası git gel
    İkisi de güzergaha göre güzel görünüyor aslında. Benim tüketim ş.içi 8 ş.dışı 6 olsa, genelde 7 eder ki tolere ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    1.0'ın bir eksisi olmasına gerek yok, 1.4 tsi sabit yüksek hızlara, uzun yol sürüşlerine daha toleranslı, daha esnek ve 1.0 motor kadar turboya dayanmayan bir makina. Motorun litre başına 115hp vermesi veya 1.0lt hacmi önemli değil, yürüttüğü arabanın 1350kg olması önemli. Uzun yolda ne tip kullanım olursa olsun stresin 1.4'e göre daha yüksek olacağı garanti. Bunu da senin arabanın zorlanmasından anlamana imkan yok, turbo sessizce yapıyor zaten işini. Şehir içi tüketimin 1.4 tsi'dan düşük iken, uzun yolda fark göremeyince motorun daha çok yük altında gittiğini anlayacaksın.

    Bazısı var uzun yolda 90'a sabitleyip gidiyor, 1kmh geçmiyor o hızı. Böyle bir kullanımın varsa 1.0 tsi'da olur.
    YOutube tüketim videolarına baktığımda fark ettim ki TSI'cılar hep 100-110 seyrediyor :)
    Evet sabitleyip gitmeyi severim ama mesela bu hafta sonu Samsun var, git gel 1000 km sürekli 120 kmh hızla yaptığım yol. Dİzelde 5 lt civarı yakar.
    2 hafta sonra iş icabı marmaris var neredeyse git-gel 2000 km, 100-110 ile bitmez, çocuk var çatlar zaten
    Dolayısıyla gerçekçi tüketim benim için 120 civarı ve 1.4 bu anlamda mantıklı bir yerde duruyor sanki.




  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Bunu sana net sağlar.

    Ben aracı aldığımda 15 bine yakındı fark.

    Birde bluehdi gibi güzel motordan tdi ye geçmek istemedim.Farklı birşey olsun dedim ve tsi ye yöneldim.

    Haziran sonunda aldım aracı ve 17 bine geldim sayılır.

    Yıllık 20 bin yapacağımı düşünerek aldım

    Dsg olsa net tsi al derdim

    Manuel olunca 1,4 manuel highline ın ikinci eli nasıl gider bilmiyorum.Tdi bu açıdan daha avantajlı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Son ıstanbul-ankara yolculugumu otoban boyunca 120cc ıle yaptım. Mola vermıyorum, radarın toleransı da yok malum :)



    ıstanbul bakırkoyden gıselere kadar zaman zaman dur kalk zaman zaman 90-100 arası seyrettım. Gıselerden sonra 120 cıvarı kullandım, ızmıtten sonra 120 cc sabıtledım. 0 derece ve tek kısı yuksuzken 5.4lt yaktı. Donuste arac full yuklu ve 2 kısıydık, 15 derece sıcaklıkta 120cc ıle ızmıte geldıgımde 4.9lt gozukuyordu. Yanı klımasız ve yuksuz normal bı sıcaklıkta bu aracın yakıtı 120cc ıle 5lt cıvarı.



    Bendekı motor 1.2tsı ancak arac bıraz daha hafıf(leon) , 1.0tsı ın daha ekonomık oldugu goz onunde bulundurulursa yuk ve klıma altında 120cc ıle tahmını yakıt 5.5lt olur



    Benım tercıhım ıse bagımsız suspansıyonlu 1.4tsı hıghlıne olur :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • masterap M kullanıcısına yanıt
    1.2 ile ş.içi biraz turladık önceki gün, 6.5 ile tamamladım. Aynı tempo benim dizel 5.8-6 gibi olurdu herhalde.
    30 bin km mevzusu olmasa benzin garanti zaten de bakalım iş nereye varacak.
    Yarın bayi benim araca teklif verecek, bugün DOD'a ilettiler bilgileri. Muhtemelen öldürürler ama öldürmezseler fazla düşünmeyip sıfır (1.4-1.6) ile sonuca giderim. Diğer türlü 1.0 alıp konuyu kapatmaya daha yakınım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 11 Nisan 2018; 23:54:33 >
  • B sınıfı araç sahibi olsam veya güncel olmayan bir arabam olsa satıp Golf düşünürdüm. Cidden bütünüyle güzel bir araç. Tercihim ise 1.4 TSI Highline olurdu.



    Ama 308 de gayet güzel bir araba. Şahsen güncel bir C sınıfı dizel arabayı satıp Golfe geçmezdim. ( ki geçmiyorum da.) 308’inizin donanımını bilmiyorum. Hele ki Allure ise bir daha düşünün derim. :) Karar yine de size ait tabi ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    hocam 308 kullandınız mı meraktan soruyorum pejo 307 faciasına 308 de de aynen devam ediyor mu ?

    yalıtım durumu yol tutuş vs nasıl ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    B sınıfı araç sahibi olsam veya güncel olmayan bir arabam olsa satıp Golf düşünürdüm. Cidden bütünüyle güzel bir araç. Tercihim ise 1.4 TSI Highline olurdu.



    Ama 308 de gayet güzel bir araba. Şahsen güncel bir C sınıfı dizel arabayı satıp Golfe geçmezdim. ( ki geçmiyorum da.) 308’inizin donanımını bilmiyorum. Hele ki Allure ise bir daha düşünün derim. :) Karar yine de size ait tabi ki.

    Evet dolu bir 308 kullanıyorum ve geçişin bazı yönleri ile üzebileceğinin farkındayım. Herhalde en çok direksiyon-şasi ilişkisini özlerim. Riskleri bilerek alıyorum diyebilirim :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    hocam 308 kullandınız mı meraktan soruyorum pejo 307 faciasına 308 de de aynen devam ediyor mu ?

    yalıtım durumu yol tutuş vs nasıl ?

    Alt yalıtım ve yol tutuş çok iyi. Rüzgar yalıtımı vasat sadece. 307 kullanmadım ama 308 için kötü diyen çarpılır herhalde. Tabi her aracın artıları eksikeri var o ayrı mevzu, genel anlamda yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 12 Nisan 2018; 0:37:29 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Umarım pişman olmazsınız hocam, ne diyeyim. :)



    1.2 TSI Midline Manuel, 1.4 TSI 125 DSG Highline uzun süre kullandım. 1.2 TSI 110 uzun yolda bir benzinliye göre cidden yakmıyor diyebilirim. Konusunu açmıştım, link bulunca editleyeyim. Bir ara 1.4 TSI Comfortline DSG de kullandım. Onunla ilgili de tüketim verisi paylaşmıştım.



    1.4 TSI Highline güzel tercih olur. Arkadaşımda fabrikasyon 18 jantlı Golf TDI DSG Highline da var. O spor süspansiyon ile birlikte geliyor sanırım. Konfor açısından cidden çok fark ediyor. Diğer Golflere göre çok kötüydü. Bu bahsettiklerim makyajsız bu arada.

    1.2 TSI 110 Manuel:

    https://forum.donanimhaber.com/golf-7-1-2-tsi-110ps-uzun-yol-tuketim-degeri--129880538

    1.4 TSI DSG 125:


    https://forum.donanimhaber.com/golf-7-1-4-tsi-125-dsg-uzun-sureli-tuketim-verisi--123366287



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 12 Nisan 2018; 0:45:51 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • BOLDVIPER kullanıcısına yanıt
    308 sahibiyim konu sahibinin satacağı modelin aynısı 2016 classic edition plus. ufak sorunlar var garantiden hallediliyor facialık bir durum yok o 307 laneti bitti merak etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-hatasiz-boyasiz-2016-golf-highline-533051309/detay

    ilanla alakam yok ama benzinli golf için 115 filan çok uçuk geldi bana
  • ben pek bilmiyorum da nasıl highline bu.ne sunroof var ne de cam tavan .var da ben mi göremedim :) tabi çoğu özellik var :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle-1453

    ben pek bilmiyorum da nasıl highline bu.ne sunroof var ne de cam tavan .var da ben mi göremedim :) tabi çoğu özellik var :D
    Sunroof opsıyonel olur, olumsuz yonlerı de olan bı donanım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.