Şimdi Ara

GOLF 2017 7.5 KAÇ KM YAPAR?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 9 ay
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 9 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • xangeN (3 mesaj) B.Avcı (2 mesaj) ogzdrk (1 mesaj) Abstraction (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) (3 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araba alıcaz Golf düşünüyoruz birçok araca baktık 50-60k km civarı araçlara bakıyorduk ancak sürekli değişeni veya boyası fazla araçlara denk geliyorduk. 2017 veya 2018 olmasını planlıyoruz 33k kmde araçta bile 2-3 tane değişen oluyor biz de bu tarz araçlara pek yanaşmıyoruz. 2017 1.6 TDI GOLF 7.5 100k km'de bulduk bir tane herhangi bir değişeni ve önemli boyası yok. Zaten aracı 2 sene sonra Passat ile vs. değiştirmeyi düşünüyoruz 100k km sizce önemli bir değer mi? Bu arada araç 235 bin TL.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    |
    |
  • 120 binde ağır bakıma giriyor.Ona göre pazarlığınızı yapın.

  • Aynı motorlu araca sahibim şuanda 179 binde, düzgün bakıldıysa km'den korkmayın.


    120 binde triger ve devirdaim değişecek, bu araçlarda devirdaim pompası belirli kmlerden sonra kronik su kaçırıyor, başıma 165 binde geldi, ve elektrikli devirdaimi var normallere göre biraz fiyatı yüksek, ayrıca 2 bakımda bir mazot filtresi değişecek her dizelde olduğu gibi.


    Sadece tavsiyem bakımları 15 binden ziyade, 10 binkm'ye çekmeniz sizin yararınıza olur.

  • Triger için 120.000 km beklememek gerek. 1.6 TDI Leon'um var. Yukarıda arkadaşın dediği gibi 95.000'de su eksiltmeye başladı ve yolda kaldım. Hararet yaptırmadan farkettim. Triger seti, su pompası, şarj dinamosu kayışı ve V kayışı değişti. Yetkili servis fiyatı sıkı pazarlıkla 3850 lira. Haricinde hiç bir sıkıntı yaşamadım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.Avcı

    Triger için 120.000 km beklememek gerek. 1.6 TDI Leon'um var. Yukarıda arkadaşın dediği gibi 95.000'de su eksiltmeye başladı ve yolda kaldım. Hararet yaptırmadan farkettim. Triger seti, su pompası, şarj dinamosu kayışı ve V kayışı değişti. Yetkili servis fiyatı sıkı pazarlıkla 3850 lira. Haricinde hiç bir sıkıntı yaşamadım.

    Arkadaşlar cevaplar için teşekkürler. Ancak şöyle bir şey merak ediyorum siz düşük kmde değişenli araç mı yoksa 90-100k km civarında orijinal aracı mı tercih ederdiniz? Şunu da belirteyim gerçekten önceki baktıklarımız bu araca göre 50-60k az km yapmış olmasına rağmen bu araca göre çok daha bakımsız kullanılmış duruyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xangeN -- 24 Ağustos 2021; 10:59:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

  • 90.000 km sonrası ağır bakım zamanı. 90.000'de V kayışı ve gergi makaraları değişmesi gerekiyor ve su pompası + triger için riskli km'ler. Bu kilometrelere kadarki bakımları düzenli ve ağır bakımı da yapıldıysa 50.000 km ile 100.000 km arasında hayati bir fark yok.


  • Anladım, teşekkürler seçiminizi yüksek ihtimal 60 binde bir Golf bulduk orijinal değişensiz boyasız ondan yana kullanmayı düşünüyoruz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    |
    |
    B.Avcı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.