Şimdi Ara

GÖĞÜSLERİM GELİŞMİYOR

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.892
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 10
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GODLİİKEE (23 mesaj) wingtsun85 (6 mesaj) kivancokten4099 (3 mesaj) Guest-078AFC984 (2 mesaj) ClassımDeğilsin (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (13 mesaj) Mobil (6 mesaj) Uygulama (23 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1303 Mesaj
    Bencede çok fazla hareket var bir Bench press + fly yeterli haftada 2 gün çalış daha iyi gelişir. Birde belli bir seviye gelen sporcular Progressive overload (Antrenman şiddetinin kademeli artması) bunu yapmazsan yerinde sayarsın. Bu şu demek değil pramit sistem ilk set 50 kilo. 2.set 55 kilo olayı değil. 1. hafta 50 kilo çalışıyorsan ikinci hafta 52 kiloyu zorlamalısın. Kilo arttıramadıysan tekrar sayısını arttırmalısın. Yani her geçen hafta antrenman şiddetini arttırmazsan antrenman yapmaya alışmış olan vücuduna büyümek için bir sebeb vermemiş olursun.
    2. Beslenle ve kalori hesabı + uyku gibi şeyleri yaptıgını varsayıyorum.
    3.5x5 birleşik hareketlerde ağırlık arttırmak için güzel bir sistem.

    by videoyu izlemeni tavsiye ederim.https://www.youtube.com/watch?v=O3KM3hF51hQ&t=455s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wingtsun85 -- 17 Haziran 2019; 16:35:43 >




  • 1. aşırı yüksek volume kullanıyorsun. dumbbell fly, pec deck fly ve cable crossover hepsi aynı hareket. bir temel itiş egzersizi, çok istiyorsan bir fly egzersizi, bir de dips kafi.

    2. uzun süredir bu şekilde demişsin. demek ki artık bir şeylerin değişmesi gerekiyor. sürekli düz sehpada press yapıyorsan incline veya decline yap, sürekli barbell kullanıyorsan dumbbell kullan. yaratıcılığını kullan.

    3. parametreleri değiştir. bench presste hep 5*5 kullanıyorsan her set ağırlık arttırarak 12-10-8-6 gibi bir şey dene. pec deckte hep 4*10 kullanıyorsan ağırlığı biraz düşürüp 3*20 yap ve kasları şok et. dipste mesela kendine ulaşılacak toplam bir sayı koy ( 50 gibi ) ve set saymadan bu tekrara ulaşmaya çalış. eğer vücut ağırlığınla 3 sette 50 tekrar yapabilecek hale geldiysen ayaklarının arasına dumbbell alarak döngüye tekrar başla.

    gibi gibi gibi...
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al;valorant vp satın al;Valorant VP Fiyat
Instagram takipçi satın al
Radyo Dinle
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,201
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.