Şimdi Ara

GOD OF WAR: RAGNAROK | PS4/PS5 EXCLUSIVE | TÜRKÇE DİL DESTEĞİ | 9 KASIM 2022 (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
9.238
Cevap
116
Favori
448.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
42 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • God of War : Ragnarok fragmanında gösterilen tüm yeni düşmanlar. Birde Göstermedikleri bir o kadar daha mevcut olduğunu düşünüyorum. Düşman çeşitliliğin artması çok sevindirici. :)


    GOD OF WAR: RAGNAROK | PS4/PS5 EXCLUSIVE | TÜRKÇE DİL DESTEĞİ | 9 KASIM 2022



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 15 Eylül 2021; 13:21:11 >
  • Kapışmaya az kaldı..


    GOD OF WAR: RAGNAROK | PS4/PS5 EXCLUSIVE | TÜRKÇE DİL DESTEĞİ | 9 KASIM 2022





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 15 Eylül 2021; 13:38:1 >
  • Tahminlerimden birini söyleyeyim, oyunda bi sahnede öyle epic bir an olacak ki, spartan rageyi açıp thorun çekicini kaldırıp ona karşı kullanacağız bence.

    Alın size spoiler, bu gerçekleştiğinde alıntılayacağım

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oziboaydino

    Tahminlerimden birini söyleyeyim, oyunda bi sahnede öyle epic bir an olacak ki, spartan rageyi açıp thorun çekicini kaldırıp ona karşı kullanacağız bence.

    Alın size spoiler, bu gerçekleştiğinde alıntılayacağım
    Atreus'un kafasına vursak keşke :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Moral Veren Adam kullanıcısına yanıt
    Ben kabulüm, el ayak altında dolaşacaksa gelmesin, biz thoru bulup döveceğiz birde çoluk çocukla mı uğraşalım :)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kimleri harcadık bu yol da alayı gelsin ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk oyunun en büyük eksiği olan boss savaşı sayısı artarsa muthis olur. Kafadan en az 2 boss (odin,thor) savaşı var. Uzun ve kanlı olursa tadından yenmez


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tospik

    İlk oyunun en büyük eksiği olan boss savaşı sayısı artarsa muthis olur. Kafadan en az 2 boss (odin,thor) savaşı var. Uzun ve kanlı olursa tadından yenmez

    + umarım aynı troll 4 kere karşımıza çıkmaz. Forumdaki troller yeterli :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • My God of War Ragnarok Interview With Eric Williams and Cory Barlog


    GOD OF WAR: RAGNAROK | PS4/PS5 EXCLUSIVE | TÜRKÇE DİL DESTEĞİ | 9 KASIM 2022Kaptain Kubayoutube
    God of War Ragnarok has been officially shown to the world and understandably, fans have a lot of questions. So why not get some answers? I sit down with Cory Balrog, director of God of War 2018, as well as Eric Williams, director of the upcoming God of War Ragnarok, to answer some of the community's most asked questions! If YOU had the opportunity to ask Eric and Cory a question, what question would you ask? Let me know in the comments below! Join this channel to get access to perks: https://www.youtube.com/channel/UCARs4nia9MFuhdxBkWU5UjA/join Providing the video game world with the very best theories, livestreams, playthroughs, lore videos, and gaming content since 2014! Although mostly geared towards God of War content, I’m committed to delivering the latest information on interests surrounding gaming entertainment. Gaming is my absolute passion and with my wide variety of content, you are sure to find something that keeps you watching. Whether you are a seasoned, die-hard God of War fan or just a casual player, you can expect to learn something that you hadn’t known before when subscribing to my channel! Twitter: @KaptainKuba #GodOfWar #Ragnarok #ExclusiveInterview
    https://www.youtube.com/watch?v=yVuAqtB3Gtw
  • quote:

    Orijinalden alıntı: A r c h A n g e L.

    My God of War Ragnarok Interview With Eric Williams and Cory Barlog


    Kaptain Kubayoutube
    God of War Ragnarok has been officially shown to the world and understandably, fans have a lot of questions. So why not get some answers? I sit down with Cory Balrog, director of God of War 2018, as well as Eric Williams, director of the upcoming God of War Ragnarok, to answer some of the community's most asked questions! If YOU had the opportunity to ask Eric and Cory a question, what question would you ask? Let me know in the comments below! Join this channel to get access to perks: https://www.youtube.com/channel/UCARs4nia9MFuhdxBkWU5UjA/join Providing the video game world with the very best theories, livestreams, playthroughs, lore videos, and gaming content since 2014! Although mostly geared towards God of War content, I’m committed to delivering the latest information on interests surrounding gaming entertainment. Gaming is my absolute passion and with my wide variety of content, you are sure to find something that keeps you watching. Whether you are a seasoned, die-hard God of War fan or just a casual player, you can expect to learn something that you hadn’t known before when subscribing to my channel! Twitter: @KaptainKuba #GodOfWar #Ragnarok #ExclusiveInterview
    https://www.youtube.com/watch?v=yVuAqtB3Gtw
    Captain Kuba'dan mutlusu yoktur bugün. God of War ekibi de çok akıllı. En büyük youtube kanalına sahip hayranı ile yapmış röportajı. God of War topluluğunda büyük karşılık bulur bu hareket.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moral Veren Adam -- 16 Eylül 2021; 10:18:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şimdi bu oyun bitiyormu kesin olarak ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İskandinav Mitolojisi bitiyor. Sonrasını kimse pek kestiremiyor devam niteliğinde. :)


    @Erron_Black

  • Belki God of War'ı tamamen bitirebilir ve yaptıkları yeni IP ile yola devam edebilirler, ama Mısır mitolojisinin sözünün geçtiğini hatırlıyorum, 2018'in Mart'ı gibi Cory Barlog söylemişti sanırım.

    Fikirleri ne yönde bekleyip göreceğiz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İskandinav mitolojisini bitirme sebepleri oyunların çıkış sürecinin çok fazla yıl alması sebebiyleymiş. Cory 3 oyunun sadece İskandinav mitolojisi hikayesi ile neredeyse toplam 15 yıl sürerek bitmesi yerine ikinci oyunla son vermenin mantıklı olduğunu söylemiş röportajda.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Olursa Mısır olur hocam artık gerçi çok erken bunları konuşmak için hele şu oyun bi çıkışını yapsın oynamak nasip olsun da.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle hocam Konsept Tasarımdan ve Cory'nin söylediğinden başka elde tutulur birşey yok maalesef. :) Önceliğimiz Ragnarok ve İskandinav Mitolojisini sonlandırmak. :)


    @Dark Saga

  • Efsanevi bir son olacak hocam ve müthiş bir kapanış. Merakla bekliyoruz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eric Williams & Cory Barlog ile GoW Ragnarok röportajı



    Çeviridir :


    • Norse destanını 2 maçtan sonra bitirmek Cory'nin kararıydı. Bunun en önemli nedenlerinden biri, ilk oyunun 5 yıl sürmesi, 2. oyunun da benzer bir sürede yapılmasıydı. Bir 3. İskandinav oyunu da yaklaşık 5 yıl sürecek olsaydı, çok uzun olan tek bir hikayeyi anlatmak yaklaşık 15 yıl sürerdi.


    • 2018 oyununun piyasaya sürülmesinden sonra, stüdyodaki herkesin devam oyunu için fikir bulması için 2-3 ayları vardı. Bir odak noktası, Blades of Chaos'du, çünkü oyunun sadece yarısı için 2018 oyunundaydılar, bu da havada kıskaç, zincir çekme ve havada duran düşmanları yere çarpmasıyla sonuçlandı. Köpek kızağı, köpek kızağına yeni gitmiş olan bir geliştiricinin sonucudur.


    • Ekip, 2018 oyununun düşman çeşitliliğinden yoksun olduğunu biliyordu, ancak bir noktada oyununuzu tamamlamanız gerekiyor. Bazı 2018 düşmanları bu oyunda geri dönecek ve bazıları yeni yollarla geri dönecek


    Ek : Bitmiş oyuncu kadrosunu, hikaye karakterlerini ve düşmanları gördüklerinde insanların çok etkileneceğini düşündüğünü söylemiş.


    Orijinal :


    • It was Cory's decision to end the Norse saga after 2 games. One of the most important reasons was that the first game took 5 years to make, the 2nd game a similar time. If a 3rd Norse game also would take about 5 years it would have taken approximately 15 years to cover a single story which is simply too long.
    • After the 2018 game's release they had 2-3 months for everyone at the studio to come up with ideas for the sequel. One focus was the Blades of Chaos since they were only in the 2018 game for half the game which resulted in the grapple, chain-pull and slamming enemies who are mid-air into the ground. The dog sled is a result of a developer who just happened to have gone dog sledding.
    • The team knew the 2018 game was lacking on the enemy variety but at one point you simply have to wrap your game up. Some 2018 enemies will return in this game, and some of them in new ways


    @Moral Veren Adam @Press a Key @Old-Snake @Thejoker58906 @Dark Saga





  • İşte sırf bu yüzden çok detaylı bir oyun olacaktır hocam gerek düşman çeşitliliği olsun gerekse oyun içerisin de yapacağımız görevler ve hikâye olsun. Belki daha kısa süre de bitecekti oyun ama aldıkları bu karar ki çok yerin de olmuş süreci uzatacak.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk oyundaki düşman çeşitliliğinin az olduğunun farkındalar. Hem moblar hem bosslar baya çeşitli olacak bu sefer demek ki. Mekanlar zaten aşmış, fragmanlarda bile belli. Ama belki 1 - 2 diyar Müspelheim gibi basit geçilmiş olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.