Şimdi Ara

go-kart yapalım (513. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.131
Cevap
134
Favori
3.331.161
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    ön salıncakların montajına da başladık..

     go-kart yapalım



    http://imageshack.us/photo/my-images/705/cimg0402r.jpg/

    https://store.donanimhaber.com/e9/ec/53/e9ec5323084d9f0bc80ddc20f1b8318e.jpg

    ön salıncaklar o kadar ağırlığa dayanabilecek mi arkaya da salıncak koymayı düşündünmü mustafa abi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö. Çağrı Yalçınkaya -- 12 Mayıs 2013; 22:13:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheZartZurt61

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    ön salıncakların montajına da başladık..

     go-kart yapalım



    http://imageshack.us/photo/my-images/705/cimg0402r.jpg/

    https://store.donanimhaber.com/e9/ec/53/e9ec5323084d9f0bc80ddc20f1b8318e.jpg

    ön salıncaklar o kadar ağırlığa dayanabilecek mi arkaya da salıncak koymayı düşündünmü mustafa abi

    bir önceki sayfaya bak :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheZartZurt61

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    ön salıncakların montajına da başladık..

     go-kart yapalım



    http://imageshack.us/photo/my-images/705/cimg0402r.jpg/

    https://store.donanimhaber.com/e9/ec/53/e9ec5323084d9f0bc80ddc20f1b8318e.jpg

    ön salıncaklar o kadar ağırlığa dayanabilecek mi arkaya da salıncak koymayı düşündünmü mustafa abi

    bir önceki sayfaya bak :)


    ''bugün arka taraf salıncakları diskleri kaliperleri poryaları amortisörleri ve fren merkezini bağladık , resimde çektik ama makinayı garajda unuttuk ''
    Şimdi Buldum Tamam :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    @serhatbursa1,
    Otomatik şanzımanlılar sorunlu oluyor dediğimi hatırlamıyorum. Hatta "yeni başlayanlar için otomatik şanzımanlıları tavsiye ediyorum." demiştim. Ancak aracın kullanılacağı yer çok engebeli ve araç yüklü kullanılacaksa otomatikten ziyade vitesli olmasında fayda var. Senin yaptığın boyda bir araç için 6-9 Hp arası bir motor fevkalade iş görür.

    pekiyi abi ben yanlış okumuş olmalıyımbi sorum daha olucak ama cevaplarsan sevinirim 18 9.50 8 ebatındaki arka tekerlekleri takacağım için dişli sayısını nasıl ayarlayabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekerleğin ebatıyla dişli sayısı o kadar da birbiriyle bağlantılı değil bence... Ancak motordan çıkan mil ile tekerleklerin bağlı olduğu mildeki dişli sayıları önemli. Ben 1/3 oranını kullandım. Yani motorun döndürdüğü mildeki dişli sayısı 15, tekerlekleri döndüren mile bağladığım dişli sayısı 45. Bu, şu anlama geliyor: Tekerlekler motordan 1/3 oranında daha yavaş dönecek. Motorun saatteki hızı 90 Km. ise benim aracın hızı saatte 30Km. olacak.
     go-kart yapalım




  • Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?


     go-kart yapalım




  • KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR... UZUN SÜREDİR FORUMA GİREMİYORUM.. ARACIMI SATIYORUM.. YENİSİNİ YAPACAĞIM..YAZ TATİLİNE KADAR SATILMASINI İSTEDİĞİM İÇİN FİYATI DÜŞÜK TUTTUM..MALİYETİ BİLE KURTARMIYOR..


    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-go-kart-karting-araclari-gokart-bugy-tam-bir-arazi-araci-108977002/detay


    ARACIN ÜST ŞEKLİ İSTENİLEN ŞEKİLDE YAPILIR RESİMLERİDE KOYUP GÖSTERECEĞİM..

     go-kart yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?


     go-kart yapalım

    muravey 1:3 oranında redüksiyonludur.

    sadece ileri ve geri işlevi görür. Yani 2 ileri 1 geri değil. 1 ileri 1 geri.
    emin olmamakla birlikte geri vites oranı 1:3 ten daha güçlü olabilir 1:4 gibi. ama ileri viteste 1:3

    ve evet aynı zamanda defransiyeldir.

    bendekini iyi bi incleyip geri vites oranını tam söylerdim ama hemen çıkarabileceğim bir yerde değil şuan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?


     go-kart yapalım

    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    Tekerleğin ebatıyla dişli sayısı o kadar da birbiriyle bağlantılı değil bence... Ancak motordan çıkan mil ile tekerleklerin bağlı olduğu mildeki dişli sayıları önemli. Ben 1/3 oranını kullandım. Yani motorun döndürdüğü mildeki dişli sayısı 15, tekerlekleri döndüren mile bağladığım dişli sayısı 45. Bu, şu anlama geliyor: Tekerlekler motordan 1/3 oranında daha yavaş dönecek. Motorun saatteki hızı 90 Km. ise benim aracın hızı saatte 30Km. olacak.
     go-kart yapalım


    abi bugün bu işlerle uğraşan bi abinin yanına gittim scootır motorları 12 hp 300 cc imiş motorun direk çıkışına kavrama takmak istiyorum nerede bulabilirim
     go-kart yapalım go-kart yapalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Scooter motor 12 beygir 300 cc olur diye bir kural yok. Bendeki motor 150 cc. - 9-10 beygir gücünde. Ve eğer otomatik vites ise kavrama takmana gerek yok. Zaten kavraması üzerinde olur.
     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yüksel varlı -- 14 Mayıs 2013; 23:33:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

     go-kart yapalım


    https://store.donanimhaber.com/c7/12/ee/c712eec7cddb687da07a5e2469ce140e.jpg

    Beyaz Güvercin uçmaya hazır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?


     go-kart yapalım

    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

    cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
    Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
    Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
    Gelelim yeni sorulara :)
    Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
    Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.

     go-kart yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?



    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

    cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
    Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
    Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
    Gelelim yeni sorulara :)
    Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
    Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



    Arka defransiyelim ispanyol malı bir defransiyel +geri vites . muravey gibi ancak muravey gibi 1:3 değil 1:5.
    Sahibinden.com da biri satıyordu, kaptım hemen .)
    vites özelliği ; sadece geri vtesi var. (yine muravey gibi)

    muravey defransiyel olarak kullanılmalı. çizimini gözden geçirip arka defransiyel yerine muraveyi yerleştir . yok ön ve arkaya başka defransiyel koyacaksan muraveye gerek kalmaz zaten. geri vites için sahibinden com da mini ileri-geri şanzıman var. ayrıca aynı vatandaşta muravey defransiyelinin kopyası ve mini defransiyel de var.



    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-go-kart-ileri-geri-sanzuman-ve-diferansiyelli-muravey-120019168/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-go-kart-mini-ileri-geri-sanzuman-120015170/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-atv-diger-markalar-mini-diferansiyel-116951736/detay/


    ön ve arkaya mini defransieli , ikisinin ortasına mini ileri-geri şanzımanı yerleştirebilirsin. bu durumda muraveye gerek kalmaz. ancak öne uzanan zencir sıkıntı yaratabilir. bence 4x4 yerine 4x2 üzerine yoğunlaş ve sadece 1 muraveyle işi bitir .)

    selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?



    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

    cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
    Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
    Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
    Gelelim yeni sorulara :)
    Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
    Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



    Arka defransiyelim ispanyol malı bir defransiyel +geri vites . muravey gibi ancak muravey gibi 1:3 değil 1:5.
    Sahibinden.com da biri satıyordu, kaptım hemen .)
    vites özelliği ; sadece geri vtesi var. (yine muravey gibi)

    muravey defransiyel olarak kullanılmalı. çizimini gözden geçirip arka defransiyel yerine muraveyi yerleştir . yok ön ve arkaya başka defransiyel koyacaksan muraveye gerek kalmaz zaten. geri vites için sahibinden com da mini ileri-geri şanzıman var. ayrıca aynı vatandaşta muravey defransiyelinin kopyası ve mini defransiyel de var.



    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-go-kart-ileri-geri-sanzuman-ve-diferansiyelli-muravey-120019168/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-go-kart-mini-ileri-geri-sanzuman-120015170/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-atv-diger-markalar-mini-diferansiyel-116951736/detay/


    ön ve arkaya mini defransieli , ikisinin ortasına mini ileri-geri şanzımanı yerleştirebilirsin. bu durumda muraveye gerek kalmaz. ancak öne uzanan zencir sıkıntı yaratabilir. bence 4x4 yerine 4x2 üzerine yoğunlaş ve sadece 1 muraveyle işi bitir .)

    selamlar.


    teşekkürler,

    Zencir uzunluğu 80-90 cm sorun yaratmaz gibi geliyor ama deneyimim yok bu konuda. Zincirin sallanmamaı için için ortaya küçük boş donen bir dişli koysak nasıl olur acaba ?
    olmadı söylediğiniz gibi 4x2 ye döneriz. Araştırmaya devam..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    quote:

    Orijinalden alıntı: m.ismet

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknhc

    Projem resimdeki gibi olacak. ( önceki sayfalarda paylaşılan reismden yararlandım.) Haziran ayı içerisinde hurdacıları dolaşmaya başlayacağım. Ön ve arkalara ağır olmayan utv- atv çıkma şaft diferansiyel bulmayı ümit ediyorum. tereddüt ettiğim durumlar var.

    1- muravey diferansiyeli- şanzımanı olarak forumda resimleri paylaşılan parça, hem diferansiyel hem de şanzıman işini gördüğünü sanıyorum. Bu parçanın 2 ileri bir geri olduğunu, ayrıca 1.vites oranının 2:1 ve ikinci vites oranının 1:1 olduğunu okumuştum. bu bilgiler doğru mu?



    Dip not :


    olurda scooter motoru kullanacaksan çizdiğin resimdeki gibi dik koyamazsın. scooterde nasıl duruyorsa o şekilde koyabilirsin.

    cevabınız için teşekkürler. (Sorularıma daha önce cevap veren arkadaşlara da teşekkür ediyorum. Sürekli teşekkür edip kirlilik yapmak istemedim.)
    Dikten kastım resimdeki gibi olmasıydı.
    Ayrıca aracınız çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    Tekerlekler biraz daha içerde olsa daha şık olurmuş sanki.
    Gelelim yeni sorulara :)
    Aracınızdaki arka diferansiyel ne diferansiyeli? kaça ve nereden aldınız? Vites özelliği var mı? yanlış hatırlamıyorsam scuter motorunun otomatik vitesi dışında bir vitesiniz daha vardı. Bilgi lütfen..
    Muravey diferansiyeli dışında başka şanzıman kullanmasam verim alabilir miyim? Verdiğiniz bilgileri de düşünerek 150 cc scuterler 100-120 km son sürat yapıyor. Bunu maksimum 40 km civarına düşürmüş oluyor ki baya güçlü olur gibi görünüyor.



    Arka defransiyelim ispanyol malı bir defransiyel +geri vites . muravey gibi ancak muravey gibi 1:3 değil 1:5.
    Sahibinden.com da biri satıyordu, kaptım hemen .)
    vites özelliği ; sadece geri vtesi var. (yine muravey gibi)

    muravey defransiyel olarak kullanılmalı. çizimini gözden geçirip arka defransiyel yerine muraveyi yerleştir . yok ön ve arkaya başka defransiyel koyacaksan muraveye gerek kalmaz zaten. geri vites için sahibinden com da mini ileri-geri şanzıman var. ayrıca aynı vatandaşta muravey defransiyelinin kopyası ve mini defransiyel de var.



    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-go-kart-ileri-geri-sanzuman-ve-diferansiyelli-muravey-120019168/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-go-kart-mini-ileri-geri-sanzuman-120015170/detay/

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-atv-diger-markalar-mini-diferansiyel-116951736/detay/


    ön ve arkaya mini defransieli , ikisinin ortasına mini ileri-geri şanzımanı yerleştirebilirsin. bu durumda muraveye gerek kalmaz. ancak öne uzanan zencir sıkıntı yaratabilir. bence 4x4 yerine 4x2 üzerine yoğunlaş ve sadece 1 muraveyle işi bitir .)

    selamlar.


    teşekkürler,

    Zencir uzunluğu 80-90 cm sorun yaratmaz gibi geliyor ama deneyimim yok bu konuda. Zincirin sallanmamaı için için ortaya küçük boş donen bir dişli koysak nasıl olur acaba ?
    olmadı söylediğiniz gibi 4x2 ye döneriz. Araştırmaya devam..

    ÇOK Bİ SIKINTI OLMAZ BENCEDE 90 CM KADARSA ZİNCİR AMA ÖN DÜZENİ YAPMAK UĞRAŞTIRIR.. AMA İLLAKİ 4*4 YAPACAKSAN ZİNCİR YERİNE BİREDİKSİYON KULLANARAK ÖNE AKTARMAYI MİL (ŞAFT) İLE YAPARSAN DAHA İYİ OLUR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yüksel varlı

    Scooter motor 12 beygir 300 cc olur diye bir kural yok. Bendeki motor 150 cc. - 9-10 beygir gücünde. Ve eğer otomatik vites ise kavrama takmana gerek yok. Zaten kavraması üzerinde olur.
     go-kart yapalım


    abi scootır motorlarımı daha iyi 150 lik yoksa loncın 9 hp 270 cc şanzımanlı motormu daha iyi bilgilendirirsen sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.