Şimdi Ara

GM Opel'i Satmıyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen yılın sonunda geliştirdiği Yeniden Yapılandırma Planı çerçevesinde Opel’i satmaktan vazgeçen General Motors (GM) bu markada yeniden gelişimi sağlamak için düğmeye bastı.

    GM Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, 2014 yılına kadar Opel’e 11 milyar Euro yatırım yapılmasının planlandığını söyleyerek, “Bu gelişme, önümüzdeki 2 yıl içinde ürün gamımızı yüzde 80 yenileyebileceğimiz yeni bir ürün atağı planlayabilmemizi sağladı” dedi.

    Ampera’dan küçüğü geliyor

    Gelişmeyi sürdürmek için 2014’e kadar Opel’de gerçekleştirilecek olan 11 milyar Euro’luk yatırımla modellerde sadece görsel açıdan yenilenme gerçekleşmeyeceğine de dikkat çeken Keklik, şunları söyledi: “Bu yatırımlar aynı zamanda yeni ve çevreci teknolojileri de içerecek. 2011’de Ampera ile başlayacak olan geliştirilmiş menzilli elektrikli araç atağı, daha ufak boyutlu elektrikli araçlarla devam edecek. Buna paralel olarak LPG ve CNG motor sistemleri ve start -stop gibi teknolojiler içeren modeller de satışa sunulacak.”

    Yüzde 20 küçülüyor

    Geçtiğimiz yılın sonunda, Antwerp de bulunan üretim tesislerini kapatma kararı alıp, yeniden yapılandırma için 3,3 milyar Euro’luk nakite ihtiyaç olduğunun belirlendiğini de hatırlatan Keklik, şöyle konuştu: “Opel’de yüzde 20 küçülme kararı alan GM, yenilenen Corsa’da dahil olmak üzere daha şimdiden 600 milyon Euro’luk yatırım gerçekleştirdi. Ayrıca nakit akışını sürdürmek adına 650 milyon Euro’luk ek bir destek de sağladı. Geriye kalan 2.7 milyar Euro’luk nakit desteğini sağlamak için de hükümetler ve Avrupa’daki sendikalarla görüşmeler devam ediyor.”

    En az arızayı çıkardı 27 bin TL’ye güçlendi

    2010 yılında yüzde 2.4’le Avrupa’nın en az arızalanan aracı (Dekra 2010 Raporu) seçilen Opel Corsa’nın yakıt tüketimi düşürülüp, motor çekiş gücü artırılmış dördüncü jenerasyonu, 27 bin TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Türkiye’deki satış fiyatı 40 bin TL’ye kadar ulaşan Yeni Corsa’da, yakıt tüketimini yüzde 13’e varan oranda azaltan geliştirilmiş güç aktarım ünitelerinin yanı sıra, şasi ve yeni bir direksiyon kalibrasyonu da bulunuyor. Bugüne kadar toplam satış adedi 11 milyon adete ulaşan Corsa’nın 4’ncü jenerasyonunda manuel ve otomatik vitesli 1.0, 1.2 ve 1.4 litrelik benzinli motorların yanı sıra 1.3 EcoFlex dizel motor bulunuyor.


    Alıntı:Hurriyet







  • yani,bencede satmasın,opel altın yumurtlayan kaz gibi
  • Turşusunu kursun

    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CrackerTurk -- 22 Şubat 2010; 17:44:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Turşusunu kursun

    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .


    Ne logosu vuracaktı, MERCEDES'mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Turşusunu kursun

    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .


    Ne logosu vuracaktı, MERCEDES'mi?


    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .

    Buradan GM'nin her yere logo bastığı anlamı çıkmıyor mu ?
    Ben başka birşey logosu mu vursun dedim ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Turşusunu kursun

    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .


    Ne logosu vuracaktı, MERCEDES'mi?


    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .

    Buradan GM'nin her yere logo bastığı anlamı çıkmıyor mu ?
    Ben başka birşey logosu mu vursun dedim ?


    Firma kendi çantasını hediye veya satılık ürün başka logo ile satacak hali yok.

    Giydiğiniz pantolon veya gömlekte logo varsa, başka firmanınkimi basıyorlar?

    Saçmalamayın, Renault'da olsa Fiat'da olsa, kendi logosunu basar.

    Parça ambalajlarında bile bu vardır ve marka değeridir.

    Siz ticari işletmenizin camına, OPEL amblemi bile koyamazsınız, markadır çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Turşusunu kursun

    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .


    Ne logosu vuracaktı, MERCEDES'mi?


    Malzeme çantasının üzerinde bile GM logosu var, görgüsüz GM .

    Buradan GM'nin her yere logo bastığı anlamı çıkmıyor mu ?
    Ben başka birşey logosu mu vursun dedim ?


    Firma kendi çantasını hediye veya satılık ürün başka logo ile satacak hali yok.

    Giydiğiniz pantolon veya gömlekte logo varsa, başka firmanınkimi basıyorlar?

    Saçmalamayın, Renault'da olsa Fiat'da olsa, kendi logosunu basar.

    Parça ambalajlarında bile bu vardır ve marka değeridir.

    Siz ticari işletmenizin camına, OPEL amblemi bile koyamazsınız, markadır çünkü.


    Tövbe tövbe yahu ben logo basmasın demiyorum vurgulamak istediğim şasiden malzeme çantasına ve camlara kadar her yerde GM logosu var. Bu nedenle görgüsüz Gm diyorum.
    İki cümlelik mesajı bile çarpıtmayı başardınız.




  • Opel'i herkes alman sanıyor, belki ondan camlarına Gm logosu basıyorlardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Opel'i herkes alman sanıyor, belki ondan camlarına Gm logosu basıyorlardır.


    Alman olmadığını kanıtlayın.
  • Kağıt üstünde olabilir;ama benim gözümde Alman değil.1930'da mı ne satılmış,ohoooo.
  • 111 yıldır alman sen üzülme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk




    Tövbe tövbe yahu ben logo basmasın demiyorum vurgulamak istediğim şasiden malzeme çantasına ve camlara kadar her yerde GM logosu var. Bu nedenle görgüsüz Gm diyorum.
    İki cümlelik mesajı bile çarpıtmayı başardınız.


    Ben de diyorumki GM marka değerini korumak için basıyor.

    LOCESTE eşşek kadar, timsah armasını niye basıyor?
  • Tamam hocam demek istediğiniz anladım siz diyorsunuz ki; GM değerini korumak için aracın görünür heryerine logosunu basıyor ben de diyorum ki bu kadarı da görgüsüzlük olur.
    İşte bu :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M. Reha


    quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk




    Tövbe tövbe yahu ben logo basmasın demiyorum vurgulamak istediğim şasiden malzeme çantasına ve camlara kadar her yerde GM logosu var. Bu nedenle görgüsüz Gm diyorum.
    İki cümlelik mesajı bile çarpıtmayı başardınız.


    Ben de diyorumki GM marka değerini korumak için basıyor.

    LOCESTE eşşek kadar, timsah armasını niye basıyor?



    Lacoste hocam , ayrica sacmalamayin , golf 2 de bile audi,porsche armasi var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Tamam hocam demek istediğiniz anladım siz diyorsunuz ki; GM değerini korumak için aracın görünür heryerine logosunu basıyor ben de diyorum ki bu kadarı da görgüsüzlük olur.
    İşte bu :)


    Efendim, marka basmak çok iyi uygulamadır. Bütün firmalar keşke yapsa, adama orjinal çamurluk verirsiniz, on paralık usta bu yan sanayi der çıkar. Bunları yaşadım, bir parçanın orijinalliği üzerinde logo olursa, anlatması/anlaması basit olur.

    FoMoco, Mako, Bosch, Lucas v.s. hepsinin basması lazım. Eskiden fren balatalarında bile, Renault MAİS için üretilmiş yazardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irmscher

    111 yıldır alman sen üzülme


    alman mi ? pehh

    gm avrupalilar da ayakta kalmasin binsin diye opeli uretip avrupa pazarina sunuyor.opel bir maske , takmaad , nickname ama satilan araba herseyiyle gm.
  • Bu kısır tartışmaya son verelim artık, almanmı değilmi tartışmasına dönmesin lütfen konu...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.