Şimdi Ara

Gm 5 Plus Bu marka telefonu almayın aldırmayın Küçük bir tavsiye sizlere arkadaşlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar ben de sizler gibi fiyat performansa inanarak bu ürünü aldım sorunları çok fiyatı iyi diye görmemezlikten gelmeye çalıştık açık ve net sadece kendimizi kaldırdık .. Tamam iyi güzel telefon bir yere kadar hep bize alım gücü eksikligimizden buraya itenlerin yüzünden ya oraya girmıyorm bile . .
    Telefon o kadar ısınıyor ki oyun vs oynadıktan sonra yada uzun süre konusunca kulagınız yanıyor sensor sorunu vs vs bakın bunları geçtim, telefonda donmalar oyunlarda sıkıntıları da geçelim hadi ,,
    bu telefonun hiç bir darbe almadna yanları soyuldu çıktı sarj soketi bozuldu garentiye gitti yapıldı değişti geldi..
    2 ay geçmedi yine sarj soketi bozuldu hunharca kulanmam telefonuda gayet düzgün kibar ,, Şimdi istedigin kadar iyi ol ee sarj olmuyor açılmıyor nasıl kullanacagız ve bayram günü evde değilim telefon lazım sarj olmuyor ,,

    Bugun bi şekilde ayarlayıp taktım sarj oldu vs 2 3 saat ugrastım orası da ayrı konu ,
    Şimdi bu zımbırtı şarj oluyor ama garantiye yollasam sarj oluyor diye geri yollarmı bide kaç kere garantiye gidince iade etme hakkımız var ben bu işte sıkıldım az kaldı dun vurup kırıyordum o kadar,
    Benim için GM markası herşeyi bitmiştir bundan sonra ne alırım ne aldırtırım tamam fiyatı uygun diye aldık ama paraya çöpe attık resmen Iphone pahalı ama bundan sonra ki telefonum buyuk ihtimal o marka olacak bildigim kadarıyla bu telefonlar kadar kasmıyor Uzun lafın kısası almayın aldırmayın Sizi zor durumda bırakan urunlerden uzan durun iyi forumlar ..







  • Aynı veya farklı hatalardan dolayı 4 defa servise verirseniz yeni cihaz veya para iadesi isteme hakkınız var. Ama servisler bu işe yanaşmaz. Bir önceki telefonum Avea intouch 4 de çok sıkıntı çektim. 6 defa servise gönderdim. En son yeni cihaz talep ettim. Fakat kabul etmediler . Ben de garanti bitimine 4-5 ay kala tüketici hakları hakem heyeti ne başvuru yaptım. Haklı bulundum ve yaklaşık 5 aylık bir süreçten sonra cihazın fatura bedelini fazlası ile aldim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben alalı 11 ay oldu neredeyse. Ne kılcal çizik var, ne ekranın köşelerindeki o plastikte bir çıkıntı var, ne kapağında falan sararma var. Hala ilk günkü gibi bembeyaz.

    Cihazın fiyatı belli, özellikleri belli. Malzeme kalitesinin ne *** olacağı da belli. Çok dikkat istiyor. GM alacağına 200 daha koy daha iyi bir telefon al. Ya da daha az ver, daha özelliksiz ama daha sağlam bir telefon alın.


    Ama bak! Xiaomi gümbür gümbür geliyor! Android One ile geliyor! Android One'cılar lütfen o telefonu beklesin, ayrıntılarını internetten takip etsin.


    Google, bir sonraki Android One projesi için Xiaomi ile anlaştı bak!
    "Bu saatten sonra GM alma, Xiaomi al ey Android One'cı!"



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Çağatay CAN -- 2 Eylül 2017; 18:13:40 >
  • Bilgi için teşekkür ederim ne hikmetse bugün şarj oluyor ama buna güvenip yola çıkılmaz şuan garantiye yollasam şarj oluyor diye geri yollarlar ama dediğim gibi bir daha bu tarz marka telefonlar kullanmam bilindik 2 marka var zaten hepsinde sıkıntılar olabiliyor ama bu telefon 3 ayda bir garantiye gidiyor garantisi bitince çöp olcak direk

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gripas91 G kullanıcısına yanıt
    Bu telefon "kullan-at" telefonu mu ne.

    Aslında General Mobile'da sorun yok, telefonu ürettirdikleri Çin'deki o fabrikalarda bir gariplik var. Bir de bizim TELPA'da bir gariplik var. Bazı illerde övgü alırken bazı illerde de gelmişine geçmişine küfredilmekte.
  • aslında çok iyi 2. telefon olur sadece konusmalık kulaklıkla ama :)) sarj soketının bozulması nedir sürekli ya sanki arabam var benzin alamıyorum gibi oluyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sisayaz

    Ben alalı 11 ay oldu neredeyse. Ne kılcal çizik var, ne ekranın köşelerindeki o plastikte bir çıkıntı var, ne kapağında falan sararma var. Hala ilk günkü gibi bembeyaz.

    Cihazın fiyatı belli, özellikleri belli. Malzeme kalitesinin ne *** olacağı da belli. Çok dikkat istiyor. GM alacağına 200 daha koy daha iyi bir telefon al. Ya da daha az ver, daha özelliksiz ama daha sağlam bir telefon alın.


    Ama bak! Xiaomi gümbür gümbür geliyor! Android One ile geliyor! Android One'cılar lütfen o telefonu beklesin, ayrıntılarını internetten takip etsin.


    Google, bir sonraki Android One projesi için Xiaomi ile anlaştı bak!
    "Bu saatten sonra GM alma, Xiaomi al ey Android One'cı!"

    Xiaomi redmi not4 global aldım forumdan valla dünya varmis. Kesinlikle tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 12 ay taksitle almıştım biraz önce son taksitini ödedim ne bir çizik, ne bir donma, soket bozuklugu hiç bir şey olmadı sabah işe giderken %100 şarj la yola çıkıyorum akşam 8 eve geldiğimde %65-70 şarj kalmış oluyor bilmiyorum siz mi çok abanıyorsunuz telefona gayet güzel telefon.
  • Ben alalı 3 ayı geçti maşallah hiçbir sıkıntı yok şimdilik. İnşallah olmaz da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DjarumBlack- kullanıcısına yanıt
    kardeşim teknoloji sanş işidir kapalı kutu ıphone sattıgımda egilmiş olarak çıkabiliyordu kutudan , söyle düşün 100 telefon satıldı 90 kullanıcı sıkıntı çekıyor gibi illaki saglam kullanıcılarda olacak :)

    Bak ben gayet temiz kullandım kılıflı zaten hiç düşmedi ama sarj soketi bozuldu , telefonun yanındaki plastikler kendi kendine kırıldı çıktı , garantiye gitti ekranı bile degiştirip yolladır , ama nie bozuluyor dimi garantiye yolladık ugrasması o kadar garanti bitice zaten çöp olcak direk :)
  • Henüz bir yılı dolmadı telefonun. İkinci, sorunsuz versiyondan almıştım. (Sözde)



    -Ekranı sarardı (Feci ısınıyor telefon)

    -Ekranı çerçeveleyen plastik iki üç yerden koptu.

    -Telefonu kılıfsız kullanmadım ama ne hikmetse kasa soyuluyor.

    -Şarj soketi bozuldu. Şarj almıyor, alsa bile çok geç alıyor.

    -Pil performansı berbat. Yüzde 80-90 olan şarj telefonu yeniden başlatınca yüzde 50'lerde görünüyor.



    Servise göndereceğim. Eğer sıvı teması, darbe gibi bahaneler ile tamir etmeyi reddederse doğrudan tüketici hakem heyetine başvuracağım.



    Gider Samsung alırım ama bulaşmam bir daha bu markaya. Sırf ucuz diye aldık. Ama atalarımız ne güzel demiş. Ucuz etin yahnisi yenmez!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zamanında bu marka ile yaşadıklarımı yazdığımda bir dayak yemediğim kalmıştı :) GM Discovery 2+ telefonum için macera 2016 Şubat ayında başladı. 3 defa servise gitti ve 3 defa da arızalı olarak geri gönderildi. İhtarname gönderdim cevap olarak zırvaladılar. Hakem Heyetine gittim, fatura tutarı iade talebim kabul edildi. 2016 Ekim' de telefonu kargoyla iade ettim. Hakem heyetinin hükmettiği tutarın yani fatura bedelinin yaklaşık 100.-TL altında ödeme yaptılar. Onlar bu rakama tenezzül ediyorsa ben de peşine düşerim dedim. Mail attım, telefon ettim cevap vermiyorlar. İş inada bindi :) Dün 100.-TL alacak için 8,5TL masraf yapıp iadeli taahhütlü ihtarname gönderdim ve 7 gün süre verdim. Ödemezlerse zevk olsun aleme ibret olsun diye 100,TL lik alacağı avukata verip ilamlı icra takibi başlatıyor muyum başlatamıyor muyum görürler.
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Sonuc ne hocam benimde her resetlemede en az yuzde 20iniyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim 1,5 sene oldu hiç bir problem yok. Isınma var fakat telefonu kasan oyun oynamadığım için sıkıntı yok.
  • Benim de 5 Plus'ın 4.ay sonrası sağ tarafta sararma meydana geldi çok değildi ama bugün ekran değişimi yaptılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.