Şimdi Ara

‘Gizli kusur’ kâbusu oldu (fiat fiorino) resimler eklendi... (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
3
Favori
8.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam harbiden nerden bulmuşsun haberi

    Kemeri geçtim bi resimde plaka yolcu koltuğunun dibine gelmiş!!!

    Yuh yani!!

    Güvenlik falan sıfırın altında.Aksine çarpınca içindekileri öldürsün diye uğraşmışlar.
  • e_cool kullanıcısına yanıt
    Teşekur ederim.
    verdiğiniz bilgiler ço önemli.
    size bir iki sorum olacak öncelikle
    3 yıl önce kaldırılan bu kumaş neden kaldırıldı bir bilginiz varmı?
    tofaş ozaman bu kumaşı neden seçmiştir?
    cevaplandırabilirseniz çok sevinirim tekrar teşekkurler...
  • valla haber siteleride meseleye çok ilgisiz konuyu açan arkadaş olmasaydı benim haberim olmayacaktı meselenin peşini brakmamak gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: slmcoban


    Teşekur ederim.
    verdiğiniz bilgiler ço önemli.
    size bir iki sorum olacak öncelikle
    3 yıl önce kaldırılan bu kumaş neden kaldırıldı bir bilginiz varmı?
    tofaş ozaman bu kumaşı neden seçmiştir?
    cevaplandırabilirseniz çok sevinirim tekrar teşekkurler...


    Rica ederim..

    O kumaşı uzun süredir kullanılmakta idi ve biliyorsunuz her üründe yenilik gerekiyor.
    Kumaşta sorun vardı diye değil,deseni ve parlaklığı daha farklı bir kumaşa geçiş yapıldı.

    Kumaştaki sorunu üretim alanındaki operatörler fark edemeye bilir..!
    Tamam,üretim sırasında gerekli kontroller yapılıyor ama neticede fabrika montaj yeri,parçalar hazır gelmekte ve çok çok önemli parçalar yurt dışından gelmekte.
    Gerçi emniyet kemerinin her parçası çok çok önemli ama bazı parçalar kemerin doğru çalışması için daha da bir önemli.

    Kemerin kaza anında kopması gerçekten kabul edilemez bir durum ancak her bir kemerin mukavemetinin test edilmesi mümkün değil.




  • Öncelikle kazada mağdur olan vatandaşımıza geçmiş olsun

    tofaşın ya da başka otomobil üreticisini emniyet kemerinin kumaşını seçne gibi bir durumu yoktur

    yan sanayiden ne gönderilir ise Tofaş ve diğer üreticiler onu takar. avrupaya da binlerce fiorino ihraç edildi bu parçalar ile

    emniyet kemerinin kopması kabul edilemez bir durum. hayati önem taşıyan belki de en önemli parça emniyet kemeridir.

    kumaşta sorun var ise kemerin üreticisi bunu tespit etmeliydi.

    sadece tofaşa değil birçok yerli ve yabancı markaya bu kemerlerden satıldı. yollarda binlerce bu kemeri kullanan farklı markalarda araç var

    autoliv den gelecek açıklamayı gerçekten merak ediyorum.
  • Beş paralık tişörtte nokta kadar defo varsa kenara ayrılıyor..
    Emniyet kemerinde üretim hatası ne demek.. İnsan hayatı bu be..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • buda 2009 dan bir örnek araç ise ford connect

    http://haber.mynet.com/yasam/emniyet-kemeri-kopan-surucunun-feci-sonu-471222-1

    hatayı aracı yapan firmaya değilde emniyet kemerini yapan firma yaptı bana göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esesnefer

    buda 2009 dan bir örnek araç ise ford connect

    http://haber.mynet.com/yasam/emniyet-kemeri-kopan-surucunun-feci-sonu-471222-1

    hatayı aracı yapan firmaya değilde emniyet kemerini yapan firma yaptı bana göre

    aynı gürübün markası buda autoliv denen şirketin ürünüdür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_cool

    quote:

    Orijinalden alıntı: slmcoban


    Teşekur ederim.
    verdiğiniz bilgiler ço önemli.
    size bir iki sorum olacak öncelikle
    3 yıl önce kaldırılan bu kumaş neden kaldırıldı bir bilginiz varmı?
    tofaş ozaman bu kumaşı neden seçmiştir?
    cevaplandırabilirseniz çok sevinirim tekrar teşekkurler...


    Rica ederim..

    O kumaşı uzun süredir kullanılmakta idi ve biliyorsunuz her üründe yenilik gerekiyor.
    Kumaşta sorun vardı diye değil,deseni ve parlaklığı daha farklı bir kumaşa geçiş yapıldı.

    Kumaştaki sorunu üretim alanındaki operatörler fark edemeye bilir..!
    Tamam,üretim sırasında gerekli kontroller yapılıyor ama neticede fabrika montaj yeri,parçalar hazır gelmekte ve çok çok önemli parçalar yurt dışından gelmekte.
    Gerçi emniyet kemerinin her parçası çok çok önemli ama bazı parçalar kemerin doğru çalışması için daha da bir önemli.

    Kemerin kaza anında kopması gerçekten kabul edilemez bir durum ancak her bir kemerin mukavemetinin test edilmesi mümkün değil.


    verdiğiniz cevap için teşekkür ederim
    2009 da olan bu ford 'un kazasındada sanırım aynı ürün vardı fakat ordaki arkadaş(allah rahmet eylesin) benim kadar şanslı değildi farkedilmeyen üstünde durulmayan üstü örtülen be ve bunun gibi pek çok talihsiz olayı ancak bu şekilde paylaşarak karşı koyarak üstesinden gelebiliriz
    bir kazanın yanından geçerken ancak dua okuyabiliyoruz unutmayalımki oradada bizdende bir can olabilirdi bizde aynı şeyi yaşayabilirdik diyerek küçükte olsa birşekilde olaylara karşı durabiliriz... birlikten kuvvet doğar teşekkürler




  • abdde bu olay olsa fiata bu araçlar geri çağrıltırıldı emniyet kemerleri ücretsiz değiştirildi. ama burası Türkiye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC@DC

    abdde bu olay olsa fiata bu araçlar geri çağrıltırıldı emniyet kemerleri ücretsiz değiştirildi. ama burası Türkiye

    Land of Freedom

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_cool

    Öncelikle çok büyük geçmiş olsun..

    Ben bahsi geçen Gebze Autoliv fabrikasında çalışan biriyim.
    Kemer üretim bölümünde çalışıyorum...

    Fotoğraflara baktım şimdi.. Fabrikada kemer kumaş üretimi yok o yüzden kumaşın mukavemeti konusunda bir yorum yapamıyorum..
    Testler tabi ki yapılıyor ancak testler laboratuvar ortamında yapıldığından biz şahit olamıyoruz.
    Bize üretim alanında gelen parçaları biz makinelerle birleştiriyoruz o kadar.

    Fotoğrafta görünen kumaş tipini fabrikada en son 3 yıl önce ürettik,daha sonra kumaşlar tamamen değişti.. Desenlerinden biliyorum.

    Üretim sırasında kalite birinci önceliktir ve en ufak bir renk dalgalanması yada ufacık bir tiftik bile kemerin tamamen hurdaya ayrılması söz konusudur.
    Kemer montajı sırasında oluşan bir durum yok gibi görünüyor ancak kumaşın üretimi (dokuması) sırasında dengesiz bir şey var gibi geliyor bana.

    Bir diğer konu ise..:
    Kemerin parçalarının kalitesini,,desenini,rengini,malzeme et kalınlığını... v.s. gibi unsurları belirleyen müşteridir,kemeri üreten değildir.
    Kemer üretim hattında,müşterinin (örneğin Toyota,, Tofaş,, PSA) haberi olmadan hat içerisindeki makinalardan herhangi birinin yerinin değişmesi bile yasaktır.



    aynen son dediklerinize katılıyorum. bende ana firmalara üretim yapan bir firmada çalışıyorum.

    zaten renault tofaş vs gibi firmalar düzenli olarak üreticileri denetlemeye gelir üretim prosesleri yerine getiriliyor mu üretim istenildiği kalitede mi diye


    en basit örnek:

    geçenlerde vw ye gönderilen ürünlerimizde üzerinde aşırı TOZ görülmüş. bildiğimiz toz üfleseniz yada silseniz geçecek. 1 hafta sonra hem doğuş otodan hemde vw almanyadan 7 kişilik bir ekip gelerek fabrikayı en ince detayına kadar incelediler.

    ana sanayici firmalar bu tarz olayları çok ciddiye alırlar...

    ki ürettiğimiz parça bana göre bir arabanın en gereksiz parçalarından birine eş değer nitelikte ama bu parçayı bile toz yüzünden inceleme başlatıldı.

    burda hatalı olan tofaş değil autoliv firmasıdır. hatta onunda dokuma kumaş aldığı firmadır.




  • Güncel

    Fiat'tan bir haber var mı hiç? Kaç Fiorino veya Fiat etkilenmiş? TOFAŞ hatanın sebebini bulabildi mi?
  • standartlara uygun ürün kullanmak araç üreticilerinin işidir.
    tüketici karşısında aldığı firmayı bilir.

    bu firmalar gereğini yapmıyorsa insan hayatı onlar için önemsiz derim.
  • sonuç ne acaba
  • Allah acil şifa versin hocam inşallah.. çok üzücü bir durum aslında bu kamyonet tarzı araçlara hayatımda hiç binmedim binmemde nedense bana hiç güvenli gelmezler hangi marka model olursa olsunak bi köşeli yapı falan filan ayrodinamik yapısı bile bozuk yerden yüksek virajlarda savrulacak gibi..

    bende sevmem fiat araçlarını pek ancak mesele markadan çok markanın bu konunun arkasında ne kadar duracağı olmalı...
  • Milyonda bir gerceklesen bir vakayi tum kuruma mal edemessiniz emniyet kemeri kolay kolay kopacak bir malzeme degildir bundan baska kopan emn.kemeri varmi ayni markada eger varsa o zaman birseyler soylemebilir Kemeri ureten firmanin reno honda toyota ve opele uretim yaptiginida soylesek ne olacak Devamli depodan alev alan ve yanginlara yol acan Mercedes otobuslerine ne diyeceksiniz ornekleri cogaltabiliriz ama bir olaydan yola cikip ulkemizde uretim yapan firmalari kotulemiyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kısmet
  • euro ncape teste araç sokmalarına dahig erek yok kemerde bile maliyeti dusunmusler yazıklar olsun
  • Acaba 2015 senesi bizlere bu gizli kusurun sırlarını bahşedecek midir? Ne dersiniz?
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.