Şimdi Ara

Giulia Fiyatlar (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
1
Favori
4.241
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkinci eli rezalet diyerek zaten kendin demissin o lafi.
    Arkadasim giu kullaniyor once dizelini sonra benzinlisini aldi antepteki servistede istanbuldada tik sorun yasamadi
    İteleyecek adam aramıyor belki ondandir
    Adam nurnburgring i almana dar etmis,bu hAla cikmis burda vidi vidi yapiyor
    Birak fanboylugu yahu.
    159un prestijine tasarimina asaletine ulasamamis copy paste alman kalkip giuliaya mi ayar verecek,babasını almis ayarin.
    Alfa 1.6 1.5le 50tane fazla araba satacam diye bu memleketin kıytırık vergi sistemiyle ugrasmaz.
    Disarda satacagini satiyor zaten adam,degmez yani senin gibi fanboylarin dolaştığı bir piyasa icin o kadar argeye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Ekim 2016; 6:00:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Alfa Romeo'nun Bmw-Mercedes-Audi 3'lüsünün tahtında gözü yok. Olamazda. Bizim memlekette Mercedes üretimi Çin'de yaptırsa yine satar. Son çıkan E kasa yerli yabancı tüm incelemelerde özellikle yalıtım konusunda çokça eleştirildi. Emin olun aracı satın alanların hiç umrunda değil. Yıldızı yeter kafasındalar. Audi deseniz nerden tutsanız elinizde kalır. 2008 Audi A5 ile 2016 A5 arasında adam gibi fark yok, bana sorsanız ayırt edemem. Saydığınız araçlar arasında Giulia'nın rakibi olabilecek tek araç M3. Zaten yabancı incelemelerde hep bu araçla kıyaslandı. Kimisi Alfa daha iyi kimisi M3 daha iyi dedi. Chris Harris, M3 kadar keskin bir araç olduğunu hissetmedim, M3'den biraz daha ağır hissettiriyor, fakat M3'den %10 oranında daha seri ve hızlı olduğunu hissediyorum gibi bir yorum getirdi mesela. Nürburgring pist süresi M3 GTS'den 16 saniye daha hızlı, bunu da belirteyim.

    Ben satın alacağım için yorum getirmiyorum, otomobil konuşmayı sevdiğim için yorum getiriyorum, ki burdaki çoğu insanda bunu yapıyor. Zaten otomobil forumları bunun için var. 20-30hp fark, satış rakamı, yok vergi bilmemne beni bu sebepten pek ilgilendirmiyor ve benim şahsi kanaatim bu aracın, Mercedes C 63 AMG'den de Bmw M3'ten de daha iyi bir araç olduğudur. Çoğu petrolhead'in de bu şekilde düşündüğüne eminim.

    Fiyat konusunda şunu söyleyebilirimki kimse Mercedes ve Audi kadar bizim milleti öpmüyordur. 1.6 156 beygir e180'in vergisiz fiyatı 116bin lirayken, 2.0 211 hp e250 109bin küsürlerde idi, bir önceki kasa için konuşuyorum.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 20 Ekim 2016; 11:04:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Alfa Türkiye'de araba satmak istemiyor çok açık ve net. QV'nin fiyatı iyi ama diğer modeller yani asıl satacak olan modeller uçmuş gitmiş.

    ayda 3-5 araba satarlar fiyatlar böyle çıkarsa.

    Kimse Mercedes, BMW 'den daha pahalıya Alfa almaz. İkinci eli çöp, bayisi servisi rezil. Marka imajıda daha düşük. Ama hepsinden daha pahalı.



    Hocam 330i m paket ne kadar mesela yada c300 amg 3 değilde 4 serisinin grandcoupe fiyatı 290 bin lira tamam araç 3 serisinin rakibi de Türkiye de 328i yada 330 ı satılmıyor şu aralar yanlış bilmiyorsam en azından listede göremedim. C250 211 bg motoru ile fascination paket 250 bin rakip olarak coupe kasa da c300 var 250 lerde bir bg gücü var sanıyorum ve fiyatı fascination paket ile 280 lerde. Pahalı da rakiplere de bakalım bu arada 430i de yine 280 bg değil söylemeden gecmemeyim ama xdrive gibi bir artı yönü bulunmakta.

    4.30i m paket fiyatı nedir bilmiyorum hiç gidip sormadım.

    atladığınız önemli bir husus var hem bmw'de hem mercedes'te ve heö de audi'de 1.4/1.5/1.6 motor seçenekleri var ve satışlarının büyük bölümünüde bu araçlar oluşturuyor. dolayısıyla 2.0 satmak gibi bir dertleri yok bunuda fiyatlarına yansıtıyorlar.

    şimdi alfa'ya geri dönelim. 2.0'dan daha küçük bir motor seçeneğin var mı yok. bu durumda 2.0'ı uygun fiyatla düşük kar marjıyla satacaksın ki tutunabilesin. 170 li rakamlara gırtlak dolu bmw 3.20ied 40. yıl alınıyor mesela veya c180 amg. siz gidip 50 bin fazlasına giriş paketi giulia alırmısınız 20-30 hp daha güçlü diye?

    Bir de Alfa'nın marka imajı ve ikinci eli Türkiye'de bu markalara göre oldukça geride.

    Siz gerçekten bu fiyatlarla bmw, mercedes, audi egemenliğine ortak olabileceğine inanıyormusunuz? Benim öngörüm gerçekten bu fiyatlarla çıkarsa ve bayide çılgın indirimler yapmazlarsa ayda 10 araba anca satarlar.

    Yapmayin allah askina
    Adamlar yepyeni 2.0 motorlu makinesi fabrikadan 1.6 motorlu bmw ve merso ile ayni fiyattan cikarmislar.
    Ne yapsinlar devletin otv farkinida mi ceplerinden versinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Ayda 10 araba, yılda 1200 araba yapar ki Alfa, sadece Giulia'da bu satış rakamlarını yakalasın, İtalya'daki fabrikayı kapatıp Tr'ye taşınır . Zaten Alfa'nın Tr'ye 1200 adet araba göndereceğini ben zannetmiyorum.

    Alfa Romeo'nun Bmw-Mercedes-Audi 3'lüsünün tahtında gözü yok. Olamazda. Bizim memlekette Mercedes üretimi Çin'de yaptırsa yine satar. Son çıkan E kasa yerli yabancı tüm incelemelerde özellikle yalıtım konusunda çokça eleştirildi. Emin olun aracı satın alanların hiç umrunda değil. Yıldızı yeter kafasındalar. Audi deseniz nerden tutsanız elinizde kalır. 2008 Audi A5 ile 2016 A5 arasında adam gibi fark yok, bana sorsanız ayırt edemem. Saydığınız araçlar arasında Giulia'nın rakibi olabilecek tek araç M3. Zaten yabancı incelemelerde hep bu araçla kıyaslandı. Kimisi Alfa daha iyi kimisi M3 daha iyi dedi. Chris Harris, M3 kadar keskin bir araç olduğunu hissetmedim, M3'den biraz daha ağır hissettiriyor, fakat M3'den %10 oranında daha seri ve hızlı olduğunu hissediyorum gibi bir yorum getirdi mesela. Nürburgring pist süresi M3 GTS'den 16 saniye daha hızlı, bunu da belirteyim.

    Ben satın alacağım için yorum getirmiyorum, otomobil konuşmayı sevdiğim için yorum getiriyorum, ki burdaki çoğu insanda bunu yapıyor. Zaten otomobil forumları bunun için var. 20-30hp fark, satış rakamı, yok vergi bilmemne beni bu sebepten pek ilgilendirmiyor ve benim şahsi kanaatim bu aracın, Mercedes C 63 AMG'den de Bmw M3'ten de daha iyi bir araç olduğudur. Çoğu petrolhead'in de bu şekilde düşündüğüne eminim.

    Fiyat konusunda şunu söyleyebilirimki kimse Mercedes ve Audi kadar bizim milleti öpmüyordur. 1.6 156 beygir e180'in vergisiz fiyatı 116bin lirayken, 2.0 211 hp e250 109bin küsürlerde idi, bir önceki kasa için konuşuyorum.

    Saygılar.


    Ayda 10 araba yılda 120 araba yapar hesap hatası yapmışsınız. Giulia'nın tek modeli QV olsaydı tek rakibi M3 olabilirdi ama öyle bir dünya yok. Alfa'yı kurtaracak olan QV değil 2.0, 2.2 olan modeller. Mercedes'in vs. başarısıda Türkiye'ye has değil. Alfa'nın bu markalardan daha fazla sattığı bir ülke var mı bilmiyorum, italyada bile o kadar satmıyordur muhtemelen.

    Bu konuda Giulietta fiyatları üzerine, en azından başlığı öyle söylüyor. QV'nin M3 ile yarışması, Porsche'yi geçmesi, Mercedes E serisinin yol gürültüsü alması gibi konuların Giulia 2.0 fiyatlarına etki ettiğinide sanmıyorum açıkcası. M3 rekor kırınca 3.20i fiyatları artmıyor en azından.

    Bu aradanın rakipleri belli, fiyatları belli, marka algısı belli. Alfa bu fiyatlarla girmez. Girersede araba falan satamaz açık ve net.




  • 69000TL civarından girmesi bekleniyordu 1.4 170PS motorla.



    Ama maalesef beceriksiz distribütör 2.0 gibi anlamsız ve çağdışı hacimli bir motorla ülkemize getiriyor.



    D segmenti sıradan bir aracı E segmentinin bile üzerinde başlangıç fiyatıyla satmaya çalışmak resmen müşteriye hakarettir.



    Azalarak yakında bitecek bu Alfa.



    Belki ilerde VW grubu satın alıp Skoda'nın ve Seat'ın alt markası olarak yeniden konumlandırır da, İtalya'da 3-30 Euro'ya çalışan fabrika işçileri evlerine ekmek götürür ve minik Robertolar, küçük Adrianalar sefalet içinde büyümezler.



    VW'de fakir İtalyanlara bir jest yapmış olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neiss


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    Alfa Türkiye'de araba satmak istemiyor çok açık ve net. QV'nin fiyatı iyi ama diğer modeller yani asıl satacak olan modeller uçmuş gitmiş.

    ayda 3-5 araba satarlar fiyatlar böyle çıkarsa.

    Kimse Mercedes, BMW 'den daha pahalıya Alfa almaz. İkinci eli çöp, bayisi servisi rezil. Marka imajıda daha düşük. Ama hepsinden daha pahalı.



    Hocam 330i m paket ne kadar mesela yada c300 amg 3 değilde 4 serisinin grandcoupe fiyatı 290 bin lira tamam araç 3 serisinin rakibi de Türkiye de 328i yada 330 ı satılmıyor şu aralar yanlış bilmiyorsam en azından listede göremedim. C250 211 bg motoru ile fascination paket 250 bin rakip olarak coupe kasa da c300 var 250 lerde bir bg gücü var sanıyorum ve fiyatı fascination paket ile 280 lerde. Pahalı da rakiplere de bakalım bu arada 430i de yine 280 bg değil söylemeden gecmemeyim ama xdrive gibi bir artı yönü bulunmakta.

    4.30i m paket fiyatı nedir bilmiyorum hiç gidip sormadım.

    atladığınız önemli bir husus var hem bmw'de hem mercedes'te ve heö de audi'de 1.4/1.5/1.6 motor seçenekleri var ve satışlarının büyük bölümünüde bu araçlar oluşturuyor. dolayısıyla 2.0 satmak gibi bir dertleri yok bunuda fiyatlarına yansıtıyorlar.

    şimdi alfa'ya geri dönelim. 2.0'dan daha küçük bir motor seçeneğin var mı yok. bu durumda 2.0'ı uygun fiyatla düşük kar marjıyla satacaksın ki tutunabilesin. 170 li rakamlara gırtlak dolu bmw 3.20ied 40. yıl alınıyor mesela veya c180 amg. siz gidip 50 bin fazlasına giriş paketi giulia alırmısınız 20-30 hp daha güçlü diye?

    Bir de Alfa'nın marka imajı ve ikinci eli Türkiye'de bu markalara göre oldukça geride.

    Siz gerçekten bu fiyatlarla bmw, mercedes, audi egemenliğine ortak olabileceğine inanıyormusunuz? Benim öngörüm gerçekten bu fiyatlarla çıkarsa ve bayide çılgın indirimler yapmazlarsa ayda 10 araba anca satarlar.

    Yapmayin allah askina
    Adamlar yepyeni 2.0 motorlu makinesi fabrikadan 1.6 motorlu bmw ve merso ile ayni fiyattan cikarmislar.
    Ne yapsinlar devletin otv farkinida mi ceplerinden versinler

    Siz mi yanlış fiyatlara bakıyorsunuz ben mi vallahi anlamıyorum.

    3.20ied başlangıç fiyatı 143 bin
    3.20d başangıç liste fiyatı 204 bin

    bakın BMW falan öyle düşük kar marjıyla araba satmıyor. Bir anda listeden %6-7 indirim yapabilen ona rağmen korkunç kar edebilen firmalar bunlar. Ellerinde 1.6 motor olduğu içinde yüksek karla bunları satıyorlar. BMW 1.6/1.5 motorun üretimini durdursun bakın bakalım 2.0 motorlar kaç para oluyor.


    Bakın mesela en basit örneği Mercedes. E serisinde 1.6 motor yok, dolayısıyla tutunabilmek için 2.0 benzinli motoru nispeten makul fiyatlarla satıyorlar.

    E200 Avantgarde 228 bin
    E200 AMG 239 bin

    1.6 motor seçeneği olan C serisinde ise
    C200 Fascination 240 bin.

    Mercedes E serisinde ötv farkını cebinden mi ödüyor sizce? C serisi E serisinden nasıl daha pahalı olabiliyor?


    Neyse daha fazla yazmıyacağım. Anlamak isteyen anlamıştır heralde. Alfa isterse Giulia en az 20 bin daha uzuca satılır.




  • Gulia 1.6 dizel otomatikle bile gelse satacagi araba senede 300.o argeye masrafa degmez bu memleket için
    Giulietta da dizel vardi da ne oldu,d otm geldi de ne oldu?
    Adam kotayla araba yolluyor buraya.kotasini doldursa yeter mantigindalar.hicbir zaman almanlar kadar satamayacaklar,volvosu da alfasi da hepsi bunun farkında bir siz cozemediniz bu isi.araba almandan iyi,ustune rakibinin 1.6si fiyatina 2.0t motorla geliyor daha napsın?
    200bin tl lik arabaya mahalle galericisi muhabbeti yapiyorsun,premium segment araba alan adam 3un 5in hesabini yapıyorsa o segmente girmesin,golf passat alsin birzahmet.
    Bırakmadın su fanatikligi arkadas ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Ekim 2016; 11:11:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Hatayı düzelttim teşekkürler, dalgınlığıma gelmiş sanıyorum.

    Marka algısı Alfa'nın zaten bellidir, dünya da hiçbir petrolhead yokturki Alfa'yı sevmesin. Jeremy Clarkson gibi kaybetmekten nefret eden biri bile, Richard Hammond'a karşı yarışmıştı ve kasıtlı olarak kaybetmişti. Sırf Richard Alfa 4C sürüyor diye.(Quadski Vs Alfa Romeo 4C) Herkes Alfa'yı sever. Yani demem o ki Tr'de ikinci eli para etmemesi o markanın imajını belirlemiyor. Satış rakamları da bir markanın imajını belirlemiyor. Benim söylemek istediğim budur, Type-R 160 binden satılırken fiyatlar o kadar da uçuk değil. Zaten karşılaştırdığınız araçlardan 320i benzinli olan 1.6 litrelik motora sahip, vergilendirme sistemini siz de biliyorsunuz, iki aracın fiyatını kıyaslamak anlamsız.

    Nedense bu forumda sürekli satış adedi üzerinden bir şeyler ispatlanmaya çalışılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Hatayı düzelttim teşekkürler, dalgınlığıma gelmiş sanıyorum.

    Marka algısı Alfa'nın zaten bellidir, dünya da hiçbir petrolhead yokturki Alfa'yı sevmesin. Jeremy Clarkson gibi kaybetmekten nefret eden biri bile, Richard Hammond'a karşı yarışmıştı ve kasıtlı olarak kaybetmişti. Sırf Richard Alfa 4C sürüyor diye.(Quadski Vs Alfa Romeo 4C) Herkes Alfa'yı sever. Yani demem o ki Tr'de ikinci eli para etmemesi o markanın imajını belirlemiyor. Satış rakamları da bir markanın imajını belirlemiyor. Benim söylemek istediğim budur, Type-R 160 binden satılırken fiyatlar o kadar da uçuk değil. Zaten karşılaştırdığınız araçlardan 320i benzinli olan 1.6 litrelik motora sahip, vergilendirme sistemini siz de biliyorsunuz, iki aracın fiyatını kıyaslamak anlamsız.

    Nedense bu forumda sürekli satış adedi üzerinden bir şeyler ispatlanmaya çalışılıyor.

    Hocam Alfa'yı sevmekle sevmemekle bir ilgisi yok bunun. Fiyatlarla ilgisi var. Defalarca yazdım sürekli tekrar etmekten yoruldum ama bu fiyatlar normal değil. Vergi ile falanda açıklanabilecek farklar değil. BMW, Mercedes, Audi konusunda sürekli aynı yanılgıya düşülüyor evet bunların 2.0 seçenekleride pahalı ama ellerinde 1.6 motor olduğu için 2.0 ları pahalı veriyorlar. Gidin E serisine bakın 1.6 motor olmadığında fiyat nasıl marjinal değişiyor görün. Giulia ile E serisinin aynı fiyatta olması normal mi? Ya da 2.0 motorda C serisinin E serisinden pahalı olması vergi yüzünden mi? Hayır distribütörlerin kar hesaplarından kaynaklı.

    O zaman size şöyle göstereyim. Madem Type-R dediniz.

    Giulia Super 2.0 200HP -> İngiltere 30750GBP

    Honda Type-R -> 30000GBP

    hani madem Type-R dediniz. İşte size ingiltere fiyatları. Türkiye fiyatlarına gelince 2016 Type-R 160'a alamazsınız. Listesi 58000 euro yani 195000. 180 gibi alınır belki biraz daha altına zorlanabilir. Liste fiyatına baksanız bile ingilterede 750gbp olan fark burada 25000 lira olmuş oluyor.




  • BenGiDeR B kullanıcısına yanıt
    Evet hocam son dedidiğinize sonuna kadar katılıyorum. Firmaların bunu yapmasına bende gıcık oluyorum.

    Şimdi bende kontrol ettim £ 30,750 Alfa Giulia. Honda Civic Type-R'ın uk satış fiyatına baktım o da 30 bin euro. Almanya fiyatları da aynı her ikisi 35 bin euro.

    Sonrasında Honda'nın Tr satış fiyatına baktım; 194 bin lira. Bu durumda Giulia'nın da 200 bin veya daha alttan satılmaya başlanması gerekiyordu. Aynısını Mazda'da Mx-5 için yaptı, ki 1.5 motor araba o. Hatta geçmişte de bunu eleştirdim şu mesajıma bakabilirsiniz. (Link)

    Benim sitemim konunun altında genel olarak bu araba çöp, Fiat işte teneke; Bmw alınır, Audi buna 10 basar tarzı yorumlara idi. Mazda'nın ve Alfa'nın durumu galiba şöyle; bunlara yıllık 15-20 araç gönderiyorlar. Distribitörlerde bu 15-20 araçtan kârı maksimize etmeye çalışıyorlar. Dediğim gibi buna bende kızıyorum, bu konuda haklısınız. Fiat 124 Spider'da benzer durum yaşamayız diye ümit ediyorum.

    Saygılar.




  • -ForeverY- kullanıcısına yanıt
    Sıfırları 240 ile 280 bin euro arasında değişiyor. Yani 800 ile 940 bin Türk lirası arası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Ayda 10 araba, yılda 1200 araba yapar ki Alfa, sadece Giulia'da bu satış rakamlarını yakalasın, İtalya'daki fabrikayı kapatıp Tr'ye taşınır . Zaten Alfa'nın Tr'ye 1200 adet araba göndereceğini ben zannetmiyorum.

    Alfa Romeo'nun Bmw-Mercedes-Audi 3'lüsünün tahtında gözü yok. Olamazda. Bizim memlekette Mercedes üretimi Çin'de yaptırsa yine satar. Son çıkan E kasa yerli yabancı tüm incelemelerde özellikle yalıtım konusunda çokça eleştirildi. Emin olun aracı satın alanların hiç umrunda değil. Yıldızı yeter kafasındalar. Audi deseniz nerden tutsanız elinizde kalır. 2008 Audi A5 ile 2016 A5 arasında adam gibi fark yok, bana sorsanız ayırt edemem. Saydığınız araçlar arasında Giulia'nın rakibi olabilecek tek araç M3. Zaten yabancı incelemelerde hep bu araçla kıyaslandı. Kimisi Alfa daha iyi kimisi M3 daha iyi dedi. Chris Harris, M3 kadar keskin bir araç olduğunu hissetmedim, M3'den biraz daha ağır hissettiriyor, fakat M3'den %10 oranında daha seri ve hızlı olduğunu hissediyorum gibi bir yorum getirdi mesela. Nürburgring pist süresi M3 GTS'den 16 saniye daha hızlı, bunu da belirteyim.

    Ben satın alacağım için yorum getirmiyorum, otomobil konuşmayı sevdiğim için yorum getiriyorum, ki burdaki çoğu insanda bunu yapıyor. Zaten otomobil forumları bunun için var. 20-30hp fark, satış rakamı, yok vergi bilmemne beni bu sebepten pek ilgilendirmiyor ve benim şahsi kanaatim bu aracın, Mercedes C 63 AMG'den de Bmw M3'ten de daha iyi bir araç olduğudur. Çoğu petrolhead'in de bu şekilde düşündüğüne eminim.

    Fiyat konusunda şunu söyleyebilirimki kimse Mercedes ve Audi kadar bizim milleti öpmüyordur. 1.6 156 beygir e180'in vergisiz fiyatı 116bin lirayken, 2.0 211 hp e250 109bin küsürlerde idi, bir önceki kasa için konuşuyorum.

    Saygılar.


    Ayda 10 araba yılda 120 araba yapar hesap hatası yapmışsınız. Giulia'nın tek modeli QV olsaydı tek rakibi M3 olabilirdi ama öyle bir dünya yok. Alfa'yı kurtaracak olan QV değil 2.0, 2.2 olan modeller. Mercedes'in vs. başarısıda Türkiye'ye has değil. Alfa'nın bu markalardan daha fazla sattığı bir ülke var mı bilmiyorum, italyada bile o kadar satmıyordur muhtemelen.

    Bu konuda Giulietta fiyatları üzerine, en azından başlığı öyle söylüyor. QV'nin M3 ile yarışması, Porsche'yi geçmesi, Mercedes E serisinin yol gürültüsü alması gibi konuların Giulia 2.0 fiyatlarına etki ettiğinide sanmıyorum açıkcası. M3 rekor kırınca 3.20i fiyatları artmıyor en azından.

    Bu aradanın rakipleri belli, fiyatları belli, marka algısı belli. Alfa bu fiyatlarla girmez. Girersede araba falan satamaz açık ve net.

    alfayı bi araştır bir iki tane belgeselini izle marka algısı belli lafını ondan sonra et

    hemen hemen hiç bir markanın tarihi alfaya yetmez ferrarinin bile, alfisti değilim ama araştırdım belgesellerinide izledim boş boş marka algısı belli diyip milletin sinirlerini zıplatmaya gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • senersongur kullanıcısına yanıt
    69.000 tl

    2.0 çağ dışı motor


    Vw


    Ne kullanıyorsunuz? Arada bende alayım bıktım karının dirdirindan atayım iki üç tane



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhsinmuttaki -- 20 Ekim 2016; 14:25:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Azalarak yakında bitecek bu Alfa.



    Belki ilerde VW grubu satın alıp Skoda'nın ve Seat'ın alt markası olarak yeniden konumlandırır da, İtalya'da 3-30 Euro'ya çalışan fabrika işçileri evlerine ekmek götürür ve minik Robertolar, küçük Adrianalar sefalet içinde büyümezler.


    VW'de fakir İtalyanlara bir jest yapmış olur.

    Trolleme denemen bu kez tutmadı. VW zaten yıllardır alfayı almaya çalışıyor ama seat ve skodanın altına değil audinin yanına spor premium araçlar üretmesi için. Bu yazdığımı sağır sultan duydu ama sen bilmiyormuşsun




  • Bir marka kendi topuğuna nasıl sıkar görmüş olduk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WmGMD

    quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    Aladdin in testi vardi. Gorunus performans var ama tipik italyan kalitesizligine bu paralar verilmez be
    .. kasli egea

    Yok kaslı tofaş hocam şu aracın egea ile ne ortak noktası var ki ? İkisine de ödediğiniz paranın FCA nın kasasına gitmesi dışında

    Hocam bu italyanlar araclarinda genelde ayni alt yapiyi kullaniyorlar. Egea ile ayni degil ama ayni kalitesizlikte ortaklar. Mantalite ayni. Italyanlar genelde malzeme kalitesinde vasatlar. Veya bu tarz araba alanlar da buna dikkat etmezler. Performans ve surus zevki ararlar. Bu iki modelin ortasina da cok rahat gulietta yi oturtabilirsiniz. Ayni esintiler bunlar. Sadece yonleri ve isimleri farkli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Satmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa fanı olarak söylüyorum bu gidişle alfa batar gider, zaten yıllardır zarar eden bir firma.

    Mito bitti yerine yeni mito gelmiyor, eskisi gibi devam seriler devam etmiyor.

    Bir dönem giu mito gibi düşük fiyatlı halk araçları üretiyor, sonra ferrari innovasyonuyla giulia stelvio vs. üreticem diyor.

    Yıllardır piyasada yoksun hızlı giriş yapmak gerekiyor, hala fiyatları yüksek tutuyorsun.

    2.0 motorla getiriyorsan kar marjını düşürüp o aracı ucuzlatacaksın, 320d 200 bin lira ve borusan o araçtan çılgın kar ediyor.

    Yine sadece bir kaç alfa fanı alacak arabayı, bir kaç sene sonra da 159 da yaptıkları gibi önce türkiyeye getirmeyi bırakacaklar, sonra zamanla sadece italyada satılacak.


    Sergio alfa satmak gibi bir derdimiz yok fantezimiz demeye devam etsin, sevdiğimiz marka bu gidişle kepenkleri indirir.
    Zaten satış rakamları da dünyada 156 159 gibi olmadı, çok yeni bir model olmasına rağmen, yıllardır beklenen bir model olmasına rağmen satışlar yerlerde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazda Motor Corporation


    quote:

    Orijinalden alıntı: BenGiDeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Legolas246

    Ayda 10 araba, yılda 1200 araba yapar ki Alfa, sadece Giulia'da bu satış rakamlarını yakalasın, İtalya'daki fabrikayı kapatıp Tr'ye taşınır . Zaten Alfa'nın Tr'ye 1200 adet araba göndereceğini ben zannetmiyorum.

    Alfa Romeo'nun Bmw-Mercedes-Audi 3'lüsünün tahtında gözü yok. Olamazda. Bizim memlekette Mercedes üretimi Çin'de yaptırsa yine satar. Son çıkan E kasa yerli yabancı tüm incelemelerde özellikle yalıtım konusunda çokça eleştirildi. Emin olun aracı satın alanların hiç umrunda değil. Yıldızı yeter kafasındalar. Audi deseniz nerden tutsanız elinizde kalır. 2008 Audi A5 ile 2016 A5 arasında adam gibi fark yok, bana sorsanız ayırt edemem. Saydığınız araçlar arasında Giulia'nın rakibi olabilecek tek araç M3. Zaten yabancı incelemelerde hep bu araçla kıyaslandı. Kimisi Alfa daha iyi kimisi M3 daha iyi dedi. Chris Harris, M3 kadar keskin bir araç olduğunu hissetmedim, M3'den biraz daha ağır hissettiriyor, fakat M3'den %10 oranında daha seri ve hızlı olduğunu hissediyorum gibi bir yorum getirdi mesela. Nürburgring pist süresi M3 GTS'den 16 saniye daha hızlı, bunu da belirteyim.

    Ben satın alacağım için yorum getirmiyorum, otomobil konuşmayı sevdiğim için yorum getiriyorum, ki burdaki çoğu insanda bunu yapıyor. Zaten otomobil forumları bunun için var. 20-30hp fark, satış rakamı, yok vergi bilmemne beni bu sebepten pek ilgilendirmiyor ve benim şahsi kanaatim bu aracın, Mercedes C 63 AMG'den de Bmw M3'ten de daha iyi bir araç olduğudur. Çoğu petrolhead'in de bu şekilde düşündüğüne eminim.

    Fiyat konusunda şunu söyleyebilirimki kimse Mercedes ve Audi kadar bizim milleti öpmüyordur. 1.6 156 beygir e180'in vergisiz fiyatı 116bin lirayken, 2.0 211 hp e250 109bin küsürlerde idi, bir önceki kasa için konuşuyorum.

    Saygılar.


    Ayda 10 araba yılda 120 araba yapar hesap hatası yapmışsınız. Giulia'nın tek modeli QV olsaydı tek rakibi M3 olabilirdi ama öyle bir dünya yok. Alfa'yı kurtaracak olan QV değil 2.0, 2.2 olan modeller. Mercedes'in vs. başarısıda Türkiye'ye has değil. Alfa'nın bu markalardan daha fazla sattığı bir ülke var mı bilmiyorum, italyada bile o kadar satmıyordur muhtemelen.

    Bu konuda Giulietta fiyatları üzerine, en azından başlığı öyle söylüyor. QV'nin M3 ile yarışması, Porsche'yi geçmesi, Mercedes E serisinin yol gürültüsü alması gibi konuların Giulia 2.0 fiyatlarına etki ettiğinide sanmıyorum açıkcası. M3 rekor kırınca 3.20i fiyatları artmıyor en azından.

    Bu aradanın rakipleri belli, fiyatları belli, marka algısı belli. Alfa bu fiyatlarla girmez. Girersede araba falan satamaz açık ve net.

    alfayı bi araştır bir iki tane belgeselini izle marka algısı belli lafını ondan sonra et

    hemen hemen hiç bir markanın tarihi alfaya yetmez ferrarinin bile, alfisti değilim ama araştırdım belgesellerinide izledim boş boş marka algısı belli diyip milletin sinirlerini zıplatmaya gerek yok



    Yahu demeyim diyorum ama ne kadar boş konuşuyorsunuz. Önünüze bir tane Ferrari, bir tane de Alfa Romeo anahtarı koysunlar hangisi alırsınız? Önce buna cevap verin sonra konuşuruz marka algısı kavramını.

    Sokakta kim hangisine bakarla, fi tarihinde kalmış sportif başarılarla marka imajından bahsediliyor. 146, 147, GT, 156, 159, Mito, Giulietta ile oluşuyor marka algısı. Sokaktaki adam bunları görüyor, bunlara biniyor. Enzo Ferrari'nin yarıştığı Alfa Romeo otomobilini bilmiyor veya ilgilenmiyor kimse.

    Yok illa marka tarihi diyorsanızda Mercedes'in tarihinede bir bakın bakalım kimin tarihi nereye dayanıyormuş. Ne işinize yarayacak bu bilgi o da ayrı mesele ama içten yanmalı benzinli motorlu ilk otomobili yani bugünkü bildiğiniz otomobil ilk kim üretmiş kim tescil ettirmiş bir görün. Sonra tarihten konuşursunuz.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.