Şimdi Ara

Gitttigidiyor da Cayma Hakkı Var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
597
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Gittigidiyor'dan Sony KD-55XF7596 model bir televizyon aldım. 2 gün sonra cayma hakkımı kullandığımı beyan ettim.
    Bundan sonrasi ise komedi. bir temsilci önce "ürünün kurulumu yapıldı ise cayma hakkı kapsamında olmadığı" söylerken başka bir mesajında "İşlem için servis tarafından kurulumu yapılmadı ise cayma hakkı kapsamında olmadığı için satıcının inisiyatifindedir. Bu aşamada teknik servis tarafından rapor iletmenizi rica ediyorum." diyor.

    Sonra olaya başka bir temsilci dahil oluyor ve "Konu ile ilgili ürün servis harici tarafınızdan kurulum yapılması durumunda garanti kapsamı dışında kalmaktadır. Kurulum raporu göndermeniz sonucu değiştirmeyecektir. İlgili üründe sorun yaşıyor iseniz teknik servis ile görüşmenizi rica ederim."

    Sonuç olarak gittigidiyor televizyonlarda cayma hakkı yoktur diyor. Oysa ki kanun, yönetmelik ve gittigidiyor kendi sitesinde "Ürünün ambalajının açılması, ürünün denenmesi, ürünün mutat kullanımı, yani ürünün alışılageldiği gibi kullanılması cayma hakkının kullanılmasına engel olmaz." diyorlar.

    Şimdi ben konuyla ilgili hem satıcı firmayı hemde aracı firma olan gittigidiyor'u Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne şikayet edeceğim.
    Kızdığım nokta şu hadi cayma hakkını kullandırmıyorsun da tüketiciyi niye yanlış bilgilendiriyorsun. Hukuk bilmeyen bir kişi bunların bu sözlerine inanıp cayma hakkım yokmuş diye düşünebilir ve aldatılmış olur.

    Donanımhaber de cayma hakkı ile ilgili bir video paylaşmış ve bu videoda gittigidiyor sitesinden ekran görüntüleri kullanıyor.
    Gittigidiyor da cayma hakkı yokmuş ki kime güvenip reklamını yapıyorsunuz?

    Yazışma çıktılarını da ekte resim olarak paylaştım. Tüketici Hakem Heyetine başvurumu yapıyorum. Haklı da çıksam haksız da çıksam tüm gelişme ve belgeleri de burada paylaşacağım. Böylelikle donanımhaber forum katılımcıları da haklarını daha iyi kullanabilirler diye düşünüyorum.

    Gitttigidiyor da Cayma Hakkı Var mı?Gitttigidiyor da Cayma Hakkı Var mı?Gitttigidiyor da Cayma Hakkı Var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sunmedia -- 19 Ekim 2018; 15:4:22 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.