Şimdi Ara

GittiGidiyor ne kadar Güvenli? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
37.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DekaRanger

    gecen gun laptopumu sattim 800ytlye cumartesi gunumu ne satici onay verdi para transferi ilk is gunu yane bugun olacak demislerdi bugun sabah aradilar alici sahte kredi karti kullanmis aliciya ulasamiyoruz dediler olen sorun cozuldu paraniz havale edildi dendi bana aksam gene ariyorlar buseferde parayi havale etmiyoruz dediler alici hakkinda kanuni islem yapilacakmis laptopumuda kurtarmaya calisacaklarmis yurt disinda bole birsey olsa firma hakkinda dava acilir ama gittigidiyor kendini cok iyi savunuyor nedemek efenim urunu kargo ile yollamadiginiz icin bu hakka sahip degilmisim bende laptop kargo ile gidermi dedim anliyorum ama kurallarimizin disina cikmisinzi falan zirvaladilar neyle yolladigimdan sizene sonucta ilan verildi alici onayladi gerisi siteye kalmis. kisaca simdi ne para var bende nede laptop var durum sayfamdanda silmisler satisi sitenin telefonuda yok ortada kaldim yane resmen site ilgilenmese hem alici tarafindan hemde site tarafindan dolandirilmis oldum

    elden alışveriş falanmı yaptın ?




  • ayrıca gg bu alışverişlerden kazancı nedir her kategori üzerindenmi % alıyor yoksa para miktarına göre mi ?Hem alıcıdan hem satıcıdanmı alıyor yoksa sadece satıcıdanmı

    not : biraz fazla soru sordum sanırım , imla hataları için üzgünüm
  • aslında sorduğun soruların hepsine sitesinde cevap vermiş yine de ben bildiğim kadarıyla cevap veriyim.Garaj kategorisi dışındaki tüm satışlarda satıcıdan satış gerçekleşen fiyat üzerinden %10 komisyon alıyor.
  • Listeleme ücretleri ve komisyonla satıcının belini sağlam büküyor, örneğin benim 210 civarı ürünüm var bu sitede, ayda 300 ytl ye yakın listeleme parası ödüyorum, indirimli listeleme paketi alıyorsunuz, %80 indirimli listeleme = 100 ytl, %95 ind. listeleme = 250 ytl + vitrin (1.5 ytl), kalın yazı (0.5 ytl) alt yazı(0.5 ytl) (opsiyonel bu özellikler, ilan başına ödeniyor) gibi özelliklere bu indirim paketlerinin indirimleri işlemiyor + bide her satıştan alınan %10 komisyon var, bu rakamların hepsi satıcıyı ilgilendiriyor, alıcılardan ne komisyon nede başka bişey alınıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sky__walker -- 11 Aralık 2007; 2:27:47 >
  • Merhaba,

    Ödememiz ne zaman yapılacak?

    iyi günler.

    Gönderen: Gittigidiyor Ek mesaj giriş tarihi:14:58:35 04/01/2008

    Sn. urak,

    Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederiz.

    "6673117" No.lu banka hesabınız sisteme tanımlanmıştır. İlk iş gününde para transferiniz; gercekleştirilecektir. Bilgilerinize.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    Eklenen Not:7457801 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak? Ek mesaj giriş tarihi:15:05:11 04/01/2008

    6673117 nolu hesabımızı bu satıştan önce tanımlamıştık. Satışımız dün alıcı tarafından onaylandı. Sözleşmemiz gereği tarafımıza bugün ödeme yapılması gerektiğini düşünüyoruz. Tarafımıza bilgi aktarılmasını rica ederiz.

    Saygılarımızla,

    Gönderen: Gittigidiyor Ek mesaj giriş tarihi:15:25:56 04/01/2008

    Sn. urak,

    Banka hesabınız onaysız olduğundan ürün bedeli bu gün hesabınıza aktarılamamıştır.

    İlgili ürün bedeli gün içerisinde sistemde kayıtlı bulunan hesabınıza ulaşıcaktır.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    Eklenen Not:7457801 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak? Ek mesaj giriş tarihi:16:59:02 04/01/2008

    Ürün bedeli henüz hesabımıza ulaşmadı. 04.01.2008 gün içerisinde ulaşması gerekiyordu.. En kısa zamanda yanıt bekliyoruz.

    Gönderen: Gittigidiyor Ek mesaj giriş tarihi:17:05:55 04/01/2008

    Sn. urak,

    Diğer fiş üzerinden de belirtmiş olduğumuz şekilde Banka hesabınız onaysız olduğundan banka bilgileriniz sisteme 04/01/2008 Tarihinde tanımlanmıştır. Bu nedenle para transferiniz 07/01/2008 Tarihinde "6673117" No.lu banka hesabınıza transfer edilecektir. Bilgilerinize.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    Eklenen Not:7457801 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak? Ek mesaj giriş tarihi:17:14:28 04/01/2008

    Sn. Gittigidiyor Banka hesabımızı tanımlayalı yaklaşık 1 hafta olmuş. Onay işlemini bizim mi sizin mi gerçekleştirmeniz gerekiyordu? Neden bugüne kadar sisteme tanımlanmadı. Bu konularda aydınlatmanızı rica ederim.

    Gönderen: Gittigidiyor Ek mesaj giriş tarihi:17:26:47 04/01/2008

    Sn. urak,

    Banka hesabınızı Bana Özel/Hesaplarım sayfanıza tanımladığınızda tarafımıza bilgi vermeniz gerekmekteydi. Bu nedenle gerekli doğrulama işlemi tarafımızca gerçekleştirilmemiş ve işleminizde gecikme yaşanmıştır.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    Eklenen Not:7457801 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak? Ek mesaj giriş tarihi:17:41:10 04/01/2008

    Banka hesabını tanımladığımızda size bilgi vermemiz gerektiği konusu sitenizin neresinde yazıyor.. ilginize teşekkür ederim. Üyelik iptali için yapmamız gereken işlemlere hangi bölümden ulaşabiliriz.

    Gönderen: Gittigidiyor Ek mesaj giriş tarihi:17:55:32 04/01/2008

    Sn. urak,

    Şuan Bana özel durum sayfanızda devam eden işlemleriniz bulunduğundan üyelik iptali gercekleştirilememektedir. Devam eden işlemleriniz sonuçlandıktan sonra tarafımıza bilgi vermeniz durumunda üyeliğiniz sonlandırılacaktır. Bilgilerinize.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    Eklenen Not:7457801 , Ürünüm onaylandı, para transferi ne zaman yapılacak? Ek mesaj giriş tarihi:18:02:54 04/01/2008

    Sn Gittigidiyor,
    ''Banka hesabını tanımladığımızda size bilgi vermemiz gerektiği konusu sitenizin neresinde yazıyor.. '' sorumuza yanıt alamadık.
    Bilgi edinilmesini rica ederim.

    Gönderen: Gittigidiyor Ek mesaj giriş tarihi:18:14:36 04/01/2008

    Sn. urak,

    Banka tanımlama işlemlerinizi Destek Hattına mesaj yolu ile iletebilmektesiniz. Bilginize.

    ---------------------------------

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor




  • Bende ilk kez GG den alışveriş yaptım.İlk önce kişinin profiline baktım.1800 kusür işlemi var.Yani çok sağlama benziyordu.Alışverişimi yaptım..
  • Bende elimdeki Beşiktaş dergilerini ve F1 Racing dergilerini satmayı düşünüyorum.Ama tüm sayıları yok ..
    Toptan satmayı planlıyorum ..Sıralı halde değil ama bakalım kim alırsa.
  • Kargo yollama sınırı 3 gün değil ben ürünü kazandıktan sonra 1 hafta geçmişti adam hala yollamayınca iptal ettim.
  • Tüm mesajları okudum; üyelerin GG ile ilgili deneyim ve fikirlerini paylaşmaları iyi olmuş. Kafama takılan bazı şeylere cevap da bulmuş oldum. Bu arada GG kullanıcı adım da aynıdır. Profil / YorumSayfam:http://www.gittigidiyor.com/php/kimlik.php?nick=akrep_ve_su
    Ürün Sayfam:http://www.gittigidiyor.com/main/search.php?aramasatici=akrep_ve_su




  • Merhabalar.Bu konu hiçde gg'nin yazdığı gibi değil.Ben gg den 10 ayrı ürün sipariş ettim ancak 8 ürün geldi.Bunu kargo firmasının yetkilisine de onaylattım.Hemen durumu gg ye bildirdim.Sonuç bir sürü zaman kaybı.Ben ürünü almadığım ve onaylamadığım halde gg paramı satıcıya ödedi.Ben de dolandırıldığımla kaldım.gg den bir daha ürün almakmı?ASLA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesuryurek33

    Merhabalar.Bu konu hiçde gg'nin yazdığı gibi değil.Ben gg den 10 ayrı ürün sipariş ettim ancak 8 ürün geldi.Bunu kargo firmasının yetkilisine de onaylattım.Hemen durumu gg ye bildirdim.Sonuç bir sürü zaman kaybı.Ben ürünü almadığım ve onaylamadığım halde gg paramı satıcıya ödedi.Ben de dolandırıldığımla kaldım.gg den bir daha ürün almakmı?ASLA

    Siz sadece kendinizi anlatamamışsınız. Eğer gerçekten 10 ürün gönderildi yazılıp 8 ürün gelmişse ve kargo görevlisine zabıt tutturdu iseniz paranın satıcıya aktarılması imkansız. Kendinizi ifade edememişsinizdir...
  • Bu tip sistemlerin yüzde yüz güvenli olması ne yazıkki mümkün değil. Yüz yüze alışverişlerde bile sorun çıkıyorken uzak mesafeli alışverişlerde sorun çıkmamasını beklemek biraz hayal olur.
  • Daha biraz önce 24 TL EFT geçtim.
  • hiç tavsiye etmiyorum eğer ödemede sistemden kaynaklanan bir hata olursa anında hesabınızı siliyorlar ve başlarından kovuyolar.Bir de sinir bozucu bi mesaj gönderiyolar.Hesabınız silindi paranız geri iade edilecektir
  • Arkadaşlar başımdan geçen iki olayı size anlatayım, bu sitenin ne kadar güvenli olduğuna ve alışveriş yaptıktan sonra bile başınıza neler gelebileceğini iyi düşünüp öyle karar verin.

    Ben Gittigidiyor.com dan satıcının beyanına güvenerek 1 adet fotoğraf makinesi ve 1 adet bilgisayar aldım.
    Aldığım bilgisayar çalıntı çıktı. Bilgisayarı kullanırken 15 gün kadar sonra bir gün evime polisler geldi ve bana önce bir siteden alışveriş yapıp bilgisayar alıp almadığımı sordular ve bende aldım dedim. Eve girip bilgisayarı aldılar ve bilgisayarla beraber beni karakola götürdüler. Karakolda 3 saat kadar ifade işlemleri sürdükten sonra, Komiser benim memur olduğum için nezarette tutulmama gerek olmadığını ve yarın savcılığa çıkmak üzere tekrar gelmemi istediler. Ertesi gün savcılığa gittim savcı bana resmen suçlu muamelesi yaptı. Korktum içeri atacak diye. Meğerse çalıntı ürünlerde satan kadar alıcıda suçlu oluyormuş. Bizim bilgisayar gitti tabi olan da bana oldu. Bir sonuç alamadım. Parayı verdik birde suçlu olduk. Gittigidiyor.com kendi sitesine kurallar koymuş satılan ürünüden satıcı sorumlu diye %10 komisyon ücretine alıyor gerisine karışmıyor. Yani sahte, çalıntı, kaçak, klonlu cep telefonu v.b. şeyleri bilmeden alıp sonrada uğraşlar verip sonuçsuz kalmanız mümkün. Öyle bir yer yani. Satılan ürünü denetleme diye bişey yok. Satıcıdan ürünü satışa koyarken kendisine ait olduğunu belgeleyecek hiçbir şey istenmiyor. (Bunuda sanırım listeleme ücretinden kazandığı paradan olmamak için yapmıyor. Zira günde binlerce ürün listeleniyor her listelemeden belge istese ki bunu alıcıya korumak adına yapması gerekir o zaman da listelemeden kazandığı tatlı paradan olacak) Hal böyle olunca çalıntı mal satmak için fırsat yeri oluyor.

    Fotoğraf makinesine gelince aradan 2 ay geçmeden arızalandı. 250 tl. ye makineyi aldık, 250 tl. tamir ücreti istedi Canon firması. Evde öylece duruyor. Satıcıya anlattım durumu ama bendeyken sağlamdı ürünü alıp onay verdiniz siz bozdunuz tamir ettirin diye bi mesaj geldi. 2.el olduğu için bir hakta talep edemiyorsun.

    Benim başıma gelenler sizlerin başına gelmesin bu siteden alışveriş yaparken çok dikkatli olun hatta yapmayın. Sonra benim gibi hem mağdur hem suçlu olursunuz !!!

    Anlayamadığım yasal olmayan satışların yapıldığı bu siteye Devletimizin yetkililerinden kimse neden dur demiyor?




  • Yasal olmayan birçok ürün satılıyor ggde. Ne resmi satıcısı belli, ne nerden geldiği. 25TL aylık verip dükkan açtırıp kontrol mekanizması kurmassanız insanların mağdur olması gayet normal. Güvenli satış sadece işin ödeme ayağı hani bunun üreticisi, bayisi, garantisi, faturası vs.si. Devletin dediğin gibi el koyması lazım bu siteye sadece gercek satıcıların satış yaptığı bir platform olmalı. Şu anki hali gibi önüne gelenin ürün koyup satış yapabildiği bir yer değil.
  • hocam güvenilrligi satıcının onuru ıle doğru orantılıdır mesela cok yanıltıcı fotolar koyanlar olabılıyor
  • Gittigidiyor giderek kan kaybediyor.Önce açık arttırmayı kapatarak büyük bir müşteri potansiyelini kaybettiler.Şimdide destek hattındaki birkaç çalışanın yüzünden üyelerini kaybediyorlar.

    82 işlemi ve %100 olumlu yorumu olan bir üyeliği kapatan gittigidiyor'dan nasıl adaletten söz edilebilir ki!bir yanda olumsuz yorumlarla profili dolu olan ve işlem sayısı 10u geçmeyen bir kullanıcı diğer tarafta ise hiçbir olumsuz yorumu olmayan satıcı.Ve alıcı şikayet ederken satıcının o sırada olumlu yorumlar almaya devam etmesi ve gittigidiyor'un üyeliği kapatması.

    Gerçekten SIFIR RİSK tamamen yalan bence gittigidiyor artık sadece SIFIR GÜVEN durumundadır.Müşteri hizmetlerindeki birkaç çalışanın keyfi tavırları ve mesajları okuduğunda kişisel algısına kalmış egolarıyla yaptığı işlemler gittigidiyor'da büyük bir prestij kaybına neden olmaktadır.

    Gittigidiyor malesef bırakın 82 işlem %100 olumluları 1000 işlem %100 olumlu profilleri bile kapatmaktadır.bu hayret verici bir durumdur.Gittigidiyor birkaç çalışanın elinde madara olmuş durumdadır.




  • GG kesinlikle güvenli değil dandik bir kablo yüzünden dünyanın kargo parasını verdim. "Sıfır risk" resmen yalan ve bu yüzden hesabımı kapattırdım. Hakkımı da helal etmiyorum. Hem günlerce ugraştır bir de ürünü göndermek için kargo ödedim. alırken öde gönderirken öde hep öde Böyle rezil bir site görmedim. "Kesinlikle tavsiye etmiyorum"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PROF.EMULASYONCU

    GG kesinlikle güvenli değil dandik bir kablo yüzünden dünyanın kargo parasını verdim. "Sıfır risk" resmen yalan ve bu yüzden hesabımı kapattırdım. Hakkımı da helal etmiyorum. Hem günlerce ugraştır bir de ürünü göndermek için kargo ödedim. alırken öde gönderirken öde hep öde Böyle rezil bir site görmedim. "Kesinlikle tavsiye etmiyorum"


    +1

    Üstüne üstlük %10 gibi yüksek bir komisyon kesmesi ve pahalı listeleme ücretleride cabası.bunları kabul ederek üye olmanıza rağmen birde resmen dalga geçer gibi muamele yapmaları tam bir komedi!Aşağıda bir kullanıcının yaşadığı yazıyı alıntı yapıyorum
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Gittigidiyor'dan Kovuldum :)

    Böyle bir şeyi hiç duymamıştım, duysam inanmazdım, başıma geldi… Bir e-ticaret sitesinin müşterisini kovduğu nerede görülmüştür? Başka yerde görülmediyse bile ben bu konuda ya ilk oldum, ya da bir e-ticaret sitesinden üyeliği silinen insanlar arasında bunu dile getiren belki de ilk kişi olmuşumdur :)

    Gitti gidiyor yöneticilerinin bundan haberi yoktur büyük ihtimal, sitelerinde telefon, e-posta adresi bilgisi bulunmadığı için kendilerine haber veremedim kusura bakmasınlar artık. eBay’in de haberi yoktur tabii Türkiye’de işlerin böyle yürüdüğünden. Elim değerse bu tecrübemi onlarla da paylaşmak istiyorum yakın zamanda…

    Özetlemek gerekirse olay şöyle gelişti:

    Satın almak istediğim bir ürün vardı. Sepete atıyorum, sepette fiyat bilgisi görüntüleniyor. Devam et butonuna basınca bir sonraki ekrana geçiliyor. Bu sayfada sepetteki ürünlerin toplam fiyatı 0 (sıfır) YTL olarak görünüyor. Satın al butonuna tıklayınca da haliyle hata veriyor. Sitenin sağına – soluna baktım, altına üstüne baktım bir tanecik telefon numarası yok. E-posta adresi de yok. Sadece bir iletişim formu var.

    Formu doldurdum, yaşadığım sıkıntıyı yukarıdaki gibi izah ettim. Almak istediğim ama sorun yaşadığım ürünün linkini de mesajımda belirttim (Linki yapıştırmamış olsam dahi sepetimden görebiliyorlardır muhtemelen ama ben işi sağlama almaya çalıştım.) Site gittigidiyor olduğu için ve üründen de sadece bir adet satışta olduğu için, kaçırmak istemediğimden bu konuda bana acil olarak yardım etmelerini rica ettim. Sağ olsunlar mesajımı cevapladılar. Ama şu gelen cevabı okuyalım şimdi hep birlikte:

    =======

    Sn. Gönüllü,

    Lütfen, yardım almak istediğiniz konu hakkında tarafımıza bilgi veriniz. Size en kısa süre içinde yardımcı olacağız. Teşekkür ederiz.

    ———————————

    İyi Çalışmalar. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor

    =======

    Okudunuz mu? İsterseniz şimdi başa dönüp benim yaptığım izahı tekrar okuyabilirsiniz. Sizce anlaşılmaz bir şekilde mi anlatmışım sorunumu? Şu ürünü almak istiyorum (linki de var). Alamıyorum. Acil yardım. Bu mu benim yaşadığım sorun? Evet. Gittigidiyor ne demiş peki? “Lütfen, yardım almak istediğiniz konu hakkında tarafımıza bilgi veriniz.” Yani? Siz ne anlıyorsunuz bu mesajdan bilmiyorum ama ben yukarıdaki mesajın bir insan tarafından yazılmış olduğuna inanamadım. Olsa olsa düşünme yeteneği olmayan bir robot tarafından yazılmıştır diye düşündüm. Ürünü de almak için acele ediyorum ya, haliyle benim şalterler attı ve şöyle bir cevap yazdım:

    =======

    Bu cevabı yazarken düşünme yeteneğinizi devre dışı mı bıraktınız acaba? Beyinciğinizle cevap yazıyorsanız insanlara lütfen insanların vaktini almayın bari… Size link gönderdim mi ben arkadaşım? O linkteki ürünü sepete atıyorum, fiyatı görünüyor ama satın al butonuna tıkladığım zaman fiyatı sıfır YTL görünüyor. Bu nedenle de satın alamıyorum, diye açıkladım mı? Yardım almak istediğiniz konuyu tarafımıza bilgi veriniz de ne demek Allah aşkına? Benim sorumu ve kendi cevabınızı sonra da bu yanıtımı alın ve müdürünüze, patronunuza okutun lütfen. Kamera şakası gibi adamlarsınız gerçekten… Almıyorum ürün mürün, siz zahmet etmeyin, sorunu tespit edip çözerseniz belki birisi alır malır, neme lazım, böyle oyalayıcı, hiçbir amaca hizmet etmeyen sorular sormaya devam edin. Hepinizi yürekten tebrik ediyorum.

    =======

    Pazarlama derslerinde o kadar anlatılır, kitaplarda öteden beri hep yazılır çizilir; yok efendim müşteri veli nimettir, müşteri kraldır, memnun müşteri size yeni müşteriler kazandırır, küstürülen müşteri en az 10 kişiyi de beraberinde götürür falan filan… “Onları yazanlar kendileri okusunlar” diye düşünüyor her halde ki, benim mesajı okuyan çok saygıdeğer müşteri temsilcileri (!) bana bir mesaj yazıp, (hatta daha güzeli telefon açıp), neden böyle bir sorun yaşadığımı, ürünü nasıl alacağımı izah etmek; sizi kızdırdıysak kusura bakmayın diye gönlümü almak yerine, benimle hiç muhatap bile olmadan benim üyeliğimi iptal etmişler. Daha doğrusu kara listeye almışlar. Müşterinin sorununu çözmek için muhatap olma zahmetine katlanmadıkları için, “üyeliğinizi iptal ettik” diye bir bilgi e-postası da gelmedi haliyle.

    Çok üzüldüm diyemeyeceğim. ebay ile ortaklığı bulunan, gözümde kurumsal bir imajı olan bir şirketin, 5 yaşında bir çocuk davranışı ve alınganlığı sergileyerek bana küsmesi ve “boz, artık sen oyunda yoksun” şeklinde davranması benim için yeterince anlamlı oldu…

    Gittigidiyor’un yanıtını okuduğumda “belki otomatik olarak sistem tarafından gönderilmiş bir mesajdır” diye de aklıma geldi. Ama herhalde sistem otomatik olarak müşterileri sistemden atmıyor olsa gerek ki, bu da ilk mesajın da birisi tarafından yazılıp gönderildiği düşüncesini güçlendiriyor. İdeal müşteri tipi, müşteri temsilcisi (!) karşısında ricacı, minnet eden, ezik insanlar olsa gerek. “Böyle cevap mı olur?” diye sorgulamamak gerekiyor demek ki. Beni sitede alışveriş yapmaya elverişli müşteri kategorisine uygun bulmadılar anlaşılan :)

    Halbuki kendilerine yol da göstermiştim. Benim yazdığım soruyu ve bu soruma sizin gönderdiğiniz cevabı, daha sonrasında da en son gönderdiğim tepki mesajını müdürünüze ve patronunuza okutun da demişim. Buraya yine yazdım mesajımı işte… Okutun. Kime hak verecekler, bir görün. Müdürünüz, patronunuz ”bu müşteriyi banlemeniz çok iyi olmuş, aferin.” derse ben de bu işten hiç anlamıyorum demektir o halde…

    Bir müşterinin hesabını bu şekilde kara listeye alarak ondan kurtulamazsınız aslında. Ben istersem, başka bir kullanıcı adı ile yeniden üye olabilirim değil mi? Ama istersem… Hmmm… İstemiyorum artık… Sizin siteniz Gitti… gidiyor…

    Güle güle o halde :)

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Not: Alıntı yapılan yazıwww.gonullu.com'dan alınmıştır ve Hüseyin GÖNÜLLÜ'ye aittir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sfsnl -- 8 Haziran 2011; 12:49:39 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.