Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara

GİTTİGİDİYOR KAZANANLAR KULÜBÜ AÇILDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
858
Cevap
74
Favori
183.968
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> GİTTİGİDİYOR KAZANANLAR KULÜBÜ AÇILDI
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Çavuş
      94 Mesaj
      15 Ekim 2018 14:28:38
      GG Kazananlar kulübü hesabı aktif olanlar dm atsın please
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      09 Kasım 2018 18:09:14
      Bu ne oluyor arkdaşlar???
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      46 Mesaj
      25 Kasım 2018 15:00:03
      Kulübe katılmak için kaybedenler kulübü üyeliğimi iptal mi etmem gerekiyor?
      |
      |
      _____________________________

      Risk her şeydir.
    • Çavuş
      54 Mesaj
      25 Kasım 2018 15:11:43
      Keşke biraz daha sonra açıklansaydı ya
      |
      |
      _____________________________

      Eğitimde ter dökmeyen,savaşta kan döker! -Mustafa Kemal ATATÜRK
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Kasım 2018 11:27:49
      hesabım kapatılmış sebebi hakkında en ufak bir fikrim yok. neyse üzülmedim bir yararı olmadı zaten.



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3963 Mesaj
      27 Kasım 2018 21:18:01
      Satıcı hem ürünü geç gönderiyor hem de kargonun geldiği gün geciken onay mesajı gonderiyor.



      Şimdi bu satıcıya yaptığı nezaketsizlikten ötürü düşük puan veriyorum.



      Gg diyor ki..Satıcı problemi çözemezse verdiginiz değerlendirmeyi satıcının itibarına yansıtacağız.Iyi de burada çözülecek bir problem yok.Alışveris yaptım.Değerlendirmemi de yaptim.Sen daha ne karısıyorsun? Komisyonunu al otur!



      İste bu nedenle gg alışveriş yapılacak bir site değildir.Satıcı merkezli anlayışıyla hiçbir zaman memnuniyet kazanamaz.



      Bu yüzden tartışmasız N11 diyorum.Satıcıya istedigim puani veriyorum.İstediğim zaman yorumumu değistirebiliyorum.24 saat canlı destekle her tür problemimi çözüyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2144 Mesaj
      30 Kasım 2018 09:56:29
      ben de kazananlar klubündenymişim ama daha bi faydasını görmedim.
      gg nin iade ve olumsuz puan verme saçmalığını herkes biliyor.
      geçen hepsiburada dan bir ürün aldım, aynı markanın benzer bir ürünü geldi, iade ettim, ne satıcıyla uğraştım ne hepsiburada ile, kolay iade ye bastım, kod geldi,çaktım iadeyi geri gönderdim. kargo teslim olunca para iade işlemini başlattılar. bu kadar kolay.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      513 Mesaj
      30 Kasım 2018 22:57:22
      Parama çökmüş. İade etmemiş hesabımı kapatmış. Hesabım ie ilgili soru sorduğum hesabı ve buniki hesabı sorduğum diger hesabı da kapatmış bir firmadır kendisi. Lanet olsun batsın



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Onbaşı
      36 Mesaj
      01 Aralık 2018 11:53:23
      kazananlar klübünün bir faydasını görmedim. şu anki fırsatlar nerede yanına yanaşmayacağın ürün var karşına listelemiş.
      |
      |
      _____________________________

    • Uzaklaştırılmış 4 gün cezanın, 3 gün 12 saat 50 dakika kadarı kaldı.
      10 Not
      04 Aralık 2018 08:46:52
      mağazayı şikayet edemiyorsunuz hiçbir şekilde. teknosadan tv almıştım ne mesajlara cevap verdiler ne ürününü gönderdiler sonunda iade ettim n11 den aldım anında mesajlara cevaplar karşında muhatap var güvenli diye oradan almıştım oysa n11de daha güvenli istediği kadar indirim versin beş para etmez giden gidiyor sitesi.
      |
      |
      _____________________________

      Hayat da masal gibidir; ne kadar uzun olduğu değil, ne kadar iyi olduğu önemlidir.
    • Yüzbaşı
      301 Mesaj
      25 Aralık 2018 16:39:56
      kazanıyonuz mu gençler
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3963 Mesaj
      26 Aralık 2018 17:46:22
      Note 5 usb kablo aldım.Orijinal diye yüksek fiyat ödedim.1 ay olmadan kablo sarj etmemeye başladı.PUAN VEREMİYORUM YORUM YAPAMIYORUM.



      Böyle alışveriş sitesi mi olur?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2467 Mesaj
      27 Aralık 2018 14:15:53
      quote:

      Orijinalden alıntı: x15

      Satıcı hem ürünü geç gönderiyor hem de kargonun geldiği gün geciken onay mesajı gonderiyor.



      Şimdi bu satıcıya yaptığı nezaketsizlikten ötürü düşük puan veriyorum.



      Gg diyor ki..Satıcı problemi çözemezse verdiginiz değerlendirmeyi satıcının itibarına yansıtacağız.Iyi de burada çözülecek bir problem yok.Alışveris yaptım.Değerlendirmemi de yaptim.Sen daha ne karısıyorsun? Komisyonunu al otur!



      İste bu nedenle gg alışveriş yapılacak bir site değildir.Satıcı merkezli anlayışıyla hiçbir zaman memnuniyet kazanamaz.



      Bu yüzden tartışmasız N11 diyorum.Satıcıya istedigim puani veriyorum.İstediğim zaman yorumumu değistirebiliyorum.24 saat canlı destekle her tür problemimi çözüyorum.
      3 gün önce traş makinesi aldım kargoyu 2 gün geç gönderdi satıcı kargo bana ulaşır ulaşmaz geciken onay mesajı gonderdi satıcı ahklaksız bunlar.Traş makinesini açtım fişe taktım beğenmedim hızı yavaş geldi sakalıma bile sürmedim iade süreci başlattım.Mail geldi bütün akrgo firmaları yazılıydı yani istedigime verebilirdim birde kod verdi bu kodla gönderin diye.

      Neyse verdim yurtiçi kargoya satıcı hemen aradı beni traş mankinesi iade edilemez dedi neden dedim paketi açılmışsa başkasına satamayız onu iade almıyoruz dedi üstelik yurtiçi kargoya vermişsiniz dedi biz aras kargoyla anlaşmalıyız dedi.Ben nerden bilicem arasla anlaşmalısınız dedim bana gelen maile göre hareket ettim dedim.Ve 14 günlük cayma hakkım var dedim makineyi kullanmadım.

      Gitti aras kargoya verdim satıcıda telefonda diyorki istediğin gibi gönder iade almıcaz ürün kargoda dolaşır sürekli almıcaz dedi tehdit ediyor gavat karı bide.Dedim sizden korkan sizi gibi olsun hanımefendi kargoyu yolladım THH başvurdum avukatımdan ihtar kagıdı gelince akıllanırsınız dedim kapattım.Bakalım süreç nasıl işleyecek gittigidiyor hiçbir zaman arkamda durmadı böyle konularda bakalım bu kez ne diyecek.

      Ama bu son alışverişim olucak gittigidiyordan.
      |
      |
      _____________________________

      AMD Ryzen 5 1600 || Asus B350 Prime Plus || MSI GeForce GTX1070 Ti GAMING 8GB GDDR5 256Bit Nvidia DX12 || GSKILL 16GB (2x8GB) TRIDENT Z DDR4 3200MHz CL16 RGB LED || Samsung 860 Evo 500gb || Samsung 850 Evo 250gb || Seagate 1 TB 210MB || FSP HYDRO 700 80 BRONZE 700W || NZXT S340 ELİTE || Asus MX279H 27" İPS




    • Yarbay
      3963 Mesaj
      27 Aralık 2018 23:30:30
      Gg de sıkıntı yaşarsın.İadelerde gg diyor ki müşteri satıcıyı arayıp "hangi kargo ile göndermemi kabul buyurursunuz diye sormalıymış" Gg nin Robot kafalı müsteri hizmetlerine laf anlatmak deveye hendek atlatmaktan zordur.Tamam efendim yaparız efendim.Ederiz efendim.Ilgileniyoruz derler.Sonuçta birşey yapmazlar.Anca laf salatası..Makineyi kullanmadıktan sonra paket açılmayla birşey olmaz.Mesafeli satış sözleşmesine göre paşa paşa almak zorundalar.



      Bana daha önce benzer bir olay hb de olmuştu.Satın aldığım tava paket içinden kulpu kırık çıkmıştı.Gitti geldi gitti geldi en sonunda hb pes edip malı kabullenmişti.



      N11 den klima almıştım.Kurdurdum söktürdüm iade ettim.

      N11 hiçbir problem çıkarmadı.Servis fişine problemi yazdırın yeterli dediler.



      N11 de 1 yıl sonra bile satıcının yorumunu puanını değistirebiliyorum.Var mı başka sitede bu?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      132 Mesaj
      31 Aralık 2018 18:55:47
      GittiGidiyor kaybedenler kulübü olmalıydı siteden SC65331239 satış koduyla aldığım 399320302 ürün kodlu Samsung Galaxy J7 2015 J700 j700h j700f LCD ekran dokunmatik +tüm serilere uygun ekran 1. Kalite isimli ürün elime ulaştığında kırık vesaire olmadığı halde çalışmadığını fark ettim. Yurtiçi Kargo 214477305697 takip numarası ile 24 Aralık'ta iade ettim ve 25 Aralık'ta satıcı tarafından teslim alındı. Ürün faturası olmadığını o sırada fark ettim. Ürün faturasız gönderilmişti. GittiGidiyor ürün satıcıya iade edildiği halde (sanırım ürün ülkeye kaçak yollarla sokulduğu için satıcı tarafından değiştirilmek ya da iade alınmak istenmedi) paramı iade etmiyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      132 Mesaj
      31 Aralık 2018 18:59:17
      İade öncesi çektiğim resimler.






      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      123 Mesaj
      12 Ocak 2019 05:17:16
      +5k laptop almayı düşünüyorum.
      yüzde çek elde etme imkanı var mı acaba?
      yüzde falan çok hoş olur
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3963 Mesaj
      16 Ocak 2019 00:08:14
      Bütün indirimlere ilave sepette yüzde 15 indirim deyip ürünün etiket fiyatının üzerine yüzde 15 ekleyip sonra bunu tekrar çıkararak malı nihayetinde aynı fiyata satan başka bir internet alışveriş sitesi görnedim.



      Yani bir ürün beğeniyorsunyz fiyatına balıyorsunuz ve sepete atıyorsunuz ödeme aşamasına geçince yüzde 15 indirimle tekrar aynı fiyata geliyor



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Yeni Abonelik d-smart
millenicom;internet;servis
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.