Şimdi Ara

GİTTİGİDİYOR KAZANANLAR KULÜBÜ AÇILDI (36. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
866
Cevap
63
Favori
196.955
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gittigidiyor iflas etmek üzere. Para çalmakla meşguller.https://www.sikayetvar.com/gittigidiyor

    10000 e yakın iade ve gerçekleşmeyen sipariş sorunu var. Kimsenin parası iade edilmiyor. Ben tüketici hakem heyetine başvurdum sipariş gerçekleşmeden alınan ücret için. Sonra dava açacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gİttigidiyor Kuponu olan mesaj atabilir mi ?
  • Kazıklananlar kulubü bence
  • Gg uzerinden bu güne kadar hicbir satış işlemi yapmadim , hep ürün satın aldım. Dün hesabımın kapatılmış olduğunu farkettim. Benzer sorunu yaşayanlar var mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EtYiyenBitki


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    N11 karsısında ezilince sesini duyurmaya calısıyor aklınca
    Yemezler. GG sitesi satıcı odaklı bir sitedir. ve Gerçek müşteri yorumlarına asla izin vermez
    Satıcıyla irtibat kurmanızı istemez, Tekel sanıyordu kendini..
    O nedenle hiç bir zaman haz etmedim sevmedim


    Gittigidiyor satıcı odaklı mı? Yapmayın..
    Her iki yerde de dükkanım var. N11 tamamen satıcının yanında. Gittigidiyor alıcının yanındadır.
    Örnek vermek gerekirse ürün aldınız beğenmediniz iade edeceksiniz. N11 de istersek kabul almayabiliriz ama gittigidiyorda alıcı ürünü kargoya verdiği anda olay bitmiştir.

    Sizin yorumlarınızın gözükmeme gibi bir durumuda yok hakaret vs yazmadıysanız. Sizin yorum gözükmüyor sanmanızın sebebi şu olabilir:
    N11 de alıcı kötü yorum yazarsa anında sisteme yansıtılır. Bundan sonra yapacak bir şey yoktur satıcı için.
    Gittigidiyorda satıcıya 15 günlük telafi süresi verilir eğer başarı oranı %99 üzerinde ise. Satıcı alıcıyı arar ikna etmeye çalışır eksik ve hatalı ne varsa telafi etmeye çalışır. Alıcı isterse oradaki yorumu olumlu yapar. Şayet yapmazsa 15 gün sonra o yorum sisteme eklenir. Burada yine alıcının yararına..




    İşte bu sebepten dolayıda n11 dolandırıcılarla ve ahlaksız satıcılarla dolu. Bir alışverişim oldu. Hakem heyetine kadar gittim. Ne kadar pislik varsa orda. N11 de bunlara çanak tutuyor. Çoğunun zaten n11 de dükkanı olup gg de olmamasından bellidir. Gg dürüst olmaya zorladığı için işine gelmiyor çoğunun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • n11 ilk zamanları iyiydi. Sonra bozdu. GG direniyor herhalde.
  • Dun yaptigim siparisi hicbir neden gostermeden iptal etmisler saticiya soru sordum adamda cevap vermedi 50 liralik sey aldik tahminim cok zarar etti satici satmak istemedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EtYiyenBitki kullanıcısına yanıt
    5 günde kargolanmayan üründen dolayı paramın iadesini ve sipariş iptalini yapmak istedim, gittigidiyor müşteri hizmetleri bana satıcının numarasını verip satıcıyla görüşmeniz gerekmekte dedi. REZALETİN BÖYLESİ.

    Tabi ki aramadım. Ürünü almadım kargoya verilmedi direk iadesini yapın almayacam bu ürünü başka yerden temin ettim dedim. 3. İptal talebimde paranız iade edilmiştir falan dedi ben de ağzıma geleni dedim. Bir daha alışveriş yapmam ordan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MOBIUS kullanıcısına yanıt
    Öyle bir şey yok. İkisi de istisnalar içeriyor, ancak n11'de yorumlar çok iyi yol gösteriyor. Satıcı yorumlarını okuyun yaş tahtaya basmazsınız. Gittigidiyorda iptal ederken bile uğraşıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nemesis


    quote:

    Orijinalden alıntı: EtYiyenBitki


    quote:

    Orijinalden alıntı: TiSKE

    N11 karsısında ezilince sesini duyurmaya calısıyor aklınca
    Yemezler. GG sitesi satıcı odaklı bir sitedir. ve Gerçek müşteri yorumlarına asla izin vermez
    Satıcıyla irtibat kurmanızı istemez, Tekel sanıyordu kendini..
    O nedenle hiç bir zaman haz etmedim sevmedim


    Gittigidiyor satıcı odaklı mı? Yapmayın..
    Her iki yerde de dükkanım var. N11 tamamen satıcının yanında. Gittigidiyor alıcının yanındadır.
    Örnek vermek gerekirse ürün aldınız beğenmediniz iade edeceksiniz. N11 de istersek kabul almayabiliriz ama gittigidiyorda alıcı ürünü kargoya verdiği anda olay bitmiştir.

    Sizin yorumlarınızın gözükmeme gibi bir durumuda yok hakaret vs yazmadıysanız. Sizin yorum gözükmüyor sanmanızın sebebi şu olabilir:
    N11 de alıcı kötü yorum yazarsa anında sisteme yansıtılır. Bundan sonra yapacak bir şey yoktur satıcı için.
    Gittigidiyorda satıcıya 15 günlük telafi süresi verilir eğer başarı oranı %99 üzerinde ise. Satıcı alıcıyı arar ikna etmeye çalışır eksik ve hatalı ne varsa telafi etmeye çalışır. Alıcı isterse oradaki yorumu olumlu yapar. Şayet yapmazsa 15 gün sonra o yorum sisteme eklenir. Burada yine alıcının yararına..




    İşte bu sebepten dolayıda n11 dolandırıcılarla ve ahlaksız satıcılarla dolu. Bir alışverişim oldu. Hakem heyetine kadar gittim. Ne kadar pislik varsa orda. N11 de bunlara çanak tutuyor. Çoğunun zaten n11 de dükkanı olup gg de olmamasından bellidir. Gg dürüst olmaya zorladığı için işine gelmiyor çoğunun.

    2 Platformda da satış yapıyorum, Gittigidiyor çok amatörce yönetiliyor bu gidişle Sanalpazar gibi batacaklar 18 Temmuz da Amazon.tr açılınca ne yapacaklar merak ediyorum. Gittigidiyor satış onaylandıktan sonra hiçbir şeye karışmaz, N11 yerine göre bazı şikayetler de mağaza kapatmaya kadar tehdit eder. Gittigidiyor da değişim olayı yoktur, değişim için kargo kodu verilmez. Gittigidiyor da satış yapmayan N11 firmaları genelde amatör oldukları ve müşteri hizmetleri sıfır olduğu için tercih etmez.

    Ben de kurumsal büyük bir firma olsam Gittigidiyor da satış yapmam, saçmalıklarıyla uğraşmam. Gittigidiyor satış için mükellef kaydı, ticaret sicil belgesi falan istemiyor. Dolaylı olarak milyarlarca lira vergi kaybına ve faturasız satış yapanlar yüzünden haksız rekabete yol açıyor. N11 de Teknosa, Mediamarkt gibi istisnalar dışında daha büyük firmalar var ve rekabet etmek çok zor, Gittigidiyor benim gibi küçük satıcılar için avantajlı. Gittigidiyor %10 sabit komisyon alırken, N11 de performansa göre %3-5 e kadar komisyon oranları düşebiliyor.

    Gittigidiyor da ilanınız durduk yere ortadan kaybolur, birkaç gün sonra ortaya çıkar. Alıcıya eksik yada yanlış ürün gönderirseniz kendi kargo anlaşmanız yoksa ve 18-20TL kargo ücreti ödemek zorunda kalırsınız.




  • bonusu çekmemişler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ignite -- 9 Şubat 2018; 11:17:1 >
  • Arkadaslar bende kazananalr kulubune uye idim ancak gittigidiyor hesabimi kapatmislar vede yeni hesapta alamiyorum bu sorunu nasil cozerim.

    Simdiden tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: froster2006

    Arkadaslar bende kazananalr kulubune uye idim ancak gittigidiyor hesabimi kapatmislar vede yeni hesapta alamiyorum bu sorunu nasil cozerim.

    Simdiden tesekkurler.

    Çözemezsiniz, farklı bir e-mail adresi ile yeni hesap açabilirsiniz. Saçma bir site saçma bir müşteri hizmetleri. Hesabınızı saçma nedenlerle kapatırlar ama sınırsız sayıda yeni hesap açabilirsiniz.
  • volkanbirol V kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler cevap icin ancak farli mail adresi ilede acsam isim kullaniliyor vb.sorun mesajlari veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir kampanya yapın ki koşul olmasın :)
  • Edit



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polyo -- 16 Şubat 2018; 17:15:54 >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buna kampanya diyolar bide :D
  • kazananlar kulübünü tv almak için kullandırarak yardımcı olmak isteyen varmı?
  • nabu kullanıcısına yanıt
    yardımcı olayım
  • 
Sayfa: önceki 3435363738
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.