Şimdi Ara

GittiGidiyor iade süresi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
744
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • internette satın alınan ürün için iade süresi 14 gün diye biliyordum.
    quote:

    3 gün içinde iade etmek istediğiniz ürünü satıcının adresine kargolamayı ve kargo bilgilerini 'İade Bilgilerini Gir' ekranından sisteme tanımlamayı unutmayın
    . diyor.
    gittigidiyordan aldığımız ürünü kaç gün içinde iade edebiliriz.



  • 14 gün içinde iade talebi açıyorsunuz, talep açtıktan 3 gün içinde kargolayıp kargo bilgilerini girmenizi istiyor.
  • hocam. ürün 3 gün içinde iade edilmezse para satıcıya aktarılıyor. bu durumda iade süresi 14 gün değil 3 gün.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wa$abi

    hocam. ürün 3 gün içinde iade edilmezse para satıcıya aktarılıyor. bu durumda iade süresi 14 gün değil 3 gün.

    Satıcıya bildiriyorsunuz, gittigidiyora ulaşıp iade vermek istediğinizi söylüyorsunuz.

    Satıcı aldığı net parayı gg ye yatırıyor. Gg komisyonu geri ekleyip veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ben mi derdimi anlatamıyorum. Diyelim ki Satın alınan ürün açılmamış kutusunda duruyor. Ürünü alalı 10 gün geçti. Bu sürede para satıcıya aktarıldı. İade butonu yok. İade etmek için satıcıya mesaj atıyorum cevap vermiyor. Peki, bu durumda ürünü nasıl iade edicez. 3 gün geçtikten sonra iade edilmiyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    İade yapabildiniz mi?
    iade butonu olmadığı zaman kargoyu gelen kargo ile gönderip kargo bilgisini müşteri hizmetlerine yazarak iade yapılıyor güya!
    Müşteri hizmetlerinin bir işe yaradığı yok, Kargoyu gönderdikten sonra 10 defa yazdım 2 hafta olacak hala iade ücreti ortada yok. Hesaplarımıza para yatmadı Satıcıya hemen mesaj atıyoruz yok satıcıyı hemen uyarıyoruz gibi oyalıyorlar. 0 risk hikaye yani.
    Peki sorarım günlerdir bu satıcı hiç mi satış yapmadı! Sattığı ürünün ücretini yatırmazsın, iade edenlere mahsup yaparsın ama müşteri memnuniyetinden ziyade satıcıyı kolluyorlar.
    Alışveriş yapmadan önce 10 defa düşünmek lazım.
  • m_perk M kullanıcısına yanıt
    n11 gittigidiyora göre çağ atlamış durumda. iğrenç bir firma. mümkün olduğu kadar gittigidiyordan alışveriş yapmak istemiyorum. Aynı durum benim başımda da var. yurtiçi kargoyla geldiği için zaten geç geldi sistem otomatik onaylamış. iptal butonu kayboldu. böyle saçma bir alışveriş sitesi varmıdır acaba. Bana satıcıyla iletişime geç diyor. Satıcıda haklı. onların verdiği sc ile başlayan kodla gönderim yaptık diyor anlaşmalı kargom yok diyor. 3.5 tlye gelen ürün iade olunca 25 tl çıkardı yurtiçi kargo. satıcı ben o kargo fiyatıyla almam dedi. Benim iadede sallantıda. Ama yasal iade süreci 14 gün.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Teknosa İADE ÇEKİ
    12 yıl önce açıldı
    Hepsiburada Telefon İadesi
    4 yıl önce açıldı
    Trendyol İade Koşulları
    6 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.