Şimdi Ara

GittiGidiyor % 10 Bonus (14-24 Mart MAX 100 TL)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
205
Cevap
3
Favori
7.586
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Biten Sıcak Fırsatlar >> GittiGidiyor % 10 Bonus (14-24 Mart MAX 100 TL)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    242 Mesaj
    puanı yatan oldu mu?
    _____________________________
  • Yarbay
    6163 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    puanı yatan oldu mu?
    quote:

    Orijinalden alıntı: sonerta

    puanı yatan oldu mu?

    Henüz yok sabah 9 dan sonra yatar herhalde.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1282 Mesaj
    Simdi baktım. Henuz yatmamış gozukuyor....



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    PS Vita Nintendo Wii
    Victor G701 - Victor Gaming Machine
    SEG 46&amp;#39;&amp;#39; 46125 LED TV
  • Onbaşı
    22 Mesaj
    Garanti 01.30'da yatırdı.Deniz Bonus henüz yatmadı.
    |
    |
    _____________________________

    SAMSUNG GALAXY S III


    ASUS MAXİMUS IV GENE Z + i7 2600K + İNWİN MANA 136 + ATİ HD 6950 + OCZ 60GB SSD + WD 1TB 64MB CACHE
  • Er
    6 Mesaj
    Benimde garanti yatmış, denizden ses yok.
    Flexi ekstremi puanlarla ödedim güzel oldu.
    _____________________________
    - İlmin sonu cehalettir. -Hz. Ali (R.A)
    - Cehennem, insanın insan olarak başarısızlığı(mı)dır !?
  • Er
    7 Mesaj
    garanti yatmış,teb de ses seda yok
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    242 Mesaj
    benim de yatmış. acil yeni kampanya bekliyoruz
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    0 Mesaj
    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna
    _____________________________




  • Er
    7 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna
    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    böyle olaylar olacaksa gerçekten bizler ateşle oynuyoruz demektir.Bu tür olaylarda zarar sadece alıcıya mı ait olacak.Demek ürünü onaylamamakta hikaye bizleri zarardan kurtarmıyor.
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: twofaced

    Benimde garanti yatmış, denizden ses yok.
    Flexi ekstremi puanlarla ödedim güzel oldu.
    quote:

    Orijinalden alıntı: twofaced

    Benimde garanti yatmış, denizden ses yok.
    Flexi ekstremi puanlarla ödedim güzel oldu.

    bu nasıl oluyor hocam?
    ben de money visa var
    puanla odeme gibi bir secenek cıkmadı
    _____________________________
  • Onbaşı
    26 Mesaj
    Garanti yatmış Denizbank yatırmamış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan9842 -- 27 Mart 2013; 10:13:52 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    49 Mesaj
    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..
    _____________________________
    HERŞEY DÜRÜSTLÜKLE BAŞLAR...
  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VATAN34

    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..
    quote:

    Orijinalden alıntı: VATAN34

    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..

    fleixye ozel mi bu?normal bonuslar odenmiyor???
    _____________________________
  • Binbaşı
    1282 Mesaj
    denizbank yatırmamış... denizbank tan yatan var mı!!!
    |
    |
    _____________________________
    PS Vita Nintendo Wii
    Victor G701 - Victor Gaming Machine
    SEG 46&amp;#39;&amp;#39; 46125 LED TV
  • Çavuş
    49 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizz

    quote:

    Orijinalden alıntı: VATAN34

    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..

    fleixye ozel mi bu?normal bonuslar odenmiyor???

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizz

    quote:

    Orijinalden alıntı: VATAN34

    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..

    fleixye ozel mi bu?normal bonuslar odenmiyor???

    aslında ödenmesi gerekir flexi ye özel değildir.. Kredi kart kısmında borç ödemeyi tıklayın.. 2 seçenek çıkıyor.. hesaptan veya bonus ile ödeme.. olması lazım...
    |
    |
    _____________________________
    HERŞEY DÜRÜSTLÜKLE BAŞLAR...




  • Yüzbaşı
    621 Mesaj
    ben de sadece hesaptan cıkıyor
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    40 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna
    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    kargonun kime teslim edildiğini öğrenmek lazım. Kayınvalideme bile vermiyorlar kargoyu soyisim tutmuyor diye. Oradan belki birşey çıkar.
    _____________________________




  • Er
    0 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: borspack

    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    böyle olaylar olacaksa gerçekten bizler ateşle oynuyoruz demektir.Bu tür olaylarda zarar sadece alıcıya mı ait olacak.Demek ürünü onaylamamakta hikaye bizleri zarardan kurtarmıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: borspack

    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    böyle olaylar olacaksa gerçekten bizler ateşle oynuyoruz demektir.Bu tür olaylarda zarar sadece alıcıya mı ait olacak.Demek ürünü onaylamamakta hikaye bizleri zarardan kurtarmıyor.

    Kendileri onay verdiler yorumu bile sildiler satıcı istediği kadar kötü olsun site muşterisini düşünmüyor bu şekilde iş yaparlarsa gg için çok kötü kendine iyi satıcı seçmeli daha önceden altın alıyordum böyle bir sorun hiç yaşamadım
    |
    |
    _____________________________




  • DH Yönetici
    1158 Mesaj
    Her iki Bonus Card'ıma da puanlar yatmış
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    98 Mesaj
    Yatan bonusu kullanabilen var mı?
    |
    |
    _____________________________
    Doğa Gezgini...
    http://www.fdiyafram.com/
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Mobilya Takımları
Orjinal Laptop Yedek Parça
Canlı Tv izle
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.