Şimdi Ara

GittiGidiyor % 10 Bonus (14-24 Mart MAX 100 TL) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
3
Favori
8.196
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Garanti 01.30'da yatırdı.Deniz Bonus henüz yatmadı.
  • Benimde garanti yatmış, denizden ses yok.
    Flexi ekstremi puanlarla ödedim güzel oldu.
  • garanti yatmış,teb de ses seda yok
  • benim de yatmış. acil yeni kampanya bekliyoruz
  • Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    böyle olaylar olacaksa gerçekten bizler ateşle oynuyoruz demektir.Bu tür olaylarda zarar sadece alıcıya mı ait olacak.Demek ürünü onaylamamakta hikaye bizleri zarardan kurtarmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: twofaced

    Benimde garanti yatmış, denizden ses yok.
    Flexi ekstremi puanlarla ödedim güzel oldu.

    bu nasıl oluyor hocam?
    ben de money visa var
    puanla odeme gibi bir secenek cıkmadı
  • Garanti yatmış Denizbank yatırmamış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkan9842 -- 27 Mart 2013; 10:13:52 >
  • flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VATAN34

    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..

    fleixye ozel mi bu?normal bonuslar odenmiyor???
  • denizbank yatırmamış... denizbank tan yatan var mı!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizz

    quote:

    Orijinalden alıntı: VATAN34

    flexi bonus yatmış.. garanti en güzel yanı bonusunla kredi kart borcunu ödeyebiliyorsun..

    fleixye ozel mi bu?normal bonuslar odenmiyor???

    aslında ödenmesi gerekir flexi ye özel değildir.. Kredi kart kısmında borç ödemeyi tıklayın.. 2 seçenek çıkıyor.. hesaptan veya bonus ile ödeme.. olması lazım...
  • ben de sadece hesaptan cıkıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    kargonun kime teslim edildiğini öğrenmek lazım. Kayınvalideme bile vermiyorlar kargoyu soyisim tutmuyor diye. Oradan belki birşey çıkar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: borspack

    quote:

    Orijinalden alıntı: sozeraysee

    Kaybolan ve 1000 tl zarar ettiğim gittigidiyordan nadir gold adlı adlı kullanıcının yardımcı olmaması ve destek hattına yaptığım başvuru sonucu aldığım cevaba bakar mısınız
    Olumsuz puanımı bile sildiler dolandırıcı bunlar




    GittiGidiyor

    25-03-2013 11:07:29

    Sayın Yılmaz,

    Ürünün adınıza teslim edilmemesi satıcı kaynaklı değil, kargo firması kaynaklı bir sorundur. Bu konuda kargo firmasına şikayette bulunabilirsiniz. Satıcınız adresinize ürünü kargolamış ve tüm sorumluluklarını yerine getirmiştir. Bu işlem ile ilgili olumsuz puan/yorum kullanma hakkınız bulunmamaktadır çünkü işlemde satıcının hiçbir hatası olmamıştır. Bu nedenle konu hakkında kargo firması ve komşunuz ile görüşmenizi öneririz.

    İyi Alışverişler. Saygılarımızla,

    GittiGidiyor Destek Hattı - Tuna



    böyle olaylar olacaksa gerçekten bizler ateşle oynuyoruz demektir.Bu tür olaylarda zarar sadece alıcıya mı ait olacak.Demek ürünü onaylamamakta hikaye bizleri zarardan kurtarmıyor.

    Kendileri onay verdiler yorumu bile sildiler satıcı istediği kadar kötü olsun site muşterisini düşünmüyor bu şekilde iş yaparlarsa gg için çok kötü kendine iyi satıcı seçmeli daha önceden altın alıyordum böyle bir sorun hiç yaşamadım




  • Her iki Bonus Card'ıma da puanlar yatmış
  • Yatan bonusu kullanabilen var mı?
  • teb hala yatmamış..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendizz

    quote:

    Orijinalden alıntı: twofaced

    Benimde garanti yatmış, denizden ses yok.
    Flexi ekstremi puanlarla ödedim güzel oldu.

    bu nasıl oluyor hocam?
    ben de money visa var
    puanla odeme gibi bir secenek cıkmadı

    Flexi ye özel bir durum. Diğerlerinde bu özellik yok, yakın zamanda bonus flexi diye bir kart daha çıkartmışlar ondada yok muhtemelen.
    Kampanyalara çok cüzzi bir giriş ücreti ile katılıyoruz ama bu özelliği çok güzel.


    Ayrıca bonusları kontrol etmek için internet şubesine girmekle uğraşmayın.
    BURADAN KONTROL EDEBİLİRSİNİZ!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi twofaced -- 27 Mart 2013; 16:01:21 >




  • Denizbank'tan haber yok. Bizim bonusların üzerine yatmazlar inşallah.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.