Merhaba; Gigaspeed (tbtnet) E-devlet başvurusu ile geçiş yapıldı, sözleşmede kişisel verileri kullanım izni, kampanya sms, e-posta ve fatura bilgilendirme izinleri izin veriyorum, Güvenli internet istiyorum olarak doldurulmuş geliyor. Aktivasyon olur olmaz 2 fatura çıktı. ve 3 ay özel indirim kampanya fiyatı yansımamıştı (destek talebi açtım, düzeldikten sonra ödedim), diğeri sonraki aya ait 0tl ödenmiş bir faturaydı. ÖIM'e gelirsek sade ve basit tutulmuş ama faturalaranıza panelden ulaşamıyorsunuz pdf olarak mail adresinize de gelmiyor. Kesilen faturanın hangi döneme ait olduğuna bakamıyorsunuz. Faturalar Turknet gibi ön ödeme, kullanmadan önce ödüyorsunuz. örneğin 25 kasımda abonelik aktif edildi, aynı gün 1 hafta içinde ödemeniz gereken fatura çıkıyor ve 25 kasım 25 aralık için ödeme yapıyorsunuz. Destek talebi açabiliyorsunuz ancak sadece arıza için, farklı bir konuya bakmıyorlar ve yönlendirme yapmıyorlar. Teknik kısımda tbtnet üzerinden cevaplanıyor zaten. Aylara göre indirme ve yükleme trafik miktarını görebiliyorsunuz. Hizmet (devre numaranızı) görebiliyorsunuz. OİM şifrenizi, tel ve e-posta bilgilerinizi değiştirebiliyorsunuz. Bunun haricinde kart bilgilerinizi kaydedip otomatik ödeme talimatı verebiliyorsunuz ama tavsiye etmem. Güvenli internet durumunu görebiliyor ve değiştirebiliyorsunuz. ![]() DNS değiştirmek işe yaramıyor ERR_CONNECTION_RESET alıyorsunuz, ayrıca BTK yasağı olmasa bile bazı siteler engellenmiş. Mesela bir url'ye girmek istediğimde proxy ip adresine giden yönlendirmeyle karşılaştım ve adres 404 hatası verdi. Çok sayıda böyle engelli url çıktı. Bu adresleri btk sitesinden kontrol ettim herhangi bir karar bulunmuyordu. Yönlendirilen adres URL'si böyle görünüyor. http://176.55.252.4:8080/?url=http://url.com Bu ip AS15897 Vodafone'a ait görünüyor. Modemi kapayıp açınca ip adresi değişiyor. Ama ip havuzunda az ip olduğundan genelde benzer ip adresleri geliyor. Bir kaç gece internet bağlantısının gidip geldiğine denk geldim herhalde planlı bir şey. 24 Ekim günüı yurt içi - dışı ping yükselmesi oldu aşağıda güncellediğim mesajı inceleyebilirsiniz. 28 Ekim - 10 Kasım akşamı internet çok yavaşladı meğerse maç var mış, artık sansürle mi alakalı yoksa kapasiteyle mi bilmiyorum ama maç saati internet çok yavaşladı. Goodbyedpi default ayarlarla işe yaramıyor sağlam sansür var. 8 Aralık hafta sonu akşam saatlerinde yurt dışı upload 4mbit civarındaydı. Hafta içi durumu kontrol edeceğim. 13 Aralık itibariyle, Cloudflare dns 50ms, google dns 53ms, valve 48ms alıyorum. Akşamları 20:30 civarı başlayan bir yavaşlık var özellikle cloudflare bağlantılarında hissediliyor. 00:00 den sonra düzeliyor. Bir de resimde anlatılan tipte kişiler dolanıyor konularda, başkaları da tespit etmiş, kararınızı verirsiniz. https://i.imgur.com/R97ys9p.png Altyapınız iyiyse sorun yaşamazsınız olayı sadece modem değerleri için geçerli, tracert değerlerinde fiber dahil, 1. hoptan sonra bütün ping değerleri iss'nin cihazlarına, trafik kapasitesine bakıyor TT'den kiralıyor olsa bile. Oyuncuysanız tavsiye etmiyorum, sosyal medya youtube harici interneti kullanmıyorsanız belki, ama arkadaşını getir ile imkanları daha iyi eski firmaları denemeniz daha iyi olacaktır. https://ipfighter.com/ sonucu; ![]() Kontrol etmemi istediğiniz url adreslerini ÖM 'den iletebilirsiniz. Farklı bir gelişme, tespit olursa konuya güncelleme ekleyeceğim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 20 Şubat 2025; 19:34:3 > |
GİGASPEED İNCELEME




-
-
Bende de sürekli captcha doğrulaması çıkıyor, ipöhqvuzundan mıdır nedendir ama son zamanlarda çok can sıkmaya başladı
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Açtığınız konu için teşekkür ederiz. Verdiğiniz geri dönüşleri önemsiyor ve bu konulardaki eksiklerimizi gidermek için elimizden geleni yapıyoruz. Bazı noktalarda bizimde elimizde olmayan nedenlerden ötürü zorunluluklar yapmamız gerekiyor. Ancak geliştirilmesi gereken noktalar için çalışmaları sağlayacağız. Problemsiz bir internet deneyimi yaşamanızı diliyor, herhangi bir problemde 0850 860 00 06 numaralı iletişim merkezimize kayıt bırakmanızı rica ediyoruz. Teknik ekipler en kısa sürede tarafınıza dönüş sağlayacağının garantisini veriyoruz.
Saygılarımızla -
-
Bendede aynı destek atıcam kontrol edicekler valve tarafindada aynı sorun 146.66.155.1 valve
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Herkeste aynı gibi kontrol etseniz güzel olucaktır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Rotalarda bi sorun var gibi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet yurt dışı içi bazı yerlere +40-50ms paket kaybı da var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 24 Ekim 2024; 23:57:11 > -
Kontrol şart bi yerde sorun var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Konu ilgili birime iletilmiş olup dün akşam saatlerinde anlık oluşan bir sorun olduğunu ilettiler. Ancak detaylı kontrol sağlanıp bu problemin yaşanmaması adına çalışma bağlatıldığının bilgisini iletmişlerdir.
Anlayışınız için teşekkür eder, iyi günler dileriz
Destekten gelen bilgi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Bakalm ne olcak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Son durum nedir? Bende hala devam ediyor problem.
-
devam ediyor 2 mesaj yukarıda güncelliyorum sürekli.
-
Desteği aradım, destek bizlik bir sıkıntı yok diyor. Sonra tekrar aradılar bizlik bir sorun varmış çözüldü dediler ancak çözülen bir şey yok.
-
Tracertimi ilgili birime ilettiler bakalm
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba,
Konuyla ilgili çalışma gerçekleştirilmiş olup, Traceroute çıktılarınızı rica ediyoruz. Herhangi bir problem yaşanıyorsa, tekrardan müdahale etmek isteriz.
Saygılarımızla
Benzer içerikler
- altyapı olmayan yerde internet
- wifi şifre kırılır mı
- digitürk internet nasıl
- köyde internet altyapısı yok ne yapmalıyım
- migros internet
- internetim çok yavaş
- statik ip
- vodafone tv
- türk telekom emekli tarifeleri faturalı
- vodafone superbox fiyat
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X