Şimdi Ara

Gigabyte'da işler değişiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 3 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 30
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 saat 56 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • csh (5 mesaj) -dehşet- (3 mesaj) UltrAslan_06 (3 mesaj) BARKU (2 mesaj) Elsa (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (16 mesaj) Mobil (7 mesaj) Tablet (2 mesaj) Mini (5 mesaj) (8 mesaj) (1 mesaj) Uygulama (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Anasayfa Haberleri >> Gigabyte'da işler değişiyor
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Mesut Çevik
    7963 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
     
    Bilgisayar donanımları konusunda ilk akla gelen üreticilerden biri olan Gigabyte, Türkiye'deki sessizliğini bozuyor ve yeniden yapılanma ile daha atik, daha tutkulu bir şekilde pazarda ben de varım diyor.
     
    Firmanın yeni yapılanmasını ve Türkiye planlarını Türkiye Pazarlama Müdürü Mert Yıldırım ile konuştuk. 



    |
    |
  • Aynı sorunu garantisi bitmiş gigabyte 8800gt ile yaşadım.bir süre forumdaki ekran kartı fırınlama konusundan faydalanıp kullanabildim.sonra tamamen çöp oldu.demek ki ekran kartı pcbsi yapmakta sıkıntıları var.
    Videoda son kullanıcının yanındayız diyenler azıcık haklı eleştiriye tahammül etmekten acizler. Hey videodaki Gigabyte yetkilisi sana sesleniyorum. Sizin forumdaki yetkiliniz sahte hesap açan, o açtığı sahte hesap üzerinden forum üyelerine başka firmanın elemanısınız diye iftira atan, Gigabyte ile yaşanan sorunlar için açılan başlıkları forum yönetimine sildiren, her nasıl olduysa şikayetim üzerine sahte hesap açmaktan banlanan acizin biridir. Bu gerçeği benim mesajlarımı silerek değiştiremezsiniz ama yaptığınız hatayı kabullenip özür dileme erdeminde bulunabilirsiniz. Yapacağınız en doğru hamle bu olur. Mesaj silerek/sildirerek kendinizi küçültmekten başka birşey yapmıyorsunuz.
  • Yüzbaşı
    446 Mesaj
    Yıl 2010 gigabayt anakart aldım. Ram slotları yoktu anakartın 3 kere servise gitti ram slotu almayan anakarta bişeyi yok dediler. En sonunda bir daha yolladım ve sürekli aradım servisten arkadaş beni azarladı neden her hafta yolluyosun anakartın hiç bir arızası yok diye.. Dedim ki arızalı değil zaten ram slotu yok üstünde. Hımm tamam dedi ve versiyon 3.1 olan kartımı 1.0 olan 2. el bir kartla değiştirip yolladı. Şimdi bu olayı yaşayıp nasıl güvenirsin bu markaya ?? Bu arada kart hala çalışıyor pili bile değişmedi. :)

  • Binbaşı
    1246 Mesaj

    Banada asus bozuk monitörü sağlam diye kakalamaya çalışmıştı monitör beyaz ekrana düşüyordu sürekli en sonunda mahkemeye vereceğim dedim biraz hakaret ettim para iadenizi yapalım efendim dediler yani kardeşim bunlara insan gibi davranırsan azarlanırsında dayakta yersin yeterki bunlara hayvan gibi davran :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    cleet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3110 Mesaj
    gigabyte r9 280x ekran kartım vardı 3 sene garanti verdikleri için bunu almıştım,geçen sene bozuldu forum konusu var linkini'de buraya bırakıyorum :https://forum.donanimhaber.com/sorumsuz-gigabyte-servisi-cozuldu--128563124#128563124
    50 günde 1 ekran kartını anca yaptırdım,ki fazla uzun sürmedi,kart 6-7 ay sonra tekrar bozuldu(tam garantisinin bittiği ay'a denk geldi) 3 aydır ekran kartsız dahili gpu ile bilgisayar kullanıyorum,bundan sonra gigabyte'ı evin kapısından içeriye sokmam,geçen sene kaç kere mail attım cevap bile vermediler,gigabyte support zaten ingilizce türkiyeye bağlı değil oraya şikayet ettigimde ise bana türkiyedeki garanti servisi arena ile muhattap olmam gerektiğini söyledi ,arenaya sordum onlarda zaten servispointe gönderiyorlarmış ,devlet dairesinden farkı yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skörtıl_Nimo -- 3 Ağustos 2018; 19:11:42 >




  • Yüzbaşı
    320 Mesaj
    3310 la mı cektiniz görüntüyü

    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    İyi de Servis Point MSI teknik servisidir :)
    |
    |
    -dehşet- kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    İyi de servis point MSI'yın teknik servisi
    |
    |
    Skörtıl_Nimo kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    224 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Skörtıl_Nimo

    gigabyte r9 280x ekran kartım vardı 3 sene garanti verdikleri için bunu almıştım,geçen sene bozuldu forum konusu var linkini'de buraya bırakıyorum :https://forum.donanimhaber.com/sorumsuz-gigabyte-servisi-cozuldu--128563124#128563124
    50 günde 1 ekran kartını anca yaptırdım,ki fazla uzun sürmedi,kart 6-7 ay sonra tekrar bozuldu(tam garantisinin bittiği ay'a denk geldi) 3 aydır ekran kartsız dahili gpu ile bilgisayar kullanıyorum,bundan sonra gigabyte'ı evin kapısından içeriye sokmam,geçen sene kaç kere mail attım cevap bile vermediler,gigabyte support zaten ingilizce türkiyeye bağlı değil oraya şikayet ettigimde ise bana türkiyedeki garanti servisi arena ile muhattap olmam gerektiğini söyledi ,arenaya sordum onlarda zaten servispointe gönderiyorlarmış ,devlet dairesinden farkı yok

    Aynı sorunu garantisi bitmiş gigabyte 8800gt ile yaşadım.bir süre forumdaki ekran kartı fırınlama konusundan faydalanıp kullanabildim.sonra tamamen çöp oldu.demek ki ekran kartı pcbsi yapmakta sıkıntıları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Kurmay Yarbay
    6496 Mesaj
    yükteyken fanları vıvıvıvı şeklinde akustik ses yapan 1080 gaming serisinden sonra giga dan soğudum. asus aldıktan sonra kasa sessizliğe bürünmüştü.
    |
    |
  • Yüzbaşı
    261 Mesaj
    Uzakdoğudan gelenlerde ince çerçeveli ince monitorlu renkli klavyeli gigabyte marka oyuncu notebookları görüyoruz.ülkemizde niye satılmadığını bir açıklasalar. Afrika ülkesinde belki vardır ama azda olsa getirin belli markalar kendi aralarında parsellediler mi yoksa?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi idombayci -- 4 Ağustos 2018; 2:37:54 >
    |
    |
  • Yarbay
    9462 Mesaj
    Sorunsuzluk ve GARANTİ isteyen küresel olarak Gigabyte markasından uzak durmalı. Türkiye'de yaptıkları garanti işlemlerinde 1 kuruş iş ahlakı yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Gigabyte Gaming G1 X99 anakarti aldiktan sonra 1 ay icinde bozuldu, anakart elektrik yokmus gibi oluyordu. Servise 4-5 defa yolladim, her seferinde de tamir edip servis tutanagina "herhangi bir problem yoktu, genel bakimi yapildi" yazildi ki 3 defa ust uste arizalandigi zaman degisim hakkim dogmasin. Pahali bir anakartti, onun icin yenisini almak istememistim ama 6-7 ay bilgisayarsiz kaldim. Meslegim Bilgisayar Muhendisligi oldugu icin bircok sey aksadi. En sonunda mudurleriyle gorustum, kavga dogus anakarti ayni model ikinci el bir anakart ile degistirdiler. Israrla da problemin benim bilgisayar parcalarimda oldugunu iddia ediyorlardi. Ne kadar "ben 90'li yillardan beri kendi bilgisayarimi topluyorum, meslegim de bilgisayarla ilgili, ben uyumsuz parca sececek birisi degilim, butun parcalari en kaliteli ve uyumlu bilesenlerden sectim" desem de hep ayni laflar.

    En sonunda verdikleri ikinci el anakart problemsiz calisti fakat sonucta yeni fiyatina aldigim ikinci el anakartlari icime sinmedi. Bilgisayari komple yok pahasina sattim, kendimi de uzmedim bir daha bu konularla. Basim agriyacagina, omrum yenilecegine musteriye deger veren bir firmanin urunlerini tercih ederim dedim. Apple Mac Pro aldim. Gigabyte gibi pislik firmalarla da ugrasmiyorum.

    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Gigabyte urunlerini almak isteyenler bos yere para vermesinler bence, ikinci el olarak alsinlar. Nasil olsa yeni urun olarak alsalar bile bir problem durumunda eger kavga dogus degisim yaptirmayi basarabilirlerse ikinci el bir urunle degisim yapacaklar. Bastan ikinci el almakta yarar var onun icin, paranizi bos yere harcayip sifir Gigabyte urunlerini tercih etmeyin deerim.

    Gigabyte pismanliktir!

    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Bi de bu Gigabyte lafini duymaktan gercekten biktim. Sen musteriye bes kurusluk deger vermeyeceksin, enayi yerine koyacaksin, para biriktirip binbir guclukle aldigi urunu bir yila yakin zaman serviste tutacaksin, sonra alay eder gibi ikinci el urunle degistireceksin, sonra da o insan yerine koymadigin eski musterilerinin seni takip etmesini bekleyeceksin.

    Ayni sey LG cep telefonlarinda da olmustu. Insanlar aptal degil. Sen insanlari enayi, aptal yerine koyarsan insanlar neden urunlerini tercih etsin ki??

    |
    |
  • Teğmen
    186 Mesaj
    Ben 2006 yılından bu yana Gigabyte anakart kullanıyorum. Hatta bilgisayar dükkanı da işlettim. Topladığım bilgisayarların 90% gigabyte marka oldu. Bu zamana kadar arızalandığını hiç görmedim. Bu yüzden servislikte işim olmadı.

    Şu an bilgisayarımda 2010 yılında aldığım anakartım var ve memnunum.



    Sizden servis ile ilgili böyle sorunları duyunca da üzüldüm. Böyle davranış sergileyen bir firmadan alışveriş yapmak istemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    3090 Mesaj
    QUARTER = 7 harf
    ÇEYREK= 6 harf

    heceleyince=

    ku-ar-tır 3 hece
    çey-rek 2 hece

    neden QUARTER diyorsunuz?

    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Europatrans evden eve nakliyat '' 444 69 95''
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.