Şimdi Ara

Gıbırnet İnternet Yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeni altyapı geldiği için hattım dün t7 bir saha dolabına aktarıldı dsl bağlantısı geldiği halde internet ışığı kırmızı yanıyordu. Müşteri hizmetleriyle görüştüm bir arıza olduğunu tt ekiplerini bildirdiklerini söylediler şimdiye kadar yaklaşık 4 kez modem kurulumu yaptım. Az önce gıbırnet mh arayarak arızanın düzeldiğini tekrar kurulum yaparsam internetin geleceğini söylediler. Yeniden kurulum yaptım ama bir değişen olmadı. Zaten gıbırnet mh pek birşey bilmiyor nasıl çözeceğim bu sorunu bilmiyorum. Bu arada tam bilmiyorum ama benim hattım t7 dolaba aktarılınca hat değerlerim vdsl olması gerekmez miydi bende hala adsl2+ görünüyor o da aklıma takıldı.
    Modem: Zyxel VMG3312 B10B



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tarikbaran42 -- 29 Haziran 2021; 16:53:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



  • Vdsl hattan da adsl sinyal gönderilebiliyor. Vdsl istiyorsanız tarifenizi de değiştirin. Vdsl tarifeye geçin. Geçtiyseniz ve hala adsl sinyal geliyorsa, telekomun yapacağı iş o. Gibirnetin yapacağı bir şey yok. Telekom altyapısını kim kullanırsa kullansın, sizin şikayetinizi telekoma iletir, yanıt bekler. Yanıtı size iletir.


    Bu arada tarife değiştirirseniz, modeminizin vdsl desteklediğinden emin olun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alvete -- 29 Haziran 2021; 16:36:50 >
  • alvete A kullanıcısına yanıt
    Tarife değişiklği için talep oluşturdum modemim de destekliyor ama neden böyle oldu anlamadım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün gıbırnetten teknik ekip geldi kendi modemleriyle falan denediler sorunun daha dolabında olduğunu söylediler. Yarın tt ekiplerinin gelip düzelteceğimi söylediler umarım öyle olur.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar:


    Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz probleminiz ekiplerimiz tarafından incelenmiş olup sorunun yerleşik operatör kaynaklı olduğu tespit edilmiştir. Bu sorun için yerleşik operatör tarafına kayıt açılmış olup en kısa sürede sorununuz giderilecektir.



    İyi günler dileriz.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.